Şimdi Ara

yokuşta çekiş nasıl ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
16.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    ben dizel gibi (dizelin devirlerine göre kullanıyordum)
    arkadaşın dediği gibi fark devir..

    eee yakıt diyor insan kendi kendine.. bu da ilk fırsatta arabayı değiştirmeme sebep zaten.. :)

    Tamam da benzin alırken bunu bilmiyor muydunuz zaten... Hayatınızda benzinli araç kullanmadınız mı? Yakıt biraz daha fazla olacak tabii ki, o kadarına da katlanılır benzin için. Sesi bile yeter.

    hayır benzinli olarak ilk aracım honda civic oldu. öyle üstelediğiniz kadar büyük pişmanlık yok açıkçası. 40-42 bin seviyesi için daha iyi bir araba yok bu konuda fikrim sabit fakat üzerine bir miktar ekleyebilecek insanlar için ideal bir araç değil.

    bütçe 8-10 bin daha artırılabilirse, daha az yakıt çok daha yüksek performans daha yüksek konfor ve donanım sunan birçok alternatif var..

    accord alırsınız inşallah




  • arkadaşlar,
    30.haziran.2015 perşembe günü Honda Civic, tüplü, otomatik Premium modelini almaya karar verdik. test etmek için Honda bayine gittim. benim kilom 83, satış temsilcisi arkadaş ise 70 kg' larda filan. Aracı eşime de test ettirmek için yaklaşık 10 km eve kadar hem bayır hem de düz yolda test ederek eve kadar geldik. araçta 2 kişi olmamıza rağmen araç çok dik olmayan yokuşta 90 km yapamadı. Gaz pedalı dibi gördü, defalarca çekip bir daha kökledim gazı, olmadı. 95 yapamadı.
    araba bağırıyor ama gitmiyor.
    eve geldik. aracı eşim aldı. bu sefer araca 5 kişi ful doldurduk. yokuş aşağı 3 km kadar gittik. yokuş aşağı dahi 100 km yapamadı araç. ki eşim çok hızlı ve sert araç kullanır. ama yokuş aşağı dahi kaldı, gitmedi, yemedi.
    aynı inişi bir de geri çıkalım dedik. araç 80 km üzerine çıkmadı. gaz pedalı dip yaptı. araç bağırıyor ama gitmiyor. yani ses var görüntü yok. 70.000 tl' ya anlaşmıştık. satış temsilcisi arkadaş, yahu bu arabada birşey var dedi, bu kadar hantal olamaz dedi. ben de bir sorun olup olmadığını araştırın, eğer bu test aracı sorunlu ise bana geri dönün düz vites bir araçta test sürüşü yapayım dedim. yani ısrarla honda alacaktım. ama aramadılar.
    özetle şunu söyleyeyim. honda çok dik olmayan yokuşlarda 2 kişiyken dahi bayıyor, gitmiyor.
    halen kullandığım araçlar 2004 almera düz vites tüplü ve 2007 model palio speedgear... 2004 tüplü almeram hondanın bayıldığı yerde 130 ile çıkıyor. Palio 1.2 speedgear ise 1.6 araçlara plaka okutturuyor. 6 ileri vites cvt şanzuman.
    önceki kullandığım araçlar 2010 ford focus, tdci, 90 beygir.... 2012 golf tdi trendline....2004 almera 1.5 tüplü.... 2007 model palio 1.2 speedgear.
    honda da görüntü var ses yok... çok hantal dediğim almeram dahi yanında f1 aracı gibi.
    şimdi ya 2015 focus 1.6 style, 110 beygir alacam 74.000' e bıraktı Denizli ford bayii. Ya da kia sportage, tüplü otomatik. İnşallah kia otomatik te baymaz.
    vereceğimiz paralar az değil. seyahat esnasında araçların güvenlik paketleri kadar ivmelenme ve yavaşlamaları de hayati önem taşır. Bana göre honda sınıfta kalmıştır. çok beğendim bir araç beni hayal kırıklığına uğrattı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventsi -- 4 Ağustos 2015; 11:47:13 >




