Şimdi Ara

Yetkili servis bozduğu oto teybini git bir teyipçide düzelt derse hak nasıl aranır?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2011 de 2004 model bir ford fusion araç aldım. 2014 te antalyaya gideceğim ve araç olaylarındanda çok anlamadığım için yetkili servis yenibosna gaziantepli kardeşlere aracın bakımını yaptırdım. 4 5 gün sonra yola çıkıp köprüyü geçerken teyibin kod istediğini farkettim. Servisi aradığımda 40 lira karşılığında kodu çözebileceklerini belirttiler bende hatanız için tutar ödemem dedim. Neden hemen getirmediniz dediler bende bakkala arabayla giden tiplerden değilim ilk kez bakımdan bu yana araca bindim dedim. Müşteri hizmetleri desteği sayesinde ücretsiz işlemi gerçekleştirmeyi kabul ettiler. Oraya hiç yolum düşmedi aradan geçen zamanda. En son 1 ay kadar önce arkadan araca çarptılar. iki tarafında trafik sigortası vardı %100 karşı taraf hatalıydı ve karşı tarafın anlaşmalı olduğu trafik sigortası yetkili servis en yakınımda bi tek bu yerle anlaşmalıydı. Bende herkes ikinci şansı hakeder hazır daha önceki durumuda açarım araçla beraber teyibide yaptırırım düşüncesi ile aracı verdim ve verirken teyiple ilgili daha önceki bakımda sorun yaşadığımı belirtip düzeltmeleri konusunda ricada bulundum ve kabul ettiler. Aracı 3 gün önce almaya gittiğimde hala teybin çalışmadığını gördüm. bir usta ile teyip olayının çözülmesi için servise geri döndük. teybin 10 kereden sonra tamamen çöp olacağını internette okuduğumu vs. kendisine bahsettim. 8 kere de kodu hatalı girmiştim. ekranda 8 kere girildiği belliydi. beni 2 saat kadar bekleme salonunda beklettikten sonra çok fazla hatalı deneme yapmam nedeniyle onlarında kod denemesi sonrası teybin kilitlendiğini ve teyipçiye götürebileceğimi onların artık yapacağı birşeyin olmadığını belirttiler. Tabi deliye dönmüştüm aracı alırken kaybolan kitabın üzerinde yer alan kodu bulup teyibi düzeltebilme ihtimalimde sıfırlanmıştı. ford müşteri hizmetlerini arayıp yaşadığım durumu anlattım servisin önünde olduğumu ve onların destek olup olamayacağını sordum. yoksa servise geri dönecektim. bana durumumu çok iyi anladığını bugün cumartesi olduğu için pazartesi ilgili birimin durumu değerlendirip mağduriyeti gidereceği yönünde yönlendirme yaptı. bende eve döndüm. bugünse tarafıma yapılan dönüş destek sağlayamayacakları yönünde.

    Ben aracımı yetkili servise bakıma vermem nedeni ile 3 4 sene müzik dinleyemedim ve en sonunda teybim kullanılmaz hale geldi. Araçlarla çok içli dışlı olan biri değilim. Yol yordam bilmiyorum. Yasal olarak hakkımı nasıl ararım?







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.