< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Öncelikle şunu söyleyeyim ki herhangi bir AKP'linin herhangi bir konuda eleştiri hakkı YOK. Denetimlere gelince bence az bile yapıyorlar, daha çok denetim olsun. |
|
Ankara'da durum beter oldu. Gidin gece egzoz patlatma yapanlara, kaynak yapana, arabadan inip adam dövene felan ceza yazin. Biz robot değiliz sonuçta insan dalıyor bazen hız sınırı aşılıyor. Sürekli tabela takip edilmez. 82 lik yolda 50 hemen sonrası 30 sınır var. 30 ile oradan gitsem oluşacak trafiği geçtim, tırın teki altına alır beni.
|
|
Meriçler, tatlı su solcuları yine ''destekliyorum, harika'' falan diye saçmalamışlar. Hayal Dünya'sında ve bedava yaşadıkları için, hayattan bir haber tipler bunlar. Yollarda hız tabelası yok, 110km'lik yolda bir an da 70 sonra da 50km diye hız düşürülmez. Çevreyolunda bile yeni dümenleri keyfi aralara 110km tabela atmışlar sırf ceza yazabilmek için. 100-150km ile radar giren, 300-350km ile radara giren aynı cezayı ödeyecek 9267TL nerede adalet hani? Dün yanımdan egzozundan alev çıkarıp popcorn yapa yapa giden bir Huracan vardı, ona ceza yazabiliyor musun? Ama aynısını bir Doğan SLX yapsa yere yatırıp bir de ters kelepçe yaparsınız. Tamam diyelim ki kuralcısınız, her şey disiplinli olacak. O zaman niye dün 19.000 tane metçiyi, katili, sapığı, ruh hastasını affedip saldınız? Malum partinin yaptığı tek bir şey var değişmeyen, Türklere zulüm, namusluya zulüm. İçeriyi boşaltıyorlar ki, bunları eleştiren kim varsa onları atacaklar 1940 Almanyasına döndük iyice. |
|
Düzce'de, yapay zeka destekli yeni radar sistemi Trafidar 4 günde 526 bin TL ceza kesti.
|
|
Hem fikiriz zaten bu konularda, yasa hak hukuk tanınmayan bir dönemin içindeyiz ve malesef bunun ayak sesleri yıllar önce inadına evet diyenlerin musebbibidir, şu an izliyoruz, oturduğum eve de çökerler, seçtiğim oy verdiğim adamı gözünün üzerinde kaş var diye içeri de atarlar, sonu nereye varacak Allah bilir
|
|
Ne amaçla ve kim tarafından yapıldığı umrumda değil. Trafikteki tüm dağ ayıları medenileşene kadar cezaların çok daha fazla artması şart.
|
|
Siz kafayı sıyırmışsınız valla. Kimse kurallara uymayalım demiyor ama bu kurallar hizmet yetersizliğinden kaynaklı biliyorsunuz dimi ? Ben Tekirdağ'da oturuyorum. Tekirdağ'dan Trabzon'a gitmek istediğimde kurallara uysam 24 saatte anca varırım. Bolu otobanını geçtikten sonra işkence resmen başlıyor. Yukarıda kurallara uysam dedim. Kurallara uysam derken kırmızı ışıkta geçeyim, makas atayım, drift atayımdan bahsetmiyorum :))) Bakıyorsun tabelaya 110 hız sınırı, oh tamam diyorsun. 500 metre ileri gidiyorsun 50'ye in yaya geçidi var diyor. Daha sonra başka tabela yok. 110 ile mi gitcem tekrar ? 50 ile mi ? birde 1 km ilerisine radar koymuşlar bu tuzak değil de ney şimdi ? Üst geçit, Alt geçit olmadığı için yaya geçidi koymuşlar nerdeyse kilometre başı. Hizmet yetersizliğinden de güya kural koymuşlar seni 110 dan 50 ye indirecek bir kural ve biz buna kural diyoruz çok ilginç. Yapmayın Allah aşkına ya hangi insan evladı buna ses çıkarmaz ? Ben robot değilim ki arkadaş 1200 km yolu bu şekilde gitmemin imkanı yok. Sanki şehir merkezinden bahsediyormuşuz gibi herkes oh iyi oldu falan diyor. Davulun sesi uzaktan hoş geliyor işte. |
|
Yeterli tabelalandirma yok, hiz siniri nerede dusuyor nerede eski haline geliyor net sekilde ifade edilmeli.
