Şimdi Ara

Yılın Bu Zamanı Kısa Farlar Arıza Veriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
7.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkaşlar sorunum biraz ilginç. Aracım 2008 model Volvo c30.

    Yılın bu zamanı aracımın ön kısa farlarım arıza veriyor. Geçen sene farlardan biri ( çok büyük ihtimal soldaki diye hatırlıyorum) bozuldu, 2-3 hafta idare ettim ha yaptım ha yaptırcam derken bir baktım düzelmiş bir gün arabaya bindiğimde. Neyse dedim sevindim, 1 yıl geçti şimdi yılın aynı zamanı bu sefer sağ far çalışmıyor. Benim aklıma şöyle bir şey geldi. Acaba yılın en sıcak zamanlarını şimdi yaşadığımızdan genleşmeden dolayı bir aksaklık çıkıyor olabilir mi, temassızlık falan?

    1-2 hafta yaptırmayacağım bakalım kendiliğinden düzelecek mi.



    _____________________________
  • Olabilir aslinda.
    Ben Fiat kullanirken arac 2 haftada bir far arizasi verirdi. Bir turlu anlayamadik sebebini.

    Simdi yollarda Linea lara bakiyorum. Yarisinin arka tek stop fari yanmiyor.

    Cok gecmeden kurtuldum zaten Fiat tan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Benim bir sorum olacak, şu anda c30'un ön sol kısa farlarından biri yanmıyor arzalanmış, bunu tahmini masrafı ne olur?Yetkile ya da özel serviste?


    Geçen sene 21 haziranda atmışım bu postu. Dediğim gibi sol farmış arızalanan. Bu iş bana iyice olayın sıcaklardan dolayı olduğunu düşündürtmeye başladı. Bu sene sıcaklarında daha geç bizi vurduğunu düşünürsek mantıklı görünüyor

    Ne dersiniz?
    _____________________________
  • Benimde sis farları gitti uzun zamandır sisde görmedim sis farlarının tuşuna basıyorum ses geliyor göstergede ışığı yanmıyor sis farları da yanmıyor elektriksel bir problem sanırım aracıda 1 günlük bırakmak istemiyorum anlayana bırakıcam gerçi şimdilik pek lazım değil ya sisler gerekirse uzun ları açıp kaparım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Olabilir aslinda.
    Ben Fiat kullanirken arac 2 haftada bir far arizasi verirdi. Bir turlu anlayamadik sebebini.

    Simdi yollarda Linea lara bakiyorum. Yarisinin arka tek stop fari yanmiyor.

    Cok gecmeden kurtuldum zaten Fiat tan..


    birşey soracam
    fiatla aranızda birşey mi geçti?
    bende 25 bin kmdir kullanıyorum kendi taktığım osram NB nin birisi yandı.
    _____________________________
  • Sıcaktan genleşme yapıp temassızlık yapıyor olabilir.

    Bu arada linea'ların stop farları benimde dikkatimi çekti ankarada çok fazla linea var ve gördüklerimin büyük çoğunlunun ya arka park yada stoplarının teki çoğunlukla yanmıyor..

    Bu birazda kullanıcıdan alakalı bir durum.Klimalı araçlarda özellikle ilk çalıştırmada aküden fazla güç çekildiği için farlar açık kontak yapılırsa genelde ampüllerde yanma durumu olabiliyor,buna ayağı frene koyup kontak yapmada dahil bu durumda da stop lambalarının patlaması kaçınılmaz olabiliyor..
    _____________________________
    Karadenizli ve Öfkeli

    Ford Focus TDCİ/11
  • Volvolarda far kapatma tuşu yok, mecburen sürekli yanık durumda. Sadece istersen park moduna alıp kısaları kapatabiliyorsun, gündüzleri bir süre kısaları bu şekilde kapatıp dolaşıyım bakalım düzelcek mi
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    Benimde sis farları gitti uzun zamandır sisde görmedim sis farlarının tuşuna basıyorum ses geliyor göstergede ışığı yanmıyor sis farları da yanmıyor elektriksel bir problem sanırım aracıda 1 günlük bırakmak istemiyorum anlayana bırakıcam gerçi şimdilik pek lazım değil ya sisler gerekirse uzun ları açıp kaparım


    valla aracın yanmasına bile sebep verebilir, basit düşündüğün şey, gerekirse bırak...
    _____________________________
    May The Force Be With You
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    Sıcaktan genleşme yapıp temassızlık yapıyor olabilir.

