Şimdi Ara

YILDIZ OTOGAZ ''PRİNS SÖNMEZ USTA ''İLE LPG HAKKINDA HERŞEY .... (70. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.528
Cevap
37
Favori
91.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sönmez usta-yıldız otogaz kullanıcısına yanıt
    teşekkürler ustam. son bir sorum olacak atiker ile prins technomax arasında yakıt konusunda fark olurmu (hangisi daha az yakar) ve aradaki 500 lira gibi bir fark değer mi prins technomax taktırmak için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gaegm

    teşekkürler ustam. son bir sorum olacak atiker ile prins technomax arasında yakıt konusunda fark olurmu (hangisi daha az yakar) ve aradaki 500 lira gibi bir fark değer mi prins technomax taktırmak için.

    tabiki değer kullanılan tüm aksam %100 italyan gerçekten iyi bir kit bide iyi bir usta montajlarsa sorunsuz ve keyifle kullanırsınız .

    selamlar
  • merhabalar
    ben yeni bir araç aldım opel corsa 2000 model 1,4 gls üzerinde gasitaly marka bir gaz kiti var aracı alırken baktırdım fakat farketmedim araç bazen(çoğunlukla) tekleme yapıyor.
    İlk çalışırken benzinde çalışıyor o zaman yapmıyor ama gaza geçtiğinde yapıyor, sanki gazı bitiyormuş da stop edecekmiş gibi tekliyor gaza yüklenince topluyor.Bir de bazen gaz yemiyor gibi oluyor gaza yükleniyorum sanki büyük araçlardaki egsoz freni gibi bi şey aracı tutuyor,araç toplamıyor.Araçlardan pek anlamam bu iki sıkıntı aynı şeyden mi kaynaklanıyor yoksa farklı farklı şeyler mi ?Aracı bayandan aldım kadın fazla binmemiş o yüzden de araçla da pek ilgilenmemiş baktırcam araca da kime baktırcam onu da bilemedim motor ustasına mı gaz servisine mi ,çünkü ikinci sıkıntı bujilerden de olabilir mi diye düşünüyorum anlayan varsa yardımcı olur musunuz ?
  • ustam çok teşekkürler cevap için şimdiden honda crv 2.0 yağlamalı sistem prins lpg var sabah ilk zamanlarda tüpe geçiyor belli zamanlarda tekrar düğme ötüp ünlem yanıyor ve diğer sabaha kadar geçmiyor geçen arıza ışığı yaktı sildirdim herkes farklı birşey söylüyor nereden yapar bu hatayı sizce?
  • Legend_Come_Back kullanıcısına yanıt
    hocam aracım fiat palio 1.4 2006 active free modeli prins marka lpg taktırmayı düşünüyorum acaba technomax mı silverline mi önerirsiniz ikisi arasında ki en belirgin teknik özellikler nedir açıklamışsınız ama ben çok anlayamadım şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail_akkoc

    merhabalar
    ben yeni bir araç aldım opel corsa 2000 model 1,4 gls üzerinde gasitaly marka bir gaz kiti var aracı alırken baktırdım fakat farketmedim araç bazen(çoğunlukla) tekleme yapıyor.
    İlk çalışırken benzinde çalışıyor o zaman yapmıyor ama gaza geçtiğinde yapıyor, sanki gazı bitiyormuş da stop edecekmiş gibi tekliyor gaza yüklenince topluyor.Bir de bazen gaz yemiyor gibi oluyor gaza yükleniyorum sanki büyük araçlardaki egsoz freni gibi bi şey aracı tutuyor,araç toplamıyor.Araçlardan pek anlamam bu iki sıkıntı aynı şeyden mi kaynaklanıyor yoksa farklı farklı şeyler mi ?Aracı bayandan aldım kadın fazla binmemiş o yüzden de araçla da pek ilgilenmemiş baktırcam araca da kime baktırcam onu da bilemedim motor ustasına mı gaz servisine mi ,çünkü ikinci sıkıntı bujilerden de olabilir mi diye düşünüyorum anlayan varsa yardımcı olur musunuz ?

