Şimdi Ara

★Yüksek İndirim®Yüksek Kalite™ Güncel+%90-99+©Taktikler★ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.278
Cevap
237
Favori
251.259
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
216 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    test....

    Çok şükür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    test....

    Çok şükür



    tek başlıktan gidelim, farklı başlıklar açmayalım...




  • Tek başlık olsun fakat konuya hakim birisi rica etsek açıklayabilir mi olayı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer konuda da bakınıyordum biraz.Elazığ teknosa da hiçbişey yok mu
  • Nasıl alacağımız konusunda ayrıntılı bilgi;

    1) Ürünlerimizi belirliyoruz.

    2) Belirlediğimiz ürünleri Teknosa sitesinden buluyoruz. Sipariş kodlarını bir kenara not ediyoruz.

    3) Bulduğumuz ürünlerin olduğu sayfada haritadan hedef şehri ve mağazayı kontrol ediyoruz her ihtimale karşı.

    4) Çıkmadan önce 444 55 99 Numaralı Müşteri Hizmetleri numarasını arayıp sipariş kodu ile mağazada ürünün bulunduğunu teyit ediyoruz.

    5) Mağazaya giriyoruz, öncelikle kasadaki sorumluya gidiyoruz. Ürünün markasını ve modelini söylüyoruz. Stok kontrolü yapıyor.

    6) Ürünleri istiyoruz, çok yüksek ihtimal bir mazeret söyleyecektir. Her bir mazereti çürütecek yöntemlerimiz mevcuttur.

    a) Ürün yok derse "Müşteri Hizmetlerini aradım beni buraya yönlendirdi, o yüzden depolara bakın" diyeceksiniz.

    b) Tekrar yok derse Müşteri Hizmetlerini arayıp onları konuşturuyoruz. Sonuç çıkmaz ise yok diyen elemanın adıyla bir şikayet kaydı oluşturuyoruz. Stokta olan ürünü vermiyor diye.

    c) Ürün arızalı derse, olsun istiyorum demeliyiz. Getirecekler ve deneyeceğiz, çalışıyorsa alacağız, çalışmıyor, kırık veya çatlak değilse yine alıyoruz. 2 Yıl garantisi olduğu için üst model gönderebilirler diye.

    d) Ürün çalınmış diyorlarsa Müşteri Hizmetleri ile görüştürüyoruz ve şikayet kaydı oluşturuyoruz, Çalıntı ürünü merkeze bildirmedikleri için.

    7) Şimdiye kadar sadece bu kadar mazeret duyduğumu hatırlıyorum. Ama illa mazeret oluyor. Ürünleri alıyoruz, konuya nasıl aldığımızı ve aldığımız ürünlerin nereden alındığını paylaşıyoruz. Fotoğraf paylaşmanız faydalı olacaktır.

    8) Konuya geri dönmeniz ürünleri ve stokları güncellememiz için çok önemlidir. Aksi takdirde çoğu arkadaşımız boşuna yorulmuş ve gitmiş olabilir. Unutmayın bu boşuna gitme sizin de başınıza gelebilir. O nedenler herkesin geri dönmesi çok önemli.

    Teşekkür ederim şimdiden geri dönüş yapan tüm arkadaşlarımıza. Güle güle kullanmanız dileği ile.




  • Theologist kullanıcısına yanıt
    eski konu neden kapandı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    Nasıl alacağımız konusunda ayrıntılı bilgi;

    1) Ürünlerimizi belirliyoruz.

    2) Belirlediğimiz ürünleri Teknosa sitesinden buluyoruz. Sipariş kodlarını bir kenara not ediyoruz.

    3) Bulduğumuz ürünlerin olduğu sayfada haritadan hedef şehri ve mağazayı kontrol ediyoruz her ihtimale karşı.

    4) Çıkmadan önce 444 55 99 Numaralı Müşteri Hizmetleri numarasını arayıp sipariş kodu ile mağazada ürünün bulunduğunu teyit ediyoruz.

    5) Mağazaya giriyoruz, öncelikle kasadaki sorumluya gidiyoruz. Ürünün markasını ve modelini söylüyoruz. Stok kontrolü yapıyor.