    Bu arada linea'ların stop farları benimde dikkatimi çekti ankarada çok fazla linea var ve gördüklerimin büyük çoğunlunun ya arka park yada stoplarının teki çoğunlukla yanmıyor..

    Bu birazda kullanıcıdan alakalı bir durum.Klimalı araçlarda özellikle ilk çalıştırmada aküden fazla güç çekildiği için farlar açık kontak yapılırsa genelde ampüllerde yanma durumu olabiliyor,buna ayağı frene koyup kontak yapmada dahil bu durumda da stop lambalarının patlaması kaçınılmaz olabiliyor..


    İstanbul'da 100 Linea'nın 80 inde arka stop farlarından biri yanmıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto


    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    Benimde sis farları gitti uzun zamandır sisde görmedim sis farlarının tuşuna basıyorum ses geliyor göstergede ışığı yanmıyor sis farları da yanmıyor elektriksel bir problem sanırım aracıda 1 günlük bırakmak istemiyorum anlayana bırakıcam gerçi şimdilik pek lazım değil ya sisler gerekirse uzun ları açıp kaparım


    valla aracın yanmasına bile sebep verebilir, basit düşündüğün şey, gerekirse bırak...




    Kısa farlar içinde böyle bir tehlike söz konusu olabilir mi? Sebebini anlıyamadım ama..
    _____________________________




  • Volvo'lar sağlam ve kaliteli oluyor ama şu elektrik sorunları sanırım kronik.
    _____________________________
  • Benim ustada şöyle söyledi.
    Dizel arabalarda vibrasyon çok olduğu için genellikle farlar patlıyormuş.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Benim ustada şöyle söyledi.
    Dizel arabalarda vibrasyon çok olduğu için genellikle farlar patlıyormuş.


    Araç atmosferik benzinli bu arada
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sexuality


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Benim ustada şöyle söyledi.
    Dizel arabalarda vibrasyon çok olduğu için genellikle farlar patlıyormuş.


    Araç atmosferik benzinli bu arada


    Sizin için demedim. Benim ustanın bana söylediği garip geldi. Dizel bile olsa, vibrasyondan far patlamaz ki..
    _____________________________
  • biz de sis farlarını yeni yaptırdık
    _____________________________
    ne mutlu insanım diyebilene
  • bizim de iş yerinde kullandığımız arabada devamlı far kesiyordu değiştiren arkadaş dedi devamlı şarj olan arabada olur dedi mantıklı gelmedi ama :))
    _____________________________
  • 2007 Volvo S40 aracımda Xenon far var.. Farların kapatma gibi bir seçeneği olmaması canımı çok sıkıyor.. Gündüz vakti Xenon açık dolanıyorum, park konumuna alırsamda, parkları açık unutup iniyorum buda ayrı bir canımı sıkıyor.. Normal ampul olsa patlasa kaçı kaç kuruş fakat Xenon patlayınca biraz masraflı oluyor, bir çift değiştirme olayı var.. Tekini değiştirince sırıtıyor.. Açıkcası ayar oldum duruma..

    Arıza olayına gelince, çok şükür zırt pırt arıza çıkarmıyor.. Fakat Xenon olduğundan mı, nedendir bilmiyorum sert bir çukura düşünce ve bir kasisten hızlı geçerseniz (ama gerçekten sert içinizin acıyacağı cinsten), %80 farlardan biri gidiyor.. "AMPUL ARIZASI KISA FAR" uyarısı hemen beliriyor.. Bir iki kere parklara getirip, tekrar açınca geçiyor.. Tüm Xenon araçlarda mı bu sıkıntı yaşanıyor, yoksa sadece VOLVO'da mı böyle? Diğer VOLVO ve Xenon araç kullanıcıları durum konusunda deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim...
    _____________________________
    Hazır cep onayı gelmişken yazmayım dedim, yine dayanamadım cepten onaylattım.
    VOLVO S40 2007 Dynamic araç satıldı, şuan S60 2.0 T5 2011 Advance




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.