Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
6
Favori
54.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
818 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle şu telefonlari yollarken azcik paraya kıyıp değeri ölçüsünde sigortalı gonderi yapılmasi lazım. Calinsa paranı geri alırsın.

    Resimlere baktım bişey anlamadım. Satıcı kargoya verirken neden barkod evrakıni almamış ve poşetin ağzının yapıştırılıp, barkod etiketinin poşete vurulduğunu takip etmemiş.

    Boş kutulu gittiği de gramajından belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kargo firmalarının hepsi sorunlu ama y.içi kargo şubelerinin telefonlara dahi bakmıyor olması akıl alacak gibi değil
    zaten bu kadar çok kurye değiştirirsen güvenlik vs. nasıl olacak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Arkadaşın güvendiği ve çalıştığı kargo firması farklı olmasına rağmen ben Yurtiçi ile istedim hususi. Keşke istemeseydim ama nereden bileceksin tabi ki... Arkadaşla mağduriyet ortak bu nedenle. İş uzarsa paranın yarısını aktaracak zaten. Şu an inanın parasal öncelik ilk durum değil elbet önemli ama yapılan haksızlık çok koyuyor insana.
    Magduriyet ortak degil. Eger arkadaş size bir gonderi kodu verebilmiş olsaydi, ve telefon kargo sureclerinde kaybolmus olsa is degisirdi. Bu şekilde arkadas subeye gidip elden verip kodunu almak yerine kolaya kacarak sirketten vermis. Urun karkodlanamamis. Sorun satici arkadasin sorunu, siz paranizi alin. ( 2 yil once servise gondermekte oldugum sony cep telefonumu ayni sekilde kolaya kacarak sirketten verdim kargo gorevlisine. Ic ettiler telefonumu, bulamadilar. Zira hata yinede benimdi. )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtiçi kadar rezalet bir firma görmedim çalışanlarıda kendileri kadar kötü oluyor genelde, işini düzgün yapanda vardır tabiki çalışanlardan ama benim bulunduğum bölgedekiler hep patavatsızlar. Başıma gelen bir olayı size anlattayım.
    Ben sürekli yurtiçi kargodan alışveriş yapardım yada arastan. Yurtiçi kargo zaten hep adresiniz bulunamadı diyip şubeye çağırırdı ( kesinlikle bilerek yapılıyordu ). Birgün kargoyu almaya gittim kargo kodu yoktu , ilk kez TC’em i söyleyip alıcaktım kargoyu. TC’ mi söyledim çalışan “X“ ticaret değil mi dedi. Adıma hiç bir şirket yok hep bireysel alışveriş yaptım öğrenciyim. Ne ticareti dedim ben bireyselim dedim. Pardon düzeltiyorum dedi yanlış olmuş galiba dedi adam orda bi terledi. Israr ettim söylemesi için TC’niz adına “x” ticaret ltd görünüyorda yanlışlık olmuş dedi düzeltiyorum dedi. Kesinlikle çalışan kasıtlı bir şekilde benim TC’em üzerine göstermiştir ticari işletmeyi. Şimdi o kargoların birinde yasadışı birşey olsa benim bile başım ağrır pek anlamıyorum açıkcası hukuki kısmını. Ticari işletmeyi araştırdım bana 16km uzaklıkta bir ilçede. Hemen adliyeye gittim savcılığa bildirdim ifade verdim haberimin olmadığına ve o işletmeye yapılan kargoların benden bağımsız olduğunu söyledim şikayet ettim çıktım. Kesinlikle bu devirde herşey olabilir ve artık sadece UPS tercih etmeye çalışıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok geçmiş olsun türkiyede kargoların hepsi çöp. ben ups ile ankaradan polonyaya kargo gönderdim toplam 2 günde gitti. polonyadan ankaraya 2 günde geri geldi. bir arkadaşım ist dan ankaraya sürat kargo ile ürün gönderdi bana 1 haftadır gelecek. :))

    allah belasını versin hepsinin. çok sıkı denetime girmeleri gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0FD1540C7 -- 15 Şubat 2020; 4:40:54 >
  • Kargo ile ürün satmak mı tövbe. Yurtici kargo mu double tövbe.

