Şimdi Ara

Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
0
Favori
8.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • %99 kapsama alanı diye hava atmasını bilen şirketin %1 çekmeyen kısımları da hep bana geliyor nedense. Servisle giderken bir çok yerde şebekenin olmamasını geçici bir durum olması sebebiyle önemsemiyorum lakin gün içerisinde 8-9 saatimizi iş yerinde geçiriyoruz. Telefonla halletmem gereken bir sürü işim çıkıyor. En basitinden internet bankacılığına girmem gerekirken sms bile alamıyorum. Wi-fi üzerinden internete bağlandığımdan bir çok tanıdığım whatsapp üzerinden iletişime geçiyor. Her ay 50-60 tl fatura ödüyorum ve dünyanın rezilliğini çekiyorum. 1 yıl daha taahhütüm olduğundan daha iyi çeken ve çalışma arkadaşlarımın memnun olduğu vodafone a geçişte yapamıyorum. Turkcell vaadlerini yerine getiremezken ben neden 200 tl cayma bedeli ödemek durumundayımki. THH ye gitsem 9-10 aydan önce yanıt alamam. Yok mudur bu işin bir çaresi. Cayma bedeli ödemeden operatör değiştirmenin bir yolu. Sözde müşteri hizmetleriyle olan konuşmalar aşağıda. Benim gözümde Turkcell Türkiye'nin en iyi operatörü falan değil artık. Hayatımı çok zorlaştırıyor. Kış günü biriyle konuşmak için dışarı çıkmak durumunda kalıyorum. Açık havada bile 2 diş çekiyor. Çalıştığım yer ipe sapa gelmez bir yerde değil. Esenboğa havalimanının sınırları içerisinde genel havacılık terminalindeyim. Bi yandan ev kurmaya çalışıyorum. Eşya için arıyolar, perde için arıyolar, servis için arıyolar. 5 dk da çözeceğim işlere saatlerim gidiyor daha sonra.


    Not: Elimden geldiğince düzenlemeye çalıştım. Müşteri hizmetleriyle olan diyaloğa ayrı konu açmadım. O müşteri hizmetlerine ayrı bir yorumda bulunmak istiyordumda konuyu uzatmayayım dedim.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StByErdeM -- 1 Şubat 2016; 12:55:49 >







  • Yaklaşık 15 yıldır telefon kullanıyorum ve bunun 10 yıla yakını turkcell de geçti. Son 2 yıldır zaten turkcell deydim öncesinde 1 yıl avea denemiş geri gelmiştim. 10 aydır kullandığım bir tarife vardı ve geçen ay başka tarifeye geçtim, yeni taahhüt oldu. O yüzden 1 yıl uzadı.
  • Linklerden şikayet kaydı oluşturmayıda deneyebilirsiniz. Belki bir faydası olabilir.
    Bu arada telefonunuz hangi şebekede çalışıyor, 2G-3G iki şebekedede durum aynımı? Telefonunuzun 4G desteği varmı?

    http://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/genel-bakis/turkcell-musteri-memnuniyeti-politikasi/sikayet-talebi

    https://sikayet.btk.gov.tr/




  • Telefon Note 5, sim kart 4.5 G destekli. Taahhütümün ilk ayındayım ama önceki tarifenin yılı dolmadan buna geçtiğim için 187 TL cayma bedeli çıkıyor. Zaten tarifeye geçtiğimde bilgilendirme sms i gelmişti Turkcell den ayrılmadığınız sürece 187 TL cayma bedeli ödemeyeceksiniz diye.
  • StByErdeM kullanıcısına yanıt
    Telefonu manuel ayarlayarak hem 2G hemde 3G şebekelerde ayrı ayrı denermisiniz. İkisindede aynı noktada sorun devam ediyormu kontrol edin.

