Şimdi Ara

Yurtdisi çıkışlı cihazların Tr Apple store garanti durumu hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
8.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Amerika çıkışlı İPhone 7 Plus (A 1784 ) cihazımın alt kösesinde 2 adet olu piksel bulunmaktaydı. Fakat su gecirimsizlik özelliğinin zarar görmesi ihtimali olur diye servise götürmeyi erteliyordum. Fakat talihsiz bir şekilde geçtiğimiz cuma aksamı elimden düştü ve ekranı catladi. Rahatsız ettiği icin hemen randevu alıp akasya apple store a gittim. Servis ücretini ödeyerek belki de olu piksel hayrına garantiden değiştirirler dedim. Fakat bırakın garantiden değiştirmeyi parasıyla dahi degistiremeyeklerini söyleyip beni Reseller servislere ve kvk ya yönlendirdiler. Neden ücreti ile bile degistirelemeyecegi konusundada herhangi bir açıklama yapamadılar. Ben aldığımda kasım 2016 da cihazın 1 yıl Türkiye garantisi vardı sonra mart17 ayında cihaz garantisi artık Türkiye'de geçerli olmayacak dendi. Fakat 1 hafta 10 gün içinde garantinin tekrar geçerli oldugu ilan edildi. Fakat bugün apple store cihaza bakmayacağıni söylüyor. Bir tavsiyesi olan var mi? 2. Olarakta iPhone 7 lerin ekranı değiştiğinde su gecirimsizlik durumu etkileniyormu? Bu reseller servisler ile ilgili tamir sureci çok uzun ve cihaza kozmetik zararlar verdikleri ile ilgili şikayetler var tüketici sitelerinde bir bilgisi olan en iyi reseller servis hakkında duyumu olan varmıdir? Herkese teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ondemand -- 28 Mayıs 2017; 17:52:2 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yurtdışına bakmiyoruz dendi öyle mi eee o zaman almayayım ben yurt dişi söylediğiniz iyi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdişi yapmiyolar diyorux ama bnm cihazi ücretli yapayim dedim pupa servisi 600 tl istedi öyle yada böyle ücretsiz değiştirdim ama cihaz istanbula apple onarim merkezinde yapilmişti madem apple almiyo neden onarimi yapiyolar ekran değişimi yapiyolar peki..!!ona anlam veremedim sen yine kvk genpa başariya teslim et onlar hallederler sonucda apple onarim merkezi yapiyo..!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdışı cihazların servisine şuan mağazalar bakmıyor sadece yetkili servislerden işlem yapılması gerekiyor. Yetkili serviste bir form doldurup cihazı teslim ediyorsunuz. Zaten ekran kırıklarında cihaz Apple Onarım Merkezi'ne gönderiliyor. Bilinçli bir kullanıcı cihazı servise vermeden önce sağının solunun fotoğrafını çeker ve servis formuna cihazın herhangi bir yerinde hasar,kırık ve çizik yoktur yazdırır. Bunu yaptıktan sonra cihaz isterse serviste parçalansın siz üstünüze düşeni yapmış olursunuz. Konuyla ilgili olarak yurtdışı cihazların garantisi model numarası uygun olduğu takdirde yetkili servislerden hizmet alacak şekilde düzenlendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isosem19

    Yurtdışı cihazların servisine şuan mağazalar bakmıyor sadece yetkili servislerden işlem yapılması gerekiyor. Yetkili serviste bir form doldurup cihazı teslim ediyorsunuz. Zaten ekran kırıklarında cihaz Apple Onarım Merkezi'ne gönderiliyor. Bilinçli bir kullanıcı cihazı servise vermeden önce sağının solunun fotoğrafını çeker ve servis formuna cihazın herhangi bir yerinde hasar,kırık ve çizik yoktur yazdırır. Bunu yaptıktan sonra cihaz isterse serviste parçalansın siz üstünüze düşeni yapmış olursunuz. Konuyla ilgili olarak yurtdışı cihazların garantisi model numarası uygun olduğu takdirde yetkili servislerden hizmet alacak şekilde düzenlendi.

    Ayrıca cihazın kayıtlı olduğu pasaport ve kimlik fotokopinizi istiyorlar. Daha geçenlerde kendi telefonumu değiştirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bilgi teşekkür ederim. İşlem yaptıran kişi illa pasaport sahibi olmalı mı yoksa cihazın pasaport kaydı başkasına ait ama ben kullanıyorum ve bu cihazı götürebilir miyim? Orada doldurulan formun ekran görüntüsü falan varsa eklerseniz bilgilenmiş oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isosem19 -- 29 Mayıs 2017; 7:32:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isosem19

    Güzel bilgi teşekkür ederim. İşlem yaptıran kişi illa pasaport sahibi olmalı mı yoksa cihazın pasaport kaydı başkasına ait ama ben kullanıyorum ve bu cihazı götürebilir miyim? Orada doldurulan formun ekran görüntüsü falan varsa eklerseniz bilgilenmiş oluruz.

