Yabancı dili seçmek zorunda mıydık? İngilizceyi seçsek de seçmesek de bu kısım sadece yabancı dil sınavına girenlerle mi alakalıydı? _____________________________
Başvuruyu tamamlarken sistem hata veriyor ingilizceyi seçen ydsye girmeli diye o yüzden konu kapanabilir _____________________________