|
bana mı denk geliyor bilmiyorum ama yurt dışından haber aldığım kaynaklarım hep olayların eskisi gibi olmadığını gösteriyor şuan yurt dışında takip ettiğim ülkelerde (fransa uk abd kanada almanya vb) avustralya isviçre gibi bir kaç örnek hariç ciddi refah düşüşü var özellikle amerikada biden denen boş seçildiğinden beri araba fiyatları ev fiyatları kendini katladı 3000lik honda araba 8500 dolar oldu tüketim malzemeleri bu dediğim takibimdeki yerlerde (fransa uk abd kanada almanya vb)gene o kadar kafayı yemedi insanlar rahatlıkla son model iphone son model pc tv beyaz eşya eve yiyecek içecek vs alıyor ama arabalara ulaşım çok zorlaştı evlerse imkansıza yaklaştı özellikle abd takıntım var adamların her şeyini biliyorum neredeyse en büyük sorun evlerde çoğu yüzüne bakılacak alt tarafı hayatı idame ettirecek ev 1 milyon dolara geldi resmen kiralar Allahtan gurbetçilerin salladığı gibi o kadar korkunç düzeyde değil NYda merkeze yakın yerde yaşayan bir arkadaşım 2+1 eve 1600 dolar veriyor ev arkadaşıyla 800 800 rahatça hallediyorlar kanada da mesela kiralıklar da sıkıntılı çok göçmen akışı ve nüfus artışı var satılık-kiralık hepsi sıkıntıda bir de kiralar uçarsa abdde de sorun başlar kira bildiğin havaya para saçmak gelirin kiranın 5 katı falan değilse sonuç olarak özetle işçi alım güçleri giderek tüm dünyada geriliyor hiperkapitalizm başka başka boyutlara ulaştı milletin haftada 60 70 80 saat çalıştığı yerde sermaye sahipleri kılını oynatmadan milyonlar cukkalıyor ev almak araba almak yurt dışında bile lüks oldu bizim ülke zaten malum ulan çöp kovası baktım şimdi hbden bildiğin çöp kovası plastik 500 lira dünya acı finale gidiyor herhalde |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






