DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Ygs kimlik değiştirme
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
62
Cevap
0
Favori
24.265
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> YGS/LYS >> Ygs kimlik değiştirme
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      20 Mesaj
      15 Mart 2011 09:54:59
      Arkadaşlar, kimliğimde 3 4 senelik bir fotoğraf var fotoğrafın 6 aylık olması gerektiğini duydum bu doğru mu ? Kimlik değiştirirken nüfus dairesine muhtarlıktan kağıt götürüyor muyuz ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2010 Mesaj
      15 Mart 2011 10:36:09
      Alakası yok, nerden duydun. Fotoğraflı nüfus cüzdanı veya pasaport yeterli. Her öss'ye girmeden kimlik mi çıkartacan:D


      _____________________________

      MSI Z77A-G43 // Intel i7 2600K // Zotac gtx670 4GB // 8GB Gskill RipjawsX 1866 Mhz // Sandisk 120GB Extreme SSD // 1TB WD Caviar Blue HDD // Thermaltake TR2 700W PSU // Corsair Hydro H100i // Corsair Carbide 400r Kasa // 23" LG Cinema 3D Monitor D2342P
    • Teğmen
      111 Mesaj
      15 Mart 2011 11:36:31
      benim fotoğraf 7 senelikti.12 yaşındayken çekildiğimi koydurtmuşum.nüfus müdürlüğündekiler tanıyamadılar.eğer çok farklıysan resimdeki haline göre kendini garantiye alıp 5 tl'ye değiştir kimliğini.6 ay diye bir şart yok.

      ben dün gidip yenilettim.eskisinin kenarları eskimişti zaten.1 saat sürdü.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gelenbevili172hhc -- 15 Mart 2011; 11:37:40 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      618 Mesaj
      15 Mart 2011 12:28:03
      kimliğini değiştirecekseniz muhtarlıktan bir belge almanız gerekiyor onunla gideceksiniz nufusa toplamda 1 saat sürer arkadaşın dediği gibi...


      _____________________________

    • Onbaşı
      20 Mesaj
      15 Mart 2011 12:49:47

      quote:

      Orijinalden alıntı: caneker

      Alakası yok, nerden duydun. Fotoğraflı nüfus cüzdanı veya pasaport yeterli. Her öss'ye girmeden kimlik mi çıkartacan:D


      :):) Tabi ki öyle değil ama tanınması gerekiyor diye düşündüm bende 6 ay kesin değil tabiki hurafe :)



      _____________________________

    • Çavuş
      99 Mesaj
      15 Mart 2011 12:57:03
      benimki 5 yıllık ama tanırlar diye düşünüyorum. sınava giderken sakallarımıda keserim birşey olmaz heralde


      _____________________________

    • Çavuş
      86 Mesaj
      15 Mart 2011 18:09:27
      benimde bi beş yıllık var o yüzden ehliyetide alcam yanıma garanti olsun


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mart 2011 18:34:36
      Ben de değiştirdim ama fotoğrafın altı aylık olması tamamen bi myth. Muhtarlığa gitmeye de gerek yok.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      282 Mesaj
      16 Mart 2011 17:34:19
      Beyler şöyle bir şey var yeni konu açmayıp upluyorum.
      Bu altı ay mevzunu duyunca kafama takıldı biraz araştırdım

      2-Adaylar sınavın yapılacağı binaya, sadece sınava giriş ve kimlik belgesi, özel kimlik belgesi ve son altı ay içinde çekilmiş bir adet fotoğraf ile alınacaklardır.
      Yanımızda foto mu olması gerekiyor? Ne demek istemiş burda?

      http://www.osym.gov.tr/...-tedbirleri-051020-.html



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      16 Mart 2011 17:37:32
      Yanında fotograf olma işi senelerdir var ama hiç fotografın var mı diye soran görmedim ben bugüne kadar. Yinede ben götürücem sormayacaklarını bildigim halde .d


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      282 Mesaj
      16 Mart 2011 17:54:58
      Yıllardır varsa problem yok.

      Yok 6 aylık kimlik yok 6 aylık foto, kıllanmıştım valla ama bu sene işleri sıkı tutacaklarını düşünürsek ne olur ne olmaz deyip götürmek lazım.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      316 Mesaj
      16 Mart 2011 17:55:50
      açıköğretimdede öyle diyolarda hikaye o sadece benze yeter


      _____________________________

      PSN : Ezique
    • Yarbay
      2619 Mesaj
      16 Mart 2011 18:05:12
      ben hiç muhtarlıktan kağıt falan almadım gittim bakırköy kaymakamlığına 10dk da değiştirdiler


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Binbaşı
      1815 Mesaj
      16 Mart 2011 20:10:49

      quote:

      Orijinalden alıntı: K.chaLi

      Yanında fotograf olma işi senelerdir var ama hiç fotografın var mı diye soran görmedim ben bugüne kadar. Yinede ben götürücem sormayacaklarını bildigim halde .d



      senin şansına sorarlar hacı ben eminim bak



      _____________________________

      Mal varlığımı yazcaz buraya
      Elektronik Ve Haberleşme Mühendisliği Talebesi
    • Çavuş
      63 Mesaj
      17 Mart 2011 00:58:07
      kimlikteki fotoğrafın 6 aylık olması gerekmiyor görevlinin seni daha iyi tanıması için son 6 ay içinde çekilmiş bir fotoğrafın olması gerekiyor herhalde görevli seni tam tanımadı diyede sınava almamazlık yapmaz


      _____________________________

    • Çavuş
      63 Mesaj
      17 Mart 2011 01:01:35
      kimlikteki fotoğrafın 6 aylık olması gerekmiyor görevlinin seni daha iyi tanıması için son 6 ay içinde çekilmiş bir fotoğrafın olması gerekiyor herhalde görevli seni tam tanımadı diyede sınava almamazlık yapmaz


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      481 Mesaj
      27 Şubat 2012 11:47:04
      Konuyu hortlatıyorum ama bir şey sormak istiyorum. Kimlikteki resmim kısa saçlı resmim ama şuan saçım uzun. Değiştirmem gerekir mi sizce?


      _____________________________

    • Çavuş
      85 Mesaj
      27 Şubat 2012 16:20:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: painscream 

      Konuyu hortlatıyorum ama bir şey sormak istiyorum. Kimlikteki resmim kısa saçlı resmim ama şuan saçım uzun. Değiştirmem gerekir mi sizce?

      aynı durum bende de var kafadan bi 10 kilo falan da aldım geçen sene çektirmiştim ben de değiştirmeyi düşünüyorum



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      481 Mesaj
      27 Şubat 2012 20:20:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: materyalist imam


      Alıntıları Göster


      aynı durum bende de var kafadan bi 10 kilo falan da aldım geçen sene çektirmiştim ben de değiştirmeyi düşünüyorum

      İşi garantiye almak yararımıza olur sanırım. Teşekkürler cevap için.



      _____________________________

    • Onbaşı
      20 Mesaj
      27 Şubat 2012 21:03:23
      ipinle kuşağın kimliğinle fotoğrafın birlikte gidiyorsun nufus müdürdüne hiçbişey istemeden değiştiriyorlar dostum


      _____________________________

      realist gominist
Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.