    Bunu okuyunca aklima şu olay geldi.
    2008 yılında 1200tlye tv satmıştım ödemeyi önden almış tvyi orjinal kutusuna koymuş önden fotolarını çekmiş ve zarar gelmişin iyi bir firma olsun diyerekten rakiplerinden daha pahalı olarak yurtiçi kargoyla 130tl karşılığında kargoya verdim. 2 gün sonra kargo ulaşıyor ve fiş takıldığında ürün ekranı darbe almış ekran full çizgili çıkıyor yayın gelmiyor. Alici bozuk tvyi sattım v.s diyerek atar yapıyor. Neyse alıcının parasını geri iade ettim önce ürünü geri gonderttim seri no kontrol ettim. Yurticiye çok fazla git gel yaptım müdürlüğe yazılar yazdim kimsenin umurunda olmadi öyle kaldı. Tv tamiri içinde 1800tl sıfırı olan tvye 1500tl tamir parasi istediler. Kısaca 1 hafta önce 1200tl değerinde elimde televizyon vardı 1 hafta sonrasında kargolar dahil 1450tl param çöp oldu tv yi televizyoncuya içindeki parçalar için 100tl karşılığında sattım.

    Umarım elinizdeki deliller ile hakkınızı geri alırsınız. Ve bundan sonra ürün satış işlemlerinizi birebir bir muhattap ile yapacağınıza eminim geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim hanımda ikinci el kıyafet sitesinde 20 tl ye bi çocuk kıyafeti alıyor. Kargo geliyor bi açıyoruz boyner 38 no sıfır bayan çizme. Kargoyu arıyoruz, şubeyi, merkezi yok yok. Üstünde hiç fatura yok. Boyineri arıyoruz, faturasız bişey yapamam diyor. Sahibini bulamıyoruz. Bizim kıyafet kayıp, şubeden haber bekliyoruz alıcı itiraz eder diye yine bişey çıkmıyor. Çizme fiyatı 400 tl civarı. 3 aydır kutusında bekliyor. Haber gelirse diye öylece kaldı elimizde.
    Hanıma olmadığı için bi dosta vericez yada satıcaz çare yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, kargo şirketleri çok zayıf bu tür konularda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuda bazi arkadaşlar halen kim hakli haksiz konusmasi yapiyorlar. Konumuz bu değil, satici mi hakli alici mi hakli meselsi değil. Biz zaten bu konulari konusmuyoruz bile. Her iki durumda da her iki kisi de hakli ya da haksiz olabilir gercekten yeterki kişinin kafa yapısı farkli olsun. Ben cok kez gecikmeli gelen kargolarimdan ötürü saticidan hicbir yardim görmediğim oldu, ben yolladim vs gibi konuşmalar buna karsin birsey yapabildim mi hayir. Istersen git dava et diyenler oldu dava etsem kazanabilecek miydim hayir. Sonuc olarak tasimakla yükümlü bir firma var ve onlara teslim edilip gelmesi bekleniyor urunun sonrasında eger karşıdaki kisi uğraşmak istemezse ugrasmiyor. Bircok kez.o zaman mağazadan alsaydin konuşması duydum ben bu isi ilk kez yapmıyorum yillardir alis satis yapıyorum ve başımdan saticilar ile ilgili cok ilginç olaylar geçti. Bu konuda anlasilmasi gereken şudur, bu ülkede bir kargo firmasi dahi kamera kayitli isledigi sucu böyle rahat bir şekilde gecistirmeye calisiyorsa, sizin o satici hakli alici hakli sozleriniz hicbir anlam ifade etmiyor ne yazıkki. Biz kendimiz karar verdik zararin ortak telafi edilmesine ve bu konuda kimsenin yorumuna ihtiyac duymadık. Konumuz kargo sirketinin duyarsızlığı ni ve bunun toplumun basina gelmemesi icin ortak çaba göstermek. Sizden ricam bu konu uzerine yogunlasalim ve varsa yardimi dokunabilecek kişileri harekete geçirelim.

    Tekrar destekleriniz için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neroavalon kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Dün sube muduru aradi ve net olarak o kargoya birşey olmadı sen bana guven dedi, personellerinden emin olduğunu bu isin yillardir ayni kisilerin yaptigini birçok telefon bilgisayar her gün alındığını ve bir sorun bile yasamadiklarini dile getirdi. Yanlis araca girmiş ve kalabalık olan kargo toplama bolgesinde olabileceğine ihtimal verdiğini tum kayıtları sirketce izlemeye başladıklarini ve yakında çıkacağını söyledi.