    MERHABA

    aracın ateşleme sistemini kontrol ettirdikten sonra yetkili gasitaly servisine giderek aracın lpg ayarlarını ve lpg enjektörlerini kontyroıl ettirin .yüksek olasılıkla lpg enjektörlerinizde sorun var .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.a.k.

    ustam çok teşekkürler cevap için şimdiden honda crv 2.0 yağlamalı sistem prins lpg var sabah ilk zamanlarda tüpe geçiyor belli zamanlarda tekrar düğme ötüp ünlem yanıyor ve diğer sabaha kadar geçmiyor geçen arıza ışığı yaktı sildirdim herkes farklı birşey söylüyor nereden yapar bu hatayı sizce?

    en kuvvetli ihtimal lpg ye ait basınç sensöründe sıkıntı var .zaten yetkili prins servisne gidecek olursanız aracın lpg ecu sü sorunun nerde olduğunu kaç defa olduğunu hepsini kayıt altına almıştır .iki dk içinde soruynun ne olduğu belli olcaktır .tabi bunun için yetkili bir prins servsine gitmeniz gerekecek .arıza lambasının kodunu sildirmeden önce kodunu bir yere not alın ve benimle paylaşın bakalım sorun neymilş . bu arda hangi ildesiniz ?




  • Ustam merhabalar,

    Kardeşim için 92 model Şahin aldık. Araca LPG olarak BRC düşünüyordum ancak Atiker'e kıyasla 400TL kadar fiyat farkı var.

    Karbüratörlü olduğu için Atiker veya BRC arasında çok da fark olmayacağını söylüyorlar. Başımızı pek ağrıtmasın istiyorum ancak BRC olsun, Atiker olsun eski sistemlere garanti veremediklerini, stop etme, rölantide dalgalanma vs. gibi durumlar yaşanabilir dediler.

    Sizin tavsiyeniz ne yönde olur acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roland Deschain

    Ustam merhabalar,

    Kardeşim için 92 model Şahin aldık. Araca LPG olarak BRC düşünüyordum ancak Atiker'e kıyasla 400TL kadar fiyat farkı var.

    Karbüratörlü olduğu için Atiker veya BRC arasında çok da fark olmayacağını söylüyorlar. Başımızı pek ağrıtmasın istiyorum ancak BRC olsun, Atiker olsun eski sistemlere garanti veremediklerini, stop etme, rölantide dalgalanma vs. gibi durumlar yaşanabilir dediler.

    Sizin tavsiyeniz ne yönde olur acaba?

    karbüratörlü sistemde size tavsiyem kesinlikle aldesa olur . aldesadan şaşmayın derim .
  • Hocam yerinizi nerede paylaşabilirmisiniz? Arabada gaz ile ilgili sorun var. Yakınsanız ugramak isterim. Ben pendik İstanbul.
  • Kocaeli iZmitteyiz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sönmez usta-yıldız otogaz kullanıcısına yanıt
    çorum sungurluda ikamet etmekteyim dediğiniz gibi yaptım yetkili akabe gaza gittim basınç sensörü değişti düzeldi arıza ışığı eksik yakıt gelmesi 1.enjektöre yazıyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roland Deschain

    Ustam merhabalar,

    Kardeşim için 92 model Şahin aldık. Araca LPG olarak BRC düşünüyordum ancak Atiker'e kıyasla 400TL kadar fiyat farkı var.

    Karbüratörlü olduğu için Atiker veya BRC arasında çok da fark olmayacağını söylüyorlar. Başımızı pek ağrıtmasın istiyorum ancak BRC olsun, Atiker olsun eski sistemlere garanti veremediklerini, stop etme, rölantide dalgalanma vs. gibi durumlar yaşanabilir dediler.

    Sizin tavsiyeniz ne yönde olur acaba?

    karbüratörlü sistemde size tavsiyem kesinlikle aldesa olur . aldesadan şaşmayın derim .

    Ustam tavsiyeniz için teşekkür ederim.

    Bu durumda bana İstanbul'da tavsiye edebileceğiniz Aldesa kiti montajı yaptırabileceğim, işin ehli olan usta var mı acaba?

    Ustam bir de rica etsem, sizdeki fiyatını öğrenebilir miyim?




  • Aldesa yetkili servisi olan tüm bayilerde montaj yaptirabilirsiniz.şuan biz 600 TL nakit 700 Tl taksitli olarak montaj yapıyoruz.

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.a.k.

