Şimdi Ara

Yüksek sesten dolayı hoparlörler titriyor ve ses bozuluyor. Ne yapılabilir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Masamda 2+1'im var. Sesi yükseltince hoparlörler titremeye başlıyor ve masa ile temas ettikleri için masayla hoparlör arası tıkırtı sürtünme sesleri çıkıyor bu da ses kalitesini etkiliyor.

    Nasıl bu darbeleri yumuşatabilirim ?

    Patafix gibi yumuşak bir yapıştırıcı ile masaya yapıştırsam nasıl olur diye düşündüm ama sabit tutmuyorum ki hoparlörleri. Yer değiştiriyorlar sürekli. Bardak altığı gibi yumuşak şeyleri de nereden bulurum bilmiyorum.



    _____________________________
    .
  • Sesi kıs
    _____________________________
    cross them tight
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ginger.

    Sesi kıs


    Yüksek sesle dinlemek istiyorum.
    _____________________________
    .
  • thx sertifikali bir logitech alinmasi icap eder.
    _____________________________
    Geçmiş günü beyhude yere yad etme, Bir gelmemiş an için feryat etme, Geçmiş gelecek masal bunlar hep Eğlenmene bak ömrünü berbat etme. Niceleri geldi, neler istediler, Sonunda dünyayı bırakıp gittiler. Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi? O gidenler de hep senin gibiydiler. Dünyada ne var kendine dert eyleyecek, Bir gün gelecek ki can bedenden gidecek. Zümrüt çayır üstünde, sefa sür iki gün ... Zira seninde üstün de otlar bitecek ...


    efexor xr - prozac - valdoxan - xanax - abilify - norodol
  • Kulaklık tak
    _____________________________
    cross them tight
  • kulaklık tak her türlü
    _____________________________
  • Su ufak vantuzlardan al, ama nasil yapistirirsin bilmiyorum.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hoparlör patlakmı yoksa hareketmi ediyor
    _____________________________
  • ayaklarına sünger benzeri birşey yapıştır
    _____________________________
    ASROCK B250M PRO4 - G4560 - CRUCİAL BALLİSTİX 4X4 16GB DDR4 - SAMSUNG 960 EVO - AORUS RX 570 - CORSAIR 350D - SHARKOON COOL ZERO 650W
  • Hoparlörüm Logitech, kaliteli, sağlam, patlak değil. Sesi çok açınca yerinden oynuyor.

    Kulaklığım var ama kullanmak istemiyorum. Uzun süre dinleyince ağrıtıyor ve çok sağlıklı değil.
    _____________________________
    .
  • Kendi ayağı yok mu ? ŞOK tan yapışkanlı ayak almıştım ince silikon gibi birşey Elektronik aletlerin altındaki gibi. İçinde her ebattan 30-40 ar adet var.
    _____________________________

    DH Japonya Hayranları
    ||DH Elektronik külübü||Opera fan kulübü||Amfi hastası, motor-bisiklet ustası||Az yakar, çok kaçar
  • Masa plastik ve titremeye çok müsait. Ondan dolayı oluyor
    _____________________________
    .
  • yüksek sek.den dolayı diye okudum
    _____________________________
    20. katta seni dilediğim kadar izleyebilceğim günü bekliyorum
    hepimiz biçiz
    -------------------
    10.02.13 tarihi itaberi ile foruma 1 yıl ara vermiş bulunmaktayım. 2014 yılında görüşmek üzere :(
  • sıkıştır onları bir yere hemde daha iyi ses alırsın
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.