    1 Nisanda 4.5G başlayınca 800Mhz frekans bandının kapsama avantajında dolayı şebeke problemi kendiliğinden çözülebilirde bulunduğunuz yerde. Şu anki duruma çözüm değil elbette ama bir ihtimal var 2 ay sonrası için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    %99 kapsama alanı diye hava atmasını bilen şirketin %1 çekmeyen kısımları da hep bana geliyor nedense. Servisle giderken bir çok yerde şebekenin olmamasını geçici bir durum olması sebebiyle önemsemiyorum lakin gün içerisinde 8-9 saatimizi iş yerinde geçiriyoruz. Telefonla halletmem gereken bir sürü işim çıkıyor. En basitinden internet bankacılığına girmem gerekirken sms bile alamıyorum. Wi-fi üzerinden internete bağlandığımdan bir çok tanıdığım whatsapp üzerinden iletişime geçiyor. Her ay 50-60 tl fatura ödüyorum ve dünyanın rezilliğini çekiyorum. 1 yıl daha taahhütüm olduğundan daha iyi çeken ve çalışma arkadaşlarımın memnun olduğu vodafone a geçişte yapamıyorum. Turkcell vaadlerini yerine getiremezken ben neden 200 tl cayma bedeli ödemek durumundayımki. THH ye gitsem 9-10 aydan önce yanıt alamam. Yok mudur bu işin bir çaresi. Cayma bedeli ödemeden operatör değiştirmenin bir yolu. Sözde müşteri hizmetleriyle olan konuşmalar aşağıda. Benim gözümde Turkcell Türkiye'nin en iyi operatörü falan değil artık. Hayatımı çok zorlaştırıyor. Kış günü biriyle konuşmak için dışarı çıkmak durumunda kalıyorum. Açık havada bile 2 diş çekiyor. Çalıştığım yer ipe sapa gelmez bir yerde değil. Esenboğa havalimanının sınırları içerisinde genel havacılık terminalindeyim. Bi yandan ev kurmaya çalışıyorum. Eşya için arıyolar, perde için arıyolar, servis için arıyolar. 5 dk da çözeceğim işlere saatlerim gidiyor daha sonra.


    Not: Elimden geldiğince düzenlemeye çalıştım. Müşteri hizmetleriyle olan diyaloğa ayrı konu açmadım. O müşteri hizmetlerine ayrı bir yorumda bulunmak istiyordumda konuyu uzatmayayım dedim.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.



    Emin olun bnde sizin gibiydim
    Bir maceraya girip diger 2 operatoru de kullandim...
    Sonuc rezillik en basit ornegi internet sayfa acilislari aralarinda asiri fark war ist icinde bile cekim farki cok...turkcellden sasmayin derim




  • Turkcelli ovup diger operatorleri sürekli eleştirenlerin yorumlarina bakinca diyorum biz acaba baska bi hat mi kullaniyoruz? Ben avea kullaniyorum en ufak sorun yasamiyorum. Internet hizi sayfa acma veri gönderme alma video izleme hatta Digitürk üzerinden sorunsuz mac izliyorum zaman zaman. Bölgesel olarak tum pperatorler sorun yasatabilio ki turkcell de yasatiyo konudan göruldugu uzere ama vodafone ve avea bence kotu rezalet denilecek firmalar degiller. Vodafonenun 3gsi turkcellden her turlu daha hizli. Kapsama olarak da cok asiri aman aman bi fark kalmadi. Bence imkaniniz varsa tasiyin hattinizi taahhut bittiginde.
  • Hocam canlı destekten sorunlu bölgeyi anlatma olayı maalesef Turkcell'de mümkün değil. Bende bir bölgede çekiyor fakat internete girilemiyordu onu söylemek için bağlandım. Çok merkezi bir yer olduğu halde adam illa adres diye tutturdu. Adresi verdim yine olmadı. Dedim ki kardeşim sahada adamınız yok mu size söylüyoruz neresi olduğunu ama anlatamadım. Bende görüşmeyi sonlandırdım zira küfür etmeme ramak kalmıştı.
  • valla ben 18 senedir denk gelmedim
  • Turkcell gectim bende vodafone ve aveanın net çekmemesi yüzünden turcelll neti bırak şebeke çekmiyor
  • hocam bölgeden bölgeye değişmekte, çekim gücü turkcell'in iyi çektiği bölgede diğer gsm firmaları daha az çekim gücüne sahipken bazende avea, vodafone'nin çektiği bölgede turkcell daha az çekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    %99 kapsama alanı diye hava atmasını bilen şirketin %1 çekmeyen kısımları da hep bana geliyor nedense. Servisle giderken bir çok yerde şebekenin olmamasını geçici bir durum olması sebebiyle önemsemiyorum lakin gün içerisinde 8-9 saatimizi iş yerinde geçiriyoruz. Telefonla halletmem gereken bir sürü işim çıkıyor. En basitinden internet bankacılığına girmem gerekirken sms bile alamıyorum. Wi-fi üzerinden internete bağlandığımdan bir çok tanıdığım whatsapp üzerinden iletişime geçiyor. Her ay 50-60 tl fatura ödüyorum ve dünyanın rezilliğini çekiyorum. 1 yıl daha taahhütüm olduğundan daha iyi çeken ve çalışma arkadaşlarımın memnun olduğu vodafone a geçişte yapamıyorum. Turkcell vaadlerini yerine getiremezken ben neden 200 tl cayma bedeli ödemek durumundayımki. THH ye gitsem 9-10 aydan önce yanıt alamam. Yok mudur bu işin bir çaresi. Cayma bedeli ödemeden operatör değiştirmenin bir yolu. Sözde müşteri hizmetleriyle olan konuşmalar aşağıda. Benim gözümde Turkcell Türkiye'nin en iyi operatörü falan değil artık. Hayatımı çok zorlaştırıyor. Kış günü biriyle konuşmak için dışarı çıkmak durumunda kalıyorum. Açık havada bile 2 diş çekiyor. Çalıştığım yer ipe sapa gelmez bir yerde değil. Esenboğa havalimanının sınırları içerisinde genel havacılık terminalindeyim. Bi yandan ev kurmaya çalışıyorum. Eşya için arıyolar, perde için arıyolar, servis için arıyolar. 5 dk da çözeceğim işlere saatlerim gidiyor daha sonra.


