DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Yetenek sizsiniz türkiye hayatımda gördüğüm en saçma program
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
65
Cevap
1
Favori
2.082
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Belgeseller - TV Programları >> Yetenek sizsiniz türkiye hayatımda gördüğüm en saçma program
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Ekim 2012 20:59:26 Konu Sahibi
      arkadaşlar yetenek sizsiniz türkiye neden kapatılmıyor neden kaldırılmıyor çok saçma bir program neden diyecek olursanız yeteneğin farklı dalları var farklı çeşitleri var her yetenek bir değil ki yetenekli ama hangi konuda yetenekli şarkı söyleme yeteneğiyle dans etme yeteneği bir mi? ilüzyonistlik yeteneğiyle bir köpeğin zeka yeteneği bir mi? taklit yeteneğiyle spor yeteneği bir mi? zeka yeteneğiyle enstürman çalma yeteneği esneklik yeteneği aynı mı? hiçbiri değil ve hiçbiri kıyas edilemez bu yüzden bu programın kaldırılması gerekiyor bugüne kadar bu durumu anlayan tek kişi benmiyim yoksa bana mı öyle geliyor? sizcede doğru söylemiyormuyum?


      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      350 Mesaj
      09 Ekim 2012 14:35:43
      Sırf vakit geçirmek için ideal bana göre.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Ekim 2012 15:28:50 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Chromé

      Sırf vakit geçirmek için ideal bana göre.

      tamamda konu olarak çok saçma adam çıkmış ilüzyonistlik gösterisiyle şarkı söyleme gösterisini dans etme gösterisini aynı programa koymuş ilüzyonistlikle spor yeteneği karşılaştırılıyor bunların ikisi aynı aktivite değil ki karşılaştırasınsinir oluyorum yaa şimdiye kadarda kimse bu konuda tepki göstermedi.



      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1026 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Tilkü


      09 Ekim 2012 20:47:24
      Biraz daha öfkelenip Hulk'a dönüşürsen bu işin üstesinden gelirsin.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kapgan Kağan -- 9 Ekim 2012; 20:48:43 >
      _____________________________

      Galatasaray SK - Since 1905
    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      10 Ekim 2012 17:01:30
      Haklısın ama bu şekilde izlemek seyircinin hoşuna gidiyor.


      _____________________________

      -


      Ya yol göster ya da yoldan çekil
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      10 Ekim 2012 17:17:16 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: VagueMan

      Haklısın ama bu şekilde izlemek seyircinin hoşuna gidiyor.

      o zaman hepsi için ayrı program açılsın o ses türkiye pop star benimle dans edermisin gibi çünkü böyle genel ve karışık bir şekilde çok saçma ve konusunda en yetenekli olanlara haksızlık oluyor.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      10 Ekim 2012 17:19:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ercan Yilin


      Alıntıları Göster


      o zaman hepsi için ayrı program açılsın o ses türkiye pop star benimle dans edermisin gibi çünkü böyle genel ve karışık bir şekilde çok saçma ve konusunda en yetenekli olanlara haksızlık oluyor.

      Hocam doğru söylüyorsun ama şöyle düşün. Donanımhaberde her dal için yeni bir forum oluşturuluyor ama konu dışı daha çok tutuyor. Bu da tıpkı onun gibi bence.



      _____________________________

      -


      Ya yol göster ya da yoldan çekil
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      10 Ekim 2012 17:31:03 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: VagueMan


      Alıntıları Göster


      Hocam doğru söylüyorsun ama şöyle düşün. Donanımhaberde her dal için yeni bir forum oluşturuluyor ama konu dışı daha çok tutuyor. Bu da tıpkı onun gibi bence.

