Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ygs türkçe için sb (2018) sayısal

13
Cevap
1
Favori
197
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> ygs türkçe için sb (2018) sayısal
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj
    Beyler 11 im ygs türkçe için karekök alıp yazın sonun kadar çözmeyi düşünüyorum gerek var mı veya önereceğiniz başka bir kitap var mı ? Hedef : 5k



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    628 Mesaj
    limit sb 35+ garanti
    edit: paragraf içinde palme kullandım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cornucopia. -- 2 Nisan 2017; 16:26:51 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    980 Mesaj

    Bence bir tane orta zorlukta sb al (yayın denizi veya fdd olabilir) bir de karekökün denemesini al tadından yenmez. Ben o denemeden çok şeyler öğrendim.

    Hocam limit bir mf için gereksiz derecede zorlama değil mi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sâlim -- 2 Nisan 2017; 16:25:21 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Cornucopia.
    _____________________________
    "En büyük işkence zulmün zaferine inanarak yaşamaktır."

    İnsanı Derinden Etkileyen Başyapıtlar
    Müzik Günlüğüm
  • Yüzbaşı
    628 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sâlim

    Bence bir tane orta zorlukta sb al (yayın denizi veya fdd olabilir) bir de karekökün denemesini al tadından yenmez. Ben o denemeden çok şeyler öğrendim.

    Hocam limit bir mf için gereksiz derecede zorlama değil mi..

    5k istiyorsa çözmeli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cornucopia. -- 2 Nisan 2017; 16:26:28 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj

    Hocam elimde palme paragraf var o zaman limitide alıyorum dilbilgisi için önder hocayı takip ediyorum var mı başka tavsiyeniz ?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Cornucopia. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    249 Mesaj
    soru bankasına falan hiç gerek yok. paragraf kitabı al veya çıkmış paragraf sorularını çöz düzenli bir şekilde yeter
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    628 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: enesbo71

    Hocam elimde palme paragraf var o zaman limitide alıyorum dilbilgisi için önder hocayı takip ediyorum var mı başka tavsiyeniz ?

    konu anlatımını kitap olarak istersen fen bilimlerinin cep boy kitabı var her konudan örneklerle konu anlatımı var. ben arabada falan açıp okurdum başkada bir şeye gerek yok başarılar
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj

    Eyw hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesbo71 -- 2 Nisan 2017; 17:44:07 >
    |
    |
    Cornucopia. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj

    Hocam dil bilgisi için falan orta seviye bir tane bitirmek gerekmez mi 5k istiyorum şimdi türkçeden gol yemeyeyim zaman kaybı mı sizce ? Palme paragraf çözüyorum



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DonOctovia kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj

    Eyw hocam kaç net yaptınız ?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sâlim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1178 Mesaj
    Türkçede kitap falan hikaye sınavda şansa kalıyor biraz Dil bilgisi için yaptığım tek şey her konuda fem konu anlatımlıdan ikişer test çözmekti. Paragraf hiç çözmedim kitap falan da okumam Türkçe 33 net geldi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj

    Tabi ki şans da hocam en azından elimizden geleni yapalım



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    deadmau5. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    980 Mesaj

    Benim netimi boş ver Ama alırsan pişman olmazsın dostum. Bol başarılar 5k'dan da iyi derecen olur inşallah.
    |
    |
    enesbo71 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "En büyük işkence zulmün zaferine inanarak yaşamaktır."

    İnsanı Derinden Etkileyen Başyapıtlar
    Müzik Günlüğüm
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj

    Çok saol hocam eyvallah çok daha iyileri senin olsun



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sâlim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
son dakika
Blogio
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,297
1.2.165

Reklamlar
sohbet
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.