|
Yurtdışında alışveriş hayal oldu tüm yollar yeniden (!) ona çıkıyor: Casio F-91W
1 Mobil
-
-
benim f-93 üm vardı, o model silindi gitti. çok ufak farklar olsa da o bana daha güzel gelirdi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Kısa bir dönem -sanırım orta okulda- çekmeceden alıp hevesle bir süre takmıştım. O sıralar nedense herkeste bir saat takma trendi oluşmuştu. Ne babamın ne de benim saatte pil değişikliği ya da tamir gibi bir şey yaptırdığımızı hatırlamıyorum. Bir de hesap makineli saatler vardı, casio databank olması lazım. Okulda onu takan birisi vardı, havalıydı. Sonrasında dokunmakit ekranlı telefonlar, iPhone çıkınca bir anda böyle saatler silindi benim etrafımda. Sonrasında akıllı saatlere ise bünyem bir türlü ısınamadı.
-
Kol saatlerini her zaman ve özellikle son zamanlarda takmasam da severim. Ama benim için retro ve tarz olan saatler dijital Casio'lardan ziyade Swatch saatler. Mekanik teknolojinin o renkler içerisinde tarif edilemez bir güzelliği ve havası var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Dedemde orjinali vardı, 15 senedir hiç pil değiştirmedim demişti. Ama hiç ışığını da açmamış.
W harfi pütürlü ise sahte olduğunu anlardık. Uzmanı olmuştum
6 yaşında çok ağladım ben dijital saat istiyoooom diye. Babam çok pahalı diye almak istememişti, 6 bin liraydı sanırım, amcam üstünü ben tamamlarım alalım dedi, parayı verdiler gittim tablacıdan aldım. Çok sevinmiştim, ilk dijital eşyamdı bu saat. Kordonu parçalanınca kaybettim. Sonra çalışınca daha gelişmiş versiyonu vardı yeşil değil de turkuaz ışıklı illuminator modelini almıştım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ToggT12x -- 18 Ağustos 2024; 10:31:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
Affedersiniz de ben bunu haber olarak kabul etmiyorum. Daha çok Konu Dışı bölümünde açılacak güzel bir konu gibi. Bir de şöyle ayrıntı var: quote:
DonanımHaber’in yayın hayatına başlamasından 8 sene önce yani 1991 yılında piyasaya sürülen Casio F-91W...
Bu saat ile DH bağlantısını bir türlü kuramadım. (Ozan ne güzel demiş "so what?")
-
-
Konu F-91 olmasından ziyade 2024 yılında F-91'e mahkum edilmemiz. Yorum yapan herkes yanlış yerinden tutmuş.
-
Kasiyo beyler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
7 yıl diyen üretici az demiş. 10 seneyi geçti f91w saatimin pili hala bitmedi. Hatta ekran sönükleşmedi bile. İçinde nükleer var sanki bitmiyor asla pili
-
F91 e kimse körü körüne mahkum olmadı. Halk seçiminin sonuçlarını yaşıyor ve hatta şuan bile aslında mahkum değil. Asıl sen yanlış yerinden tutmuşsun dediğin konuda dini ve sosyolojik incelenmesi gereken birsürü faktör var. hem sırf sevdiğin manav diye ondan kötü elma alıp hem de sonucunda elmanın taze çıkmasını bekleyemezsin. Manavı değiştirmen lazım :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8A7997455 -- 17 Ağustos 2024; 05:34:08 >
-
Muhteşem saat, kronometresini 99'da durdurmaya çalışırdık. Askere de bu saatle gitmiştim.
-
Dbc 62 o databanklılar, ben 1997 de aldım ondan, hala duruyor 😀
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Korkma koç yetişir semadan yeterki sen ismail yürekli ol... -
Sınıfta ders esnasında kolundan "Dıııt! Dıııt!" diye ses gelen kişi favori kişimizdi. Sınıftaki öğrenciler direkt ondan alırdı ilk muhteşem haberi.
Evet. Zil çalmasına çok az bir zaman kalmıştı. İşi en acele olanımızın tek hayali vardı. Doğruca eve koşup; eve henüz yeni alınmış renkli televizyonunun karşısına geçip, Ninja Kaplumbağalar' ı izlemek.
Ah 90'lar...
_____________________________ -
özetle yurt dışında tek alışverişimiz bu saat mi olacak yani :))))
Tüketici olarak düştüğümüz şu hale bakar mısınız. Ağlanacak halimiz var :))
-
Bu saatin hayatınızdan çıkması için 2 şey vardı. Ya kordonu eskir, ya kordonun takıldığı yer kırılırdı. Bunlar olmazsa tüm eğitim hayatı boyunca 3 nesil okutacak kadar uzun giderdi pili.
-
🤔
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Ülkesini yüksek bağımsızlığını korumasını bilen Türk milleti, dilini de yabancı diller boyunduruğundan kurtarmalıdır. - M.Kemal ATATÜRK, 1930 -
Eskiden o kadar ucuzdu ki hacılar, hacdan gelirken hediye olarak getirirdi. Bazı ünlü tipler koluna takınca, moda oldu, fiyatlar uçtu herkes takar oldu. Yine de sevindim bu duruma, çünkü Casio sevdiğim bir markadır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Nam-ı diğer asker Rolex'i
-
oldukça popüler olan casio world time modeli de eklenebilir aslında. amazonda 22 usd. metal kasalı olanları 33 usd, tam 30 euro sınırında.
