Şimdi Ara

Yerli otomobilin fabrika inşaatı başladı: Üretimle birlikte yerli batarya devreye alınıyor! (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
483
Cevap
0
Favori
13.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok umudum yok ancak umarım her şey planlandığı gibi olur ve biz de görürüz. Burada tasarımı şuradan, parçaları şuradan aldık, yerli değil vs. demek çok basit argümanlar. Bir işe sıfırdan giriyorsanız destek alarak girersiniz, işi öğrendikten sonra kendiniz üretirsiniz. Çoğu şey için geçerli. Yerli üretimden ziyade yerli marka olması çok daha önemli. Zaten yerli marka olmaksızın %51'i oranını çok daha aşan araçlar üretiliyor Türkiye'de, ama önemli olan markanın yerli olması. Birçok marka kendi ülkesi dışında fabrikalar açıyor, başkasına parça ürettiriyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R_DeNiro -- 20 Temmuz 2020; 16:4:11 >
  • Sen elektrikli araçların motoru küçük diye az enerji istediğini mi düşünüyorsun? O sadece oyuncak arabalarda geçerli. Güneş enerjisi ile bu büyüklükteki araçlarda işe yaramaz çünkü bu araçların motorları çok güç istiyor ve bataryaları çok büyük. Güneş panelleri bu büyüklükteki bataryaları dolduramaz gereksiz ağırlık yapar bir de üstüne üstlük gereksiz pahalı sonra elektrikten kazanayım derken zarara girersin. Zaten faydası olsaydı bir çok elektrikli otomobil markası kullanırdı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Osiris34

    edit

    Yani ülkede eğitimli arttıkça işsizliğin artması arasında bir korelasyon yok. Sen üniversite okumayıp cahil kalsaydın da bir işinin olacağının garantisi yoktu. Eğer öyle bir iş varsa şu an işsiz olmazsın zaten. Sizin gibiler üniversiteden mezun olur olmaz devlet bize iş versin diye bakıyorsunuz. Bu sosyalist kafayı bırakın. Toplumda genel olarak belli işlerde uzman eğitimli insanların artması o ülkenin refahını uzun vadede artırır. Lise mezunlarının yoğun olduğu bir ülkede ancak niteliksiz iş gücü pazarlarsın. Nitelikli insan yetiştirdikçe ürettiğin işin kalitesi de, maddi ederi de artar. Yabancı yatırımlar da buna göre gelmeye başlar ülkeye hatta. Bugün eskisinden farklı olarak çeşitli IT, mühendislik, Bilişim sektörlerinde firmalar TR'ye daha fazla yatırım yapmaya başladı, çünkü artık toplumda lisans eğitimli insan sayısı artmaya başladı. Ayrıca evet lisanslı insan sayısı artmaya başlayınca bunlar arasındaki rekabet de arttı, artık üniversite mezununun eskisi gibi rahat iş bulması daha zor çünkü artık önemli olan lisans eğitiminin üzerine neleri koyduğun. Daha nitelikli olan daha fazla tercih ediliyor artık, bu da eşyanın tabiatı geregidir.

  • TIGERSHARK kullanıcısına yanıt
    Opel içten yanmalı motora sahip araçlar üreten bir firma. Opeli satın alsa da elektrikli otomobili aynı fabrikada üretemez. Yeni bir platform açması gerekirdi. Bilip bilmeden yorum yapmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meyveli kaktöş

    Sen elektrikli araçların motoru küçük diye az enerji istediğini mi düşünüyorsun? O sadece oyuncak arabalarda geçerli. Güneş enerjisi ile bu büyüklükteki araçlarda işe yaramaz çünkü bu araçların motorları çok güç istiyor ve bataryaları çok büyük. Güneş panelleri bu büyüklükteki bataryaları dolduramaz gereksiz ağırlık yapar bir de üstüne üstlük gereksiz pahalı sonra elektrikten kazanayım derken zarara girersin. Zaten faydası olsaydı bir çok elektrikli otomobil markası kullanırdı.

    cümleyi tam kuramadım kusura bakma başka anlamlara geldi. Buna taksam derken paneli alıp araca monte etmeyeceğim. sonuçta evinin önüne çekeceksin aracını bahçendeki panellerin bu araca bağlanması çok güzel olur.

