Şimdi Ara

Yine Kaza, Yine Tofaş, Yine İkiye Bölünme (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
3.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CcCriSsS


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Mfk

    Tam anlamıyla "Rezillik"

    Fakirler ölsün, mercedesten selamlar

    Hocam kapımda bir düzine araba olabilir ama ben rezillik kelimesini arabanın sahibi için söylemedim.Bu bizim devletimizin ayıbıdır.
  • vuran araç ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    vuran araç ne?

    yeni ford connect gibime geldi.

    yukardakiler sağolsun, bu fiyatlara araç alamayıp böyle kalitesiz araçlar kullandırttıkları için. günahları boyunlarına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    vuran araç ne?

    Yeni Ford Courier hocam.
  • Fordu kullanan sanırım kemer takmamış. Ön cam sürücü bölümü tuz buz ama dağılmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tofaş kaç yıllık araba, kaportaları çürüyor bu yüzden de ikiye bölünüyorlar.Allah yaralılara şifalar versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erhanbabacan kullanıcısına yanıt
    Bence oraya tofaştan fırlayan birkaç parça gelmiş olabilir.
    O civara kafa vurması mantıksız , biraz daha üst bölüme vurur kafa.
    Hem kafa vursa oraya ölümle sonuçlanır.
  • Nedense bu arabalar motorla ön yolcu kabin arasındaki noktadan kopuyor illa ki motorun ağırlığın etkiside vardır ama zamanla arabanın görünmeyen kısmının çürümesi...
  • Belli bir yaşı geçen araçlar clasicler hariç toplatılması lazım ama malesef ülkede her düzen bozuk olduğu için böyle manzaralarla çokca karşılaşıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chairman of the board

    belli bir süratden sonra ferrari'yi de bölersin, bentley'i de bölersin.

    İyi de, el arabası çarpsa ikiye bölünüyor bu arabalar. Hiç duyuyor muyuz ikiye bölünen başka arabaları Türkiye'de? Hiç böyle haberlere çıkıp duran arabalar var mı başka?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: chairman of the board

    belli bir süratden sonra ferrari'yi de bölersin, bentley'i de bölersin.

    İyi de, el arabası çarpsa ikiye bölünüyor bu arabalar. Hiç duyuyor muyuz ikiye bölünen başka arabaları Türkiye'de? Hiç böyle haberlere çıkıp duran arabalar var mı başka?

    ben hiç el arabası çarpıp bölünen otomobil görmedim, varsa kaynak verin öğreneyim.
    başka marka arabaların bölündüğünü görmeniz için arama motorunu kullanın sayısız örnek bulursunuz. ülkemizde veya yurt dışından pek çok örnek bulursunuz. zaten nerede bölündüğü önemli değil.
    sonuç olarak belli hızlara çıkıp da bölünmeyecek araba yoktur. kimisinin dağılma eşiği daha yüksektir kimisinin daha azdır. bu da kaliteyle ilgilidir. hiç kimse zaten şahin otomobilin audi ile aynı olduğunu iddaa edemez. satış fiyatlarına bakarak hangi otomobilden ne bekleyeceğimizi belirlersek haksızlık da yapmamış oluruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quintana!

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Öncelikle kazayı yapanlara geçmiş olsun. Umarım ağır yaralılar iyileşir.

    Şu an güvenle kullanılan 2014, 2013, 2012, 2011 vb. 60 - 70 - 80 - 90 bin liralık arabalar da 30 yıl sonra ola ki bir kaza da bu hale gelecek. Yani 2044 yılında ve o zaman forum sayfalarında (forum olursa) yeter artık toplatılsın şu 2014 model, 2012 model arabalar vs. denilecek.
    Alanların da, devletin de hiç bir suçu yok. Af edersiniz eğri bir şey olsa onun da sorumlusu devlet deriz.
    Bu arabalar ben de geçmişte yaşanan güzel hatıra olarak kaldı. Zamanın da bu arabaları aldık, bindik, kullandık. Hatta kimisi alırdı ve doğru gidip Pıoneer teyp, ekolayzer, 4 adet CMS jant taktırıp öyle binerdi. Şimdi kalkıp da LANET OLSUN BU ARABALARA, TÜM SUÇ DEVLETİN demenin anlamı yok. Bu kuş serisi eğer toplatılacaksa 74 model VW kaplumbağa da, 76 model W116 kasa 280 SE'de ve benzeri tüm eski arabalar daha doğrusu bakımsız ve sağ tarafı başka, sol tarafı başka vb. tarz da olanlar kaldırılsın.
    Mayıs ayında iş yerimin arka sokağında orijinal ve temiz 1984 model füme rengi Murat 131 Doğan vardı satılık. Bir kaç yerinde paslanma vardı. Ama içi vs. orjinaldi. O haliyle bile alınırdı. Niyetlendim 2. araba olarak alıp 131 zevkimi gidermek için. Hafta sonları evden sahile inmek, sabahın erken saatlerinde tur atıp 131 zevkimi, çocukluk yıllarımı anmak için almaya niyetlendim ama sonra vazgeçtim almadım. 131 ve 124 serisinin orijinal fabrikasyon derecesinde temizleri de var ve klasik olarak kullanılmakta sahipleri tarafından. Onlarla bu ikiye bölünenleri bir tutmamak gerek.

