Şimdi Ara

YÖK ATLAS VERİLERİ AÇIKLANDI !! (TIPA İLGİ PATLAMIŞ)

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
86
Cevap
3
Favori
4.456
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> YÖK ATLAS VERİLERİ AÇIKLANDI !! (TIPA İLGİ PATLAMIŞ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    4 Mesaj

    Hocam iyi söylüyosunuzda sağlık bütçesininde bir sınırı var mezun sayısı alım sayısını geçerse sıkıntı olur sonuçta o doktorlar bedava çalışmıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alexvause kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    819 Mesaj
    Kesin ip bazlı mi bunlar? Aynı kişi aynı yere baksa eklenmiyordur inş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lars Mikael Akerfeldt -- 17 Ağustos 2018; 13:31:1 >
    |
    |
    _____________________________
    Bir ada değildir insan, bütün hiç değildir bir başına; anakaranın bir parçasıdır, bir damladır okyanusta; bir toprak tanesini alıp götürse deniz, küçülür Avrupa, sanki yiten bir burunmuş, dostlarının ya da senin bir yurtluğunmuş gibi, ölünce bir insan eksilirim ben, çünkü insanoğlunun bir parçasıyım; işte bundandır ki çanlar kimin için çalıyor diye sorma; çanlar senin için çalıyor.
  • Er
    11 Mesaj

    Böyleleri tercih döneminde hep var, rakip eleyici v2 olacaktı galiba hatırlayamadım bak şimdi
    |
    |
    deBroglie0 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    no link no güven
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj



    Tercih listem hocam.Rakip elemek gibi bir niyetim yok.Zaten bir tane tıp yazdım o da gelmesi mümkün değil.
    |
    |
    XxFurkanK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ben buraya neden çıktım?

    niçin çıktım? nasıl çıktım? bunu izaha gerek yok. gördünüz, yürüdüm çıktım! ama, çıkmamış da olabilirim. çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. görünen köy... uzakta değildir. buraya çıktık da sonradan çıkmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır... sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı lan beni buraya?!
  • Yarbay
    2485 Mesaj
    YÖKATLAS güvenilcek bir site değil.
    |
    |
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
  • Onbaşı
    39 Mesaj

    birleri yine tıp kaza..

    oh wait...



    şaka bi yana tebrikler hocam ama tıpa olan ilgi bitmez (13k'dayım 1 tane tıp yazmadım)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    deBroglie0 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    83 Mesaj
    normalde mühendislik yazacak tipler hazır kazanmışken bir de tıplara bakayım demiştir bence inşallah kararlarını değiştirmez mühendislik yazarlar herkes sevdiği mesleği yapsın kardeşim
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    ohhhhhhhhhh ee isteyen biri olarak morallendim
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    197 Mesaj
    AGA BEEE YOKSA 104K YA 91KLIK ESOGÜ MAKİNE Mİ GELİYOR ABOOOO



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    aptal koü loverlar beni blocklasın
  • Yüzbaşı
    398 Mesaj
    ben tıp incelemedim vallahi. tıbbi aromatik bitkilere baktım bide okuduğum tıbbi dökümantasyona baktım

    ilgide 5.imiş. inşallah iş bulmada da iyı olur.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    398 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: deBroglie0



    Tercih listem hocam.Rakip elemek gibi bir niyetim yok.Zaten bir tane tıp yazdım o da gelmesi mümkün değil.
    valla hepsi odtü görünçe gözüm yuvasından çıktı.

    neyse hayırlı uğurlu olsun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    853 Mesaj

    Avrupa-Amerika'nın fenden uzaklaşmasının sebebi doyum noktasına ulaşması mıdır hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abdülhak Hamit Tarhan -- 17 Ağustos 2018; 15:0:14 >
    |
    |
    deBroglie0 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bir sonraki nesli düşün.
  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Abdülhak Hamit Tarhan

    Avrupa-Amerika'nın fenden uzaklaşmasının sebebi doyum noktasına ulaşması mıdır hocam?
    Ben de öyle düşünüyorum lakin son yüzyılda dünyayı değiştirenler sosyal bilimciler oldu.

    En son ikinci dünya savaşı fen bilimcilerin savaşı oldu.ondan itibaren dünya tamamen sosyal bilimcilerin elinde.
    |
    |
    _____________________________
    ben buraya neden çıktım?

    niçin çıktım? nasıl çıktım? bunu izaha gerek yok. gördünüz, yürüdüm çıktım! ama, çıkmamış da olabilirim. çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. görünen köy... uzakta değildir. buraya çıktık da sonradan çıkmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır... sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı lan beni buraya?!
  • Er
    2 Mesaj
    Ortalığı karıştırmayın bu sadece YÖK Atlas verileri tercih edilme değil ki olsa bile yine bişey değişmez 30bindeki de bakar tercih eder 50bindeki de



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    Öfff hocam gerçeği yansıtmıyor tabi ki tekil falan değil ıp dğeiştimi , başka bir cihazdan girdinizmi , vpn kullandınızmı tekillik cacık oluyor şahsen tıpa ilgi artmadı yök atlasa ilgi arttı.

    bak sınavdan önce de 10k da felan çok yığılma var dendi sonuçlar 2017 yığılmasıyla aynı geldi (isü tablosu) yani bu grafikler gündemde kalma çabası.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj
    Bu doğruysa Sakarya bilgisayar zora girdi 65k dayım gelir mi acaba geçen sene 77 den 72k ya düştüğünü düşünürsek?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj

    Hocam çok rahat gelir napıyon sakin ol



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ÖLÜRÜM TÜRKİYEM kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj

    İlk günlerde 40k olan ege gtü felan belki gelir diyordum şimdi Sakarya gelmez diyorum ösym kafayı yedirtti hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ygs-lysz3 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj

    Hocam nasıl hissettiğini anlıyorum ben de 40kdayım 38kdaki ege bilgisayar kesin gelir diyordum başta, şimdi 48kdaki gazi bilgisayara ya gelmezse gözüyle bakıyorum, insan forumda takıldıkça karamsarlaşıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ygs-lysz3 -- 18 Ağustos 2018; 1:34:51 >
    |
    |
    ÖLÜRÜM TÜRKİYEM kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Canlı Tv izle
bankalar.org
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.