haziran ayında abd'den gelen müstakbel eniştenin adresine seiko srpg29 otomatik saat yollatmıştım. ülkemizde 10-12bin civarında satılan saati abd'den vergi haciç 169 usd, vergiyle 184 usd'ye satın aldım kartımdan 6200 lira çekilmişti. burada 8 liraya satsalar buradan alırdım. attı bavula geldi yani artık iş anca tanıdık varsa rica minnet bavula atmayla çözülecek.
arabaya kol dayama almayı düşünüyordum sadece italyada üreten bir yer var. tr'de yok ürün. 100 euroya satılıyordu dedim iyi sonbaharda az dengeyi sağlayayım alırım, yalan oldu. anca hollandadaki arkadasıma yollatacağım da o da valizine sığarsa getirecek uzun iş.
amazon.com
Casio AE1200WH Series | Men’s Digital Watch | 100M WR | Multi Alarms | 100 SEC Stopwatch | Countdown Timer | World Map for World Time | LED Light | LC Analog Display | 10 Year Batteryhttps://www.amazon.com/Casio-AE1200WH-1A-World-Multifunction-Watch/dp/B0094B79PAamazon.com
Casio AE1200WH Series | Men’s Digital Watch | 100M WR | Multi Alarms | 100 SEC Stopwatch | Countdown Timer | World Map for World Time | LED Light | LC Analog Display | 10 Year Batteryhttps://www.amazon.com/Casio-AE1200WH-1A-World-Multifunction-Watch/dp/B0094B79CI
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi end0plazmikretikulum -- 17 Ağustos 2024; 12:44:40 >_____________________________ AMD Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk MAX, Crucial Ballistix Sport LT DDR4 3000 2x8GB, MSI GeForce 1060 3GB Gaming X, Kioxia Exceria Plus 1TB, Phanteks P400A, EVGA Supernova 650 G2, Noctua NH-U12S Chromax, Acer VG240ypbiip, Aula F75, Logitech G Pro X Superlight
|
Konu F-91 olmasından ziyade 2024 yılında F-91'e mahkum edilmemiz. Yorum yapan herkes yanlış yerinden tutmuş.
|
|
Affedersiniz de ben bunu haber olarak kabul etmiyorum. Daha çok Konu Dışı bölümünde açılacak güzel bir konu gibi. Bir de şöyle ayrıntı var:
Bu saat ile DH bağlantısını bir türlü kuramadım. (Ozan ne güzel demiş "so what?") |
|
F91 e kimse körü körüne mahkum olmadı. Halk seçiminin sonuçlarını yaşıyor ve hatta şuan bile aslında mahkum değil. Asıl sen yanlış yerinden tutmuşsun dediğin konuda dini ve sosyolojik incelenmesi gereken birsürü faktör var. hem sırf sevdiğin manav diye ondan kötü elma alıp hem de sonucunda elmanın taze çıkmasını bekleyemezsin. Manavı değiştirmen lazım :)
|
|
Kısa bir dönem -sanırım orta okulda- çekmeceden alıp hevesle bir süre takmıştım. O sıralar nedense herkeste bir saat takma trendi oluşmuştu. Ne babamın ne de benim saatte pil değişikliği ya da tamir gibi bir şey yaptırdığımızı hatırlamıyorum. Bir de hesap makineli saatler vardı, casio databank olması lazım. Okulda onu takan birisi vardı, havalıydı. Sonrasında dokunmakit ekranlı telefonlar, iPhone çıkınca bir anda böyle saatler silindi benim etrafımda. Sonrasında akıllı saatlere ise bünyem bir türlü ısınamadı.
|
|
Dedemde orjinali vardı, 15 senedir hiç pil değiştirmedim demişti. Ama hiç ışığını da açmamış.
W harfi pütürlü ise sahte olduğunu anlardık. Uzmanı olmuştum 6 yaşında çok ağladım ben dijital saat istiyoooom diye. Babam çok pahalı diye almak istememişti, 6 bin liraydı sanırım, amcam üstünü ben tamamlarım alalım dedi, parayı verdiler gittim tablacıdan aldım. Çok sevinmiştim, ilk dijital eşyamdı bu saat. Kordonu parçalanınca kaybettim. Sonra çalışınca daha gelişmiş versiyonu vardı yeşil değil de turkuaz ışıklı illuminator modelini almıştım. |
|
Muhteşem saat, kronometresini 99'da durdurmaya çalışırdık. Askere de bu saatle gitmiştim.
|
|
Sınıfta ders esnasında kolundan "Dıııt! Dıııt!" diye ses gelen kişi favori kişimizdi. Sınıftaki öğrenciler direkt ondan alırdı ilk muhteşem haberi. Evet. Zil çalmasına çok az bir zaman kalmıştı. İşi en acele olanımızın tek hayali vardı. Doğruca eve koşup; eve henüz yeni alınmış renkli televizyonunun karşısına geçip, Ninja Kaplumbağalar' ı izlemek. Ah 90'lar... |
|
özetle yurt dışında tek alışverişimiz bu saat mi olacak yani :))))
Tüketici olarak düştüğümüz şu hale bakar mısınız. Ağlanacak halimiz var :)) |
|
Bu saatin hayatınızdan çıkması için 2 şey vardı. Ya kordonu eskir, ya kordonun takıldığı yer kırılırdı. Bunlar olmazsa tüm eğitim hayatı boyunca 3 nesil okutacak kadar uzun giderdi pili.
|
Benzer içerikler
- en iyi yapay zeka siteleri
- evde gizli kamera olup olmadığı nasıl anlaşılır
- facebook arkadaşları gizleme
- ses değiştirici
- kalp emoji anlamları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt









