|
Selamlar. Sene boyunca buraya gelip günlük veya haftalık ne yaptığımı yazacağım. Hedef Bilkent İktisat. Başlıyoruz bakalım GENEL DURUM Zaten 11.sınıftan ufaktan AYT Matematik temelim vardı (Trigonometri-analitik vs.). Edebiyat-Tarih-Coğrafya zaten iyi. TYT Türkçe 30 net üzeri fakat yaz boyu doğru düzgün onu çalışmadım. TYT Matematikte çoğu eksiğimi kapattım fakat hala soru çözmeye devam. Geometriyi dışlamıştım bugünden tekrar başlıyoruz 1.GÜN Bugün TYT Matematik Sayılar-Sayı Basamaklar + Yüzde Kâr-Zarar Konu çalışması yapacağım TYT Türkçede Yapı + Paragraf çalışırım TYT Geometride ise bugüne kadar geldiğim yerleri adam gibi tekrar edip Üçgende Eşlik-Benzerlik konu çalışması yapacağım Hadi bakalım, Başlıyoruz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pîr -- 24 Şubat 2024; 22:26:58 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









