Şimdi Ara

Yil Sonu Kampanyalari, 0 Arac Almalimi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • mevcut aracim 2. el kredili odemekteyim suan. Sizce yil sonu gercekten kar ettiricek kampanyalar indirimler gelirmi mesela suanki aracim yuksek faiz ile kredi cekilmis 0 faiz kampanyasi indirim vs derken 0 aracta daha cok kar edebilirmiyim acaba diye dusunuyorum bankaya faiz yedircegime. Birde kampanyalarla 0 arac aldim yil sonu diyelim 1 sene sonra sattim zarar edermiyim. Siz ne dusunuyorsunuz beklemeye deger bisey olurmu 70-80milyar civarina dizel?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Zarar edersiniz. Zaten çok ciddi bir kampanya beklemeyin. Şuanda piyasası altın gibi denen araçların ilanları bile aylarca duruyor. Akaryakıt fiyatları ve dövizdeki artış araba piyasasını da etkiliyor. Şuanda araç yenilemek isteyen bazı arkadaşlarım fiyatlardan dolayı vazgeçti. Özellikle düşük hacim, düşük yakıt ve vergisi olan araç sahipleri elindekini tutmaya çalışıyor.

    Basın ne kadar saklasada şuanda kriz başladı. bir golf alırım, seneye aldığım fiyattan fazlasına satarım diyen yanılır. O dönemler bitti. Artık dolar ve euro müdahele edince 2.8 seviyesine geri dönmüyor. Petrol ihraç eden ülkeler üretimi düşürme kararı aldı. Bu da petrol fiyatlarını yükseltti. Daha da yükselecek. Saltanat bitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • paran varsa 3-5 tane volkswagen al ,seneye iki katına satarsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    paran varsa 3-5 tane volkswagen al ,seneye iki katına satarsın.

    Hangi kafayla iddia ediyorsunuz bunlari yasamak istiyorum.İkinci ele dusen araba zarar eder.araba yatirim araci degildir.yatirim yapmak istiyorsanız paranizi bankaya atarsiniz,veya başka,sektörlerde degerlendirirsiniz

    Edit;
    Bosa yazmisim troll konusuymus,bmw den ibizaYa ucuyordu gecen ay bu parayA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 14 Ekim 2016; 7:01:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    Zarar edersiniz. Zaten çok ciddi bir kampanya beklemeyin. Şuanda piyasası altın gibi denen araçların ilanları bile aylarca duruyor. Akaryakıt fiyatları ve dövizdeki artış araba piyasasını da etkiliyor. Şuanda araç yenilemek isteyen bazı arkadaşlarım fiyatlardan dolayı vazgeçti. Özellikle düşük hacim, düşük yakıt ve vergisi olan araç sahipleri elindekini tutmaya çalışıyor.

    Basın ne kadar saklasada şuanda kriz başladı. bir golf alırım, seneye aldığım fiyattan fazlasına satarım diyen yanılır. O dönemler bitti. Artık dolar ve euro müdahele edince 2.8 seviyesine geri dönmüyor. Petrol ihraç eden ülkeler üretimi düşürme kararı aldı. Bu da petrol fiyatlarını yükseltti. Daha da yükselecek. Saltanat bitti.

    piyasanin duzelme sansi yokmudur hocam ne kadar gider bu sekilde ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Kredi alarak kolunuzu kaptırmışsınız bir kere..
    Geçmiş olsun döviz fiyatları da malum zaten...
    Araba alıp da bu işin ticaretini yapmıyorsanız kar etmek çok zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Kredi alarak kolunuzu kaptırmışsınız bir kere..
    Geçmiş olsun döviz fiyatları da malum zaten...
    Araba alıp da bu işin ticaretini yapmıyorsanız kar etmek çok zor

    malesefki hocam ticaret yaptigim icin nakitimi kullanamadim arac icin. bende 0 faiz kampanyasi ve indirimler ile krediye yedirdigim faizden kurtulabilirmiyim acaba yil sonu diye dusunuyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yengec1907 kullanıcısına yanıt
    Hocam samanı ithal eden ülke nasıl düzeltsin hemen

    1930'larda uçak yapıp satarken başımızdakiler sağolsun şimdi saman ithal ediyoruz.

    Ayrıca tünel yapmakla, köprü yapmakla olmuyor bu işler üretim yok ki neyi düzeltelim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yengec1907 kullanıcısına yanıt
    üsteki arkadaş haklı. böyle krizlerden üreterek çıkılır. yani kendi malımızı kendimiz alacağız. iran ambargolara üreterek kendi malını kullanarak dayandı. rusya'nın üzerinde bir sürü ambargo var ama üretimi sağlam ve öyle üç beş yanki (abd) torununun istemesiyle batmaz. köklerinde sovyet sistemini yaşatan bir devlet. bizde üreteceğiz, alan olursa satacağız. Atatürk bunu biliyordu sanayiye önem veriyordu. akp nin en büyük hatası üretime önem vermemesidir. şimdi tarımı destekliyorlar ama kimse tarım yapmaya yanaşmıyor. kısaca bizi kötü zamanlar bekliyor. zengine koymaz bu durumlar da bizim gibi orta sınıfın dikkatli yaşaması gerekiyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hlksnrr

    Hocam samanı ithal eden ülke nasıl düzeltsin hemen

    1930'larda uçak yapıp satarken başımızdakiler sağolsun şimdi saman ithal ediyoruz.

    Ayrıca tünel yapmakla, köprü yapmakla olmuyor bu işler üretim yok ki neyi düzeltelim?

    yapilabilcek en mantikli hareket bu ara sakin kalip harcamalara dikkat etmek o zaman. Cok uzucu gonul rahatligi ile arac bile degistiremiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yengec1907 kullanıcısına yanıt
    Maalesef hocam durum böyle.

    Elin almanının 4 haneli rakamlara alıp tepe tepe bindiği arabaları bu ülkede bırak alması dokunamadan ölen insanlar var.Ama şimdilik yapacak birşey yok tercihler belli.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.