    Ve ne oldum değil, ne olacağım demeli insan. Bugün 2014 model C200 Mercedes'e binerken yarın bir bakmışsın 78 model 131 arabaya muhtaç hale gelmişsin.

    Bir arabaya 8-9 bin lira verip km'de 30 kuruş yakıcagına bin belediye otobüsüne dolmuşa minibüse daha ucuza git paran yoksa. Biz keyfimizdenmi hergün metrobüse otobüse metroya biniyoruz?

    Metal yorgunlugu diye birşey duymuşsundur. 2044 yılına gelincede 2014 model arabalar bu halde olucak bunun herkes bilincinde. İnsanların devleti suçladıkları nokta belirli bir yaşa gelmiş araçları piyasadan toplatılmaması. O 1-2 parçasında çürüme olan aracın en ufak bir kazada seni korıyabiliceginimi zannediyorsun istedigi kadar orjinal olsun. Bunun orası burası ayrı oynayanı toplatılsın orjinalleriyle bir tutulmasın gibi bir mantıgı olamaz.

    Benim zaten 131 arabam yok şu an. Ama kalkıp da 131'e binen adama da laf etmem. Yolda görsem "lanet olsun trafikten men edilsin bu araba" demem..!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Quintana!

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Öncelikle kazayı yapanlara geçmiş olsun. Umarım ağır yaralılar iyileşir.

    Şu an güvenle kullanılan 2014, 2013, 2012, 2011 vb. 60 - 70 - 80 - 90 bin liralık arabalar da 30 yıl sonra ola ki bir kaza da bu hale gelecek. Yani 2044 yılında ve o zaman forum sayfalarında (forum olursa) yeter artık toplatılsın şu 2014 model, 2012 model arabalar vs. denilecek.
    Alanların da, devletin de hiç bir suçu yok. Af edersiniz eğri bir şey olsa onun da sorumlusu devlet deriz.
    Bu arabalar ben de geçmişte yaşanan güzel hatıra olarak kaldı. Zamanın da bu arabaları aldık, bindik, kullandık. Hatta kimisi alırdı ve doğru gidip Pıoneer teyp, ekolayzer, 4 adet CMS jant taktırıp öyle binerdi. Şimdi kalkıp da LANET OLSUN BU ARABALARA, TÜM SUÇ DEVLETİN demenin anlamı yok. Bu kuş serisi eğer toplatılacaksa 74 model VW kaplumbağa da, 76 model W116 kasa 280 SE'de ve benzeri tüm eski arabalar daha doğrusu bakımsız ve sağ tarafı başka, sol tarafı başka vb. tarz da olanlar kaldırılsın.
    Mayıs ayında iş yerimin arka sokağında orijinal ve temiz 1984 model füme rengi Murat 131 Doğan vardı satılık. Bir kaç yerinde paslanma vardı. Ama içi vs. orjinaldi. O haliyle bile alınırdı. Niyetlendim 2. araba olarak alıp 131 zevkimi gidermek için. Hafta sonları evden sahile inmek, sabahın erken saatlerinde tur atıp 131 zevkimi, çocukluk yıllarımı anmak için almaya niyetlendim ama sonra vazgeçtim almadım. 131 ve 124 serisinin orijinal fabrikasyon derecesinde temizleri de var ve klasik olarak kullanılmakta sahipleri tarafından. Onlarla bu ikiye bölünenleri bir tutmamak gerek.

