Şimdi Ara

★Yüksek İndirim®Yüksek Kalite™ Güncel+%90-99+©Taktikler★ (57. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.278
Cevap
237
Favori
251.259
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
216 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    quote:

    Orijinalden alıntı: intor

    ilk sayfada yeni eklenenler kısmındakı SAMSUNG 7.0 EFC-1G5SWECSTD BEYAZ BOOKCOVER KILIF sitede indirimli görünmüyor 129 dan satışta yazıyor..tabi nette stok yok mağazalarda var..
    http://www.teknosa.com/urunler/125043415/samsung-70-efc-1g5swecstd-beyaz-bookcover-kilif?term=SAMSUNG%207.0%20EFC-1G5SWECSTD%20BEY

    Teşekkürler, iki haftadır indirimli satıştaydı 30 liradan.

    Değiştirmişler bugün. Dün ekledik çünkü. İlk sayfadan kaldırıyorum.



    iki arkadasım alacaktı haber verdım 30 liradan alıyoruz bugun diye sevinmişlerdi yazık oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barley

    internet sıtesınde sallıyorum beylıkduzu teknosa magazındakı urunlerı aratabılıyomuyuzz nasıl oluyor anlatırmısın

    yok hocam mağaza mağaza aratamıyosun maalesef ben 1. sayfadaki ürünlere ctrl+f yapıp mağazalara bakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: intor

    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    quote:

    Orijinalden alıntı: intor

    ilk sayfada yeni eklenenler kısmındakı SAMSUNG 7.0 EFC-1G5SWECSTD BEYAZ BOOKCOVER KILIF sitede indirimli görünmüyor 129 dan satışta yazıyor..tabi nette stok yok mağazalarda var..
    http://www.teknosa.com/urunler/125043415/samsung-70-efc-1g5swecstd-beyaz-bookcover-kilif?term=SAMSUNG%207.0%20EFC-1G5SWECSTD%20BEY

    Teşekkürler, iki haftadır indirimli satıştaydı 30 liradan.

    Değiştirmişler bugün. Dün ekledik çünkü. İlk sayfadan kaldırıyorum.



    iki arkadasım alacaktı haber verdım 30 liradan alıyoruz bugun diye sevinmişlerdi yazık oldu

    Geç kaldılar maalesef :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom1259

    quote:

    Orijinalden alıntı: barley

    internet sıtesınde sallıyorum beylıkduzu teknosa magazındakı urunlerı aratabılıyomuyuzz nasıl oluyor anlatırmısın

    yok hocam mağaza mağaza aratamıyosun maalesef ben 1. sayfadaki ürünlere ctrl+f yapıp mağazalara bakıyorum.

    Kotu oldu oyle bi ozellik olsaydi super olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_


    quote:

    Orijinalden alıntı: korkunçlukarı

    Yaa ben ankarada deilken gelmese su sıcak fırsatlar şubata kadar devam edermi acaba bu durum resmen sinirden kudurdum arkideş

    Bende aynen sinir oldum finaller var ankaradayken olsa bu firsat sasardim zaten.

    Aynen finaller yaktı zaten cıramızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arc mouse elime ulaştı ama alıcısı yok napabilirim ?
  • bursada kent meydanında f510 ve bu telsiz telefon sorulmuştur
    F510 kol kırıktır ve telsiz telefonda 2 3 yıldır bozuk olarak rafta durmaktadır . birde joystick vardı onuda şey yaptı onunda o tutma yeri kırıkmış . bilginize .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psicik96

    bursada kent meydanında f510 ve bu telsiz telefon sorulmuştur
    F510 kol kırıktır ve telsiz telefonda 2 3 yıldır bozuk olarak rafta durmaktadır . birde joystick vardı onuda şey yaptı onunda o tutma yeri kırıkmış . bilginize .

    Geri dönüş için teşekkürler. Baktınız mı bahsettikleri ürünlere? Çoğu zaman doğru çıkmıyor? Birer adet stok varsa ilk mesaja not düşeceğim.




