Şimdi Ara

YÜKSEK PİNG PROBLEMİ YAŞAYANLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Forumdaki başlıkları ve şikayetleri okuduğumda, hemen hemen herkesin aynı durumdan şikayetçi olduğunu gördüm. ISS değiştirmek çözüm değil. Bence herkes BTK'ya https://tuketici.btk.gov.tr şikayet etmeli. Forumlarda tartışarak veya hizmet aldığımız firmalarla görüşerek kalıcı bir çözüm sağlayamayız. Onları bıktırana kadar şikayet edelim. Şikayet etsek ne değişecek demeyin. Sesimizi çıkarmadıkça tepemize biniyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaihuClaw -- 25 Şubat 2019; 16:14:33 >



  • Ben yıllardır ediyorum ama BTK'ya iletilen şikayetlerin işlem şekli değişmeden bir değişiklik olacağını sanmıyorum. Mesela Türk Telekom yada herhangi bir sağlayıcıyı şikayet ettiysen BTK'nın tek yaptığı kendi sistemi üzerinden şikayet edilen firmaya iletmek. Teknik olarak BTK'dan kimse gerçekten yazdığınız şikayetle ilgilenmiyo. Sadece kendi sitesi üzerindeki şirket profiline iletiyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RogueAgent -- 25 Şubat 2019; 21:34:10 >
  • RogueAgent kullanıcısına yanıt
    Biliyorum. Belki şikayetler artarsa ilgilenirler diye düşünmüştüm. Ya BTK bıkacak, yada hizmet aldığımız firmalar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.