Şimdi Ara

Yüksek ping sorunu ve Superonline ın çözüm bulamaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
6.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler dilerim herkese, internetimde yüksek ping şikayetiyle superonline müşteri hizmetlerine başvurdum. Bir ayarlar yapıldı ve düzeldi dendi, ping ölçüm sitelerine bakıldı bakın normal dendi. Yalnız sıkıntı mı kimse anlamış değil. 5 dakikada bir 7-8 saniyeliğine ping fırlıyor ve düşüyor. Bunu açıklamak için tekrar aradım ama başka arkadaş gene aynı hareketleri yaptı, gene çözüm olmadı zaten. Ne yapmam nereye başvurmam gerekir, beni anlayan bir insan evladı çıkacak mı şu superonline da?
    Fikri olan varsa yardım ederse sevinirim, teşekkürler

    Edit: superonline yetkilisi bana ping problemi çözümü olarak google dns yi kullanmamı önerdi, dahada saçmalayamadılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lucterian -- 16 Ağustos 2013; 19:47:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Evin greenfield sistemli değilse kablounun jakların ve portunun değişmesini iste eksiz bir şekilde getirsinler kablonu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ouch.. -- 15 Ağustos 2013; 15:43:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ouch..

    Evin greenfield sistemli değilse kablounun jakların ve portunun değişmesini iste eksiz bir şekilde getirsinler kablonu

    Greenfield nedir bir bilgim yok, fakat 1 ay kadar önce yüksek veri kaybı arızası yüzünden modemim değişti, port değişti ve kablolar kontrol edildi, kablolarda 1 senelik zaten yeni ve temiz olduğu söylendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Green bina yapılırken hazır olarak çekilmişse cat 6 kabloları ona denir. Sen gene de dediklerimi yaptır problemin düzelecektir gelen ekibe bi kola bi çay ver anlat durumu değişsinler .
  • Modeme kablolumu baglanıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faststyla94

    Modeme kablolumu baglanıyorsunuz?

    Kablolu kablosuz 2 sinde de sorun aynı... Oturduğum yerdeki internet sağlayıcıda yüksek veri kaybı olduğu tespit edilmiş bugün, ama sorun 2 gündür devam ediyor bende, ilginç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim nerde oturuyorsun? Bende seninle aynı sorunu yaşıyorum sanırım. İzmir/Karşıyaka da otoruyorum. Dediğin gibi anlık ping yüksekliyor fakat bu oyunda gözükmüyor, karakter donuyor tekrar bağlanıyor diyor vs. Skype ta görüşme donuyor ve 5-10 sn sonra tekrar normal haline geri dönüyor. Post açtım burdan detaylıca okuyabilirsinhttp://forum.donanimhaber.com/m_79669396/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    Kardeşim nerde oturuyorsun? Bende seninle aynı sorunu yaşıyorum sanırım. İzmir/Karşıyaka da otoruyorum. Dediğin gibi anlık ping yüksekliyor fakat bu oyunda gözükmüyor, karakter donuyor tekrar bağlanıyor diyor vs. Skype ta görüşme donuyor ve 5-10 sn sonra tekrar normal haline geri dönüyor. Post açtım burdan detaylıca okuyabilirsinhttp://forum.donanimhaber.com/m_79669396/tm.htm

    İzmir/Mavişehirde yim bende, yazdıklarının tıpkısının aynısını yaşıyorum, birebir aynı yok böyle birşey yani, Lol de 5-10 saniye donuyor , reconnect oluyor devam ediyor. Delirmek için pazartesiden beri hergün en az 3 defa aradım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynen bende atakent bolgesindeyim bende, yani suan taahhutu bozacak kadar sinirliyim. Yarin tekrar ariyacam sizinde oldugunuzu soylicem ayni sekilde sizde benim gibi arkadaslarin oldugunu soyleyin. Gecen haftalarda teknik ekipten bir arkadas geldi mavisehirde ayni sorunu yasayanlar vardedi muhtemelen sizsiniz. Arkadasta bna switchler sapitiyor sorunun farkindayiz 1 hafta bekleyin dedi. Dedigi gibi 2-3 gune duzeldi ama yine ne olduysa pazartesi - sali gibi yine bozuldu ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    Aynen bende atakent bolgesindeyim bende, yani suan taahhutu bozacak kadar sinirliyim. Yarin tekrar ariyacam sizinde oldugunuzu soylicem ayni sekilde sizde benim gibi arkadaslarin oldugunu soyleyin. Gecen haftalarda teknik ekipten bir arkadas geldi mavisehirde ayni sorunu yasayanlar vardedi muhtemelen sizsiniz. Arkadasta bna switchler sapitiyor sorunun farkindayiz 1 hafta bekleyin dedi. Dedigi gibi 2-3 gune duzeldi ama yine ne olduysa pazartesi - sali gibi yine bozuldu ...

