Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
327
Cevap
11
Favori
50.755
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj
    Son edit: Telefon az önce elime ulastirildi. Acilmamis pil seviyesi ayni herhangi bir farklılık bulunmamakta. Arkadasa gonderimini saglayip mutlu bir sekilde islemimizi tamamlamis olacagiz.

    Buradan emegi geçen herkese tekrar tekrar teşekkür ediyoruz

    Edit 4: Biraz önce telefonun bulunduğu bilgisini aldik. Pazartesi günü geri gönderilecek kontrollerini sağladıktan sonra sorun yok ise islemi tamamlayacağız

    Emegi gecen herkese çok ama çok teşekkürler


    Edit 1: 13.02.2020 itibari ile, hadımköy şube müdürü muhammed bey tarafından arandım ve kargo şubesindeki kamera görüntüleri tarafıma aktarıldı. Kaybolan kutunun hangisi olabileceği soruldu, pek belirli olmayan bir görüntü de olsa, olabileceğini söyledim. Bilgi vereceğini söyledi. 14.02.2020 itibari ile herhangi bir geri dönüş olmadı.

    Edit 2: 14.02.2020 itibari ile YURTİÇİ KARGO trakya bölge müdürlüğünü aradım. Orada bir bayan ile görüştük şu an adını hatırlamıyorum. Şubeyi aradı, 10gündür neden çözmediklerini sordu. Benden tazmin evragi doldurmami ve fatura götürmemi istedi. Faturayı belki bulup belki bulamayacagimi söyledim. ÜRünün seri nosu var nerden alindigi belli dedim anack yeterli gelmedi. Bu şekilde yardımcı olmayacaklarını belirtti. Kamera kaydı olduğunu, bizim büyük bir şirket olduğumuzu, bunun sosyal medyada kendileri için daha da çok tepkiye yol açacagini belirtmeme rağmen yardımcı olamayacakları dile getirildi

    Edit 3: Yurtiçi kargo ceosu fatih onyol ile linkedin üzerinden baglanti kurulup işbirliği için mesaj gonderildi.


    Ekşisozluk linki: https://eksisozluk.com/12-02-2020-yurtici-kargo-telefon-kaybolmasi--6365182


    Herkese merhabalar,

    Geçenlerde forum üzerinden ilgili linkte; Satış konusu linki satışa koymuş olduğum telefonumu konuda da mesaj yazmış olan @Passenger nickli arkadaşımla banka havalesi ve sonrasında adresine kargo gönderisi yapmak üzere anlaştım. Arkadaş havaleyi yaptıktan sonra ertesi gün yani 05.02.2020 Çarşamba günü İstanbul Hadımköyde çalıştığım şirkette gelerek saat 13:22 civarı ürünü paketledim, hatta ürünün kutusunu evde unuttuğum için şirketimde ürüne özel bir kutu yaptırdım ve kendisiyle resimlerini paylaştım.

    Ardından kargoyu alıcı arkadasimin istegi üzerine yurt içi kargoya verilmek üzere tüm bilgileri kargo paketine yazarak santral operatörüne bıraktım. Arkadaşıma kargonun hazır oldugu ile ilgili bilgi verdim. Büyük bir şirket olduğumuzdan gün içinde tüm kargo şirketleri kargo alımı yapmak için rutin olarak şirkete geliyorlar bunu bildirdikten sonra kargonun alinmasini ve takip numarasi verebilmek için bilgi aktarılmasını beklemeye basladim.

    Yurtiçi kargo görevlisi kişiler saat 14.30 civarında şirkete kargo araçlarıyla giriş yaptı ve 14.33 civarında kargoları almak için santrale yöneldiler. Bu arada SAntral operatörü arkadaş tc nomu almak istedikleri için aşağıya inmemi rica etti, ben de aşağı indim ve görevlilere tc nomu verdikten sonra tekrar yukari ciktim. Saat 14:36 civarında kargocu arkadaş elinde kargo poşedimle beraber firmadan çıkış yaptı.

    SAntral operatörü arkadasim yurtiçi kargonun, paketi teslim aldıktan sonra herhangi bir ambar tesellüm fişi ya da kargo takip numarası vermediğini ancak diğer gün şubeyi arayarak alabileceğimizin söylendiğini bana iletti. Bana çok garip gelmesine rağmen şubeyi aradım ancak defalarca aramama rağmen şubeden hiçbir çalışana ulaşamadım.

