Şimdi Ara

YouTube CEO'su, değişen 'kanal doğrulama' kriterlerindeki karışıklık için özür diledi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz hafta, sizlere de duyurduğumuz üzere Youtube kanal doğrulama kriterlerinde değişiklikler yaptığını duyurmuştu. Aradan geçen kısa bir süre içinde şirket CEO'su yeni uygulamanın yol açtığı hayal kırıklıkları ve karışıklıklar için özür diledi.
     

    Bazı detayları gözden kaçırdık

    Şirketin geçtiğimiz hafta yaptığı açıklamalarda, yeni kriterlere uymayan kanalların doğrulama rozetlerinin kaldırılacağı belirtilmiş ve bu kanalların itiraz hakkı olduğu ifade edilmişti. Youtube CEO'su Susan Wojcick kişisel Twitter hesabından yaptığı açıklama ile doğrulama rozetleri kaldırılan bu kanalların herhangi bir itiraz yapmalarına gerek kalmadan rozetlerinin tekrar geri verileceği belirtiliyor.
    Wojcick, Youtube platformunda geliştirmeler yaparken bazı konuları atladıklarını ve endişeleri gidermek için çok yakında daha fazla güncelleme yapacaklarını da ifade ediyor. Yeni yönetmeliklere göre Youtube 100 bin kullanıcıyı aşan kanallara doğrulama rozeti verme uygulamasını sonlandırmış ve onaylı hesap olmak için farklı kriterlere bakacağını duyurmuştu. Görünen o ki yeni kurallar uygulamaya girerken, beraberinde de birçok sorunu getirmiş durumda. Şirketin konuyla ilgili alacağı yeni kararları ise önümüzdeki günlerde açıklaması bekleniyor.
      







  • Kullanıcılar şikayetçi oldu geri adım attık demiyorda yaw he he bide bu youtube botlarında el atsalar keşke

  • Noldu donanimhaber BİTCOİN haberleri azaldı hayırdır

  • Youtube bir şeyler yapmak epey zor. Yönetmesi de öyle.

    Öyle ki 1 milyar insandan fazla insanın kullandığı bir platform var. En ufak bir detay bile yüzbinlerce insanı etkileyebiliyor. O yüzden en ufak bir şey de bu kadar tepki gelmesi normal.

  • Wojcick, YouTube başına gelen en kötü şey. Sitenin "Broadcast Yourself" sloganını iyice yok etti, kişisel yayıncıları, sırf ünlüler ve şirketler daha fazla izlenme kazansın diye feda etti. Sırf YouTube'a girecek dandik bir Hollywood yıldızı küçük "tik"iyle egosunu tatmin etsin diye yıllardır sabah akşam durmadan içerik üreten, emek veren kişilerin emeklerini çaldılar. Zaten T-Series olaylarıyla kişisel kanalları ne kadar umursamadıklarını açık açık belli ettiler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.