    Benim olma ihtimalim yüksek, modem değişti etti, bu pazartesiye kadar bi sıkıntı yaratmadı hiç, gerçi işin garibi sorun pc demi diye pc yi de garantiye yolladım çaresizlikten, pc de problem yok diye geri yollayacaklarını belirttiler, 1 aydır durum içler acısı yani. Beni anlayacak en iyi kişi sizsiniz şuan galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senutarus


    quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    Aynen bende atakent bolgesindeyim bende, yani suan taahhutu bozacak kadar sinirliyim. Yarin tekrar ariyacam sizinde oldugunuzu soylicem ayni sekilde sizde benim gibi arkadaslarin oldugunu soyleyin. Gecen haftalarda teknik ekipten bir arkadas geldi mavisehirde ayni sorunu yasayanlar vardedi muhtemelen sizsiniz. Arkadasta bna switchler sapitiyor sorunun farkindayiz 1 hafta bekleyin dedi. Dedigi gibi 2-3 gune duzeldi ama yine ne olduysa pazartesi - sali gibi yine bozuldu ...

    Benim olma ihtimalim yüksek, modem değişti etti, bu pazartesiye kadar bi sıkıntı yaratmadı hiç, gerçi işin garibi sorun pc demi diye pc yi de garantiye yolladım çaresizlikten, pc de problem yok diye geri yollayacaklarını belirttiler, 1 aydır durum içler acısı yani. Beni anlayacak en iyi kişi sizsiniz şuan galiba

    Aynen dostum benim modemde degisti yarin tekrar gorusucem. Haberleselim. Sizde arayin mutlaka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670


    quote:

    Orijinalden alıntı: Senutarus


    quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    Aynen bende atakent bolgesindeyim bende, yani suan taahhutu bozacak kadar sinirliyim. Yarin tekrar ariyacam sizinde oldugunuzu soylicem ayni sekilde sizde benim gibi arkadaslarin oldugunu soyleyin. Gecen haftalarda teknik ekipten bir arkadas geldi mavisehirde ayni sorunu yasayanlar vardedi muhtemelen sizsiniz. Arkadasta bna switchler sapitiyor sorunun farkindayiz 1 hafta bekleyin dedi. Dedigi gibi 2-3 gune duzeldi ama yine ne olduysa pazartesi - sali gibi yine bozuldu ...

    Benim olma ihtimalim yüksek, modem değişti etti, bu pazartesiye kadar bi sıkıntı yaratmadı hiç, gerçi işin garibi sorun pc demi diye pc yi de garantiye yolladım çaresizlikten, pc de problem yok diye geri yollayacaklarını belirttiler, 1 aydır durum içler acısı yani. Beni anlayacak en iyi kişi sizsiniz şuan galiba

    Aynen dostum benim modemde degisti yarin tekrar gorusucem. Haberleselim. Sizde arayin mutlaka.

    Tabiki, arayıp durumu ileteceğim sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynı sorun bendede var lanet olsun süperonline :@ ist.
  • @Senutarus dostum bugün müşteri hizmetlerinme değil. Bizim karşıyakaya bakan yer birimini aradım. Geçen sefer geldiklerinde saolsunlar telefon numaralarını bıraktılar. Bana Mavişehirde sistemi güncellerken kart değişimi yapılmış sanırım izmirdeki büyük merkezlerde " balçova,buca,mavişehir" bundan dolayı mavişehir bilinmeyen bi sebepten ötürü büyük bir veri kaybı varmış. Bunla ilgili istanbulda kriz masası oluşturup bu konu ile ne yapılacağını tartışmışlar. Bizim karşıyaka yer birimine bu sorunun yakında çözüleceğini söylemişler.
    Bizim karşıyaka Barış İşetişim No: 2484810 ileride bir sıkıntı olursa altyapı ile ilgili buradan haber alabilirsin dostum.



    @srcnx Sizde isterseniz size yakın superonline servisi yapan bir iletişim dükkanı ile destek sağlayın. Ana merkezler türkiye genelinde kontrol sağladığı için size yardımcı olamayabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucin670 -- 17 Ağustos 2013; 13:08:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    @Senutarus dostum bugün müşteri hizmetlerinme değil. Bizim karşıyakaya bakan yer birimini aradım. Geçen sefer geldiklerinde saolsunlar telefon numaralarını bıraktılar. Bana Mavişehirde sistemi güncellerken kart değişimi yapılmış sanırım izmirdeki büyük merkezlerde " balçova,buca,mavişehir" bundan dolayı mavişehir bilinmeyen bi sebepten ötürü büyük bir veri kaybı varmış. Bunla ilgili istanbulda kriz masası oluşturup bu konu ile ne yapılacağını tartışmışlar. Bizim karşıyaka yer birimine bu sorunun yakında çözüleceğini söylemişler.
    Bizim karşıyaka Barış İşetişim No: 2484810 ileride bir sıkıntı olursa altyapı ile ilgili buradan haber alabilirsin dostum.