    Yakında seni arayacağım dedi

    Simdilik bu

    Ben de urunu aldigim yerden fatura icin onay aldim faturasını tekrar cikarabileceklerini söylediler. Eger urun gelmez ise tazmin evragini faturayi teslim ederek kendilerine vereceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargolar acente işi yaptığı sürece bu durumlar devam eder.Kimin ne olduğu belli değil.Kargoyu teslim ettigin kisi sirkete gelmiyor mu ? Bu iş guzellikle olmuyorsa cekiceksin kenara sorucaksin durumu sonucta o kisiye emanet ettin.Yuksek tutarda bişey sattığınızda daha üst seviye kargo firmalarını tercih edin + sigorta yaptırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VioLee kullanıcısına yanıt
    Geliyor hocam teslim ettiğini söylüyor. Hiçbir firmaya tesellüm fişi kesilmedigini ve bunun normal bir uygulama olduğunu söylüyorlar yani şirketlerden alımlar bu sekilde oluyormus. Bence bu cok buyuk bir tehlike. Ben aslinda mng ile çalıştığımız için mng ile gönderirdim ama o şekilde istendi yurtiçi ile yolladim. Bundan once de buradan yurtici ile binlerce gonderi yapıldı degerli ürünler yolluyoruz firmadan sürekli ama böyle birşeyi ben de ilk defa yasadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Guzel yapmışsınız hocam ustunuze duseni yerine getirmeniz cok guzel. Kargoyu size teslim edenin hangi araçtan geldiğini sorsaniz da bence bilemezler o ortak dağıtım merkezinden geliyor cunku

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Bizim kargo firmaları 2. El elektronik gibi ürün gönderilerinde sigorta yapmıyor. Size gönderi öncesi bir kagit imzalatıyor. Sigorta olması icin sıfır olmasını, fatura ve irsaliye ile göndermenizi şart koşuyor. Yani ticari gönderi olsun istiyor. Bu paket normal şubeden gönderilip, bu evrak imzalatılıp barkod ile gönderi kodu verilse ve sonradan kaybolsa idi emin olun hiçbir sekilde uğraşmazlardı. Su anda durum biraz daha farklı umarım bulunur pakette çözülür konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Evet fatura ile gönderi sifir urun yapılması lazim o zaman herkes magazadan alır zaten ne saçma uygulamalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler dostlar destekleriniz için. Biz de yeni geldik memlekete.
    Artık bakalım şubenin en son bize ileteceği tavır bizim de bir karar vermemizi sağlayacak.

    @frozensoul arkadaşın dediği gibi biz zarara en başta ortak olma kararı aldık, bu şekilde konuştuk.

    Şu anki ve son düşüncemiz şu arkadaşlar:

    - Kargo çıkarsa ortaya şimdi ben cihazın yerine başka cihaz aldığım için o cihazı satıp benim aktardığım parayı karşılayacağız.
    - Şube (bu en düşük ihtimal ama neyse) ödeme yaparsa faturaya göre, yine aynı şekilde benim ücreti karşılayacağız.
    - Şube bizden paso, ne yapıyorsanız yapın derse eğer o zaman frozensoul kardeşim ücretin yarısını aktaracak ve uzun soluklu mücadele başlayacak demektir.

    Bizim için üç opsiyon var kısacası.
    Beklemedeyiz, sizlerle her şeyi paylaşmaya devam edeceğiz.
    Sağ olun, var olun.
  • aralık ayinda actigim bi anketli konu vardi "dh en kotu kargo firmasini seciyor diye +5bin oy almisti.konuyu silmişler hemen.neden silindi acaba insanlar o konuyu okuyupta ona gore hangi firmanin ne oldugu hakkinda bilgi edinse olmazmiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soğuk suyun benden göndereyim kargo ile bro

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkçası boyle pahali bir urunu asla kargo ile ne alırım ne de satarim.
    Hee satarim ancak tum sorumlulugu aliciya devrederim. Kendim gider subeden teslim eder, teslim kagidini aliciya gonderirim.
    Ne olursa olsun su olay ben akıl isi degil, bence olmamaliydi.
    Sonuc olarak olan oldu, buyuk gecmis olsun. Umarim herkese ders olur bu yazilanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.