      çünkü konu dışında herşey konuşuluyor.herkes her konuda konu açıyor bizde her konuyu cevaplıyoruz bir konuyu bir konuyla karşılaştırmıyoruz konuyu güzelliğine göre oylamıyoruz yetenek sizsiniz türkiyede farklı bir yeteneği diğer yetenekle karşılaştırıyorlar yetenek derecesine göre oyluyorlar bu durum birbirine benzemeyen iki insanı birbirine benzetmeye çalışmak gibi birşey



      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      168 Mesaj
      28 Ekim 2012 15:21:10
      Bugün caminin önünden geçerken o kadar insanın içinde 35- 40 yaşlarında bir dilenciye gözüm ilişti belli ki çok paraya ihtiyacı vardı yoksa neden buralarda dursun ezdirsin kendini insanlara yalvarsın değil mi?

      neyse gittm yanına girdim koluna gel abi dedim sadece.

      markete kadar götürdüm onu bir araba aldım alışveriş arabası. doldurdukça dolduruyorum nasıl seviniyor nasıl mutlu oluyor, arada bir o da bi şeyler seçip atıyor. pirzolasından peynirine yumurtasından kolasına makarnasına ağzına kadar döşedik. kasaya geldik ödedim. sonra babacan bir tavırla omzundan tutup gözlerine baktım ve ona" bak abi işte görüyor musun seninde paran olsaydı buraya gelir evine çoluğuna çocuğuna bunlardan alabilir sonra akşam yeteneksizsiniz türkiye izlerken mutlu huzurlu kahkahalar atarak bu aldıklarını ailenle tüketebilirdin. ama maalesef yok işte olmayınca olmuyor. şimdi ben bunları evime götürüyorum. sende bu benim sana verdiğim azimle git ve çok para kazan aileni sevindir. yıldızın parlasın" deyip uzaklaştım..



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      434 Mesaj
      29 Ekim 2012 21:56:31
      "2pac" severim diyip arabesk rape evet oyu kullanan (bir) juriye sahiptir..


      _____________________________

      Cünkü ben yanarsam, sana acı cekmenin nasıl bir sey oldugunu gösteririm.
    • Binbaşı
      1721 Mesaj
      31 Ekim 2012 14:35:52
      sergenin bu programda jüri olması çok saçma .


      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      352 Mesaj
      01 Kasım 2012 22:33:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: Beckham'ın Varisi

      "2pac" severim diyip arabesk rape evet oyu kullanan (bir) juriye sahiptir..

      .



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Kasım 2012 15:19:55 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: SouthOfHeaven

      Bugün caminin önünden geçerken o kadar insanın içinde 35- 40 yaşlarında bir dilenciye gözüm ilişti belli ki çok paraya ihtiyacı vardı yoksa neden buralarda dursun ezdirsin kendini insanlara yalvarsın değil mi?

      neyse gittm yanına girdim koluna gel abi dedim sadece.

      markete kadar götürdüm onu bir araba aldım alışveriş arabası. doldurdukça dolduruyorum nasıl seviniyor nasıl mutlu oluyor, arada bir o da bi şeyler seçip atıyor. pirzolasından peynirine yumurtasından kolasına makarnasına ağzına kadar döşedik. kasaya geldik ödedim. sonra babacan bir tavırla omzundan tutup gözlerine baktım ve ona" bak abi işte görüyor musun seninde paran olsaydı buraya gelir evine çoluğuna çocuğuna bunlardan alabilir sonra akşam yeteneksizsiniz türkiye izlerken mutlu huzurlu kahkahalar atarak bu aldıklarını ailenle tüketebilirdin. ama maalesef yok işte olmayınca olmuyor. şimdi ben bunları evime götürüyorum. sende bu benim sana verdiğim azimle git ve çok para kazan aileni sevindir. yıldızın parlasın" deyip uzaklaştım..


      ben o dilenciyim.aldıklarımızı neden benim eve götürmedik lan vicdansız herif



      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      12954 Mesaj
      02 Kasım 2012 17:22:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ercan Yilin


      Alıntıları Göster


      ben o dilenciyim.aldıklarımızı neden benim eve götürmedik lan vicdansız herif

      Ercan lan çok seviyorum seni. senin kendini bilmiş havaların yiyip bitiriyo beni

      bu arada hala konuya dahil olmadın hani hulku savuncaktın?

      Bide yaw saçma maçma komik yerleri var ondan tutuyo

      bide örnek olarak gangnam style veriyim en saçma video ama görüyosun zirve yaptı

      insanlar nerde saçma şey varsa onla ilgileniyo bazılarıda bunu kullanıyo



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Kasım 2012 18:07:10 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik


      Alıntıları Göster


      Ercan lan çok seviyorum seni. senin kendini bilmiş havaların yiyip bitiriyo beni

      bu arada hala konuya dahil olmadın hani hulku savuncaktın?

