Şimdi Ara

Yıllar sonra ilkokul aşkımı bulmuştum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan 3-4 yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum size.

    İlkokul 3-4-5'i beraber okuduğumuz bir kız vardı, çok aşıktım. Aynı zamanda benim en yakın arkadaşım olan cihan da öyleydi ama biz öyle yakındık ki kardeş sayılırdık, o yaşların da verdiği masumiyetle bu aramızda en ufak bir şekilde sorun olmuyordu. Tenefüslerde sürekli 3'ümüz takılırdık sürekli aramızda bu kız benim olacak diye tatlı bir çekişme yaşardık, kızın gönlü bendeydi adım gibi biliyordum, bazen cihana yakın davranırdı, bana da böyle kıskandırır gözlerle bakardı, sonra kızardım tekrar yanıma gelirdi. Öyle güzeldi ki okul bitmesin o kızla hiç ayrılmayalım diye neredeyse dua edecek kadar seviyordum.

    En nihayetinde 5.sınıf bitti ve biz başka bir şehire tanışacaktık, benim için çok zor bir durumdu ama elden birşey gelmiyordu. Gittik.. Zamanla alışmaya başladım. Zor oluyordu ama alışıyordum. Adı soyadı, yüzü, davranışları, o unutamayacağım güzelliği yıllar boyu aklımdan çıkmadı. Ama eskisi gibi de değildi hiçbir şey. Sonradan sonraya sosyal medya üzerinden aradım birçok kez, ismi ve soy ismiyle her türlü kullanıcı adını denedim ama bulamadım ve vazgeçtim artık.

    23-24 yaşlarındaydım 2 günlüğüne ankaraya gitmeliydim, ve gitmişken de yine ilkokuldan bir kız arkadaşımla görüşecektim konuştuk anlaştık ankaraya gittiğimde buluşup oturduk bir yere. Çay kahve derken eskilerden muhabbet ediyoruz, o kız geldi aklıma. Onu sordum aradım ama bulamadığımı söyledim, arkadaş da benim instagramda olmalıydı bir bakayım ismini değişik birşey yapmış dedi, o anda havaya uçacaktım sevinçten, yıllar sonra hasret bitiyor dedim içimden. Neyse baktı telefonuna biraz aradı ve buldu, ismini söyledi ben direk kendi telefonumdan takip gönderdim. Arkadaşla biraz daha oturduktan sonra ayrıldık ankaradaki işim de bitti ve tekrar evime döndüm.

    Döndükten sonra tam olarak hatırlamıyorum ama 1-2 gün sonra sanırım isteğimi kabul etti kendisi de bana istek attı. Direk fotoğraflarına bakmak için profiline girdim ve hüsran... Sevgilisi vardı. Birlikte fotoğraflarını gördüm. Yıkılmıştım. Mesaj attım hal hatır sordum 1-2 cümle ve sonrasında ilkokulda nasıl aşıktık birbirimize hatırlıyor musun dedim. Evet hatırlamam mı çok aşıktık hakkaten dedi ve gülümsedi. Bundan sonra tek bir kelime dahi edemeden, aynı gün içerisinde kısa bir zaman sonra takipten çıkardım. Yıllar sonra İlkokul aşkımı bulmuştum ama, tekrar kaybettim...

    28 yaşındayım ve bu yaşıma kadar başka hiç kimseyi sevemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CF3D9488C -- 9 Haziran 2018; 10:56:53 >



    _____________________________




  • csb diye okudum ama değilmiş . Hayırlısı bu işler ne zaman ne ile karşılaşacağını bilemezsin
    _____________________________
  • ELLEDİM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR

    csb diye okudum ama değilmiş . Hayırlısı bu işler ne zaman ne ile karşılaşacağını bilemezsin
    Hayırlısı o olsaydı keşke demeden geçemiyor insan ama ne yapacaksın işte, hayat.
    _____________________________
  • Düşünsene müstakbel eşin, veya sevgilin ilkokul arkadaşına instagramdan "hatırlıyor musun Berke, ilkokulda birbirimize ne kadar aşıktık ihihihi :)" diye mesaj atıyormuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-CF3D9488C

    Hayırlısı o olsaydı keşke demeden geçemiyor insan ama ne yapacaksın işte, hayat.

