Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo Beni Yaktı Yardım Lütfen (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
2
Favori
15.999
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KuzeyRüzğarı

    Selam arkadaşlar 07.04.2016 tarihinde n11.com dan konyalı bir satıcıdan babamın adına faturalı 3.758 tl tutarında bir bilgisayar satın aldım 8.04.2016 tarihinde saat 14.59 da kargocu ürünü eve teslim etmeye gelmiş evde annem vardı kargocu zili basıp ev kapısına ürünü bırakıp gitmiş annem imza atmamış teslim aldığına dair alıp kutuyu evin içine koymuş babam eve gelince kargonun geldiğini görüyor kutuyu açmadan kutuda hasar olduğunu görüyor direk şubeye götürüyor durumu anlatıyor kargocu babama teslim edildi diye sisteme giriş yapmış ama ne annem ne babam teslim tutanağına imza atmamış kargocu kendi imza atmış ürünü orda açıyorlar ürünün kutusunun hasarlı olduğunu ve laptopun üst kapağının ezik olduğuna dair hasar tespit tutanağı tutuyorlar ve sisteme bu defa teslim edilemedi yazıyorlar ve geri gönderiyorlar ama sistemde teslim alındığı yazdığı için satıcı kabul etmiyor babam imza atmadı kargo görevlisi kendi imza atmış n11 e iade için talep açıyorum satıcı n11 e ürün teslim alınmış ve tutanak tutturulmuştur tanzim işlemleri kendi şubesi tarafından yapılacaktır diye not düşerek red ediyor ne yapabilirim acaba şubede oralı olmuyor
     Yurtiçi Kargo Beni Yaktı Yardım Lütfen Yurtiçi Kargo Beni Yaktı Yardım Lütfen Yurtiçi Kargo Beni Yaktı Yardım Lütfen

    Önce yurtiçi kargonun müşteri hizmetlerini ara. Şube sorununu çözmez. Şikayetini belirt ve savcılığa gideceğini açıkça belirt. Şikayet sitelerinde kayıt oluştur. 10 gün kadar herhangi bir şey yapılmaz ise özel evrakta sahtecilik ve dolandırıcılık iddiası ile savcılığa git. Bu arada yaptığın tüm işlemlerinin çıktısını al.




  • Sonuç nedir kardeşim?
  • bu yurt içi kadar dandik kargo yok bende kaç kere n11 den ürün aldım aynı şekil teslim alana benim adımı düşmüşler kafalarına göre yazıyorlar. 10 20 desi koliyi çıkarmaya bıdı bıdı yapıyorlar lanet bir firma geçende hdd aldım şube bana getirmedi ben gittim şubeye ürünü bulamadılar kendilerinden haberleri yok 10 üzerinden 3 anca alır allaha emanet gidiyorlar
  • hocam ben basit bir kargoyu bile kutuya koyarken adam direkt yurtiçi poşetinde laptop mu yollamış?

    Bu da gözden kaçmasın...
  • çalıştığım iş yerinin çalıştığı yurtiçi kargo şubesi tam bir işkenceydi. tüm çevreden şikayet vardı. kargolar 2-3 gün sonra gelirdi. gelen kargoları güvenliğe ya da resepsiyona bırakırlardı. aldığım şeyi iade edeceksem, bende bırakırdım ordan teslim alırdılar ve 2-3 gün uğraşırdım şubeyle kargo takip numarası almak için. ama son 15-20 gündür kargolar gününde teslim edilmeye başladı. hatta şahsi kargolar bana ve diğer arkadaşlaar odamıza kadar gelmeye başladı. bizzat tc no alıp imzalatarak. hatta 2 gün önce yine bir alışveriş iadesini resepsiyona bıraktım. kargocu yanıma geldi ambar tesellüm fişiyle bilgileri direk benden alıp doldurdu ve bir nüshayı bana verdi. Artık sordum dedim ne oldu size böyle ( kargocu da yeniydi ) eski şube franchesing gibi çalışan acenteymiş. kapanmış ve şube direk genel müdürlüğe bağlanmış. ben bizzat ilgili kişiye teslim etmezsem ve bunu da size doldurmazsam merkez bizden hesap sorar dedi. kargocular da direk yurt içi kargo çalışanı. ve şartları da daha iyiymiş ücret çalışma saatleri haklar vs yönünden. demem o ki, burdan çıkardığıma göre forumda çok memnun olanlarda var, bu arkadaş gibi çok dertli olanlarda. çok büyük ihtimal bu ve diğer sorunlu şubeler acente. ve düzgün çalışmayıp, böyle çamura da yatabiliyorlar. çünkü elemanlar da asgari ücretlere falza saatler çalışıyorlar. sömürücü acente sahipleri. işini hakkıyla düzgün yapanlar da direk gerçek yurtiçi şubesi. arkadaş da geçmiş olsun. umarım kısa zamanda sorun çözülür