    Ve ne oldum değil, ne olacağım demeli insan. Bugün 2014 model C200 Mercedes'e binerken yarın bir bakmışsın 78 model 131 arabaya muhtaç hale gelmişsin.

    Bir arabaya 8-9 bin lira verip km'de 30 kuruş yakıcagına bin belediye otobüsüne dolmuşa minibüse daha ucuza git paran yoksa. Biz keyfimizdenmi hergün metrobüse otobüse metroya biniyoruz?

    Metal yorgunlugu diye birşey duymuşsundur. 2044 yılına gelincede 2014 model arabalar bu halde olucak bunun herkes bilincinde. İnsanların devleti suçladıkları nokta belirli bir yaşa gelmiş araçları piyasadan toplatılmaması. O 1-2 parçasında çürüme olan aracın en ufak bir kazada seni korıyabiliceginimi zannediyorsun istedigi kadar orjinal olsun. Bunun orası burası ayrı oynayanı toplatılsın orjinalleriyle bir tutulmasın gibi bir mantıgı olamaz.

    Benim zaten 131 arabam yok şu an. Ama kalkıp da 131'e binen adama da laf etmem. Yolda görsem "lanet olsun trafikten men edilsin bu araba" demem..!

    Bunu diyen terbiyesizdir, ama bu arabalar gerçekten cok guvensiz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O arabalar çürük içinde komple pas. Metalin Mukavemeti kalmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chairman of the board

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: chairman of the board

    belli bir süratden sonra ferrari'yi de bölersin, bentley'i de bölersin.

    İyi de, el arabası çarpsa ikiye bölünüyor bu arabalar. Hiç duyuyor muyuz ikiye bölünen başka arabaları Türkiye'de? Hiç böyle haberlere çıkıp duran arabalar var mı başka?

    ben hiç el arabası çarpıp bölünen otomobil görmedim, varsa kaynak verin öğreneyim.
    başka marka arabaların bölündüğünü görmeniz için arama motorunu kullanın sayısız örnek bulursunuz. ülkemizde veya yurt dışından pek çok örnek bulursunuz. zaten nerede bölündüğü önemli değil.
    sonuç olarak belli hızlara çıkıp da bölünmeyecek araba yoktur. kimisinin dağılma eşiği daha yüksektir kimisinin daha azdır. bu da kaliteyle ilgilidir. hiç kimse zaten şahin otomobilin audi ile aynı olduğunu iddaa edemez. satış fiyatlarına bakarak hangi otomobilden ne bekleyeceğimizi belirlersek haksızlık da yapmamış oluruz.

    Mübalağa yapmıştım.
    Evet, dediğiniz gibi yüksek hızlarda bölünmeyecek otomobil elbette ki yok, maddenin tabiatına, fiziğin kanunlarına aykırı.
    Ancak bugün Tofaş'lar haddinden daha güvensiz bir araba. En ufak kazada dahi hiç bir mukavemet gösteremiyor. Hem yaşı, hem tasarımı gereği modern trafik ile baş edemez durumda. Burada kilit nokta şu: Eğer arabayı 10-15 bin nüfuslu ve trafiği olmayan bir ilçede sağdan sola gitmek için kullanacaksanız evet, arabanın kaldırabileceği sınırlar içinde kalırsınız.
    Ancak en basitinden kendi aracımdan örnek vereyim, 2000 model Volvo marka D sınıfı bir otomobile biniyorum. Aracım 2000 yılının D sınıfı olup, o günün arabalarının çoğundan ağırlık olarak fazlası olsa da (1172 Kg boş ağırlık) bugünün C sınıfı otomobillerinin yanında dahi küçük ve hafif kalıyor. Hatta B+ sınıfı olarak lanse edilen Fiat Linea'dan 9 kilogram daha hafif ve 7,7 santimetre daha kısa bir otomobil.
    Peki o günün "D" sınıfı olan otomobilim bugünün C sınıfı olan bir Fluence'i ya da Astra'sı ile kafa kafaya çarpışsa sizce beni 2000 yılındaki kadar iyi koruyabilir mi? 2000 model bir Astra'ya karşı koruyabildiği kadar 2014 model bir Astra'ya karşı da koruyabilir mi?