  • 2005 model Civic Vtec2 LS aldım. Rampaları fişek gibi çıkıyorum. Civic aldığım için mutluyum. Görüntü, güç .... Araba herşeyiyle karizma. Allah kimseye KAZA BELA vermesin arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventsi

    arkadaşlar,
    30.haziran.2015 perşembe günü Honda Civic, tüplü, otomatik Premium modelini almaya karar verdik. test etmek için Honda bayine gittim. benim kilom 83, satış temsilcisi arkadaş ise 70 kg' larda filan. Aracı eşime de test ettirmek için yaklaşık 10 km eve kadar hem bayır hem de düz yolda test ederek eve kadar geldik. araçta 2 kişi olmamıza rağmen araç çok dik olmayan yokuşta 90 km yapamadı. Gaz pedalı dibi gördü, defalarca çekip bir daha kökledim gazı, olmadı. 95 yapamadı.
    araba bağırıyor ama gitmiyor.
    eve geldik. aracı eşim aldı. bu sefer araca 5 kişi ful doldurduk. yokuş aşağı 3 km kadar gittik. yokuş aşağı dahi 100 km yapamadı araç. ki eşim çok hızlı ve sert araç kullanır. ama yokuş aşağı dahi kaldı, gitmedi, yemedi.
    aynı inişi bir de geri çıkalım dedik. araç 80 km üzerine çıkmadı. gaz pedalı dip yaptı. araç bağırıyor ama gitmiyor. yani ses var görüntü yok. 70.000 tl' ya anlaşmıştık. satış temsilcisi arkadaş, yahu bu arabada birşey var dedi, bu kadar hantal olamaz dedi. ben de bir sorun olup olmadığını araştırın, eğer bu test aracı sorunlu ise bana geri dönün düz vites bir araçta test sürüşü yapayım dedim. yani ısrarla honda alacaktım. ama aramadılar.
    özetle şunu söyleyeyim. honda çok dik olmayan yokuşlarda 2 kişiyken dahi bayıyor, gitmiyor.
    halen kullandığım araçlar 2004 almera düz vites tüplü ve 2007 model palio speedgear... 2004 tüplü almeram hondanın bayıldığı yerde 130 ile çıkıyor. Palio 1.2 speedgear ise 1.6 araçlara plaka okutturuyor. 6 ileri vites cvt şanzuman.
    önceki kullandığım araçlar 2010 ford focus, tdci, 90 beygir.... 2012 golf tdi trendline....2004 almera 1.5 tüplü.... 2007 model palio 1.2 speedgear.
    honda da görüntü var ses yok... çok hantal dediğim almeram dahi yanında f1 aracı gibi.
    şimdi ya 2015 focus 1.6 style, 110 beygir alacam 74.000' e bıraktı Denizli ford bayii. Ya da kia sportage, tüplü otomatik. İnşallah kia otomatik te baymaz.
    vereceğimiz paralar az değil. seyahat esnasında araçların güvenlik paketleri kadar ivmelenme ve yavaşlamaları de hayati önem taşır. Bana göre honda sınıfta kalmıştır. çok beğendim bir araç beni hayal kırıklığına uğrattı.


    yokuş aşağı 150 km hız yapsa yada yokuş yukarı 120 km hız yapsa ne kazanacaksınız merak ediyorum .

    bence araba almak için bu çok önemli bir kriter değil .

    hele honda gitmiyor demek için ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventsi

    arkadaşlar,
    30.haziran.2015 perşembe günü Honda Civic, tüplü, otomatik Premium modelini almaya karar verdik. test etmek için Honda bayine gittim. benim kilom 83, satış temsilcisi arkadaş ise 70 kg' larda filan. Aracı eşime de test ettirmek için yaklaşık 10 km eve kadar hem bayır hem de düz yolda test ederek eve kadar geldik. araçta 2 kişi olmamıza rağmen araç çok dik olmayan yokuşta 90 km yapamadı. Gaz pedalı dibi gördü, defalarca çekip bir daha kökledim gazı, olmadı. 95 yapamadı.
    araba bağırıyor ama gitmiyor.
    eve geldik. aracı eşim aldı. bu sefer araca 5 kişi ful doldurduk. yokuş aşağı 3 km kadar gittik. yokuş aşağı dahi 100 km yapamadı araç. ki eşim çok hızlı ve sert araç kullanır. ama yokuş aşağı dahi kaldı, gitmedi, yemedi.
    aynı inişi bir de geri çıkalım dedik. araç 80 km üzerine çıkmadı. gaz pedalı dip yaptı. araç bağırıyor ama gitmiyor. yani ses var görüntü yok. 70.000 tl' ya anlaşmıştık. satış temsilcisi arkadaş, yahu bu arabada birşey var dedi, bu kadar hantal olamaz dedi. ben de bir sorun olup olmadığını araştırın, eğer bu test aracı sorunlu ise bana geri dönün düz vites bir araçta test sürüşü yapayım dedim. yani ısrarla honda alacaktım. ama aramadılar.
    özetle şunu söyleyeyim. honda çok dik olmayan yokuşlarda 2 kişiyken dahi bayıyor, gitmiyor.
    halen kullandığım araçlar 2004 almera düz vites tüplü ve 2007 model palio speedgear... 2004 tüplü almeram hondanın bayıldığı yerde 130 ile çıkıyor. Palio 1.2 speedgear ise 1.6 araçlara plaka okutturuyor. 6 ileri vites cvt şanzuman.
    önceki kullandığım araçlar 2010 ford focus, tdci, 90 beygir.... 2012 golf tdi trendline....2004 almera 1.5 tüplü.... 2007 model palio 1.2 speedgear.
    honda da görüntü var ses yok... çok hantal dediğim almeram dahi yanında f1 aracı gibi.
    şimdi ya 2015 focus 1.6 style, 110 beygir alacam 74.000' e bıraktı Denizli ford bayii. Ya da kia sportage, tüplü otomatik. İnşallah kia otomatik te baymaz.
    vereceğimiz paralar az değil. seyahat esnasında araçların güvenlik paketleri kadar ivmelenme ve yavaşlamaları de hayati önem taşır. Bana göre honda sınıfta kalmıştır. çok beğendim bir araç beni hayal kırıklığına uğrattı.