    6) Ürünleri istiyoruz, çok yüksek ihtimal bir mazeret söyleyecektir. Her bir mazereti çürütecek yöntemlerimiz mevcuttur.

    a) Ürün yok derse "Müşteri Hizmetlerini aradım beni buraya yönlendirdi, o yüzden depolara bakın" diyeceksiniz.

    b) Tekrar yok derse Müşteri Hizmetlerini arayıp onları konuşturuyoruz. Sonuç çıkmaz ise yok diyen elemanın adıyla bir şikayet kaydı oluşturuyoruz. Stokta olan ürünü vermiyor diye.

    c) Ürün arızalı derse, olsun istiyorum demeliyiz. Getirecekler ve deneyeceğiz, çalışıyorsa alacağız, çalışmıyor, kırık veya çatlak değilse yine alıyoruz. 2 Yıl garantisi olduğu için üst model gönderebilirler diye.

    d) Ürün çalınmış diyorlarsa Müşteri Hizmetleri ile görüştürüyoruz ve şikayet kaydı oluşturuyoruz, Çalıntı ürünü merkeze bildirmedikleri için.

    7) Şimdiye kadar sadece bu kadar mazeret duyduğumu hatırlıyorum. Ama illa mazeret oluyor. Ürünleri alıyoruz, konuya nasıl aldığımızı ve aldığımız ürünlerin nereden alındığını paylaşıyoruz. Fotoğraf paylaşmanız faydalı olacaktır.

    8) Konuya geri dönmeniz ürünleri ve stokları güncellememiz için çok önemlidir. Aksi takdirde çoğu arkadaşımız boşuna yorulmuş ve gitmiş olabilir. Unutmayın bu boşuna gitme sizin de başınıza gelebilir. O nedenler herkesin geri dönmesi çok önemli.

    Teşekkür ederim şimdiden geri dönüş yapan tüm arkadaşlarımıza. Güle güle kullanmanız dileği ile.


    Hocam bunu ilk mesaja eklerseniz iyi olur bir suru mesaj arasnda kaybolacaktir. Diger konuda yazdnz mi bunu bilmiyorm ama aradm bulamadm.o yuzden ilk mesajda olmasi daha iyi diye dusunuyorm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Siz yazarken ekliyordum, teşekkürler.

    Diğer konu çok zorluk çıkarıyordu, oldukça karmaşıktı, kendi şehrini bulmak için 60 sayfa okumak zorunda kalmasın kimse diye, ürünleri sürekli ilk mesajda güncel tutacağım.

    Teknosa sürekli şehir güncellemesi yapıyor. Dikkatinize, o yüzden yeni eklenen şehir sizin şehriniz olabilir.
  • Bursa'da oturan arkadaşlar

    LOGITECH F510 TITRESIMLI KABLOLU PC GAMEPAD

    Almama yardımcı olurlarsa çok sevinirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yöntemler güzel de ben de "stokta olduğunu bildikleri bir ürünü, şimdi depoda bulması zor olur diye getirmeme durumu" oldu ve böyle olunca da sap gibi kaldım.Bu tip bir durumda şikayet gerekir mi ki ?

    @
    Theologist
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeathMonger

    Hocam yöntemler güzel de ben de "stokta olduğunu bildikleri bir ürünü, şimdi depoda bulması zor olur diye getirmeme durumu" oldu ve böyle olunca da sap gibi kaldım.Bu tip bir durumda şikayet gerekir mi ki ?

    @
    Theologist


    Evet hemen elemanın adıyla bir şikayet kaydı oluşturuyorsunuz. Stoktaki ürünü verme zorunlulukları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 2 Ocak 2014; 0:31:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TwinextE

    Erzurum redevco'da istediginiz ürünü sorun cikmadan alabiliyorsunuz arkadaslar. Stok görüldüğü durumda yardimci oluyorlar.

    Aynen sıkıntı yok ben bizi tanıttım ve durumdan haberlar müdürleriylede konuştum bizi ve konuyu biliyorlar ilk zamanlar alışamadılar zorluk çektiler fakat en iyi cirosu ve karı olan yerlerden biriymiş ve ciddi anlamlarda satış yapıyor ve ellerinde hiç ürün yok nerdeyse
  • Teşekkür etmek borç oldu Theologist kardeş emeğine sağlık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyanaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    Nasıl alacağımız konusunda ayrıntılı bilgi;

    1) Ürünlerimizi belirliyoruz.

    2) Belirlediğimiz ürünleri Teknosa sitesinden buluyoruz. Sipariş kodlarını bir kenara not ediyoruz.

    3) Bulduğumuz ürünlerin olduğu sayfada haritadan hedef şehri ve mağazayı kontrol ediyoruz her ihtimale karşı.

    4) Çıkmadan önce 444 55 99 Numaralı Müşteri Hizmetleri numarasını arayıp sipariş kodu ile mağazada ürünün bulunduğunu teyit ediyoruz.

    5) Mağazaya giriyoruz, öncelikle kasadaki sorumluya gidiyoruz. Ürünün markasını ve modelini söylüyoruz. Stok kontrolü yapıyor.