    Dediğim gibi, arabalar gelişiyor, hızlar artıyor, döneminin en güvenli otomobilleri bile bugünkü otomobiller karşısında ezilmeye başlıyor. Döneminin dahi güvenlik anlamında zaafiyetleri bulunan ve örneğini verdiğim araçtan bir kaç yaş daha eski olup, aynı araçtan rahat bi 15 sene öncesinin teknolojisine sahip bir otomobilin bugün "dandik" olduğunu savunmak sanırım yanlış olmaz.

    Edit: Bir paragraf daha yazmak istiyorum.

    Bugün 131, Şahin, Doğan, Broadway v.b arabalar trafikten kalkmalı evet, ama vatandaşın altındaki arabayı çekip alın demiyorum. En basitinden kapı komşumuz Gürcistan'da en kötü araba 95-2000 arası kedi göz Mercedes'ler ve e36 BMW'ler. 2-3 bin $ gibi meblağlara binilebiliyor. Benim aracım (Yazayım yine de, 2000 model Volvo S40) gibi, e200 Mercedes'ler dahi en alt seviye diyebilirim oralarda. En azından Gürcistan için. Hani bugün Türkiye'de de keşke en kötü araba, 2-3 bin liray alınacak araba 2000 model yılı civarındaki bir Polo olsun, 2000 model yılı civarındaki bir Bora olsun, 2000 model yılı civarındaki bir Mercedes olsun ki bu arabalar bile yetersiz kalsa da "Ayağımızı yerden kessin" mantığı ile alınabilecek en kötü araba bunlar olmalı diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 19 Ekim 2014; 23:22:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Öncelikle kazayı yapanlara geçmiş olsun. Umarım ağır yaralılar iyileşir.

    Şu an güvenle kullanılan 2014, 2013, 2012, 2011 vb. 60 - 70 - 80 - 90 bin liralık arabalar da 30 yıl sonra ola ki bir kaza da bu hale gelecek. Yani 2044 yılında ve o zaman forum sayfalarında (forum olursa) yeter artık toplatılsın şu 2014 model, 2012 model arabalar vs. denilecek.
    Alanların da, devletin de hiç bir suçu yok. Af edersiniz eğri bir şey olsa onun da sorumlusu devlet deriz.
    Bu arabalar ben de geçmişte yaşanan güzel hatıra olarak kaldı. Zamanın da bu arabaları aldık, bindik, kullandık. Hatta kimisi alırdı ve doğru gidip Pıoneer teyp, ekolayzer, 4 adet CMS jant taktırıp öyle binerdi. Şimdi kalkıp da LANET OLSUN BU ARABALARA, TÜM SUÇ DEVLETİN demenin anlamı yok. Bu kuş serisi eğer toplatılacaksa 74 model VW kaplumbağa da, 76 model W116 kasa 280 SE'de ve benzeri tüm eski arabalar daha doğrusu bakımsız ve sağ tarafı başka, sol tarafı başka vb. tarz da olanlar kaldırılsın.
    Mayıs ayında iş yerimin arka sokağında orijinal ve temiz 1984 model füme rengi Murat 131 Doğan vardı satılık. Bir kaç yerinde paslanma vardı. Ama içi vs. orjinaldi. O haliyle bile alınırdı. Niyetlendim 2. araba olarak alıp 131 zevkimi gidermek için. Hafta sonları evden sahile inmek, sabahın erken saatlerinde tur atıp 131 zevkimi, çocukluk yıllarımı anmak için almaya niyetlendim ama sonra vazgeçtim almadım. 131 ve 124 serisinin orijinal fabrikasyon derecesinde temizleri de var ve klasik olarak kullanılmakta sahipleri tarafından. Onlarla bu ikiye bölünenleri bir tutmamak gerek.

    Ve ne oldum değil, ne olacağım demeli insan. Bugün 2014 model C200 Mercedes'e binerken yarın bir bakmışsın 78 model 131 arabaya muhtaç hale gelmişsin.

    Suç devletin. Ama dedigin şekilde bu araçları toplatmadigi için değil, bizi bu araçlara mahkum ettiği için. Makul bir vergi sistemi olsa aynı paraya 2008+ araçlar alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quintana!

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Öncelikle kazayı yapanlara geçmiş olsun. Umarım ağır yaralılar iyileşir.