    Perşembe gün yine aynı şekilde tüm gün Yurtiçi kargo Hadımköy şubesini aramama rağmen hiçbir şekilde görevli birine ulaşamadım. Cuma günü sabah direkt olarak şubeyi ziyarete gittim.

    Ve ne olduysa şubede oldu, adımı sorgulattığımda adıma hiçbir kargo girişi bulunamadı. Benim adıma bulunan tek kargo, 05.05.2020 günü işe giderken evde unutmuş olduğum Note 10 plus kutusunun arkadaşın adresine gönderilmesiyle ilgili kaydı idi. Arkadasim yurt ici kargo istediğinden aileden birine yurt içi kargo ile arkadasa aynı sekilde gönderilmesi icin talimat vermiştim.

    Şubedeki arkadaslarla uzunca bir konusma ardından, kargo buralardadır, yeni taşındık zaten, öyledir böyledir gibi işe yaramaz konuşmalar ardından, biz size haber veririz diyerek geri gönderildim.

    Ancak cuma günü de tarafıma hiçbir geri dönüş olmadı.

    PAzartesi günü şubeye tekrar giderek artık farklı bir tavırda benim zararımı karsilamak durumunda olduklarını böyle bir kargo alış ve müşteriye davranış şekli olamayacağını, alıcı arkadasin ve benim de mağdur olduğumuzu ve bunun bir an önce çözülmesi gerektigini söyledim.

    Ardından şube yetkilileri bana şube müdürü olan Muhammed adında bir beyfendinin telefonunu verdiler. Muahammed beyle görüşmemize istinade, bana bu işi hemen çözeceklerini, şirketimizi tanıdıklarını ve merak etmemem gerektğini, kargonun kayiplar bölümünde özel bir birimde olabileceğini ve bana en kısa sürede ulaştirilacagini, eger kayipsa bedelinin tazmin edileceğini söyledi.

    Benden kamera kayıtlarını isteyerek en kısa zamanda döneceğini belirtti. Ben de konuşmamız üzerine şirketimiz kameralarından çekilen tüm görüntüleri kendisine ulaştırdım. Ardından bana gün içinde döneceğini belirtti. Ancak sonrasında, sürekli whatsappa girip online olmasına rağmen mesajlarımı görmezlikten gelmeye devam etti.

    Ben ve satın alan arkadaşıma yapılan bu haksızlığı kabul etmiyoruz. Hiçbir kargo firması, aldığı kargo için bir belge düzenlemeden oradan çıkıp gidemez bu yasal değildir. Ayrıca çözüm için hiçbir adım atılmaması iki kişinin de bu şekilde mağdur edilmeye calisilmasi asla kabul edilemez.

    Şirketimizde Bütün bu olanları benim telefonu paketlememden itibaren, görevli arkadaslarin alip cikisina kadar gören ve şahit olan en az 10 kişi mevcuttur. Hepimiz büyük bir şaşkınlık içindeyiz.

    Yapılan bu yanlışlıkların ve hukuksuzukların bir başkasına yapılmasını istemiyoruz. Bunun için hukukusal mücadelemize şirketçe başlayacağız. Aynı zamanda sosyal medyadan da duyurabildiğimiz kadar bu rezaleti duyurmaya calisacagiz.

    Süreçle ilgili, arkadasin bana gönderdiği EFT dekontu, Tüm kamera kayıtları, arkadas ile yaptigimiz whatsapp konusmalari, arkadasa gönderdiğim paketleme resimleri, arkadasa yurtici kargoyla ulastirilmis olan boş telefon kutusu görüntüsü ve görgü sahitleri mevcuttur.

    Lütfen desteklerinizi bizden esirgemeyiniz.

    Herkese şimdiden teşekkürler

    Geri gönderilen telefonuma ait resimler.