    Not: Elimden geldiğince düzenlemeye çalıştım. Müşteri hizmetleriyle olan diyaloğa ayrı konu açmadım. O müşteri hizmetlerine ayrı bir yorumda bulunmak istiyordumda konuyu uzatmayayım dedim.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.



    Emin olun bnde sizin gibiydim
    Bir maceraya girip diger 2 operatoru de kullandim...
    Sonuc rezillik en basit ornegi internet sayfa acilislari aralarinda asiri fark war ist icinde bile cekim farki cok...turkcellden sasmayin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkcell den şaşma diyosunda hiç çekmiyor diyorum. Öyle az bir diş vs değil. Tamamen sıfır. Ara ara çeken bi yere geçiyorum geliyo hemen kim aramış sms leri. Dip taraftaki masada çekiyo işte biraz. Arkadaşın masasına bırakıyorum çalınca gidip alıyorum falan. Ev telefonu bu sanki. Ayda 60 tl fatura ödüyorum. Paramla rezil oluyorum.
  • StByErdeM kullanıcısına yanıt
    işyerindeyken şebeke modunu "yalnızca gsm" diye ayarlayın düzelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    Telefon Note 5, sim kart 4.5 G destekli. Taahhütümün ilk ayındayım ama önceki tarifenin yılı dolmadan buna geçtiğim için 187 TL cayma bedeli çıkıyor. Zaten tarifeye geçtiğimde bilgilendirme sms i gelmişti Turkcell den ayrılmadığınız sürece 187 TL cayma bedeli ödemeyeceksiniz diye.

    Son 1 senedir İstanbul'da Turkcell'in internetinde gözle görülür yavaşlık var.

    Ayrıca kapsama alanı geyiği eskidendi, şimdi rekabet olduğu için bütün operatörler aynı durumda. Ayrıca bir çok yerde insanlar baz istasyonlarını mahkeme kararı dolayısıyla kaldırtıyor, bu durum kapsama alanını etkiliyor.

    Ben 3 operatörü de aynı anda kullanıyorum, ayda 600-700 TL fatura ödüyorum. Avea ve Turkcell'i 15 senedir, Vodafone'u 7 senedir kullanıyorum. Avea altyapısı Turkcell ile aynı, yerine göre hız farkı oluyor. Vodafone'da ve Avea'da süpriz faturayla karşılaşmadım.

    Size tavsiye bulunduğunuz yerde hangi operatör daha iyi çekiyorsa onu kullanın, Turkcell'e takılmayın. Ayrıca kapsama alanına takılmayın, çünkü bazen insan kafasını dinlemek için kapsama alanı dışına çıkmak istiyor. Telefonunuz çekmese bile 112 ve 155'i çekmeyen telefonunuzdan arayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oskis


    quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    %99 kapsama alanı diye hava atmasını bilen şirketin %1 çekmeyen kısımları da hep bana geliyor nedense. Servisle giderken bir çok yerde şebekenin olmamasını geçici bir durum olması sebebiyle önemsemiyorum lakin gün içerisinde 8-9 saatimizi iş yerinde geçiriyoruz. Telefonla halletmem gereken bir sürü işim çıkıyor. En basitinden internet bankacılığına girmem gerekirken sms bile alamıyorum. Wi-fi üzerinden internete bağlandığımdan bir çok tanıdığım whatsapp üzerinden iletişime geçiyor. Her ay 50-60 tl fatura ödüyorum ve dünyanın rezilliğini çekiyorum. 1 yıl daha taahhütüm olduğundan daha iyi çeken ve çalışma arkadaşlarımın memnun olduğu vodafone a geçişte yapamıyorum. Turkcell vaadlerini yerine getiremezken ben neden 200 tl cayma bedeli ödemek durumundayımki. THH ye gitsem 9-10 aydan önce yanıt alamam. Yok mudur bu işin bir çaresi. Cayma bedeli ödemeden operatör değiştirmenin bir yolu. Sözde müşteri hizmetleriyle olan konuşmalar aşağıda. Benim gözümde Turkcell Türkiye'nin en iyi operatörü falan değil artık. Hayatımı çok zorlaştırıyor. Kış günü biriyle konuşmak için dışarı çıkmak durumunda kalıyorum. Açık havada bile 2 diş çekiyor. Çalıştığım yer ipe sapa gelmez bir yerde değil. Esenboğa havalimanının sınırları içerisinde genel havacılık terminalindeyim. Bi yandan ev kurmaya çalışıyorum. Eşya için arıyolar, perde için arıyolar, servis için arıyolar. 5 dk da çözeceğim işlere saatlerim gidiyor daha sonra.


    Not: Elimden geldiğince düzenlemeye çalıştım. Müşteri hizmetleriyle olan diyaloğa ayrı konu açmadım. O müşteri hizmetlerine ayrı bir yorumda bulunmak istiyordumda konuyu uzatmayayım dedim.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.



    Emin olun bnde sizin gibiydim
    Bir maceraya girip diger 2 operatoru de kullandim...
    Sonuc rezillik en basit ornegi internet sayfa acilislari aralarinda asiri fark war ist icinde bile cekim farki cok...turkcellden sasmayin derim

    Ben aynı anda 3 operatörü kullanıyorum, aylık ödediğim fatura 600-700 civarında.

    İstanbul'da Turkcell'in internetinde yavaşlık bariz şekilde belli oluyor.

    Bütün operatörlerin çekmediği yerler var. Bazen insan kapsama alanı dışına çıkıp kafasını dinlemek istiyor. Çekmeyen telefonunuzdan 112 ve 155'i arayabilirsiniz.

    Ayrıca insanların mahkeme kararıyla baz istasyonlarını kaldırtması kapsama alanını etkiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    Turkcell den şaşma diyosunda hiç çekmiyor diyorum. Öyle az bir diş vs değil. Tamamen sıfır. Ara ara çeken bi yere geçiyorum geliyo hemen kim aramış sms leri. Dip taraftaki masada çekiyo işte biraz. Arkadaşın masasına bırakıyorum çalınca gidip alıyorum falan. Ev telefonu bu sanki. Ayda 60 tl fatura ödüyorum. Paramla rezil oluyorum.

    Numara taşıma ile başka operatöre geçin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    %99 kapsama alanı diye hava atmasını bilen şirketin %1 çekmeyen kısımları da hep bana geliyor nedense. Servisle giderken bir çok yerde şebekenin olmamasını geçici bir durum olması sebebiyle önemsemiyorum lakin gün içerisinde 8-9 saatimizi iş yerinde geçiriyoruz. Telefonla halletmem gereken bir sürü işim çıkıyor. En basitinden internet bankacılığına girmem gerekirken sms bile alamıyorum. Wi-fi üzerinden internete bağlandığımdan bir çok tanıdığım whatsapp üzerinden iletişime geçiyor. Her ay 50-60 tl fatura ödüyorum ve dünyanın rezilliğini çekiyorum. 1 yıl daha taahhütüm olduğundan daha iyi çeken ve çalışma arkadaşlarımın memnun olduğu vodafone a geçişte yapamıyorum. Turkcell vaadlerini yerine getiremezken ben neden 200 tl cayma bedeli ödemek durumundayımki. THH ye gitsem 9-10 aydan önce yanıt alamam. Yok mudur bu işin bir çaresi. Cayma bedeli ödemeden operatör değiştirmenin bir yolu. Sözde müşteri hizmetleriyle olan konuşmalar aşağıda. Benim gözümde Turkcell Türkiye'nin en iyi operatörü falan değil artık. Hayatımı çok zorlaştırıyor. Kış günü biriyle konuşmak için dışarı çıkmak durumunda kalıyorum. Açık havada bile 2 diş çekiyor. Çalıştığım yer ipe sapa gelmez bir yerde değil. Esenboğa havalimanının sınırları içerisinde genel havacılık terminalindeyim. Bi yandan ev kurmaya çalışıyorum. Eşya için arıyolar, perde için arıyolar, servis için arıyolar. 5 dk da çözeceğim işlere saatlerim gidiyor daha sonra.


