Şimdi Ara

Yetkili servis ile sıkıntım. Sizin görüşleriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
6
Cevap
1
Favori
340
Tıklama
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Beyaz Eşya >> Buzdolapları >> Yetkili servis ile sıkıntım. Sizin görüşleriniz
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    3 Mesaj
    2004 yılında buzdolabı aldım. 3 yıl garantili
    2007 yılında garantim bitmeden resimde de görüldüğü gibi 7 yıl garanti belgesi kağıdını aldım. dolabım arıza yaptı garantiyi çağırdım parça değişti. ve şimdi bana garantinizin 2009 yılında bitmiş olduğunu söylüyorlar. bu resme göre bana ne anladığınızı söyleyebilir misiniz yoksa ben mi faturayı yanlış okuyorum !

    teşekkürler...[album]



  • Albümde Görüntüle




  • Albümde Görüntüle

  • [/album]



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2799 Mesaj

    Tüketici hakem heyetine belgelerinizi de ekleyerek dilekçeyle başvurun. 1-1,5 ay içinde karar çıkar ve paşa paşa yaparlar ya da yaptırıp para ödediyseniz paranızı iade ederler. Bende böyle oldu..
    |
    |
    Bahsedilenler: t.gunay93
    _____________________________
    Cumhuriyet tasada ve kıvançta bir olmaktır. Bayramı da her şartta kutlanmış ve kutlanacaktır. YAŞASIN CUMHURİYET!
  • Er
    3 Mesaj
    yapıldı . ama bir ücret vermedim. ve vermemekte ısrarcıyım.

    sadece haklı olduğumu burada ki servise göstermek istiyorum. onlarda para koparma derdinde

    ilginiz içinn teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    13556 Mesaj
    Arçelik maalesef ek garanti konusunda yüzlerce insanı bu şekilde mağdur etti. Hakkınızı yasal yollardan aramak dışında bir yol yok maalesef.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    cevabınız için teşekkürler. olayın olduğu gün gelip giden servis elemanları oldu bir kaç defa telefon ile arayan oldu. ama boşuna uğraşıyorlar. ben elimdeki kağıda göre haklıyım zamanında fazla para vermişim. hakkımı ararım
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    83 Mesaj

    Öncelikle ürünü aldığınız yere şikayet edin çözüm bulamazsanız arçelik genel merkezine şikayet edin. hemen ilgileniyorlar. oda olmazsa şikayetim var a yazın size telefondan geri dönüş sağlıyorlar.
    |
    |
    Bahsedilenler: t.gunay93
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
son dakika
Mobilya Takımları
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.