    Santralde paketlediğim ürün resimleri;



    PAketleme yaparken ben


    Görevli arkadasin kargo almak icin santrale gelmesi;


    Görevli arakdasin paketle beraber şirketten ayrilmasi


    Şube müdürü ile konusma;



    Aynı gün diğer yurtiçi subesinden arkadasima giden telefonun orjinal kutusu;


    Yurtici kargo Ceosu fatih beye gönderdiğim Linkedln mesajı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frozensoul -- 17 Şubat 2020; 16:38:51 >



    _____________________________




  • Evet arkadaşlar, maalesef geldi başımıza. Olmaz demeyin, oluyor.

    Şubat 2005 üyesiyim. DonanımHaber forumlarında 5 yıl yöneticilik yaptım. Otopark otomobilcilik ve haber sitesinde 150'nin üzerinde köşe yazım vardır. Gerçek hayatta ise bir kamu kurumunda yöneticilik yapmaktayım.

    Bugüne kadar DH ikinci el sayfasında birçok alışverişim oldu (hepsi ikinci el imzamda mevcut). Referans muhabbeti çıktıktan sonra da şükür asla 4 yıldız bile almadık.

    Dürüstlük ve adamlık her şeyden önce gelir, paradan da önce...

    Kargoyu aldıktan sonra hiçbir belge vermeden elini kolunu sallayarak çıkan ve kargoyu 'hiç' eden kuryelerinden tutun da 'halledeceğiz, hemen size dönüş yapıyorum' diye sürekli oyalama taktikleri içerisinde kınadığımız şube müdürüne kadar bu şubeden kesinlikle uzak durun; hatta yolunuz düşerse DH forumdaşlığı adına birkaç laf sokun!

    Yazıklar olsun diyoruz ama elbette alışveriş yaptığımız Tolgahan kardeşimle birlikte hukuksal mücadele de başlatacağız.
    Biz onların düştüğü para veya telefon için değil "insanlık, adamlık ve onur için" bu mücadeleyi vereceğiz.

    Desteklerinizi bekliyoruz arkadaşlar. Ekşi'ye de taşınırsa konu, bomba olur...
    Hepinize çok teşekkürler.

    burada birinci asıl mağdur olan @Passenger nicki üyedir, ikinci derecede mağdur olanda sizsiniz.

    Sizin kargo ile yaşadığınız sorun kesinlikle @Passenger üyesini ilgilendirmiyor. Ortada ona vereceğiniz bir takip numarasıda yok.

    alıcıyı mağdur etmemek adına parasını iade edin bence, kargonuz bulunduğu vakit tekrar kendisi ile iletişime geçip satışı tekrarlayalirsiniz.

    Aynen öyle. Benim bir çalışanım 5.5K'lık bir malı hiç edecek; ben o çalışanın oturma organından kan alır gene o parayı çıkarırım. Adam mutlu mesut devam ediyor hayatına. Hırsızlık = rahatlık ve mutluluk bu ülkede!!!

    Kargo şirketlerine çok sağlam cezalar verilmediği sürece bu sıkıntılar azalmaz!

    Çalışanlar da sağda solda iş bulamayan sabıkalı tipler herhalde..

    Benim bulunduğum yerdeki MNG kargoda son 2 hafta içinde 3 kargo kayboldu. İkisi bilgisayar biri telefon. Yeni eleman almışlardı meğer o çalmış. Sabıkaya falan bakmıyorlar amele alıyorlar...

    Oncelikle cok buyuk gecmis olsun, umarim bir an once telefon bulunur.

    Alicinin parasini iade ettiniz mi? Yurtici kargo ile gonderin demis olsa dahi size tutanaksiz kagitsiz verin diye belirtmemis alici arkadas ve bence burada hic bir sorumlulugu yok.

    Sonucta arkadas size parayi gonderirken banka parayi kaybetseydi ve para size ulasmasaydi siz telefonu kargolamazdiniz degil mi?

    Bence buradaki hukuk mucadelesi yalnizca sizin mucadeleniz olmali, alici arkadasi bu ise ortak etmenin kesinlikle dogru olmadigini dusunuyorum.

    Tekrardan gecmis olsun.

    Selamlar

    Bu mağaza müdürü dediğimiz tipler de komple zarara giren müşteriyi ekarte etmeye çalışan taklacı kuşlar zannedersem. Milleti zarara soktuktan sonra

    karşıdakini de sürekli geçiştirirler. Acaba müşteriye havadan sudan cevap vermek dışında ne işe yaradıklarını kendileri de hiç düşünüyorlar mı?