    Sizin kullandığınız araç mı sorunluydu? Ben 2013 Model Honda Civic Manuel ile İzmir/Belkahve de (dik yokuştur bilmiyorsanız) araba ful dolu halde vites düşürmeden 5.vitesle 130'la çıkıyorum. Aracı denemek için hızı azaltıp vites düşürüp tekrar hızlandığımda oluyor, araç gayet seri. Hele yokuş aşağı 100'ü geçmiyor demişsiniz bir sıkıntı olduğu zaten belli. Bence başka bir yerde tekrar deneyin. Otomatik vites Manuel vites serilik konusunda arasında abartılacak bir fark yok. Ve çeşitli bayilerden fiyatlar alın daha uyguna da bulursunuz. Bana aynı gün elegance donanımı 67500'e veren bayide oldu 71000'e de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bayiler test araçlarının ayarlarını özellikle de gaz pedalı ayarını çok hassas yapıyorlar
    her hangi bir test aracının sorunlu olması imkansız bir şey, yokuş yukarı 90...hele hele
    yokuş aşağı 100 km. yapamayan bir honda düşünemiyorum bile...üstüne üstlük bu bir test aracı
    bu iş biraz şaibeli göründü gözüme
  • kalemlikek kullanıcısına yanıt
    yokuş aşağı hız yapmak önemli değil aslında. ama araçta 2 kişi var. ve araç normal bir yokuşta alabildiğince bağırıyor, motor çatlayacak ancak 100 km yi göremedim. Satış temsilcisi arkadaşta şok oldu. vitesi manuele alıp tekrar gazladık ki, gaz pedalı dip yapıyordu. sizce hondaya 70 bin tl verilip te 2000 model araçların arkasında kalması mantıklı mı?
    biz yılda 50 bin km' yapan insanlarız. honda gitmiyor diye bu yüzden diyorum. bizzat satış temsilcisi ile denedik gördük. denizli honda servisi, süleyman bey satış temsilcisi... arayın sorun.
    siz ayrıca, 70 bin tl verin, araçta 2 kişi olsun, yokuşta 50 km ile gidin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventsi -- 7 Eylül 2015; 9:51:05 >
  • bytn45 kullanıcısına yanıt
    satış temsilcisi bana kendisi söyledi. bu araçta bir sıkıntı var. ben de sorunun ne olduğunu öğrenip bana dönün dedim. ki başka bir araç deneyip, onu alalım. çünkü 2004 tüplü almeramız da var. sıfır hondadan çok daha iyi çıkıyor aynı yokuşu..
    ancak satış temsicisi arkadaş dönmedi... biz de soğuduk, doğal olarak..
    farklı bayilerden fiyat almıştım. lakin test sürüşü ve satış temsilcisinin geri dönmeyişi beni araçtan soğuttu maalesef.
  • caucass kullanıcısına yanıt
    aslında test araçlarını daha performanslı yapmaları gerek müşteriyi cezbetmek için.
    ama maalesef. biz günde en az 60 km yol yapan insanlarız, kullandığımız araçlar, 2010 dizel focus 90hp manuel, 2012 dizel golf 90 hp manuel, 2004 tülpü almera 75 hp manuel, 2007 benzinli palio speedgear 75 hp otomatik.... ama tüplü otomatik honda 130 hp' lik araç palio ve almeranın da altında performans sergiledi... kısacası soğudum arabadan.
  • leventsi L kullanıcısına yanıt
    iızıp denizliden bir city almıştım, sorun çıkmadı