  • Arkadaşlar bu ürün için "INCA INC-284B NOTEBOOK SOĞUTUCU" maltepe carrefour a gittim gitmeden önce aradım 3 adet stok vardı. Bütün taktikleri uyguladım mırın kırın ettiler stoga bakmadılar bile aradım numarayı direk şikayet kaydı oluşturdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    bozuk olarak alabilirmiyim diye sordum . ortadan 2 ye ayrık dediler f510 . telsiz telefonda bozukmuş 2 yıldır dışarda duruyormuş bozulmuş kaldırmışlar , f510 u görmedim ama çalışan bi eleman o cihazı biliyorum dedi kırık dedi joystickini kırmışlar parçaçlamışlar 2ye . bende daha fazla yüzsüzlük olmasın diye üstelemedim :) .. doğruluk payı nedir bilemem orasını :)
  • Konuya ilgi yoğun ama bu işler fıs bence. Tamamen şans işi.
    Bugün İzmir Balçova Extra mağazasına "EYEQ 4 GB MICRO SD HAFIZA KARTI" için gittim. Ürün reyonda yoktu. Orada bilgisayar başında duran birine stok sordurdum. 1 adet olduğunu ve teşhir olduğunu söyledi. Olsun yinede görmek istiyorum dedim. Yalandan reyonlara baktı. Ürün arızada olabilir vs. muhabbetleri yaptı. Arızada falan olsa stoktan düşülür dedim. Teknoasistan diye bir bölüm var, oraya başvurdum. Ordaki bayan söyle çalışanlara depoya baksınlar dedi. Çalışan birinin yanına gittim, böyle böyle anlattım. Reyonda yoksa yoktur dedi. Arızalı veya kayıttan düşmüştür vs. birşeyler söyledi. Onun önünde müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri Hizmetleri, stokta 1 tane görünüyor dedi. Getirmiyorlar ki alayım dedim. Tek olduğu için arızalı olabilir, sizi bu yüzden mahcup etmemek adına arızalı ürünü satmayabilirler denildi.
    Bunca olandan sonra ben zorla girip bakamam ki depoya. Şikayet oluştursam ne olur, ben ürünü alamadıktan sonra isterse hepsi atılsın işten.
    Önceki sayfalarda bir arkadaşın dediği gibi, ben müşteri hizmetlerinden de destek alamıyorsam kimden destek alcam. 3 kuruşluk adamlarla muhatap olup, kendimizi ezdiriyoruz. Normalde mağazaya girdiğim zaman satış danışmanlarına *boşver çekerim (burayı argolu düşünün). Nasıl yardımcı olabilirim diye yanaştıklarında bakyom öyle, sen takıl derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özcan35

    Konuya ilgi yoğun ama bu işler fıs bence. Tamamen şans işi.
    Bugün İzmir Balçova Extra mağazasına "EYEQ 4 GB MICRO SD HAFIZA KARTI" için gittim. Ürün reyonda yoktu. Orada bilgisayar başında duran birine stok sordurdum. 1 adet olduğunu ve teşhir olduğunu söyledi. Olsun yinede görmek istiyorum dedim. Yalandan reyonlara baktı. Ürün arızada olabilir vs. muhabbetleri yaptı. Arızada falan olsa stoktan düşülür dedim. Teknoasistan diye bir bölüm var, oraya başvurdum. Ordaki bayan söyle çalışanlara depoya baksınlar dedi. Çalışan birinin yanına gittim, böyle böyle anlattım. Reyonda yoksa yoktur dedi. Arızalı veya kayıttan düşmüştür vs. birşeyler söyledi. Onun önünde müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri Hizmetleri, stokta 1 tane görünüyor dedi. Getirmiyorlar ki alayım dedim. Tek olduğu için arızalı olabilir, sizi bu yüzden mahcup etmemek adına arızalı ürünü satmayabilirler denildi.
    Bunca olandan sonra ben zorla girip bakamam ki depoya. Şikayet oluştursam ne olur, ben ürünü alamadıktan sonra isterse hepsi atılsın işten.
    Önceki sayfalarda bir arkadaşın dediği gibi, ben müşteri hizmetlerinden de destek alamıyorsam kimden destek alcam. 3 kuruşluk adamlarla muhatap olup, kendimizi ezdiriyoruz. Normalde mağazaya girdiğim zaman satış danışmanlarına *boşver çekerim (burayı argolu düşünün). Nasıl yardımcı olabilirim diye yanaştıklarında bakyom öyle, sen takıl derim.

    aynen katılıyorum




  • Konuya başlarken bunu zaten belirttik, almak çok zordur diye. Ben şahsen ne zorluklar atlattım.

    Mesele şu, öğrenci ve gerçekten ihtiyacı olan ne yapar eder alır, aldılar zaten.

    Böyle olması çok kötü evet ama bir yandan da sevinmiyor değilim.

    Böyle olmasına rağmen alıp satmaya kalkışanlar çıktı.

    Ama yine de yüzlerce kişi faydalandı diye seviniyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 7 Ocak 2014; 18:48:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    Konuya başlarken bunu zaten belirttik, almak çok zordur diye. Ben şahsen ne zorluklar atlattım.