    Bir şube müdürü gösterin de açıp müşteriyi arasın bilgi versin! Kim bunlar? Şubelerin ne telefonu çalışır? ne müdürleri arar sorar?

    Son zamanlarda zaten Aras mevzularını da okuyoruz, iyice tiksinti verdiler insanlara.

  • Yarbay
    13298 Mesaj
    Evet arkadaşlar, maalesef geldi başımıza. Olmaz demeyin, oluyor.

    Şubat 2005 üyesiyim. DonanımHaber forumlarında 5 yıl yöneticilik yaptım. Otopark otomobilcilik ve haber sitesinde 150'nin üzerinde köşe yazım vardır. Gerçek hayatta ise bir kamu kurumunda yöneticilik yapmaktayım.

    Bugüne kadar DH ikinci el sayfasında birçok alışverişim oldu (hepsi ikinci el imzamda mevcut). Referans muhabbeti çıktıktan sonra da şükür asla 4 yıldız bile almadık.

    Dürüstlük ve adamlık her şeyden önce gelir, paradan da önce...

    Kargoyu aldıktan sonra hiçbir belge vermeden elini kolunu sallayarak çıkan ve kargoyu 'hiç' eden kuryelerinden tutun da 'halledeceğiz, hemen size dönüş yapıyorum' diye sürekli oyalama taktikleri içerisinde kınadığımız şube müdürüne kadar bu şubeden kesinlikle uzak durun; hatta yolunuz düşerse DH forumdaşlığı adına birkaç laf sokun!

    Yazıklar olsun diyoruz ama elbette alışveriş yaptığımız Tolgahan kardeşimle birlikte hukuksal mücadele de başlatacağız.
    Biz onların düştüğü para veya telefon için değil "insanlık, adamlık ve onur için" bu mücadeleyi vereceğiz.

    Desteklerinizi bekliyoruz arkadaşlar. Ekşi'ye de taşınırsa konu, bomba olur...
    Hepinize çok teşekkürler.
    _____________________________
    :..Samsung Galaxy Note 10 Plus Beyaz..:
    Qualcomm SnapDragon 855 Chipset




  • Yüzbaşı
    366 Mesaj
    Bu konuyu ekşi sözlüğe de taşımanızı tavsiye ederim, hatta ben de yorumda bulunurum. Aynı şekilde şikayetvar a da. Geçmiş olsun
    _____________________________
    Ne kadar bilirsen bil, anlattıkların karşındakinin anlayabildiği kadardır.









    Fosil Grubu (Dikkat içerde dedeler var)
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Kimsenin günahını almak istemem ama çalmışlardır telefonu. Görüntülerle polise gidin



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    13298 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: hDundar

    Bu konuyu ekşi sözlüğe de taşımanızı tavsiye ederim, hatta ben de yorumda bulunurum. Aynı şekilde şikayetvar a da. Geçmiş olsun
    Teşekkürler üstat. @frozensoul kardeşimiz açtı şikayetvar'a.
    |
    |
    Bahsedilenler: frozensoul
    _____________________________
    :..Samsung Galaxy Note 10 Plus Beyaz..:
    Qualcomm SnapDragon 855 Chipset
  • Yarbay
    6115 Mesaj
    Kargo şirketlerine çok sağlam cezalar verilmediği sürece bu sıkıntılar azalmaz!

    Çalışanlar da sağda solda iş bulamayan sabıkalı tipler herhalde..
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj

    Merhaba, üyeliği olan bir arkadaş açarsa bizim için çok yararlı olur. Bu bütüm toplumumuzu ilgilendiren bir konu. Şikatetvar'a konuyu açtım.

    İlgi ve alakanız için teşekkür ederim
    |
    |
    hDundar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Kargo şirketlerine çok sağlam cezalar verilmediği sürece bu sıkıntılar azalmaz!