    6) Ürünleri istiyoruz, çok yüksek ihtimal bir mazeret söyleyecektir. Her bir mazereti çürütecek yöntemlerimiz mevcuttur.

    a) Ürün yok derse "Müşteri Hizmetlerini aradım beni buraya yönlendirdi, o yüzden depolara bakın" diyeceksiniz.

    b) Tekrar yok derse Müşteri Hizmetlerini arayıp onları konuşturuyoruz. Sonuç çıkmaz ise yok diyen elemanın adıyla bir şikayet kaydı oluşturuyoruz. Stokta olan ürünü vermiyor diye.

    c) Ürün arızalı derse, olsun istiyorum demeliyiz. Getirecekler ve deneyeceğiz, çalışıyorsa alacağız, çalışmıyor, kırık veya çatlak değilse yine alıyoruz. 2 Yıl garantisi olduğu için üst model gönderebilirler diye.

    d) Ürün çalınmış diyorlarsa Müşteri Hizmetleri ile görüştürüyoruz ve şikayet kaydı oluşturuyoruz, Çalıntı ürünü merkeze bildirmedikleri için.

    7) Şimdiye kadar sadece bu kadar mazeret duyduğumu hatırlıyorum. Ama illa mazeret oluyor. Ürünleri alıyoruz, konuya nasıl aldığımızı ve aldığımız ürünlerin nereden alındığını paylaşıyoruz. Fotoğraf paylaşmanız faydalı olacaktır.

    8) Konuya geri dönmeniz ürünleri ve stokları güncellememiz için çok önemlidir. Aksi takdirde çoğu arkadaşımız boşuna yorulmuş ve gitmiş olabilir. Unutmayın bu boşuna gitme sizin de başınıza gelebilir. O nedenler herkesin geri dönmesi çok önemli.

    Teşekkür ederim şimdiden geri dönüş yapan tüm arkadaşlarımıza. Güle güle kullanmanız dileği ile.


    Hocam bunu ilk mesaja eklerseniz iyi olur bir suru mesaj arasnda kaybolacaktir. Diger konuda yazdnz mi bunu bilmiyorm ama aradm bulamadm.o yuzden ilk mesajda olmasi daha iyi diye dusunuyorm

    Bu arada yanlış bilgiyi vermeyelim çalışmayan bi ürünü serviste yaptırmanız gibi bi durum yok zaten size alırken bilgi veriyorlar.


    Mesela erzurumda 47 inçlik panel yaklaşık 1 yıldır orda ve çoğu kişi üründeki arızayı bilmesine rağmen çok ikilemde kalıp almaktan vazgeçiyor ve servisde 500 lira maliyet çıkarmış tamirine müdürün dediğine göre 800e indiği an alıp evine koyacak otomatik totalde 1300e gelecek.

    Ve garanti olayındada ben blue ray player alıp 20 lira ek garanti yaparsam bana bozulunca birebir aynısıyla değişim sözü verdiler yoksa hemen değiştirmşyolar yada hiçbirşekilde değiştirmiyolar şikayetvara teknosa yazarsanız olayı görürsünüz yanlış yönlendirme yapmayalaım.

    Ama diğer bilgiler doğru




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isevim34

    Teşekkür etmek borç oldu Theologist kardeş emeğine sağlık..

    Rica ederim, ne demek. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: errorman_cem

    quote:

    Orijinalden alıntı: nyanaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist

    Nasıl alacağımız konusunda ayrıntılı bilgi;

    1) Ürünlerimizi belirliyoruz.

    2) Belirlediğimiz ürünleri Teknosa sitesinden buluyoruz. Sipariş kodlarını bir kenara not ediyoruz.

    3) Bulduğumuz ürünlerin olduğu sayfada haritadan hedef şehri ve mağazayı kontrol ediyoruz her ihtimale karşı.

    4) Çıkmadan önce 444 55 99 Numaralı Müşteri Hizmetleri numarasını arayıp sipariş kodu ile mağazada ürünün bulunduğunu teyit ediyoruz.

    5) Mağazaya giriyoruz, öncelikle kasadaki sorumluya gidiyoruz. Ürünün markasını ve modelini söylüyoruz. Stok kontrolü yapıyor.