      Bide yaw saçma maçma komik yerleri var ondan tutuyo

      bide örnek olarak gangnam style veriyim en saçma video ama görüyosun zirve yaptı

      insanlar nerde saçma şey varsa onla ilgileniyo bazılarıda bunu kullanıyo

      o konuya artık gelmeyecem herşey birbirine karıştı her kafadan ses çıkıyor doğru düzgün tartışamadık biri one above all diyor biri spectre diyor biri dr. manhattan diyor biri galactus diyor biri alex mercer diyor biri superman diyor biri batman diyor bende hulk diyorum bu yüzden o konu yerine konu dışı bölümünde anket açıp en güçlü süper kahraman kim diye sorucam ve bütün süper kahramanları sıralayacam bakalım en çok oyu hangisi alacak şu komşumuzun telefonuyla numarayı onaylatayım o zaman konu dışına yazabilirim sende o bölümdeki herkese haber ver konu dışında açacağım ankete gelsinler bu arada en güçlü süper kahramanla ilgili önceden anket açmıştım hulk 53 oyla açık ara öndeydi ondan sonrada 20 oyla superman geliyordu zaten hulkun gücü sonsuz vurdumu öldürür dayanıklılığı sonsuz kendi kendini iyileştirir ölmez yenilmez galactus ne kadar kozmik güce sahip olursa olsun hulk tek yumruğuyla galactusu öldürür dr. manhattanıda yener ayrıca dr. manhattan bir nesneyi ışınlatamıyor hulku ışınlayamaz hulkta onu öldürürne oldu mahmut sustun bakıyorum?



      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      12954 Mesaj
      03 Kasım 2012 08:59:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ercan Yilin


      Alıntıları Göster


      o konuya artık gelmeyecem herşey birbirine karıştı her kafadan ses çıkıyor doğru düzgün tartışamadık biri one above all diyor biri spectre diyor biri dr. manhattan diyor biri galactus diyor biri alex mercer diyor biri superman diyor biri batman diyor bende hulk diyorum bu yüzden o konu yerine konu dışı bölümünde anket açıp en güçlü süper kahraman kim diye sorucam ve bütün süper kahramanları sıralayacam bakalım en çok oyu hangisi alacak şu komşumuzun telefonuyla numarayı onaylatayım o zaman konu dışına yazabilirim sende o bölümdeki herkese haber ver konu dışında açacağım ankete gelsinler bu arada en güçlü süper kahramanla ilgili önceden anket açmıştım hulk 53 oyla açık ara öndeydi ondan sonrada 20 oyla superman geliyordu zaten hulkun gücü sonsuz vurdumu öldürür dayanıklılığı sonsuz kendi kendini iyileştirir ölmez yenilmez galactus ne kadar kozmik güce sahip olursa olsun hulk tek yumruğuyla galactusu öldürür dr. manhattanıda yener ayrıca dr. manhattan bir nesneyi ışınlatamıyor hulku ışınlayamaz hulkta onu öldürürne oldu mahmut sustun bakıyorum?

      Ne sus ması yaw yatmıştım ben cevap gelmeyice

      Hulkun hiç bir şeyi sonsuz değil sonic çok rahat alır haata shadow

      ikisinide hiç birşey işlemiyo bide dr. Manhattan enerjiden hulkun yumruğu işlemez

      gelde konuşalım olmadı ispat et, kanıt koyda inaniyim bak yeni koydum superman elinde karadelik taşıdığı resmi hulk hiç taşıyamaz


      Eğer taşır diyosan kanıt koy. Bak şöyle diim

      Wwh yi gördün mü sen? Görmediysen wwh vs sentry yaz bak işte orda hulk max değerde eğer öyle olmasa sentry nin yumruklarından hulkun bedeni eriyp insana dönmez. Yani senin anlican dilde hulk güçlenmeye devam eder çok rahat yenerdi bunu anladın mı yoksa daha açiim mi ?

