Şimdi Ara

Yine depresyona girdim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bıktım artık. En ufak bir yaşama isteği kalmadı yine


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Önce bir dubleyi hızlıca yuvarla sonra en az 3 duble daha devam et. Hayat çok daha güzel görünecektir.

    Yine depresyona girdim
    _____________________________
    Desktop : Ryzen 7 5800x with Corsair Hydro H115i Platinum | Asus Rog Strix X570-E | G.Skill 64 GB 3600Mhz Trident Neo | PNY GeForce RTX 3090 | 500 GB 980 Pro | 2x1 TB Samsung 850 Pro | 1x1 TB PNY XLR8 CS3030 | Corsair Crystal Series 680X | Corsair AX1200i | Corsair Gaming K95 RGB Platinum | Magic-Refiner RK68 | Corsair Ironclaw RGB Wireless | Corsair Void Elite RGB 7.1 Wireless | Corsair ST100
    Monitor : Samsung ODYSSEY G9 | ASUS PG279Q
    Other : Macbook Pro 13" 17 | iPhone 13
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bir yaşıma daha girdim
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.