  • Bu araç premium sınıf bir araç. Bunu Alcantara tavan döşemesi ve Koltuk kalitesinden anlayabilirsin. Öyle renault megane ayarında olmadığı için bu aracı almak her yiğidin harcı değil. İlk çıkacak aracın premium sınıf olması normal çünkü yurt dışı pazarında kaliteli algısının oluşturulması lazım. Zaten bu aracın rakiplerine bakarsan Jaguar i-pace, Mercedes EQC, Audi E-tron vs. Bu araçların Türkiye fiyatları ortalama 900.000 - 1.000.000TL

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Piyasaya girmek zor bir iş ama Türkiye yine de deniyor. Uluslararası endüstrilere becerilerini göstermek istiyor. Proje aynı zamanda Türk tedarikçileri ve bileşen üreticileri için bir performans gösterisi. Bir Türk ürünü yaratmak güzel, teorik olarak mümkün ve heyecan verici olabilir, ancak dikkatli olunmalıdır. Kapitalizmde otomobil şirketleri artık bir ağa bağlanmadan üretim yapmıyorlar. Bu uluslararası yapıları kullanmak istemiyorsak, para hızla tükenebilir. Ama bence yetkililer bunu düşünmüştür.


    Belki de yerli olunca üretim daha rekabetçi hale gelir, bilemiyorum.




    Bu nedenle ulusal üretim tartışmasında hakaretlere gerek yoktur. Sistem sorunun doğruluğunu ve yanlışlığını zaten kendisi belirliyor. Misal benim ama satamıyorum, üretsem ne yazar. Uluslararası piyasalarda onunmuşun seninmişin önemi yok ki, herkes para getiriyor mu ona bakıyor. Kapitalizmin teknesiyle kayıyorsak, bu alanda egoyuda para tatmin ediyorsa dikkat edeceğimiz budur, yoksa civatası kimin mis de bilmem ney mis gibi tartışmalara hiç gerek yok. 

  • aserkang kullanıcısına yanıt
    Teşvik için bu araca özel ÖTV indirimi yapılacaklardır her türlü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redferrari

    Ben gercekciyim, yapilabilkrlik açısından bakıyorum olaya, yerli oto bu ülkede pek çok bayinin ve galericinin siyasetçinin işine gelmiyordur, bugün Kanal İstanbul yapılması için takla atanlar ,2 M2 fabrikayı pat diye dikerler ama , bu işi alan taşıyıcı şirket devleti yolmadan bırakmaz, bu ülkede bir belediye 200 metre asfalt Atacak diye 2-3 hafta gövde gösterisi yapıyor, haşa sanki asfalti belediye başkanı direk yarattı da övüne ovune bitmiyor bu yol kanal işleri

    Altay tankı yerli üretim seri üretim olacaktı 10 sene oldu nerde Altay tankı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerli falan diye çokta şey yapmamak lazım. Her " yerli " üretim gibi bunun da fiyatı bize kazık, yabancıya ucuz olur. Fındık üretirsin kilosu 100 tl. Hesapta buz dolabı üretirsin, halka 3600 TL. Alman'a 200 - 300 euro. En düşük maaşlı almanyada yaşayan bir türk saf ücretiyle 4-5 tane alabilirken, vatandaşımız yerli buzdolabının anca dondurucu yerini alıyor maaşıyla. Arada uçurum var iken her fırsatta " bizi kıskanıyorlar " lafları da komik oluyor. Gene bir seçim vaadi, gene çıkınca kazık olacak bir ürün.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batman

    Yerli falan diye çokta şey yapmamak lazım. Her " yerli " üretim gibi bunun da fiyatı bize kazık, yabancıya ucuz olur. Fındık üretirsin kilosu 100 tl. Hesapta buz dolabı üretirsin, halka 3600 TL. Alman'a 200 - 300 euro. En düşük maaşlı almanyada yaşayan bir türk saf ücretiyle 4-5 tane alabilirken, vatandaşımız yerli buzdolabının anca dondurucu yerini alıyor maaşıyla. Arada uçurum var iken her fırsatta " bizi kıskanıyorlar " lafları da komik oluyor. Gene bir seçim vaadi, gene çıkınca kazık olacak bir ürün.