  • kargo tesliminde sizin imzanız olmadığı için her durumda haklı çıkarsınız
    lakin biraz uğraştıracakları belli
    bence kargo firmasıyla görüşüp ,hakkınızda suç duyurusunda bulunacağız deyip ona göre hareket etmek en güzeli
    gerçi firmanın umurunda olmaz ,suçu elemana atacaklardır ve o şahıs ceza alacaktır (sahte imza nedeniyle)
    tabi anlaşıldığına göre süreç daha devam ediyor ,n11 para iadesi yaparsa satıcı istediği kadar yırtınsın dursun
  • Kargocu hayatının yanlışını yapmış.
    Kesinlikle fırlatmış kargo arabasından yere onu.
    Kargocular acayıp abi.
    Eve gelmeyen kargoyu 3 km yürüyüp şubeye gidip teslim alcam.Adam 3 metre yürüyüp raftan aldı.
    Masaya fırlattı harddiski.Az kalsın katil oluyordum.
    Ağzım dilim tutuldu delirmiştim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ju3x -- 17 Nisan 2016; 6:05:58 >
  • ürünü gördüm bu kadar para verip aldığına göre uzun süre kullanacağın güzel bir bilgisayar almışsın resimlere göre kasada çok hafif bir çökme var başka bir durum yoksa çokta yandım bittim diye kendini heba etme bu dünya bir bilgisayar için bu kadar şerefsizle uğraşıp çekeceğin stresle kaybettiklerine inan değmez biraz poliyanacılık oyna rahat ol zamanla bilgisayarın o kısmının hasarlı olduğunu çok çabuk unutacaksın ve önemsiz hale gelecek sadece bir tavsiye yoksa milyon kez haklısın
  • selam arkadaşlar değerli fikirleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim n11 bugün itibari ile paramı iade etti
  • yusuf24 bey doğru yazmış.

    Sizin burada muhatabınız yurtiçi kargo oluyor çünkü anlaşıldığı üzere kargo kaynaklı bir problem mevcut.

    aldığınız bilgisayar, sıfır ve faturalı değil mi?
    satıcıya ve yurtiçi kargoya sorun bakalım "sigortalı" olarak mı kargoya verilmiş?
    Yurtiçi genel merkezle, hasar tespit tutanağınızla başvurun önce.


    Yurtiçi çalışanı kendi kafasına göre imza attıysa, dikkatli olun, çok ciddi bir suçtur bu. Bunu yapan adam, hiç beklemediğiniz başka kötülükler de yapabilir.
  • içim yandı valla
  • Kargo görevlisi hatalı burda. Önce gidip konuşun ikna olmazlarsa savcılığıa gidin.
  • yurtiçi kargo çalışanları hep öyle.


    alıcı ödemeli kargom vardı. ben evde yokken annem teslim almış. 5 tl olan kargonun başına kalemle 1 koyup 15 tl diye kandırmış.


    Öğrendikten sonra şubeye bir saldırdım paramı aldım adamı da kovmuşlar.
  • geçmiş olsun dostum mebla büyük olunca n11 durumun üzerine düşmüş haksızlığı gidermiş heralde, ülkemizdeki kargo firmaları ve çalışanlarının hali içler acısı artık ups dışında hiçbir kargo firmasıyla çalışmamayı düşünüyorum hatta ürün alırken bile satıcı ups ile yollamıyorsa almıyorum ürünü, böyle saçma sapan işlerle uğraşmaktansa, parayı hakkı olana veririm daha iyi.


    Bundan sonraki iş satıcı ile kargo şirketi arasındadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NINE -- 20 Nisan 2016; 3:57:40 >
  • klasık yurt ıcı kargo durumu alsıldık bır durum. Çok fazla kargo tasıyolar artık elemanlara da yazık.. Kalite sıfır.. Bende n11 den urun aldım ptesi ogleden once kargolamıslar cuma ogleden sonra aksama dogru elıme ulastı. Ankaradan İstanbula.. Kargo degıl mektup gelıyor sankı 20 yıl oncesınde hissettim kendımı rezalet. Biraz surat kargoyu ornek alsınlar aksama dogur veriyorum kargoyu ertesı gun ogleden sonra farklı ılde teslım etmiş oluyor surat kargo hemde daha ucuz fiyatıda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KuzeyRüzğarı

    selam arkadaşlar değerli fikirleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim n11 bugün itibari ile paramı iade etti

    Hadi geçmiş olsun , şimdi ne yapacaskın alacak mısın yine ?
  • Bu adamlardan birçok alışveriş yaptım. Teslimatların nerdeyse hiçbirinde imza falan almadılar. Sadece şubeden ürün gönderirken evrak imzalanıyor o da zaten normali. Ama teslim alırken kapıda hiçbir imza almıyorlar. Gayri ciddi bir müessese.
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Hocam son zamanlarda yurtiçi kargoyla kırılabilecek bir eşya göndereceğimiz zaman görevliler sarı bir forma ''herhangi bir hasar ve problemde sorumluluk bana aittir'' yazdırıp imza attırmaya çalışıyolar atmazsanız gönderim yapamayız vs. demeye başladılar. bunun hakkında fikriniz nedir? sırf bunun yüzünden yurtiçiyle çalışmayı bıraktım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simerazzı -- 25 Eylül 2016; 13:59:40 >
  • Tüm kargo şirketlerinde var o işlem. Kırılabilecek bi ürün gönderiminde sigortasız gönderim için bi kağıt imzalatıyorlar. Bu bildiğin işlerine güvenememektir.
  • simerazzı kullanıcısına yanıt
    Orjinal kutusunda olmayan kırılabilecek ürünleri sigortalı olarak göndermiyor kargo firmaları. Mesela 1 kavanoz bal göndereceksiniz. Yolda kırılsa hiç bir kargo firması zararı karşılamıyor. Bende ptt ile göndermeye çalışmıştım, onlarda aynı kağıdı imzalatmaya çalıştılar. Bu tip gönderiler için yapacak bişey yok. Çok iyi paketlemek gerekli.

    Ama orjinal kutusunda bir elektronik ürün gönderiyorsanız böyle bir kağıt imzalatamazlar size. Hasar durumunda ise zararınızı karşılamak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.