      Bak konuya gel bi hulk fanı daha var ama supermani yener diyo onla tartışıyom.

      Bide doomsday varya onu asla yenemez hulk nede ln mi? Her türlü şeye bağışıklık kazanıyo. Senin mantığına göre hulkda kazanıyo hani kanıt?

      Doomsday ölünce bağışıklık kazanıyo en son geldiği noktayı söyliim sana

      32 superman gücü ve dayanıklılığı

      hulk 1 tanesini daha yenemez

      Bu arada

      Superman ise Sentry çok çok daha güçlü ve dayanıklı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      12954 Mesaj
      03 Kasım 2012 09:01:19
      Son mesajda


      Superman ise Sentry den......

      Olacak



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      205 Mesaj
      03 Kasım 2012 10:52:57
      hülya avasar içn izliyom tas


      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Kasım 2012 16:26:29 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik



      Alıntıları Göster


      Ne sus ması yaw yatmıştım ben cevap gelmeyice

      Hulkun hiç bir şeyi sonsuz değil sonic çok rahat alır haata shadow

      ikisinide hiç birşey işlemiyo bide dr. Manhattan enerjiden hulkun yumruğu işlemez

      gelde konuşalım olmadı ispat et, kanıt koyda inaniyim bak yeni koydum superman elinde karadelik taşıdığı resmi hulk hiç taşıyamaz


      Eğer taşır diyosan kanıt koy. Bak şöyle diim

      Wwh yi gördün mü sen? Görmediysen wwh vs sentry yaz bak işte orda hulk max değerde eğer öyle olmasa sentry nin yumruklarından hulkun bedeni eriyp insana dönmez. Yani senin anlican dilde hulk güçlenmeye devam eder çok rahat yenerdi bunu anladın mı yoksa daha açiim mi ?

      Bak konuya gel bi hulk fanı daha var ama supermani yener diyo onla tartışıyom.

      Bide doomsday varya onu asla yenemez hulk nede ln mi? Her türlü şeye bağışıklık kazanıyo. Senin mantığına göre hulkda kazanıyo hani kanıt?

      Doomsday ölünce bağışıklık kazanıyo en son geldiği noktayı söyliim sana

      32 superman gücü ve dayanıklılığı

      hulk 1 tanesini daha yenemez

      Bu arada

      Superman ise Sentry çok çok daha güçlü ve dayanıklı

      hulkun hem gücü hemde dayanıklılığı sonsuz işte kanıtı:

      2003 hulk filmi

      general:ben sadece onu yok etmeye çalışıyorum
      betty ross:ama yapamazsın sadece onu kızdırıyor ve gücünü arttırıyorsun

      hulk sonici dakikasında yener shadowuda yener.sonsuz güç sonice ve shadowa işler.dr. manhattanın fiziksel güçten etkilenmeme gibi bir özelliği yok hulk dr. manhattanı saniyede öldürür.supermanin kara deliği taşımasının sebebi hem çok güçlü hemde uçabiliyor olması hulk uçabilse hulkta taşıyabilir.ve wwh kesinlikle yalandır çünkü 2003 yılındaki hulk filminde hulka atom bombası atıyorlar birşey olmuyor sentry nin yumruklarından mı etkilenecek?ve doomsday sonsuz güce karşı bağışıklık kazanamaz hulkta onu öldürür.superman konusuna hiç gelmeyecem youtubeda hulkun supermani yendiği video var ve fan yapımı değil kanadalı animatör michael habjan yapmış inanmıyorsan videonun sonunda çıkan yazıları okuyup görebilirsin ve bu mesajımı kopyalayıp o konuya yapıştırırsan sevinirim bakalım ne cevap verecekler.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      378 Mesaj
      04 Kasım 2012 14:25:14
      bencede çok saçma küçücük çoluk çocuklara acıdıkları ıçın evet dıyorlar başkalarınada hayır dıyorlar bence saçma. yetenek degıl duygu yarısması. bırde bır kopektı en son sampıyon onun neresı yetenek gıt k9 egıtım merkezlerıne butun kopekler oyle egıtımı bunun neresı yetenek.


      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.