DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
yıldız kare 7370 kare
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
24
Cevap
0
Favori
2.424
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Nokia >> yıldız kare 7370 kare
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      124 Mesaj
      03 Şubat 2006 21:25:25 Konu Sahibi
      yıldız kare 7370 kare yazınca telefonun bütün ayarları ilk günkü gibi oluyor s60 sıfırlanıyor
      umarım isinize yarar



      _____________________________

    • Teğmen
      124 Mesaj
      03 Şubat 2006 21:31:57 Konu Sahibi
      bazı telefon hafızasında kalan UYUZ PROGRAMLARI SİLMEK için ve BENZERİ


      _____________________________

    • Yarbay
      3853 Mesaj
      03 Şubat 2006 21:38:14
      resımler fln fılan gıdermı peki


      _____________________________

    • Yarbay
      3231 Mesaj
      03 Şubat 2006 21:48:19
      quote:

      Orjinalden alıntı: dozdoz

      resımler fln fılan gıdermı peki

      sanirim rehber de gidiyor



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riza_fb -- 3 Şubat 2006 22:43:22 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1132 Mesaj
      03 Şubat 2006 22:31:49
      quote:

      Orjinalden alıntı: voltaire

      yıldız kare 7370 kare yazınca telefonun bütün ayarları ilk günkü gibi oluyor s60 sıfırlanıyor
      umarım isinize yarar


      kapak da sıfırlanıyormu ?



      _____________________________

    • Yarbay
      8997 Mesaj
      03 Şubat 2006 22:33:49
      Bunu bilmeyen yokki

      Bu arada sadece telefon hafızası sıfırlanıyo.



      _____________________________

    • Yarbay
      2958 Mesaj
      03 Şubat 2006 22:38:19
      Rehber , galerideki resimler felan hepsi gidiyo ( hafıza kartı hariç ) herşey gider.


      _____________________________

      Üyelik tarihi : 14 Kasım 2005
    • Binbaşı
      1984 Mesaj
      03 Şubat 2006 22:38:43
      quote:

      Orjinalden alıntı: adilfrom



      Alıntıları Göster



      kapak da sıfırlanıyormu ?




      _____________________________

      Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım,Ben Hiç Böyle Bir Denize Dalmadım Üzerimde Pantolonum Artı Ayakkabılarım,Ha Gayret! Bir Sene Fırtına,Üzerimde Dolunay,Gün Yüzü Asmış, Dalgalar Boyum Aşmış,Nefesime Gücü Bahşet Mevla.Bir Kulaç Daha Atsam Olur Evvel Allah.
    • Yarbay
      3713 Mesaj
      03 Şubat 2006 22:39:43
      ne diyorsun


      _____________________________

    • Teğmen
      177 Mesaj
      04 Şubat 2006 04:25:51

      http://forum.donanimhaber.com/m_959521/tm.htm

      keşke şu üst konuyu bi okusanız da aynı soruları birbirimize tekrar tekrar sormasak



    • Binbaşı
      1551 Mesaj
      04 Şubat 2006 19:03:55
      ozaman size bir soru yıldız kare 7370 kare yazdık formatlıcaz ama kod istiyor normalde bu kod 12345 olur

      ama ben elimdeki n90 a atamadım benden önce kullanan güvenlik kodunu değiştirmiş galiba bunu nasıl hallederiz



      _____________________________

      eski nıck: anfiist
    • Yarbay
      2958 Mesaj
      04 Şubat 2006 19:22:44
      quote:

      Orjinalden alıntı: anfiist

      ozaman size bir soru yıldız kare 7370 kare yazdık formatlıcaz ama kod istiyor normalde bu kod 12345 olur

      ama ben elimdeki n90 a atamadım benden önce kullanan güvenlik kodunu değiştirmiş galiba bunu nasıl hallederiz


      Benimde başıma gelmişti..Gideceksin bi telefoncuya durumu anlat 10 YTL felan alıyorlar.



      _____________________________

      Üyelik tarihi : 14 Kasım 2005
    • Binbaşı
      1258 Mesaj
      04 Şubat 2006 19:25:14
      quote:

      Orjinalden alıntı: adilfrom



      Alıntıları Göster



      kapak da sıfırlanıyormu ?

      ewt hatta garantisi bile geri geliyo



      _____________________________

      Ne kurşun adres sordu. Nede sen, KÖYLÜ GÜZELİ.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Şubat 2006 20:02:42
      quote:

      Orjinalden alıntı: kirallarvadisi



      Alıntıları Göster


      ewt hatta garantisi bile geri geliyo




      telefon üretime geri gidiyor...



      _____________________________


      Copyright © 2009 FmG Inc. All rights reserved.


      İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesi
    • Binbaşı
      1132 Mesaj
      04 Şubat 2006 22:27:03
      quote:

      Orjinalden alıntı: nachfülbar



      Alıntıları Göster




      telefon üretime geri gidiyor...

      parçalarına ayrılıp özüne dönüyor



      _____________________________

    • Binbaşı
      1465 Mesaj
      04 Şubat 2006 22:44:18
      Arkadaşlar belki yeri değil ama hani bi numara vardı *# bilmem ne bilmem ne # diye uzuncana bi numara telefonun toplam kullanım süresi üretim tarihi falan filan bayağı bi bilgi veriyordu. Bileniniz var mı acaba ? şimdiden teşekkürler


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Şubat 2006 23:18:37
      quote:

      Orjinalden alıntı: Blitz

      Arkadaşlar belki yeri değil ama hani bi numara vardı *# bilmem ne bilmem ne # diye uzuncana bi numara telefonun toplam kullanım süresi üretim tarihi falan filan bayağı bi bilgi veriyordu. Bileniniz var mı acaba ? şimdiden teşekkürler



      *#06# imei no

      *#0000# o dediğin...



      _____________________________


      Copyright © 2009 FmG Inc. All rights reserved.


      İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesi
    • Binbaşı
      1465 Mesaj
      04 Şubat 2006 23:23:30
      quote:

      Orjinalden alıntı: nachfülbar



      Alıntıları Göster




      *#06# imei no

      *#0000# o dediğin...


      Teşekkür ederim ama bu değildi Benim dediğim harbiden uzun bi numaraydı, ezberimde vardı ama unuttum sanki *#927... gibi bişeydi ama



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Şubat 2006 23:25:01
      quote:

      Orjinalden alıntı: Blitz


      Alıntıları Göster



      Teşekkür ederim ama bu değildi Benim dediğim harbiden uzun bi numaraydı, ezberimde vardı ama unuttum sanki *#927... gibi bişeydi ama



      bulursam dönerim...kusura bakma...



      _____________________________


      Copyright © 2009 FmG Inc. All rights reserved.


      İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesi
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Şubat 2006 23:27:14
      buldum arkadaşım...araştırdım ve buldum...

      * # 9 2 7 0 2 6 8 9 #



      _____________________________


      Copyright © 2009 FmG Inc. All rights reserved.


      İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesi
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.