    Size hak veriyorumda buzdolabı örneği yanlış çıktı onu söyliyimde avrupada satılan minimum-frost türkiyede satılan no-frost


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olayın takipçisiyim inslh yaparlar. Hayırlısı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: meyveli kaktöş

    Teşvik için bu araca özel ÖTV indirimi yapılacaklardır her türlü.

    Öyle birşey yapma hakları yok piyasaya ağır müdahele rekabet kuruluna aykırı sayılır ve tonla araba markası türkiyeden çekilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Bu ulkede teror 50 yildir var. Akp ile alakali degil. Ondan once de vardi, sonra da olacak.

    Cunku sizin kafa bu ulkede oldukca terör bitmeyecek.



    Alıntıları Göster

    Sizin tıplumun başına bela ettiği ne istedik de vermedik dediğiniz fetö terör örgütü gibi mi mesela.Son 18 senede 1 olan terör örgütü sayısını ikiye üçe çıkardınız.Sayenizde meclisi bile bombalanan ülke konumuna geldik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Nereden baksan yalan ve hatalı yazmışsın. Daha TS1400 Helikopter Motorunu T700 i motoruyla karşıtırmışsın. 2 si farklı proje biri lisans altında üretilen T70 in motoruki motorun en önemli kristal döküm parçalarını biz üretiyoruz.Diğeri tamamen bize ait TS1400 motoru.


    PD170 Alman demişsin.Senin dediğin aslında PD155 motoru.Biz PD155 in dökümünün lisansını aldık ve burada ürettik şuan operasyonlarda kullanılıyor. PD170 ise tamamen bize ait olan motordur.Onuda ürettik ve şuan operasyonlarda kullanılıyor.Sen önce projeleri iyi öğren sonra gel burada yorum yap.

    T129 ile ilgili de yazardım ama seninki bilerek isteyerek yalan atıp insanları yanıtlmaya çalışmak.Buda senin bir zaman kaybı olduğun anlamına geliyor.


    Şu an Savunma sanayii tarihte hiç olmadığı kadar bağımsız ve bu senin gibi ideolojik saplantılı kişileri rahatsız ediyor.Bu çok net.


    Bir daha da böyle saçma ve yalan yazma böyle madara olursun.



    Alıntıları Göster

    mırıldanma...


    lisans satışı bir bizim ülkeye olmuyor. Çin'e bile lisanslı ürün veriyorlar. Çin zaten komunist ülke her türlü yalanı yedirir milletine de... bizim islamcı kesimin bu palavralara devam etmesi... ayrı ilginçlikte.


    https://www.reuters.com/article/us-usa-china-aircraft-exclusive/exclusive-u-s-grants-ge-license-to-sell-engines-for-chinas-new-airplane-idUSKBN21P20U

  • fuckulteli kullanıcısına yanıt
    Bu araç üst sınıf bir araç zaten. Yeni çıkan bir marka olduğu için ne kadar iyi olduğunu kanıtlaması lazım. Bu bir pazarlama stratejisi. O yüzden zaten ilk başta Türkiye'de herkesin alamayacağı bir modelle başladılar. ama Avrupa'da alınabilir bir model olacaktır. Zaten ileride uygun fiyatlı modeller gelecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hollowman_

    kes ya mesajların cehalet akıyor resmen, okurken kusasım geliyor.



    Alıntıları Göster

    Bence sen kes.Esas cehalet cahillik senin mesajlarında.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m-99 M kullanıcısına yanıt
    2.0TDİ Passat'ı 500 bin TL'ye alan kerizler olduğu sürece 250 bin TL'ye 2 kat daha güçlü bu aracı alacak çok kişi olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt
    VW yılda 10 milyon araç satıyor. 7 yılda 1 milyon üretim öyle abartılmış bir rakam değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.