    Not: Elimden geldiğince düzenlemeye çalıştım. Müşteri hizmetleriyle olan diyaloğa ayrı konu açmadım. O müşteri hizmetlerine ayrı bir yorumda bulunmak istiyordumda konuyu uzatmayayım dedim.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.



    Haklısınız %1 de ben de varım. Adamlara bildirdim adres istiyorlar evimin kapı nosuna kadar. kızdım. cık dedim sokaga çekiyorsa sorun yok gel mahalleye al telefonunu eline cekiyormu bak..
    Yatırımla alakalı aynı direklerle calisiyorsan 10 senedir olmaz.
    Youtube de videoda dedigi gibi 2 mühendis gonderip 1 direk diktirmediniz diyor ya:))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oskis


    quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    %99 kapsama alanı diye hava atmasını bilen şirketin %1 çekmeyen kısımları da hep bana geliyor nedense. Servisle giderken bir çok yerde şebekenin olmamasını geçici bir durum olması sebebiyle önemsemiyorum lakin gün içerisinde 8-9 saatimizi iş yerinde geçiriyoruz. Telefonla halletmem gereken bir sürü işim çıkıyor. En basitinden internet bankacılığına girmem gerekirken sms bile alamıyorum. Wi-fi üzerinden internete bağlandığımdan bir çok tanıdığım whatsapp üzerinden iletişime geçiyor. Her ay 50-60 tl fatura ödüyorum ve dünyanın rezilliğini çekiyorum. 1 yıl daha taahhütüm olduğundan daha iyi çeken ve çalışma arkadaşlarımın memnun olduğu vodafone a geçişte yapamıyorum. Turkcell vaadlerini yerine getiremezken ben neden 200 tl cayma bedeli ödemek durumundayımki. THH ye gitsem 9-10 aydan önce yanıt alamam. Yok mudur bu işin bir çaresi. Cayma bedeli ödemeden operatör değiştirmenin bir yolu. Sözde müşteri hizmetleriyle olan konuşmalar aşağıda. Benim gözümde Turkcell Türkiye'nin en iyi operatörü falan değil artık. Hayatımı çok zorlaştırıyor. Kış günü biriyle konuşmak için dışarı çıkmak durumunda kalıyorum. Açık havada bile 2 diş çekiyor. Çalıştığım yer ipe sapa gelmez bir yerde değil. Esenboğa havalimanının sınırları içerisinde genel havacılık terminalindeyim. Bi yandan ev kurmaya çalışıyorum. Eşya için arıyolar, perde için arıyolar, servis için arıyolar. 5 dk da çözeceğim işlere saatlerim gidiyor daha sonra.


    Not: Elimden geldiğince düzenlemeye çalıştım. Müşteri hizmetleriyle olan diyaloğa ayrı konu açmadım. O müşteri hizmetlerine ayrı bir yorumda bulunmak istiyordumda konuyu uzatmayayım dedim.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.

     Yıl olmuş 2016 Turkcell Hala Çekmiyor.



    Emin olun bnde sizin gibiydim
    Bir maceraya girip diger 2 operatoru de kullandim...
    Sonuc rezillik en basit ornegi internet sayfa acilislari aralarinda asiri fark war ist icinde bile cekim farki cok...turkcellden sasmayin derim

    Ben aynı anda 3 operatörü kullanıyorum, aylık ödediğim fatura 600-700 civarında.

    İstanbul'da Turkcell'in internetinde yavaşlık bariz şekilde belli oluyor.

    Bütün operatörlerin çekmediği yerler var. Bazen insan kapsama alanı dışına çıkıp kafasını dinlemek istiyor. Çekmeyen telefonunuzdan 112 ve 155'i arayabilirsiniz.

    Ayrıca insanların mahkeme kararıyla baz istasyonlarını kaldırtması kapsama alanını etkiliyor.

    Büyük şehirin büyük derdi oluyor. İnternet trafiginiz o baz istasyonunda yogunsa bu da bir etkendir.




  • başakşehir tarafında yeni yapılan yollar var.bugün orada servis yok yazıyordu..
    yine aynı şekilde sazlıbosna tarafında da servis yok .. çekmiyır
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.