    asıl mesele hondanın çekmemesi olAYI, BENİM CİVİC 2008 MODEL,
    BU GÜNE KADAR HİÇ ÖYLE BİR SORUN YAŞAMADIM, YOKUŞLARDA BASTIKÇA GAZ İSTİYOR,
    KEÇİ GİBİ DE TIRMANIYOR
  • leventsi L kullanıcısına yanıt
    Ben de aracımı Denizli bayisinden Gökhan beyden almıştım. Test esnasında gaza yüklenince araç kısa sürede 100 km hıza fırladı araç. Aldıktan sonra da Denizli'nin girişindeki Kumkısık mevkisindeki uzun yokuşu 130 ile rahat çıkıyorum. Çok daha hızlı da çıkabilirim ama tabi ki ceza yeme korkusu var. Çivril'e giderken Zıpır yokuşunu biliyorsanız oradan da virajlar nedeniyle 110 altına düşmeden çıkıyorum. Bence ya test ettiğiniz araçta bir sorun vardı ya da siz dizel araç gibi 2000-3000 devir arası yokuşu çıkmaya çalıştınız. Atmosferik motorun max torku 4300 devirde veriyor. Eko tuşunu kapatıp 4500 ve üzeri devirde bahsettiğiniz yokuşları rahat çıkması gerekiyor. Dizel motorlar bütün gücü düşük devirde verir. Onlarda da 5500-6000 devirde çıkmaya çalışırsanız araç yokuşta bayılır. Doğru devirde bile kullansanız atmosferik motorun dizel kadar yüksek torku olmayacağı bir gerçek.

    Yalnız 1.2 palio daha iyi filan diyorsanız yanlış birşeyler vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    arkadaşlar merhaba,

    arabamı alalı yaklaşık 1 ay oldu. özellikle bu forumdaki önerileri dikkate alarak 2011 model otomatik vites premium bir civic aldım.

    arabada tüp yoktu tüp takdırdım. performansı hem tüp ile hem benzin ile yaklaşık 3bin km denedim. bana mı öyle geliyor yoksa bu araç gerçekten hantal mı ? özellikle eğimli yollarda beni oldukça sinirlendiriyor. yakıt tüketimini geçtim araba gitmiyor. bastığımda kendini öne atamıyor. sollama yapacağım zaman düşündürüyor beni. turbo olmadığından mı böyle acaba ?

    benim arabamda mı bir problem var yoksa yokuşlarda civic'ler herkesi üzüyor mu.. arabam 35 bin km de.. hiçbir problemi yok.. darbesi felan da yok (yani kaza felan da geçirmiş değil)

    tüpü ankarada herkesin memnun olduğu mocan otogaz da takdırdım.


    durum böyle ise arabayı 1-2 bin zararına satıp değiştirmeyi planlıyorum.

    Civic bayisinin kendi taktığı lpg'de farklılıklar olabilir. Bendeki bayi çıkışlı lpg'yle hiç devir düşmeden rampa çıkabiliyorum çekişide mükemmel lpg'de hızı 200'e sabitleyip gittiğimi biliyorum keşke aldığınız bayide lpg taktırsaydınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ANIL

    quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    arkadaşlar merhaba,

    arabamı alalı yaklaşık 1 ay oldu. özellikle bu forumdaki önerileri dikkate alarak 2011 model otomatik vites premium bir civic aldım.

    arabada tüp yoktu tüp takdırdım. performansı hem tüp ile hem benzin ile yaklaşık 3bin km denedim. bana mı öyle geliyor yoksa bu araç gerçekten hantal mı ? özellikle eğimli yollarda beni oldukça sinirlendiriyor. yakıt tüketimini geçtim araba gitmiyor. bastığımda kendini öne atamıyor. sollama yapacağım zaman düşündürüyor beni. turbo olmadığından mı böyle acaba ?

    benim arabamda mı bir problem var yoksa yokuşlarda civic'ler herkesi üzüyor mu.. arabam 35 bin km de.. hiçbir problemi yok.. darbesi felan da yok (yani kaza felan da geçirmiş değil)

    tüpü ankarada herkesin memnun olduğu mocan otogaz da takdırdım.


    durum böyle ise arabayı 1-2 bin zararına satıp değiştirmeyi planlıyorum.

