Şimdi Ara

[YERLİ PC STRATEJİ SAVAŞ OYUNU] Art of Guile (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Geri dönüşününz ve ilgiliniz için teşekkürler.

    İlk olarak söyleyeceğim şey oynadığınız oyun "Alpha"dır. Oyunlar böyle safhalardan geçilerek geliştiriliyor. Dolayısıyla destek vermek isteyenler sizin de yaptığınız gibi biraz zamanlarından feragat edip oyunu incelemeleri gerekiyor. Siz yorumunuzu oyunu "Release" versiyonu görerek yapmışsınız ve biz de bunları değerlendirerek "Release"e daha iyi yapmaya çalışacağız elbette.

    Çoğu yerde görsel eksilerden bahsetmişsiniz. Burada oyunu yapan ekibin benle birlikte iki kişi olduğunu belirtmek isterim.

    Warhammer 40K pek bildiğim bir oyun değil. Dolayısıyla bu konuda yorum yapamayacağım.

    Yapılardan çıkacak olan askerlerin konumunu belirleme sıkıntısından neyi kast ettiğinizi anlayamadım. Her üretici binanın "Set Rally Point" yeteneği bulunmakta ve bunu kullanarak (veya bina seçiliyken herhangi bir yere sağ tıklayarak) üretilen ünitelerin üretildikten sonra nereye gideceklerini seçebiliyorsunuz.




  • erkmdtgl E kullanıcısına yanıt
    Oyunun Alpha olduğunun ve nasıl safhalardan geçilerek geliştirildiğini bende biliyorum. Size sadece ilk bakış sundum ama akılda sadece grafiğin kalması olmadı. Şuan için yapay zekanın durumu ve oyunun genel oynanabilirliği üzerinden bahsettim. Ancak net fikirler için biraz daha geliştirilmesi gerekiyor bence. Biraz da benim gibi kişilerden ne gibi konularda geri dönüş beklediğinizi söyleyebilirseniz sanki ortaya daha yararlı fikirler çıkarabiliriz. Yani farklı bir göz, akıl tarafından oyunun neresi için yorumlar bekliyorsunuz?


    Anlamadığınız yer içinse, mesela asker üreten binaya "üretimini şu bölgeye çıkar" dediğimde tank üreden bina da üretimini oraya çıkarıyor. Yani asker binası sağa, tank binası sola çıkarım yapmadı. Belki de o an oyuna ait oluşan bir bug du bilemiyorum.
  • Sadece öneri nasıl olacağını bilmiyorum ;



    Oyuna aynı anda 2 veya daha fazla base i yöneterek başlasa, biri ana base diğeri farklı özelliği olan base gibi. Böyle bir mod nasıl olur.

    Çeşitlilik oluşun diye

    işçi bas ekonomi yap, asker yap Büyün stratejilerin ana mantığı bu. Burda farklık belki iyi olur.
  • Tekrar merhaba,

    Yapay zeka oyunda yapılan her değişiklikle birlikte tekrar kalibre edilmesi gereken bir unsurdur. Dolayısıyla oyunun gelişimini tamamlamadan yapay zekanın da oturmasını beklemek doğru değildir. Geri dönüşlerden beklentimiz oyunun bulunduğu duruma göre her türlü fikrin beyan edilmesinden başka bir şey değildir.

    Asker toplama mevzusu hatasız bir şekilde çalışıyordu en son ben tekrar kontrol edeceğim.

    İlginize teşekkürler. İyi günler dilerim.
  • enchanted E kullanıcısına yanıt
    Üzerine düşünülebilecek bir fikir. Oyun buna göre tasarlanmamış olsa da söylediğiniz gibi oyunun bir modu olabilir. İlginize teşekkür ederim.
  • Greenlighttayız desteklerinizi bekliyoruz.http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=827295953
  • Oyunda ayni age of taki gibi oyun oncesi kucuk secenekleri secebilmeliyiz. Mesela aklima gelen ilk sey cossacks taki gibi bazi binalarin yanina dusman yanasinca o binalar dusmana gecebilmeli. Age of taki gibi derken de sunu kastediyorum : bunu tek tusla acip kapatabilme gibi bir ozellik baya iyi olur mesela

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.