    Bu konuyla alakalı net bir yorum yapamayacağım. Cihazı kimliğim ve pasaportum ile beraber KVK'ya yolladım. Kuzenim götürdü. Fakat biz KVK ile çözüm ortağı olduğumuz için, belki de pasaport sahibinin kendisinin olmasına gerek görmediler. Bu konuda net bir yorum yapamayacağım ama kimlik ve pasaport fotokopisi götürmenizi tavsiye ederim. Sorun olmaz diye düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum telefonun ekranının değişmesi için KVK ya bıraktım. 650₺ pesin olarak aldılar. Üstüne 8 gün beklettiler. Teslim almaya gittiğimde ekranın kasa ile birleştiği yerde ufak bir boya atması meydana gelmişti. Sorunu apple ile paylaşabilirsiniz dediler. Apple i aradım ve sorunun minör bir sorun olduğunu birşey yapamayacaklarını söylediler. Kısacası nokta çiziksiz telefona üstüne para alıp zarar veriyorlar ve görmezden gelin büyük bir şey değil diyorlar. Apple Musteri servisi görüntüde iyi fakat icraatta kötü, Gittikçe Türkiye'ye uyum sağlıyorlar ve müşteriye verilen kıymeti azaltıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su an cozumlenmis durumunuz ama size tavsiyem su; bu konuyu dogrudan apple ya da apple supporta twitter uzerinden yazin. (Siz veya baskasina ing yazdirin)Aninda donuyorlar...DM uzerinden devam ederek yardimci oluyor ilgileniyorlar. bi sekilde bu bildirimler sonuc verebiliyor tr de ki bu durumdan sikayetinizi de yazin. Gecen hafta ben 10.3.2 ile alakali cihazin asiri isinmasindan software den sikayetimi yazdim, hemen donduler ve bir saate kadar yazisma devam etti cihazi remote mobil diagnostic ile test ettiler. Cihaz testlerden gecti ve olayin software sorunu olusunu kabul ettiler. Bundan daha iyi feedback olamazdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim cihazımda yurtdışıydı fakat konum sıkıntısı nedeniyle akasyada değişmişti. Şuan yine arama ile ilgili sıkıntım var. Akasyaya götürsem işlem yaparlar mı? Sorguladığımda ithalat yolu ile kayıt edilmiş olarak gözüküyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MustafaOzcelik M kullanıcısına yanıt
    Bende yurtdisindan almistim, akasya da degisim oldu gecen sene. bir ay once garanti bittigi icin ucrete tabi olarak batarya degisimi yapildi. cihaz daha once burada degistigi icin islem yapabileceklerini soylediler. hic degismeseydi isleme almayacaklardi sanirim bunu anladim.

    cihaziniz degismis burada sorun olacagini zannetmiyorum.
  • Bu konu hakkında ben Apple storeda bilgi edinmiştim. Storelarsa bakılmıyor ancak yetkili servislerde cihazların garantileri devam ediyor. ( pasaport kaydı yapılmış olmak kaydıyla)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wilshire

    Su an cozumlenmis durumunuz ama size tavsiyem su; bu konuyu dogrudan apple ya da apple supporta twitter uzerinden yazin. (Siz veya baskasina ing yazdirin)Aninda donuyorlar...DM uzerinden devam ederek yardimci oluyor ilgileniyorlar. bi sekilde bu bildirimler sonuc verebiliyor tr de ki bu durumdan sikayetinizi de yazin. Gecen hafta ben 10.3.2 ile alakali cihazin asiri isinmasindan software den sikayetimi yazdim, hemen donduler ve bir saate kadar yazisma devam etti cihazi remote mobil diagnostic ile test ettiler. Cihaz testlerden gecti ve olayin software sorunu olusunu kabul ettiler. Bundan daha iyi feedback olamazdi.

    Apple'a hangi site üzerinden yazdınız. Linkini verir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vega


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wilshire

    Su an cozumlenmis durumunuz ama size tavsiyem su; bu konuyu dogrudan apple ya da apple supporta twitter uzerinden yazin. (Siz veya baskasina ing yazdirin)Aninda donuyorlar...DM uzerinden devam ederek yardimci oluyor ilgileniyorlar. bi sekilde bu bildirimler sonuc verebiliyor tr de ki bu durumdan sikayetinizi de yazin. Gecen hafta ben 10.3.2 ile alakali cihazin asiri isinmasindan software den sikayetimi yazdim, hemen donduler ve bir saate kadar yazisma devam etti cihazi remote mobil diagnostic ile test ettiler. Cihaz testlerden gecti ve olayin software sorunu olusunu kabul ettiler. Bundan daha iyi feedback olamazdi.

    Apple'a hangi site üzerinden yazdınız. Linkini verir misiniz?

    Twitter da resmi #Apple ve #AppleSupport uzerinden yazdim. Onlarda DM e yonlendirdiler oradan yazisma devam etti.
  • Arkadaşlar yurtdisi cihazlarin apple store da tamiriyle ilgili yeni bir bilgi var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar yurtdışı 6s va ve cihaz şuan sorunlu halde açılmıyor vs. apple store dan zorlu dan randevu aldım fakat şimdi yorumlarınızı okuyunca açıkçası canım sıkıldı bu ne saçmalıktır yahu ? Kesinlikle ama kesinlikle bakmıyorlar mı ?
  • Yurtdışı cihazlara Zorlu veya Akasya bakmıyor. Çünkü zaten aşırı yoğun.

    Model numarası uyuyorsa(bakın burası önemli, yoksa hiçbir yer bakmıyor) diğer yetkili servisler bakıyor ama merak etmeyin onlar da Apple'a gönderiyor. Sadece İstanbul'da var biliyorsunuz Apple Store. Ankaradaki adam naapsın, yetkili servise veriyor işlem tamam.

    kimlik gerekiyor evet.Pasaporta kaydedilen isim olması gerekmiyor.

    Model numarasını şuradan kontrol edin karşısında TR varsa Yetkili servise gidebilir, Apple Storelara hiçbir şekilde gidemiyor yabancı cihaz.

    https://www.apple.com/iphone/LTE/


    Ölü piksel olan ekranın sonradan kırılması acı olmuş. Ama kullanıcı hatası olunca tamir etmezler doğal olarak,ekran parasını da isterler. Geçmiş olsun.Allahtan model no burada geçen bir şeymiş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.