    @srcnx Sizde isterseniz size yakın superonline servisi yapan bir iletişim dükkanı ile destek sağlayın. Ana merkezler türkiye genelinde kontrol sağladığı için size yardımcı olamayabilirler.

    Bende tam aramadan önce foruma bakayım dedim, bunu gördüm bildiğim iyi oldu. Ne sıkıntıymış çözmek bilemediler
    Bende bi arayıp bilgi alayım, sana da aradıktan sonra bilgilendirdiğin için teşekkür ederim, düzelir yada sorun devam ederse falan güncel tutalım konuşmayı, tekrar sağol dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senutarus


    quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    @Senutarus dostum bugün müşteri hizmetlerinme değil. Bizim karşıyakaya bakan yer birimini aradım. Geçen sefer geldiklerinde saolsunlar telefon numaralarını bıraktılar. Bana Mavişehirde sistemi güncellerken kart değişimi yapılmış sanırım izmirdeki büyük merkezlerde " balçova,buca,mavişehir" bundan dolayı mavişehir bilinmeyen bi sebepten ötürü büyük bir veri kaybı varmış. Bunla ilgili istanbulda kriz masası oluşturup bu konu ile ne yapılacağını tartışmışlar. Bizim karşıyaka yer birimine bu sorunun yakında çözüleceğini söylemişler.
    Bizim karşıyaka Barış İşetişim No: 2484810 ileride bir sıkıntı olursa altyapı ile ilgili buradan haber alabilirsin dostum.



    @srcnx Sizde isterseniz size yakın superonline servisi yapan bir iletişim dükkanı ile destek sağlayın. Ana merkezler türkiye genelinde kontrol sağladığı için size yardımcı olamayabilirler.

    Bende tam aramadan önce foruma bakayım dedim, bunu gördüm bildiğim iyi oldu. Ne sıkıntıymış çözmek bilemediler
    Bende bi arayıp bilgi alayım, sana da aradıktan sonra bilgilendirdiğin için teşekkür ederim, düzelir yada sorun devam ederse falan güncel tutalım konuşmayı, tekrar sağol dostum

    Aynen dostum haberleşelim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    quote:

    Orijinalden alıntı: Senutarus


    quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    @Senutarus dostum bugün müşteri hizmetlerinme değil. Bizim karşıyakaya bakan yer birimini aradım. Geçen sefer geldiklerinde saolsunlar telefon numaralarını bıraktılar. Bana Mavişehirde sistemi güncellerken kart değişimi yapılmış sanırım izmirdeki büyük merkezlerde " balçova,buca,mavişehir" bundan dolayı mavişehir bilinmeyen bi sebepten ötürü büyük bir veri kaybı varmış. Bunla ilgili istanbulda kriz masası oluşturup bu konu ile ne yapılacağını tartışmışlar. Bizim karşıyaka yer birimine bu sorunun yakında çözüleceğini söylemişler.
    Bizim karşıyaka Barış İşetişim No: 2484810 ileride bir sıkıntı olursa altyapı ile ilgili buradan haber alabilirsin dostum.



    @srcnx Sizde isterseniz size yakın superonline servisi yapan bir iletişim dükkanı ile destek sağlayın. Ana merkezler türkiye genelinde kontrol sağladığı için size yardımcı olamayabilirler.

    Bende tam aramadan önce foruma bakayım dedim, bunu gördüm bildiğim iyi oldu. Ne sıkıntıymış çözmek bilemediler
    Bende bi arayıp bilgi alayım, sana da aradıktan sonra bilgilendirdiğin için teşekkür ederim, düzelir yada sorun devam ederse falan güncel tutalım konuşmayı, tekrar sağol dostum

    Aynen dostum haberleşelim :)

    Yaklaşık 10 dakika önce superonline geri aradı, dün ping yükselme anlarını screenshot yapıp superonline a e mail le yollamıştım. Bugün yanıt geldi ve sorunum çözüldü.Mavişehirdeki arızaya bağlı arada çok hafif yükselse de kopma ,reconnect sorunu yaşatmadı hiç, hala devam ediyorsa screenshot alıp yollamanı tavsiye ederim, ilgileniyorlar sağolsunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senutarus

    quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    quote:

    Orijinalden alıntı: Senutarus


    quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    @Senutarus dostum bugün müşteri hizmetlerinme değil. Bizim karşıyakaya bakan yer birimini aradım. Geçen sefer geldiklerinde saolsunlar telefon numaralarını bıraktılar. Bana Mavişehirde sistemi güncellerken kart değişimi yapılmış sanırım izmirdeki büyük merkezlerde " balçova,buca,mavişehir" bundan dolayı mavişehir bilinmeyen bi sebepten ötürü büyük bir veri kaybı varmış. Bunla ilgili istanbulda kriz masası oluşturup bu konu ile ne yapılacağını tartışmışlar. Bizim karşıyaka yer birimine bu sorunun yakında çözüleceğini söylemişler.
    Bizim karşıyaka Barış İşetişim No: 2484810 ileride bir sıkıntı olursa altyapı ile ilgili buradan haber alabilirsin dostum.



    @srcnx Sizde isterseniz size yakın superonline servisi yapan bir iletişim dükkanı ile destek sağlayın. Ana merkezler türkiye genelinde kontrol sağladığı için size yardımcı olamayabilirler.

    Bende tam aramadan önce foruma bakayım dedim, bunu gördüm bildiğim iyi oldu. Ne sıkıntıymış çözmek bilemediler
    Bende bi arayıp bilgi alayım, sana da aradıktan sonra bilgilendirdiğin için teşekkür ederim, düzelir yada sorun devam ederse falan güncel tutalım konuşmayı, tekrar sağol dostum

    Aynen dostum haberleşelim :)

    Yaklaşık 10 dakika önce superonline geri aradı, dün ping yükselme anlarını screenshot yapıp superonline a e mail le yollamıştım. Bugün yanıt geldi ve sorunum çözüldü.Mavişehirdeki arızaya bağlı arada çok hafif yükselse de kopma ,reconnect sorunu yaşatmadı hiç, hala devam ediyorsa screenshot alıp yollamanı tavsiye ederim, ilgileniyorlar sağolsunlar

    Bende devam ediyor sanırım dostum. Neyin screenshot'ını alıp atıyorsun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    quote:

    Orijinalden alıntı: Senutarus

    quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    quote:

    Orijinalden alıntı: Senutarus


    quote:

    Orijinalden alıntı: timucin670

    @Senutarus dostum bugün müşteri hizmetlerinme değil. Bizim karşıyakaya bakan yer birimini aradım. Geçen sefer geldiklerinde saolsunlar telefon numaralarını bıraktılar. Bana Mavişehirde sistemi güncellerken kart değişimi yapılmış sanırım izmirdeki büyük merkezlerde " balçova,buca,mavişehir" bundan dolayı mavişehir bilinmeyen bi sebepten ötürü büyük bir veri kaybı varmış. Bunla ilgili istanbulda kriz masası oluşturup bu konu ile ne yapılacağını tartışmışlar. Bizim karşıyaka yer birimine bu sorunun yakında çözüleceğini söylemişler.
    Bizim karşıyaka Barış İşetişim No: 2484810 ileride bir sıkıntı olursa altyapı ile ilgili buradan haber alabilirsin dostum.



    @srcnx Sizde isterseniz size yakın superonline servisi yapan bir iletişim dükkanı ile destek sağlayın. Ana merkezler türkiye genelinde kontrol sağladığı için size yardımcı olamayabilirler.

    Bende tam aramadan önce foruma bakayım dedim, bunu gördüm bildiğim iyi oldu. Ne sıkıntıymış çözmek bilemediler
    Bende bi arayıp bilgi alayım, sana da aradıktan sonra bilgilendirdiğin için teşekkür ederim, düzelir yada sorun devam ederse falan güncel tutalım konuşmayı, tekrar sağol dostum

    Aynen dostum haberleşelim :)

    Yaklaşık 10 dakika önce superonline geri aradı, dün ping yükselme anlarını screenshot yapıp superonline a e mail le yollamıştım. Bugün yanıt geldi ve sorunum çözüldü.Mavişehirdeki arızaya bağlı arada çok hafif yükselse de kopma ,reconnect sorunu yaşatmadı hiç, hala devam ediyorsa screenshot alıp yollamanı tavsiye ederim, ilgileniyorlar sağolsunlar

    Bende devam ediyor sanırım dostum. Neyin screenshot'ını alıp atıyorsun?

    Bende de başladı aynı sorun gene, kısa süreli bi ayar yaptılar heral gene bozuldu. İşte Lol de pingin arttığı zamanların ss si olabilir, cmd ye pingwww.google.com -t yazıp oradaki artışların ss si olabilir. 1 gün sonra deniyorlar dene istersen şansını, ben yarın gene arayacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.