    Çalışanlar da sağda solda iş bulamayan sabıkalı tipler herhalde..
    Merhaba,

    Evet öyle görünüyor. Ben böyle bir duyarsılık böyle bir çalışma prensibi görmedim. Bu ülkede nasıl bu işler bu hale geldi hala anlamış değilim. Sonumuz hayrolsun!
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    13298 Mesaj
    Aynen öyle. Benim bir çalışanım 5.5K'lık bir malı hiç edecek; ben o çalışanın oturma organından kan alır gene o parayı çıkarırım. Adam mutlu mesut devam ediyor hayatına. Hırsızlık = rahatlık ve mutluluk bu ülkede!!!
    _____________________________
    :..Samsung Galaxy Note 10 Plus Beyaz..:
    Qualcomm SnapDragon 855 Chipset
  • Yarbay
    6115 Mesaj

    Bu mağaza müdürü dediğimiz tipler de komple zarara giren müşteriyi ekarte etmeye çalışan taklacı kuşlar zannedersem. Milleti zarara soktuktan sonra

    karşıdakini de sürekli geçiştirirler. Acaba müşteriye havadan sudan cevap vermek dışında ne işe yaradıklarını kendileri de hiç düşünüyorlar mı?

    Bir şube müdürü gösterin de açıp müşteriyi arasın bilgi versin! Kim bunlar? Şubelerin ne telefonu çalışır? ne müdürleri arar sorar?

    Son zamanlarda zaten Aras mevzularını da okuyoruz, iyice tiksinti verdiler insanlara.
    Passenger kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    13298 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Bu mağaza müdürü dediğimiz tipler de komple zarara giren müşteriyi ekarte etmeye çalışan taklacı kuşlar zannedersem. Milleti zarara soktuktan sonra

    karşıdakini de sürekli geçiştirirler. Acaba müşteriye havadan sudan cevap vermek dışında ne işe yaradıklarını kendileri de hiç düşünüyorlar mı?

    Bir şube müdürü gösterin de açıp müşteriyi arasın bilgi versin! Kim bunlar? Şubelerin ne telefonu çalışır? ne müdürleri arar sorar?

    Son zamanlarda zaten Aras mevzularını da okuyoruz, iyice tiksinti verdiler insanlara.

    Alıntıları Göster
    Hocam inan nefret ettim. Bakın dedim ya eski üyeyim şu imzamdaki adamlar ülkenin her yerinde yaşayan adamlar ve ben bunlardan hep telefon alışverişi yaptım. Teknolojiyi de yakından takip etmeyi seviyorum. İlk defa karşılaştım ama midem bulandı. Şu saatten sonra alacak olan gelip elden alsın, ben satıyorsam da imkanım varsa elden vereyim mantığına gireceğim. Kargoya verip stres çekiyoruz yahu, rezillik...

    |
    |
    _____________________________
    :..Samsung Galaxy Note 10 Plus Beyaz..:
    Qualcomm SnapDragon 855 Chipset




  • Yarbay
    16354 Mesaj
    Çok büyük geçmiş olsun. Maalesef bu tarz olaylar çok sık olmaya başladı.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    221 Mesaj
    Nasil bir sistem bu arkadaş. Hic bir firmaya güvenemecekmiyiz. Yokmu bunun bir cozumu, bu kadar sorun yaşanırken, gerek devlet, gerek kargo firmalari hiç bir önlem almıyormu arkadaş. Cok geçmiş olsun dostlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    13298 Mesaj

    Maalesef üstat, teşekkürler.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Whippoorwill kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13298 Mesaj

    Republic of banana başka bir açıklaması olamaz bu durumun... Teşekkürler dostum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Rodimus01 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    221 Mesaj

    Cok dogru hocam. Artik telefonu servise gonderirken bile kargoyla gondermiyorum. Sadece gidiş 60-70 km olan mesafeyi dolmusla çekip, elden teslim ediyorum servise, o derece ettiler bizi. Umarim sorununuz kisa surede cozume kavusur.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Passenger kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çok büyük geçmiş olsun şikayette bulunacağız her forumda platformda mesaj atabilirim. Bu konu önemli birbirimize yardımcı olmalıyız
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj

    Üstüne üstlük çözeceğini söyleyip sonra yokmuş gibi davranmasi hic kabul edilebilir bir durum değil. Ustelik çalışan da diyor ki; ben kargoyu firmaya getirdim sonrasini bilmiyorum.. hickimse bilmiyor.. bence bu şaka olmali..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Rindaman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj

    Eksik olmayin hocam teşekkür ederim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ozgeleringeris kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj

    Tesekkur ederiz hocam. Eskik olmayın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Rodimus01 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.