    çorum sungurluda ikamet etmekteyim dediğiniz gibi yaptım yetkili akabe gaza gittim basınç sensörü değişti düzeldi arıza ışığı eksik yakıt gelmesi 1.enjektöre yazıyordu

    Arıza kodunu alsaydiniz daha net soyleyebilirdim sorunu ama ilk olarak akla gelen aracın hata verdiği silindirdeki ateşleme sorunu .ateşlemesini kontrol ettirmenizde fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler usta. Benim lpg simit tank. Arabayı ilk çalıştırdığımda arkadan biyerden tok bi teneke sesi geliyo. Benzetecek olursak siz arabanın içindeyken dışardan arabaya taş geldiğinde yada biri parmağıyla vurduğunda duyulan ses gibi :) Bazen istop edincede geliyo aynı ses. Bunun bakımla falan bi ilgisi varmı yoksa yola devam mı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Watch dees. -- 15 Aralık 2015; 10:04:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Watch dees.

    iyi günler usta. Benim lpg simit tank. Arabayı ilk çalıştırdığımda arkadan biyerden tok bi teneke sesi geliyo. Benzetecek olursak siz arabanın içindeyken dışardan arabaya taş geldiğinde yada biri parmağıyla vurduğunda duyulan ses gibi :) Bazen istop edincede geliyo aynı ses. Bunun bakımla falan bi ilgisi varmı yoksa yola devam mı :)

    Lpg şamandırasi üzerinde bulunan selonoid valf açtığında çıkan sestir yada şamandıra topu tanka carpiyordur. En güçlü ihtimal selonoid sesidir.gaza geçerken ve stop ederken ses yapar .depo boş yada LPG az olduğunda daha çok belirgin bir ses yapar .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sönmez usta-yıldız otogaz -- 15 Aralık 2015; 15:55:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sönmez usta-yıldız otogaz kullanıcısına yanıt
    o zaman yola devam sağolun
  • sönmez usta-yıldız otogaz kullanıcısına yanıt
    hocam 2012 model 124 hp 30 bin km chevrolet cruze aracıma lpg takmayı düşünüyorum kafamı kurcalayan bir nokta var aydınlatırsanız sevinirim.

    bu araç twinport motor olduğu için en iyi montaj şekli hangisidir.

    1- manifold tan 8 delik açıp y bağlantı ile enjektöre 4 giriş mi?

    2- benzin enjektörüne en yakın yerden en kısa mesafeden klasik 4 giriş mi?

    124 hp chevrolet cruze araçlar için hangisi uygundur siz hangi montaj şeklini tercih veya tavsiye edersiniz ş. urfadan yazıyorum saygı ve selamlarımı iletiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam merhabalar,
    2005 Alfa Romeo GT 2.0 JTS direkt enjeksiyonlu aracim var, performansli kullanimda ortalama 13-14lt yakisiyla beni benden aliyor.. 2 senedir LPG taktirma arayisindayim, yurtdisinda yasiyorum ve burdaki hic kimse bu araca kit takmiyor sadece bazi marka direkt enjeksiyonlu araclara donusum yaptiklarini soyluyorlar (VW,Audi vs gibi). Aracimla Turkiye ye geldigimde Antalya Konya ve Izmir de ustalarla gorustum Konya da hickimse takmadigini soyledi, Antalya da birtek yer elimizde motor kodlari var takilir dedi, daha once hic taktinizmi diye sordum , "yok takmadikta takariz hihihihi" gibi bi cvp alip arkama bakmadan kactim :) izmirde baya buyuk bi yerde taktiklarini soylediler gittim baktim, cidden takmislar ellerinde fotograflar ve takim videosu mevcut ve 2 yil/100 bin garantisi verdiklerini soylediler, fiyat sordum 4300 gibi bi fiyatla karsilastim. kendilerine aracin yurtdisindaki ederinin yaklasik okadar oldugunu soyleyip tesekkur edip ciktim :) Sorum şu ustam, hangi lpg ustasiyla gorustuysem sakin taktirma sakin yapma etme,sonra motoru eline alirsin, enjektorlerin mahfolur vs vs gibi kelimelerle karsilasiyorum bulundugum ulkede. sizin gorusunuz nedir? bu araclarda dönüşüm cidden bukadar sancilimidir? sorun cikarirmi? bu 4300 tl gibi fiyatlar gercekcimidir? bu kadar fahis fiyatlara bu donusumu yaptirmak gercekten guvenlimidir ? tasarruf orani cidden %40 i gorurmu? Tesekkurler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.