    Şu an güvenle kullanılan 2014, 2013, 2012, 2011 vb. 60 - 70 - 80 - 90 bin liralık arabalar da 30 yıl sonra ola ki bir kaza da bu hale gelecek. Yani 2044 yılında ve o zaman forum sayfalarında (forum olursa) yeter artık toplatılsın şu 2014 model, 2012 model arabalar vs. denilecek.
    Alanların da, devletin de hiç bir suçu yok. Af edersiniz eğri bir şey olsa onun da sorumlusu devlet deriz.
    Bu arabalar ben de geçmişte yaşanan güzel hatıra olarak kaldı. Zamanın da bu arabaları aldık, bindik, kullandık. Hatta kimisi alırdı ve doğru gidip Pıoneer teyp, ekolayzer, 4 adet CMS jant taktırıp öyle binerdi. Şimdi kalkıp da LANET OLSUN BU ARABALARA, TÜM SUÇ DEVLETİN demenin anlamı yok. Bu kuş serisi eğer toplatılacaksa 74 model VW kaplumbağa da, 76 model W116 kasa 280 SE'de ve benzeri tüm eski arabalar daha doğrusu bakımsız ve sağ tarafı başka, sol tarafı başka vb. tarz da olanlar kaldırılsın.
    Mayıs ayında iş yerimin arka sokağında orijinal ve temiz 1984 model füme rengi Murat 131 Doğan vardı satılık. Bir kaç yerinde paslanma vardı. Ama içi vs. orjinaldi. O haliyle bile alınırdı. Niyetlendim 2. araba olarak alıp 131 zevkimi gidermek için. Hafta sonları evden sahile inmek, sabahın erken saatlerinde tur atıp 131 zevkimi, çocukluk yıllarımı anmak için almaya niyetlendim ama sonra vazgeçtim almadım. 131 ve 124 serisinin orijinal fabrikasyon derecesinde temizleri de var ve klasik olarak kullanılmakta sahipleri tarafından. Onlarla bu ikiye bölünenleri bir tutmamak gerek.

    Ve ne oldum değil, ne olacağım demeli insan. Bugün 2014 model C200 Mercedes'e binerken yarın bir bakmışsın 78 model 131 arabaya muhtaç hale gelmişsin.

    Bir arabaya 8-9 bin lira verip km'de 30 kuruş yakıcagına bin belediye otobüsüne dolmuşa minibüse daha ucuza git paran yoksa. Biz keyfimizdenmi hergün metrobüse otobüse metroya biniyoruz?

    Metal yorgunlugu diye birşey duymuşsundur. 2044 yılına gelincede 2014 model arabalar bu halde olucak bunun herkes bilincinde. İnsanların devleti suçladıkları nokta belirli bir yaşa gelmiş araçları piyasadan toplatılmaması. O 1-2 parçasında çürüme olan aracın en ufak bir kazada seni korıyabiliceginimi zannediyorsun istedigi kadar orjinal olsun. Bunun orası burası ayrı oynayanı toplatılsın orjinalleriyle bir tutulmasın gibi bir mantıgı olamaz.

    Mantiksizliga bak insanin cani dolasmak istemez mi? kiz arkadasiyla esiyle otobuse binip mi gezsin. 5 liralikta olsa arabanin kapinda durmasi gerekli Allah olmayanada versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gktgknk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Quintana!

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Öncelikle kazayı yapanlara geçmiş olsun. Umarım ağır yaralılar iyileşir.