    6) Ürünleri istiyoruz, çok yüksek ihtimal bir mazeret söyleyecektir. Her bir mazereti çürütecek yöntemlerimiz mevcuttur.

    a) Ürün yok derse "Müşteri Hizmetlerini aradım beni buraya yönlendirdi, o yüzden depolara bakın" diyeceksiniz.

    b) Tekrar yok derse Müşteri Hizmetlerini arayıp onları konuşturuyoruz. Sonuç çıkmaz ise yok diyen elemanın adıyla bir şikayet kaydı oluşturuyoruz. Stokta olan ürünü vermiyor diye.

    c) Ürün arızalı derse, olsun istiyorum demeliyiz. Getirecekler ve deneyeceğiz, çalışıyorsa alacağız, çalışmıyor, kırık veya çatlak değilse yine alıyoruz. 2 Yıl garantisi olduğu için üst model gönderebilirler diye.

    d) Ürün çalınmış diyorlarsa Müşteri Hizmetleri ile görüştürüyoruz ve şikayet kaydı oluşturuyoruz, Çalıntı ürünü merkeze bildirmedikleri için.

    7) Şimdiye kadar sadece bu kadar mazeret duyduğumu hatırlıyorum. Ama illa mazeret oluyor. Ürünleri alıyoruz, konuya nasıl aldığımızı ve aldığımız ürünlerin nereden alındığını paylaşıyoruz. Fotoğraf paylaşmanız faydalı olacaktır.

    8) Konuya geri dönmeniz ürünleri ve stokları güncellememiz için çok önemlidir. Aksi takdirde çoğu arkadaşımız boşuna yorulmuş ve gitmiş olabilir. Unutmayın bu boşuna gitme sizin de başınıza gelebilir. O nedenler herkesin geri dönmesi çok önemli.

    Teşekkür ederim şimdiden geri dönüş yapan tüm arkadaşlarımıza. Güle güle kullanmanız dileği ile.


    Hocam bunu ilk mesaja eklerseniz iyi olur bir suru mesaj arasnda kaybolacaktir. Diger konuda yazdnz mi bunu bilmiyorm ama aradm bulamadm.o yuzden ilk mesajda olmasi daha iyi diye dusunuyorm

    Bu arada yanlış bilgiyi vermeyelim çalışmayan bi ürünü serviste yaptırmanız gibi bi durum yok zaten size alırken bilgi veriyorlar.


    Mesela erzurumda 47 inçlik panel yaklaşık 1 yıldır orda ve çoğu kişi üründeki arızayı bilmesine rağmen çok ikilemde kalıp almaktan vazgeçiyor ve servisde 500 lira maliyet çıkarmış tamirine müdürün dediğine göre 800e indiği an alıp evine koyacak otomatik totalde 1300e gelecek.

    Ve garanti olayındada ben blue ray player alıp 20 lira ek garanti yaparsam bana bozulunca birebir aynısıyla değişim sözü verdiler yoksa hemen değiştirmşyolar yada hiçbirşekilde değiştirmiyolar şikayetvara teknosa yazarsanız olayı görürsünüz yanlış yönlendirme yapmayalaım.

    Ama diğer bilgiler doğru

    Söz konusu Logitech ise teknosa ile muhattap olmamamız gerekiyor.

    Ben kırık ürünlerimi göndermeme rağmen üst model gönderdiler.

    O nedenle ki Logitech konusu açtım. Diğer ürünler için dediklerinize katılıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 2 Ocak 2014; 0:38:57 >




  • Sadece ilk sayfadaki ürünler değil mi ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmrN

    Sadece ilk sayfadaki ürünler değil mi ?

    İlk sayfaya sürekli ürünler eklenecek, şehirleri sürekli değişecek, ertesi gün daha önce şehrinizde bulamadığınız ürünü bir diğer gün bulabilirsiniz. Gidip alan arkadaşlarımızın geri dönüşleri çok önemli.
  • Aynen mesela erzurum da philips 6910 kulaklık içi kalietli bi kulaklık var 39 lira bende adamdan kesin alıcam açmaya gerek yok kabul ediyorum dedim.


    Bu ürünü denemeden veremem dedi garantiside bu ürünü kabul etmez kaydı falan vardır zaten dedi.


    Dediği gibi stokta gözüken bu kulaklık elemanın açar açmaz elinde kaldı ve soruşturduk ürün iade edilmiş fabrikayla yazılmış geri iade onaylanmış teknosa

    parasını almış ama ürün gönderilmemiş bana hediye ettiler almadım teşekkür ettim.
  • Olay basit aslında. Ürünlerin kodlarını alıp müşteri hizmetlerini arıyoruz eğer stokta olduğunu söylerse şubeye gidip seve seve alıyoruz. Ürünleri alan arkadaşlar geri dönüş yapmasa bile satıldığı anda sistemden düşmez mi ? Müşteri temsilcisi de stokta olmadığını söyler yanlış mıyım ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.