    Alıntıları Göster
    öyle malasef üzülmenin anlamı yok hayırlısı o değilmiş deyip geçceksin. Ben 1 senelik evlıyım. Eşimle tanısmadan 1 ay önce eski sevgilimden ayrılmıstım çok üzgündüm 1 ayda unuttum sonra bir baktım benden önceki sevgısıyle tekrar birleşmiş evlenmiş. Dedim iyiki ayrılmısım demekki aklında o varmıs iyiki ileri götürmemişiz demiştim. Şuan çok mutluyum , demek istediğim kısmet bunlar yani her an her sey olabilir.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uchiha69

    Düşünsene müstakbel eşin, veya sevgilin ilkokul arkadaşına instagramdan "hatırlıyor musun Berke, ilkokulda birbirimize ne kadar aşıktık ihihihi :)" diye mesaj atıyormuş.
    Ne demek istediğini anlamadım. Daha açık olursan bir cevap verebilirim.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR

    öyle malasef üzülmenin anlamı yok hayırlısı o değilmiş deyip geçceksin. Ben 1 senelik evlıyım. Eşimle tanısmadan 1 ay önce eski sevgilimden ayrılmıstım çok üzgündüm 1 ayda unuttum sonra bir baktım benden önceki sevgısıyle tekrar birleşmiş evlenmiş. Dedim iyiki ayrılmısım demekki aklında o varmıs iyiki ileri götürmemişiz demiştim. Şuan çok mutluyum , demek istediğim kısmet bunlar yani her an her sey olabilir.

    Alıntıları Göster
    Tabi tabi üzülecek zamanlar geçti gitti ama insan bir miktar duygulanıyor işte teşekkürler yorumlar için, umarım mutluluğunuz daim olur.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-CF3D9488C

    Ne demek istediğini anlamadım. Daha açık olursan bir cevap verebilirim.

    Alıntıları Göster
    Nesini anlamadığınızı anlamadım. "Veya" kelimesinden önce virgül koymam dışında bir yazım hatam da gözükmüyor.



    Eden bulur diyorum kısaca. Eğer sevgiliniz ilkokul aşkıyla bu şekilde yazışsa rahatsız olmaz mısınız? Ben şahsen rahatsız olurdum. Yanlış birşey yaptığınızı düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uchiha69

    Nesini anlamadığınızı anlamadım. "Veya" kelimesinden önce virgül koymam dışında bir yazım hatam da gözükmüyor.



    Eden bulur diyorum kısaca. Eğer sevgiliniz ilkokul aşkıyla bu şekilde yazışsa rahatsız olmaz mısınız? Ben şahsen rahatsız olurdum. Yanlış birşey yaptığınızı düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Daha doğrusu yanlış mı anladım acaba diye tekrar sordum ki doğru anlamışım. Kızın sevgilisi var ve instagramında sadece birkaç fotoğrafı var kocası değil sadece sevgilisi, belki de 3 günlüktüler bilemem. Aslında bir bakıma yanlış ama bizimki çok farklıydı, seneler öncesinde kimse yokken ben vardım o kızın yanında. Kaldı ki söylediğim o cümleye kız da aynı karşılığı verdi, hakkaten öyleydi çünkü. Belki olayı deşsem kızı takipten çıkarmasam farklı şeyler olabilirdi ama ben kendime yakıştıramadım, sonuçta sevgilisi vardı ve kızdan son duyduğum cümle bana yetti. Takipten çıkardım ve yoluma baktım.
    _____________________________




  • konuyu görünce 5.sınıftan sevgilimi bulup ekledim. bana teklif ettiği msn adresini yazdım tanısın diye hemen tanıdı ya la.

    Yıllar sonra ilkokul aşkımı bulmuştum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ofsayt Bozan Stoper

    konuyu görünce 5.sınıftan sevgilimi bulup ekledim. bana teklif ettiği msn adresini yazdım tanısın diye hemen tanıdı ya la.

    Unutulmuyor dostum
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.