    Civic bayisinin kendi taktığı lpg'de farklılıklar olabilir. Bendeki bayi çıkışlı lpg'yle hiç devir düşmeden rampa çıkabiliyorum çekişide mükemmel lpg'de hızı 200'e sabitleyip gittiğimi biliyorum keşke aldığınız bayide lpg taktırsaydınız.

    Honda bayiisi de Mocan Otogaz olarak biz de Brc my 11 Honda kit uygulamaktayız. Bu Araçlarda çekiş kaybına neden olabilecek tek durum Subap ayarının zaman içerisinde değişmesinden kaynaklanır, Honda araçlar çekiş kaybı yaşatmayan araçlardır.
    Saygılarımızla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • herkes güzel birşeyler yazmış. Araç ta sorun olabilir, olmayabilir. Ancak, satış temsilcisi arkadaş ta "bu arabada birşeyler var. böyle olmaz" dedi. Sonrasında "ben bu aracı mutlaka alacağım, beni arıza olup olmadığı konusunda bilgilendirin, başka aracı test edelim" dememe rağmen, hiçbir geri dönüş olmayışı bayinin ya da çalışanların ne kadar gayri ciddi olduğunu gösteriri. Prim alacakları bir ürünü satmaya çalışmıyorlarsa, araç ta arıza olduğu zaman servisi düşünmek dahi istemiyorum. velhasılı, vazgeçtik. selam ve muhabbetle.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    1.2 palio, speedgear, 2007 model. internetten bir bakın. Araç 6 ileri. 2015 sıfır honda 5 ileri. speedgear, muhteşem güzel bir araç.. diğer paliolarla karıştırmayın sakın. 1.6 araçlara plaka okutuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventsi

    1.2 palio, speedgear, 2007 model. internetten bir bakın. Araç 6 ileri. 2015 sıfır honda 5 ileri. speedgear, muhteşem güzel bir araç.. diğer paliolarla karıştırmayın sakın. 1.6 araçlara plaka okutuyor.

    Hocam bu bahsettiğiniz arac ile ben 200 km kadar bir yol yapmıştım Çorum-Amasya arası hiç de öyle plaka okutacak cinsten bir araba değildir. Hele vites geçişleri falan berbattı yakıtı içmesi de ayrı bir dert tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventsi

    1.2 palio, speedgear, 2007 model. internetten bir bakın. Araç 6 ileri. 2015 sıfır honda 5 ileri. speedgear, muhteşem güzel bir araç.. diğer paliolarla karıştırmayın sakın. 1.6 araçlara plaka okutuyor.

    Hocam cvt şanzımanlarda vites sayısı zahiridir. Aslında belli bir vites sayısı olmaz. Honda ise tork konvertörlü tam otomatik şanzıman kullanıyor. Zaten ikisi farklı karakteristikte araçlar. Eğer cvt şanzımandan memnunsanız toyota Corolla'nın şanzımanı da cvt olduğundan sizi mutlu edecektir.

    1.2 palio motoru 80 beygir ve max torku 114 nm olarak gördüm. 1.6 honda 125 beygir ve max torku 152 nm. Yani yokuşlarda hondadan iyi olması mümkün değil. Ya kullanım alışkanlıklarınızdan ya da araçta gerçekten bir sorun olduğundan dolayı çekmediğini düşünmüşsünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gs_KuRTuLuS kullanıcısına yanıt
    Valla ben oldukça memnunum. Çok fazla km yaparım. Hem dizel, hem de lpg ki aracım var. 1600 km de 2 depo benzin yedi. Araç ful doluydu ve klima hiç durmadı. Sizin kullandığınız palio da sorun olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • taraflı olduğunu düşündüğüm yorumlar var :) vtec2 kullanıcısıyım, araç 4x80 kilo insan ve bagajda alet çantası+stepne varken toplamda 400 kiloya yakın ağırlıkla, dik yokuşları başta güzel tırmanıyor. ancak bu verimini 90-100 km/s bandından sonra kaybediyor. bunun dışında, iki yolcu ile ayrancı yokuşunu 170le tırmanabiliyor. sonuç olarak aracın gücü belli, beklentisi fazla olanların paralarının da daha fazla olması gerekiyor malesef :( hiçbir zaman yokuşları d/e segment güçlü motoru olan araçlar gibi tırmanamaz, düz yolda da onlar gibi rahat 180e dayayıp gazoz içerek seyredemezsiniz :)
  • ne kadar ekmek o kadar köfte
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.