Art niyetli tuzak kurulmadikca bende destekliyorum bu sistemi ama misal hiz sinirinin degisim noktasina kurulan radarin amaci trafik guvenligi degildir para toplamaktir. |
|
Karadeniz sahil yoluna radarları döşemiş de döşemişler, memleketine giden yandım anaaammm diyor
Ee yıllarca %80 oy versiniz karşılığı olmasın mı Ensar besliyoruz para lazım |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
![]() Konuda sorulabilecek sorularınızı lütfen özel mesaj atmayın. Instagram : https://www.instagram.com/yerda.ahmet.demirci |
|
Öncelikle şunu söyleyeyim ki herhangi bir AKP'linin herhangi bir konuda eleştiri hakkı YOK. Denetimlere gelince bence az bile yapıyorlar, daha çok denetim olsun. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhenatonnn -- 5 Haziran 2025; 8:11:26 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hız sınırını aşmadan doğru şekilde gidersen de ceza yiyosun bazen bunun önüne geçecekse amenna başım üstüne. |
|
_____________________________
|
|
Bu konuda hükümeti sonuna kadar destekliyorum. Sen hiç bir hareketinle başka birinin hayatını riske atamazsın hız yapmak istiyorsan git pistte kendi başına eğlen geber vs. ayrıca hız sınırları gayet makul ve uygulanabilir. Tek eleştirim olabilir daha hızlı, rahat ve ekonomik yolculular için demiryolu ağına ciddi yatırım yapılmalı. O zaman zaten insanlar araba kullanımını azaltır. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
|
Tabelalandırma kısmı çok eksik ülkemizde. Bu iş vatandaşı çok zor duruma sokar. |
|
_____________________________
|
|
tarla bereketli ne ektiyseniz onu biçersiniz anlayanlar anladı ironiyi.. |
|
_____________________________
|
|
Kırmızı ışığa uyan yok, emniyet şeridine uyan yok, sinyal veren yok, kavşak yol önceliğine uyan yok, park yasağına uyan yok, makas atan mı dersin, kaynak yapan mı dersin, trafik olmuş orman kanunu. Bunların işi gücü hız cezası yazmak. Tek trafik ihlali hız anasını satayım sanki |
|
_____________________________
|
|
Trafik kuralsızlığı çok arttı. Her gün önüme kıran taksiler, ters şeritten basarak üzerime gelen dolmuşlar, şeritsiz gezen kuryeler. Bu kadar tuzaklı radara gerek yoktu zaten normal radar bile konsa yeterliydi. Demek ki maddi anlamda daha büyük bir sıkıntı var. Ben de geçen ay ilk cezamı yedim o kadar dikkatli sürmeme rağmen. Düz çizgi olan ara caddede sollama yaptığım için. 20km hızla giden şahıs yerine sollama yapan suçluymuş. Solladığım araç fahri trafik müfettişiymiş. Sevgiler kendisine. |
|
_____________________________
"17 Seat Leon 1.6 TDi Style Plus - Dell Inspiron 7559 - Maden & Met. Malz. Mühendisi - DEU ÇAP - YouTube
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krstarica -- 5 Haziran 2025; 23:52:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ja ne odlucujem da li cu ici u bitku po tome kakva je sila koja me prati nego po tome koliku svetinju branim. |
|
Bu radar olayının suyu çıktı iyice. Sanki sadece hız yapmak suç, diğerleri serbest. Trafikte 1000 tane trafik suçu işleyenler var ama yok hız yapınca kötü. Araçlar 50 yıl öncenin araçları değil, aynı şekilde yollarda. Yolların yapım yerleri çok saçma anayol ilçeyi ikiye bölmüş, köylerin ortasından yol geçiyor ikide bir hız düşürüyoruz zaten. Birde boş tarlaların içinden giderkende yavaş gidin diyorlar. Ne gerek var ki anlamıyorum bu boş yolda hız sınırının. Otobanda makas atanı mı dersin, tırların 3 şeriti kapattıklarını mı dersin neler neler var ama hız yasak. Mersin otobanında pozantı tarafında kaç kere trafiğin durduğuna şahit oldum.3 tır 3 şeridide kapatmış aynı hızda gidiyorlardı, ama sorsan hız yapmak yasak. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 6 Haziran 2025; 1:28:46 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme, dönersin merkebe !
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|