Yurt dışı Samsung S23 ve S24 serisi cihazların ikinci IMEI sorununun net çözümü: Her şeyi çok sade anlatıyorum. Bütün postu okumadan işleme başlamayın. Bu postu hit için değil yarın bir gün sizin de başınıza gelirse uğraşmayın diye paylaşıyorum. 2 gündür şu sorunu çözmek için uğraşıyorum. Çift hatlı Samsung S24 Ultra (herhangi bir server kayıt veya resmi kaydı yok) cihazımın "SIM 1" yuvasına ait olan 353... ile başlayan IMEI'nın 4 aylık yasal süresi bitmişti. Haliyle hattımı "SIM 1"den çıkartıp "SIM 2" yuvasına takarak kullanmaya devam ederim diye düşündüm lakin olmadı. Birisini aradığımda "Kayıtlı değil." hatası alıyordum. Ayarlardan hakkında kısmına girdiğimde, fiziksel hattımı hangi SIM yuvasına takarsam takayım, yasal süresi biten 353'lü IMEI ile eşleşiyordu. Benim kullanabilmem içinse ikincisi yani 354'lü IMEI ihtiyacım vardı.
Not 1: Bu kesin çözüm ama yapamadım diyorsanız müşterisi olduğunuz telekomünikasyon firmasının mağazasına gidip hattım kayboldu diyerek yedek SIM çıkartın. Eski hattı “SIM 1” yuvasına, yeni çıkarttığınız hattı da “SIM 2” yuvasına takın. Not 2: Aşağıdaki QR kod, “Better Roaming” firmasına ait eSIM testi içindir. Herhangi bir hizmet sunmaz. Not 3: İşlemler esnasında ne zaman “SIM kart güncellensin mi?” diye sorarsa güncelle seçeneğine basın. Not 4: Herhangi bir şekilde şebeke geldiğinde bütün eSIM’leri deaktif duruma getirmeyi unutmayın. ![]() ![]() |
Bildirim