Şimdi Ara

Yüksek Motor ısısı (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • individual İ kullanıcısına yanıt

    Hocam obd den takip ediyorum dediğin gibi fan normal 107 de açıp 100 de.kapatıyor. termostatik açıp.açmadıgini anlayamıyorum periyodik olarak yükseliyor termostat 90 lik olması lazım termostat açınca değerlerin düşmesimi lazım bi tarif edersen obd den bi takip edeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uk1071 U kullanıcısına yanıt
    Yani onu anlamak için aracın yüke binmesi gerekiyor. Rölantide 107-100-107-100 şeklinde gidebilir.

    Trafiğe girince ya da sürüş esnasında da bu şekilde değer alabiliyorsanız termostat sağlamdır.

    Bu arada 107-100 değeri de bana biraz yüksek geldi. Bu değeri göstergede de görebiliyor musunuz?

    Özetle demek istediğim şu idi, termostat arızasından dolayı motorun gereğinden fazla soğuk ya da sıcak olması, ecu’nun da karışım dengesini hatalı hesaplamasına neden olabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • individual İ kullanıcısına yanıt

    107 100 normal hocam aracın kendi orjinal fan açma kapatma dereceleri bu aracın gauge menü diye digital gostergesindede aynı.değerler var o konuda sıkıntı yok yani anlayacağın

    soyle sorayim araç 90 da termostat açınca digital den takip.ederken termostat sağlıklıysa değerlerde azda olsa .düşme olmasi gerekirmi yoksa periyodik olarak yine yükselmesi normalmidir acaba bu arada cevaplar için tesekkurler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uk1071 U kullanıcısına yanıt
    Eğer 90’da termostat açarsa ve termostat sağlıklı ise soğutma suyunun bir miktar düşmesi beklenir.

    Fakat araç rölantide ve sabit duruyor ise radyatöre hava az çarpacağından ( sadece fanın etkisi kadar ) bu düşme eğrisi, yolda giderkenki düşme eğrisinden daha yavaş olabilir.

    Termostatın içinde ısıya duyarlı bir vana bulunur. Su sıcaklığı arttığında termostat içindeki bi metal ısınarak konum değiştirir ve su geçişine izin verir. ( kendi aracımdakini 2 ay önce değiştirdim, devamlı açıktı ve motorum ısınmıyordu )

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • individual İ kullanıcısına yanıt

    Eyvallah hocam bi kontrol edeyim bakalım inşallah çözebiliriz fakir karışım sonrası termostat olmazsa başka yerlere yöneleceğiz artik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uk1071 U kullanıcısına yanıt
    Mekanik radyatör denilen tipten taktirdiysan hararetin yüksek olması normal brazing radyatör taktir benim başıma geldi sorunu bu şekilde çözdüm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi bir lpgcide afr ayarı yaptır, belki düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uk1071

    O zaman bir-kac gün benzinde kullanıp benzin haritasını düzelticez ondan sonra gaz ayarına gideceğiz bu arada ısınmayida izleyeceğiz dogrumudur hocam

    aynen öyle hocam .bence direk afr ayarı yaptırın yani yolda her yük ve devirde yapılan ayar.hangi ildesin bilmiyorum ama bu ayarı araştırın ve sakın ihmal etmeyin.

  • alpikom A kullanıcısına yanıt

    İstanbul hocam tavsiye edebileceğin bir yer varmıdır birde bu ayarı benzine de yapıyorlar mi acaba benzin haritası da bozuk


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars B kullanıcısına yanıt

    Mekanik değil Hocam 1 sene oldu bu arada takilali


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uk1071

    İstanbul hocam tavsiye edebileceğin bir yer varmıdır birde bu ayarı benzine de yapıyorlar mi acaba benzin haritası da bozuk

    candan mühendislik ümraniyede size yardımcı olur.büyük bir ihtimalle sorununuza çare olur.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.