    Şu an güvenle kullanılan 2014, 2013, 2012, 2011 vb. 60 - 70 - 80 - 90 bin liralık arabalar da 30 yıl sonra ola ki bir kaza da bu hale gelecek. Yani 2044 yılında ve o zaman forum sayfalarında (forum olursa) yeter artık toplatılsın şu 2014 model, 2012 model arabalar vs. denilecek.
    Alanların da, devletin de hiç bir suçu yok. Af edersiniz eğri bir şey olsa onun da sorumlusu devlet deriz.
    Bu arabalar ben de geçmişte yaşanan güzel hatıra olarak kaldı. Zamanın da bu arabaları aldık, bindik, kullandık. Hatta kimisi alırdı ve doğru gidip Pıoneer teyp, ekolayzer, 4 adet CMS jant taktırıp öyle binerdi. Şimdi kalkıp da LANET OLSUN BU ARABALARA, TÜM SUÇ DEVLETİN demenin anlamı yok. Bu kuş serisi eğer toplatılacaksa 74 model VW kaplumbağa da, 76 model W116 kasa 280 SE'de ve benzeri tüm eski arabalar daha doğrusu bakımsız ve sağ tarafı başka, sol tarafı başka vb. tarz da olanlar kaldırılsın.
    Mayıs ayında iş yerimin arka sokağında orijinal ve temiz 1984 model füme rengi Murat 131 Doğan vardı satılık. Bir kaç yerinde paslanma vardı. Ama içi vs. orjinaldi. O haliyle bile alınırdı. Niyetlendim 2. araba olarak alıp 131 zevkimi gidermek için. Hafta sonları evden sahile inmek, sabahın erken saatlerinde tur atıp 131 zevkimi, çocukluk yıllarımı anmak için almaya niyetlendim ama sonra vazgeçtim almadım. 131 ve 124 serisinin orijinal fabrikasyon derecesinde temizleri de var ve klasik olarak kullanılmakta sahipleri tarafından. Onlarla bu ikiye bölünenleri bir tutmamak gerek.

    Ve ne oldum değil, ne olacağım demeli insan. Bugün 2014 model C200 Mercedes'e binerken yarın bir bakmışsın 78 model 131 arabaya muhtaç hale gelmişsin.

    Bir arabaya 8-9 bin lira verip km'de 30 kuruş yakıcagına bin belediye otobüsüne dolmuşa minibüse daha ucuza git paran yoksa. Biz keyfimizdenmi hergün metrobüse otobüse metroya biniyoruz?

    Metal yorgunlugu diye birşey duymuşsundur. 2044 yılına gelincede 2014 model arabalar bu halde olucak bunun herkes bilincinde. İnsanların devleti suçladıkları nokta belirli bir yaşa gelmiş araçları piyasadan toplatılmaması. O 1-2 parçasında çürüme olan aracın en ufak bir kazada seni korıyabiliceginimi zannediyorsun istedigi kadar orjinal olsun. Bunun orası burası ayrı oynayanı toplatılsın orjinalleriyle bir tutulmasın gibi bir mantıgı olamaz.

    Mantiksizliga bak insanin cani dolasmak istemez mi? kiz arkadasiyla esiyle otobuse binip mi gezsin. 5 liralikta olsa arabanin kapinda durmasi gerekli Allah olmayanada versin.

    Allah olmayanlarada versin tabi. İllaki arabamla dolaşıcam diye bir kaide yok. Ben kız arkadaşımla yeri gelir otobüsede binerim yeri gelir minibüsede binerim şartlar neyi gerektirirse onu kullanırız.

    İnsanın canı dolaşmak istediginde her türlü dolaşabilir. Lafım size degil yanlış anlamayın ama araba yok diye peşimden dolaşıcak kız uzak dursun benden Arabam var diye dolaşıcak olanda uzak dursun zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanbabacan

    Başkentte meydana gelen trafik kazasında, 1'i ağır 4 kişi yaralandı.

    Edinilen bilgiye göre, Mamak Caddesi Necmettin Erbakan Kültür Merkezi önünde Rahmi Yıldırım kontrolündeki 34 HTD 20 plakalı otomobille Sadettin Pek kontrolündeki 06 FJ 5500 plakalı otomobil çarpıştı. Kazada, 34 HTD 20 plakalı araç çarpmanın şiddetiyle ikiye ayrıldı. İhbar üzerine polis ekipleri ve ambulans geldi. İkiye ayrılan otomobilde bulunan Rahmi Yıldırım Ankara Hastanesi'ne kaldırılırken, 06 FJ 5500 plakalı otomobildeki Sadettin Pek, Melahat Pek ve Zeynep Su Pek de kaldırıldıkları Hacettepe Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Yıldırım'ın sağlık durumunun ağır olduğu öğrenildi. Kaynak: Mynet


    bölünmüş yolda kafa kafaya nasıl çarpışmışlar ki? refüjü atlama durumu da pek görünmüyor sanki?




  • CAD34 kullanıcısına yanıt
    Acaba 1990 model Volvolara "yeter artık toplatılsın şu arabalar"diyen birini duydunuz mu? Tofaşın kuş serisi arabaları tekerlekli tenekedir.

    İşte 20-25 yıllık Volvo 850:

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.