Şimdi Ara

yks2022 için n'aptım? — frenchianti çalışma günlüğü // eşit ağırlık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
247
Cevap
29
Favori
15.959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 43
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 126
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 11 saat 50 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 54
  • Favoriye Eklediklerim 30
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • mad max 97 (126 mesaj) patricktravis (12 mesaj) çeka1 (12 mesaj) Guest-4C95B3F73 (8 mesaj) maroonedd (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (144 mesaj) Mobil (27 mesaj) Mini (2 mesaj) (9 mesaj) (65 mesaj)
  • @
10 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • ŞU ANA KADAR YAPTIĞIM ÇALIŞMALAR

    mat: hem ayt hem tyt matematik bitti. deneme + sb şeklinde ilerliyorum.
    orijinal tyt mat bitti (temmuz ayı içerisinde bitti)
    apotemi problemler bitti (56/56 // kasım ayı içerisinde bitti)
    karekök ayt matematik (12/12)
    kaf-3 (9/9 // bitiş tarihi: 22.12.2021
    kaf-2 (3/3) — tamamını çözmüyorum (şubat ayı içerisinde bitti)
    kaf-4 (4/4) // bitiş tarihi: 22.04.2022
    345 tyt matematik on ikili (12/12 // ocak ayı içerisinde bitti)

    kimya: tyt bitti, bir kaynaktan temizledim.
    palme kimya bitti (temmuz ayı içinde bitti)
    metin yayınları 30'lu tyt kimya denemesi (30/30 // bitiş tarihi: 29.08.2021)
    bizimkimyamız bks-2 (3/5)

    fizik: tyt bitti, bir kaynaktan temizledim.
    345 ve çözüyorum, konu anlatım olarak ertan sinan şahin fasiküllerini kullanıyorum.
    345 (19/19)
    esş 9. sınıf (6/6 // bitiş tarihi: 29.08.2021)
    esş 10. sınıf (10/10 // kasım ayı içerisinde bitti)
    **tekrar için genelde kullandığım soru bankası: karaağaç (8/22)
    **tekrar için 8 test elektrostatik çözdüm bilgi sarmaldan

    biyoloji: tyt bitti, bir kaynaktan temizledim.
    palme biyoloji çözüyorum (13/13 // bitiş tarihi: 02.09.2021)
    aydın tyt biyoloji denemesi (1/30)

    geometri:
    olduğum konu: analitik geometri
    kaf geo-1 (9/9)
    orijinal geometri (4/23)
    acil analitik geometri'den konu anlatım dinliyorum. apotemiden testleri çözüyorum.

    coğrafya:
    olduğum konu: bitirdim tamamen.
    coğrafyaya nasıl çalışıyorum?
    • bayram meral tyt tekrar playlist
    • apotemi sosyal bilimler özet
    • apotemi sosyal bilimler sb
    • sosyal denemeleri

    edebiyat:
    olduğum konu: tamamen bitirdim. soru bankası çözüyorum
    **limit edebiyat ve benim hocam edebiyat'ı eş zamanlı götürüyorum ama çok fazla alt başlık var ve saymaya üşendim.

    tarih:
    olduğum konu: bitirdim
    limit ayt tarih (7/22)
    benim hocam ayt tarih sb (101/101 // nisan ayı içerisinde bitti)
    benim hocam ayt tarih konu anlatımlı (26/26 // nisan ayı içerisinde bitti)

    limit dil bilgisi bitti (temmuz ayı içerisinde bitti)
    bilgi sarmal dil bilgisi (5/5 // ocak ayı içerisinde bitti)
    apotemi paragraf (56/56 // kasım ayı içerisinde bitti)

    345 tyt altılı 2021 (6/6 // ocak ayı içerisinde bitti)
    345 tyt yirmi beşli fen (25/25 // ocak ayı içerisinde bitti)
    limit tyt yirmili sosyal (20/20 // mayıs ayı içerisinde bitti)
    metin yayınları tyt otuzlu kimya denemesi (30/30 // bitiş tarihi: 29.08.2021)

    **parantez içindeki değerler (çözdüğüm test/toplam test ya da bitirdiğim ünite/toplam ünite) sayısını belirtiyor


    deneme günlüğüm: deneme günlüğü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mad max 97 -- 25 Mayıs 2022; 22:1:41 >







  • Hocam, öncelikle başarılar diliyorum. Lakin bir şey söylemek istiyorum. Hedefiniz Bilkent Bilgisayar'ın burslusu ise bu çok çok yüksek bir hedef. Siz sınav anına kadar hiç aksatmadan günlük 10 saat de çalışsanız ilk 600'e, ilk 500'e filan girmek biraz da şans işi. Umarım bir b planınız da vardır sıralamanız 3-4k gibi bir şey gelirse mesela. Zamanında YGS 300.'sü olmuş biri olarak söylüyorum bunu. İlk 1000 gerçekten şans işi. Motivasyonunuz çok güzel ama hayatta yine de bir b planı gerekiyor bence her zaman. 1. olan adamla 1000. olan adam arasında çok bir bilgi, zeka farkı olduğunu düşünmüyorum. EA olsa bu tempoyla ilk 500 garanti derdim ama konu sayısal olunca işler karışıyor. Aşırı bir rekabet var.

    yaşantım hakkında hiçbir şey bilmeyen insanların bana böyle şeyler demesi çok sinir bozucu oluyor bazen :) burs almazsam ölürüm evet, ama muhtemelen açlıktan olur bu. ülkede kendin için bir şeylerin iyisini istemek bile "saçmalık" gözüyle bakılan bir şey olmuş artık. zaten şu an sayısaldan hazırlanmıyorum
  • ayt mat hariç beni ezip geçmişsin helal olsun valla çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4C95B3F73 -- 23 Nisan 2022; 0:55:56 >
  • ilkbinegirecekadam i kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim hocam, siz de çalışıyorsunuzdur bana yetişirsiniz tyt'de elbet. istediğimiz yerlere gireriz umarım

  • ilk senem değil. üniversite okuyorum hocam. zaten ilk denemesi oldukça basit, aslında adamdan saymam onu da çözdüğüm için eklemek istedim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mad max 97 -- 14 Ağustos 2021; 8:18:16 >
  • :))




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4C95B3F73 -- 23 Nisan 2022; 0:56:24 >
  • bilkentte tam bursluyum. 2020'de yerleştim

  • :)))




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4C95B3F73 -- 23 Nisan 2022; 0:56:37 >
  • açtım

  • o biraz sonra olur hocam :) ama sağlam çalışıyorsunuz güzel oldu bu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilkbinegirecekadam i kullanıcısına yanıt

    kesinlikle katılıyorum. derece için çalışan insanları görmek güzel

  • Netleriniz inanılmaz aksilik olmazsa garanti gibi çok iyi yerler gerçi zaten bilkentteymişsiniz bilemedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • umarım dediğiniz gibi olur hocam. zaten istediğim sonucu alamazsam bilkentten devam edeceğim bölümü beğenmesem bile. onun rahatlığıyla iyi çalışılıyor

  • Hocam istek attım, ben de birkaç bir şey sormak istiyordum. Yerleşip hazırlanma mevzusu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MyLuckyInteger kullanıcısına yanıt

    hocam isteğiniz görünmedi baktığımda ama pm açtım, yazabilirsiniz

  • Başarılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MyLuckyInteger kullanıcısına yanıt

    size de hocam

  • Hangi bölüm hocam?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • iç mimarlık

  • sevdiğiniz hayal ettiğiniz şeyi yapın çok klişe ama :)

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.