|
Herkese merhaba ..ben sıcılımı temizleyeli borçları kapatalı yaklaşık 5 ay oldu ...puanım bıle hesaplanmıyordu o zamanlar o haldeyken bana Akbank axess kredi kartı verdı .lımıtıde musterı üst limitim diye gösterdikleri 2000 tl para ben tabii amacım kredibilitemi yükseltmek olduğundan limitin dusuklugune cok takılmadım . Neyse ben bu kartı duzenlı kullanıp odıyorum . Baska bankaya 1 lira borcum yok .kmh hesabım yok Baska kredı kartım yok. Sadece bankamatik kartları var . Aktıf olarak iki banka kullanıyorum bırı ziraat dıgeru akbank . Maasımıda akbank alıyorum . Ben 4-5 aylık surecte akbank kk duzenlı odeme yaptıktan sonra birazda puanım artınca orta risk seviyesine geldım . Dedımkı ben neden ogrencılerden bıle dusuk lımıte sahıbım ( tek kredı kartı olup 2000 tl lımıt olması bu devirde ınsana koyuyo) limit arttırım taleplerim red yiyor. Kmh ve artı para cıkmıyor bana . Benım bıldıgım ilk kredı kartına maasının 2 katına kadar lımıt alabılıuox . Aşağıya guncel kredı puan gorselımı atacam .Tecrübeli arkadaslar bana yol gosterebılırmı ? Ben kredi musterı lımıtımı nasıl arttıracam. 2000 tl gercekten tuhaf degılmı . Ben nerede hata yapıyom . Bu arada kredi puanı nasıl artar dıye sormuyorum Benım kredı musterı ust lımıtım niye boyle komik rakam onu merak edıyom. Ogrencılerınkı benden fazladır . ![]() ![]() ![]() Borc lımıt oranı niye 0 geldı dıye sorarsanız .ben şimdi ay ıcerısınde o lımıtı 2 defa doldurdum tekrar karta odedım . Ekstreden once odeme yaptımkı borc lımıt oranı dusuk gelsın dıye . Puanıma etkı etmıs buarada. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









