Şimdi Ara

Yeter lan ben yakışıklıyım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 175 gün 22 saat 57 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • DjarumBlack- (2 mesaj) Guest-569B644A4 (2 mesaj) Fearleess (1 mesaj) canguler917 (1 mesaj) MT-07 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (5 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Tipsiz değilim.Az önce aynaya baktım.Giderim var.Bana çirkin diyemez kimse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • sakin ol ironhide
  •  Yeter lan ben yakışıklıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEFIR



    Her konuya o smileyden atan biri vardı djarum black mi neydi, o aklıma geldi. Neyse



    Konu sahibi, no ss no güven

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hm peki.
  • Haklisin hocam. Maşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pippi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SEFIR



    Her konuya o smileyden atan biri vardı djarum black mi neydi, o aklıma geldi. Neyse



    Konu sahibi, no ss no güven

    bu zaten djarum black

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • At bir ss hem bu saatte fazla adam olmaz forumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yav he he keko pislik seni egoist
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pippi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SEFIR



    Her konuya o smileyden atan biri vardı djarum black mi neydi, o aklıma geldi. Neyse



    Konu sahibi, no ss no güven

    ahahaha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HakeZaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pippi


    quote:

    Orijinalden alıntı: SEFIR



    Her konuya o smileyden atan biri vardı djarum black mi neydi, o aklıma geldi. Neyse



    Konu sahibi, no ss no güven

    bu zaten djarum black

    Yav hee


    Edit: imzasını şimdi gördüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-569B644A4 -- 17 Temmuz 2015; 2:08:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6yılda hiçbir şey değişmemiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.