Şimdi Ara

yurtdışı çıkışları pert (ttnet saçmalığı)

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
50
Cevap
0
Favori
1.756
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> yurtdışı çıkışları pert (ttnet saçmalığı)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2043 Mesaj
    arkadaşlar anlık pingi packet lossu takip edebileceğimiz bir program varmı yani vardı sanki forumda görmüştüm arkadaşlar konu açıyordu ama bulamadım o konuları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SkeironnWH -- 21 Kasım 2017; 18:4:15 >
    _____________________________
  • Yarbay
    6030 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SkeironnWH

    arkadaşlar anlık pingi packet lossu takip edebileceğimiz bir program varmı yani vardı sanki forumda görmüştüm arkadaşlar konu açıyordu ama bulamadım o konuları

    Pingplotter?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    12747 Mesaj
    Gene başladi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Son verdim kalbimin gereksiz işine Yaşarım hayatı gelişine Aldırmam kaderin çekilişine Neden mi ? bilirsin aldırmaz o benim iç çekişime.
  • Yarbay
    12747 Mesaj
    Gene başladi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Son verdim kalbimin gereksiz işine Yaşarım hayatı gelişine Aldırmam kaderin çekilişine Neden mi ? bilirsin aldırmaz o benim iç çekişime.
  • Teğmen
    239 Mesaj
    Bir kaç gündür ben de farkındayım. İşten geliyorum biraz dizi,film izleyeyim kafa dağıtayım diyorum donup duruyor, siteler yavaş açılıyor falan. Bir akşam keyfimiz var onun da içine ettiler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4005 Mesaj
    Son 2 aydır aynı sorun var eğer imkan varsa ki sanmıyorum 24 ay sözleşmeli olduğunuz için superonline kesinlikle sorun yok yurtdışı çıkış portları ve routerleri farklı olduğu için bunun dışında vodafone fiber'dede sorun olmaz.
    _____________________________
  • Yarbay
    2976 Mesaj
    deliricem son 1 haftadir bende de var ayni sorun. istanbul kartal konum.

    vodafone fiber var acaba ona mi gecsem sozlesmem bitiyor ttnet ile
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1062 Mesaj

    @mustifb hocam bir bakım çalışması falan mı var? bu nedir böyle 1 haftadır
    |
    |
    Bahsedilenler: mustifb
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj
    Twitch'te 160p bile donuyor şuanda, download hızım 200kbit yurtdışı çıkışı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2839 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sawgiray

    Son 2 aydır aynı sorun var eğer imkan varsa ki sanmıyorum 24 ay sözleşmeli olduğunuz için superonline kesinlikle sorun yok yurtdışı çıkış portları ve routerleri farklı olduğu için bunun dışında vodafone fiber'dede sorun olmaz.



    bizim burda 10 yildir ttnet adsl var. 10 yilda 1 gelisme olmadi. vdsl falan hak getire. adsl dede solden sasmamak lazim en azindan pingleri dusuk olur.



    hay bu ttnete nerden bulastik ya



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
Canlı Tv izle
SEO
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,382
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.