Şimdi Ara

yiğit gökoğlanı izleyelim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
9
Cevap
1
Favori
536
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Galatasaray >> yiğit gökoğlanı izleyelim
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    alıcaz alıcaz diyoruz daha ilkkez 90 dk izlicem bakalım nasıl oyuncu



    |
    |
    _____________________________
    ................................ŞİKESİZ BİR LİG İSTİYORUZ......................................................
  • Binbaşı
    1680 Mesaj
    Onu bilmiyorumda bu Yiğit İncedemir'i alıcaz diyorduk adam gerçekten berbat oynuyor.
    _____________________________
    GALATASARA Y
  • Binbaşı
    1961 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Aster!x

    Onu bilmiyorumda bu Yiğit İncedemir'i alıcaz diyorduk adam gerçekten berbat oynuyor.

    Lan yoksa! ...

    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    almayalım hiç iyi oyuncu değil hızlı mucadeleci ama top ayağında durmuyor yumusak değil yani odun gibi ayakları var .
    |
    |
    _____________________________
    ................................ŞİKESİZ BİR LİG İSTİYORUZ......................................................
  • Yarbay
    3200 Mesaj
    Gereksiz bi adam olur. Aydın Yılmaz vol 2 yaşarız.
    |
    |
    _____________________________


    Steam ID: aeyi
    Origin ID: andaceyi
    PSN ID: andaceyi
  • Yarbay
    4828 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Aster!x

    Onu bilmiyorumda bu Yiğit İncedemir'i alıcaz diyorduk adam gerçekten berbat oynuyor.

    Berbat oynamayi birakin, adam bilerek 2. sari karti gordu. Ayiptir yahu, sari karti ve biraz akli olan biri o hareketi yapmaz!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1680 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aster!x

    Onu bilmiyorumda bu Yiğit İncedemir'i alıcaz diyorduk adam gerçekten berbat oynuyor.

    Berbat oynamayi birakin, adam bilerek 2. sari karti gordu. Ayiptir yahu, sari karti ve biraz akli olan biri o hareketi yapmaz!

    Bizimle oynadıkları maça bakarak Manisa'dan hiç bir adam alınmaz , hepsi çok kötü oynadı.
    |
    |
    _____________________________
    GALATASARA Y
  • Yüzbaşı
    576 Mesaj
    yiğit benim göztepe yıldızlar takımından arkadaşım.birlikte oynadık 1 sene.çok hızlı bileklerini iyi kullanabilen ve kurnaz bir futbolcuydu o zaman.beğenirdim o zamanda ama profesyonel olabileceğini düşünmemiştim.okul yüzünden bırakmak zorunda kalmasaydım belki onun yerinde ben olurdum kim bilir

    arkadaşım olması açısından gs ye gelmesini isterim fakat son halini çok izlemedim.ama gelirse umarım başarılı olur
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3149 Mesaj
    manisa dan alınacak sadece simpson var ,belki bi de akaminko
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
Bey Azura
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.