Şimdi Ara

Yurt Dışı Para Transferi Alıcıya Paranın Ulaşmaması (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
7
Favori
65.801
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gokmay kullanıcısına yanıt
    Özel mesaj attım
  • teslafusion T kullanıcısına yanıt
    Özelden cevapladım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Özelden cevapladım...
    Aynı sorun bende de var şu an. 19.10.2018 tarihinde gönderdiğim para gitmedi , 15.10.2018 tarihinde gnderilen para da halen elime ulaşmadı. Bu hesaplardan daha önce defalarca çekim ve gönderim yaptım , yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • omayer O kullanıcısına yanıt
    Swift mesajlarını görmem lazım...
  • Size nasıl gönderebilirim , mail adresinizi verebilir misiniz ya da telefon numaranızı. Gerçekten durumdan aşırı derecede sıkıldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omayer -- 25 Ekim 2018; 16:56:34 >
  • Buradan özel mesaj ile yollayabilirsin...
  • Arkadaşlar Merhabalar konuyu çok fena dürtücem ama şöyle bir olay başıma geldi. Yurt dışına bir bedel gönderdik. Ama bize verilen swift kodu hatalı olduğundan ötürü para hesaplarına düşmedi bankaya git gel muhabir bankalarla mailleş vs. derken swift numarasını değiştirdik. Yalnız şöyle birşey başımıza geldi. Parayı yolladığımız Çin bankası bizden yani bankamızdan bir belge talep etmekte bu belgenin adı (103 国际通用的电文 ) Türkçesi " Uluslararası kabul edilen bildirim mesajı" gibi birşey. İnternetden araştırmalarıma göre MT 103 Belgesi olduğunu düşünüyorum ( Ne kadar doğrudur onuda bilemiyorum) Bankamla yaptığım görüşmeler sonrasında, bu belgenin şahıslara verilemeyeceğini sadece eğer alıcı banka bu belgeyi talep ederse bankalar arası bir görüşme ile temin edebileceklerini söylediler. Şimdi sormak istediğim nokta bu 103 denilen belge nedir? bu belgeyi banka bizlere vermek zorundamıdır? Şimdiden teşekkür ederim cevaplar için.




  • xdriver X kullanıcısına yanıt
    karşı taraf dolandırıcı olmasın ?

    edit= değilmiş, ama kullanabiliyorsanız transfer wise kullanın , komisyon ücretleri çok düşük , swift fiyatları yüksektir, çünkü bankalar kendi aralarındaki işlemlerde de kullanır, aslında swift , düz kullanıcı için çok lüks bir uygulama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 6 Kasım 2018; 11:44:01 >
  • MertMert34_ M kullanıcısına yanıt
    MT103 - (Single Customer Credit Transfer) swift mesajı müşeteriler arası kullanılan transfer swift mesajı tipidir. Türkiyede para göndermenize aracılık eden banka size (amire) swift mesajını (MT-103) vermek zorundadır.
    Neden vermek istemeyebilir ;
    1) Transfer tutarı amirden alınıp swift mesajı gönderilmesi unutulmuş olabilir,
    2) Swift mesajında yanlışlık yapılmışsa bunu amirin görmesi istenmiyor olabilir.

    Bankanızdan yaptırdığınız yurt dışı transferin MT-103 swift mesajını ısrarla isteyin, vermek zorundalar...
  • gokmay kullanıcısına yanıt
    Size özelden mesaj attım Gökhan Bey bakabilir misiniz acaba
  • elorbaba kullanıcısına yanıt
    Telefonla konuştuğumuz gibi, IBAN ile alıcı hesap adı uyumsuzlugunda para hesaba geçmez.

    Sorunun, bankalar arasi swift yazışması ile kısa sürede çözüme kavuşucagina inaniyorum...
  • gokmay kullanıcısına yanıt
    Forumda yazdıklarınıza istinaden özelden yazmak istedim.09,12,2018 tarihinde Katar'dan hesabıma gönderilenswift işlemi hala hesabımda görünmüyor.Banka ile görüşmemde paranın havuzda olmadığını söylediler.mt103 vs tüm belgeler elimde mevcut.Bu durumda sorun nerede olabilir acaba?
  • smehder S kullanıcısına yanıt
    Henüz elinize ulaşmadıysa, elinizdeki mesajlardan belki birşey çıkarabiliriz...
  • Iyi akşamlar,

    Kanadada okuyan kardeşime 100 euro, enpara üzerinden gönderim yaptım. Gönderim yaparken enpara swift kesim ücreti olan 30 tl'yi kesti ve net 100 euro gönderimini yapıldı.



    Fakat kardeşim bankadan paraya çekmeyi gittiğinde sadece 86 kanada doları, 57 euro (17 kanada doları banka swift ucreti kesilecek) bankalarına geldiğini söylemişler.



    Aradaki bu para farkının sebebi ne olabilir? Her iki tarafta karşı tarafla görüşmemizi soyluyor?
  • kadir_yilmaz kullanıcısına yanıt
    MT-103 mesaj var mı elinizde ? Field 71 masraflar bölümünde hangi codeword kullanılmış onu görmemiz lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 22 Aralık 2018; 8:56:26 >
  • Ne karışık işler, karşı taraf bu yarışma ücretini direk kredi kartı ile alsaymış keşke
  • gokmay kullanıcısına yanıt
    Bizim de elimize ulaşması gereken bir para kasım ayından beri gelmedi, aynı bankadan yapılan diğer ödemeler sorunsuz elimize geçti. Yardımcı olabilir misiniz. Özel mesaj yollamaya çalıştım ama gidip gitmediğini anlayamıyorum.
  • shona1 S kullanıcısına yanıt
    Özel mesaj gönderiyorum. Haberleşelim...
  • İyi geceler arkadaşlar fransadaki bankamdan Kuveyt türk hesabıma iban ve swift koduyla para gönderdim burda 28.40€ transfer parası kesilmiş bu tamam normal yalnız Kuveytürk'e giren parada 19 € eksik ve tl hesabımdan da 49 tl çekilmiş. Bu 19€ nereye gitmiştir ve ben bu paraları talep etme hakkım varmı? Fransadaki bankadan yapılan işlemin dekontunu veya faturasını istiyorum veremeyiz böyle bir şey yok veremeyiz diyor. Şimdi banka benden 28 değil 50 60€ transfer ücreti alsın tamam derim ama gönderdiğim paraya dokunmalarını ve de kuveyte para getirdim diye 49tl kesmesini yediremiyorum lütfen yardımcı olabilirmisiniz napmamı önerirmisiniz??
  • Mustan3287 M kullanıcısına yanıt
    Bankanın transfer için hazırlamış olduğu swift mesajını görmek lazım. Swiftin alt kısmında olan 71A Details of Charges bölümünde hangi kodun kullanıldığı önemli. BNF, OUR, SHA ? Kesinti bu kodlara göre yapılır. Ayrıca 2 banka arasında hesap ilişkisi yoksa araya bir 3. banka girer ki o da masraf kesebilir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.