    Mesele şu, öğrenci ve gerçekten ihtiyacı olan ne yapar eder alır, aldılar zaten.

    Böyle olması çok kötü evet ama bir yandan da sevinmiyor değilim.

    Böyle olmasına rağmen alıp satmaya kalkışanlar çıktı.

    Ama yine de yüzlerce kişi faydalandı diye seviniyorum.


    Dostum mutlaka faydalananlar olur ama herşey çalışanın elinde. Adam depoya iner ürünü gene getirmez. Bişeyin altına atar. Tamam şikayet edelim ama ben ürünü alamadıktan sonra o adamın işten atılması beni etkilemez. Yerine gelcek olan gene aynı düşüncede olacaktır.
    Kısacası yol üzeri denk gelirse ürünler sorulabilir ama çokta bel bağlamamak lazım.

    İzmir'de o Balçova mağazasına yakın olan varsa o ürünü alsın. Aynısından bir tane de ben hediye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özcan35

    Dostum mutlaka faydalananlar olur ama herşey çalışanın elinde. Adam depoya iner ürünü gene getirmez. Bişeyin altına atar. Tamam şikayet edelim ama ben ürünü alamadıktan sonra o adamın işten atılması beni etkilemez. Yerine gelcek olan gene aynı düşüncede olacaktır.
    Kısacası yol üzeri denk gelirse ürünler sorulabilir ama çokta bel bağlamamak lazım.

    İzmir'de o Balçova mağazasına yakın olan varsa o ürünü alsın. Aynısından bir tane de ben hediye ederim.

    Bence öyle bakmamak gerek, o işten atılır ama en azından böylelerinin sayısı azalır, kendinden önceki adamın işten müşterinin şikayeti ile atıldığını bilen eleman öyle bir şeye cesaret edemez.

    Şikayet olmadığı için adamlar bu kadar rahat davranıyor ya!

    Sanki kendi mağazaları, onlara orada sadece çalışan olduğunu hatırlatmak gerek. Müşteri Hizmetleri ile görüşürken nasıl paniğe kapıldıklarına şahit olduk. Kendi adıyla şikayet kaydı oluştururken nasıl korktuklarına da şahit olduk.

    Yani şikayeti kendiniz için değil sizden sonrakiler için yapmalısınız ki bu düzene bir müdahale edelim toplum olarak.


    Edit; İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 7 Ocak 2014; 19:06:46 >




  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    quote:

    Orijinalden alıntı: özcan35

    Dostum mutlaka faydalananlar olur ama herşey çalışanın elinde. Adam depoya iner ürünü gene getirmez. Bişeyin altına atar. Tamam şikayet edelim ama ben ürünü alamadıktan sonra o adamın işten atılması beni etkilemez. Yerine gelcek olan gene aynı düşüncede olacaktır.
    Kısacası yol üzeri denk gelirse ürünler sorulabilir ama çokta bel bağlamamak lazım.

    İzmir'de o Balçova mağazasına yakın olan varsa o ürünü alsın. Aynısından bir tane de ben hediye ederim.

    Bence öyle bakmamak gerek, o işten atılır ama en azından böylelerinin sayısı azalır, kendinden önceki adamın işten müşterinin şikayeti ile atıldığını bilen eleman öyle bir şeye cesaret edemez.

    Şikayet olmadığı için adamlar bu kadar rahat davranıyor ya!

    Sanki kendi mağazaları, onlara orada sadece çalışan olduğunu hatırlatmak gerek. Müşteri Hizmetleri ile görüşürken nasıl paniğe kapıldıklarına şahit olduk. Kendi adıyla şikayet kaydı oluştururken nasıl korktuklarına da şahit olduk.

    Yani şikayeti kendiniz için değil sizden sonrakiler için yapmalısınız ki bu düzene bir müdahale edelim toplum olarak.


    Edit; İmla

    ++++++




  • Iki tane g400 aldık teşekkür ederiz. Kuzenime alırdım elime gecince resmini koyarım arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unicornek

    Iki tane g400 aldık teşekkür ederiz. Kuzenime alırdım elime gecince resmini koyarım arkadaşlar.

    Güle güle kullanınız. Siz alınca emin olun forumdaki tüm arkadaşlar seviniyordur. Rica ederiz, geri dönüş için teşekkür ederiz.
  • İlk mesaja HP çanta eklendi.

    40>10 TL


    Goldmaster kulaklık eklendi

    84>24 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 7 Ocak 2014; 19:37:33 >
  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.