Şimdi Ara

Yerli otomobili Koc Yapacakmis (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
224
Cevap
0
Favori
7.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Yerli otomobili Koc Yapacakmis
  • Şahin 1.3 multijet 70bg
  • Yazıklar olsun sizlere bursanın öz malı albea ile dalga geçiyorsunuz

    bir kere arabanın adı doğan 1,3 multijet değil

    Araba Bıldırcın multi air 1.4 ve servis garantili
    LPG uyumlu (arka camlar otomatik)
  • arkadaşlar bu MALBEA projesi başarısız olursa ki olucak.Türkiyede bir 50 yıl daha yerli otomobil konusu açılmaz.ülkenin kendine olan güveni çok büyük sarsılır.adamların amacı bu galiba.piskolojik savaş....çok sinir oldum şimdi
  • Yerli oto ölü dogdu desenize
  • http://forum.donanimhaber.com/m_51569280/tm.htm

    Benzer örnekler. Kuzey kore'nin halkçı otomobili

    Demek ki koca ülkem k. kore'den ancak bir tık önde imiş
  • fiat destekli olacaksa yerli otomobil
    artık yarı yerlı yarı italyan mı olacak bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Para yine yahudi lobisine gidecek desene.

    Zafer Çağlayan değil miydi zaten Israil ile ticari ilişkilerimiz hiç bu kadar iyi olmamıştı diyen Zavallı halkım da hala "Vatan, millet Sakarya" modunda...

    Ha, herşeyi geçtim, Ankara'da, özellikle Çankaya taraflarındaki ofisleri bilen bilir, ortak proje yapılan Israil'li firma veya projenin haddi hesabı yok

    Kardeş, ABD ne isterse o olur.

    Bu 1938'den beri böyle gelmiş, böyle gider.



    http://www.demirmedya.net/anasayfa/tum-yazarlar/item/11352-t%C3%BCrkiye'ye-adnan-menderes-zamaninda-


    Mevzu derin, sayfalarca yazabilirim. Lakin burada siyaset yasak.
  • koç ismi geçince yeni arabanın donanım özellikleri gözümde canlandı bir an. :))) şahin 2015 model, fren standart, elle açılır 4 cam standart, 4 koltuk standart, kas yapıcı direksiyon standart, sol dış ayna standart, kilometrede 70krş yakan full karbüratörlü 4 silindirli dandik motor standart, kendine çekince kapanan kapılar standart. yokuşta geri kaymayı önleyici kazık gibi el freni standart. opsiyonlar..... sağ dikiz ayna opsiyon, paspas opsiyon, klima opsiyon, abs opsiyon, airbag (o da ne?) esp (git işine)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 16 Ocak 2012; 20:19:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    koç ismi geçince yeni arabanın donanım özellikleri gözümde canlandı bir an. :))) şahin 2015 model, fren standart, elle açılır 4 cam standart, 4 koltuk standart, kas yapıcı direksiyon standart, sol dış ayna standart, kilometrede 70krş yakan full karbüratörlü 4 silindirli dandik motor standart, kendine çekince kapanan kapılar standart. yokuşta geri kaymayı önleyici kazık gibi el freni standart. opsiyonlar..... sağ dikiz ayna opsiyon, paspas opsiyon, klima opsiyon, abs opsiyon, airbag (o da ne?) esp (git işine)


  • Yeni bir tofaş doğuyor desenize.Yine dağ fare doğuracak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deli_poyraz

    Yeni bir tofaş doğuyor desenize.Yine dağ fare doğuracak.

    fare değil kuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haktan.528

     Yerli otomobili Koc Yapacakmis


    Ne alaka...
  • Fiat desteği varsa yandık... yeni sahin doğanlar geliyor demek
  • Bizimkiler HYBRID motorları yine tersten anlamışlar. Adı Türk, kıçı İtalyan olunca HYBRID yaptım zannedip seviniyodur. Ne beklersinki zaten
    Hey Allam ya, bu ülkeden hiçbişi olmaz arkadaş.
  • önemli bir gelişme

    hadi hayırlısı
  • gazetede de FIAT yapacak deniyordu. Hayırlısı artık ne diylim
  • benim anlamadığım herşeyi hazır olan arabayı niye 2014 de üretecekler. Millete yerli araç yapmak için çok uğraştık izlenimi vermek için mi?
    yurtdışında yeni sienna var belki de onu getirecekler
  • Birisin yardımında başlanacağı zaten belliydi. Bir fabrika kurup, oturup nasıl yapsak ki ya deyip, kalıpları basmaya mı başlayacaklardı? Sizin yerli arabadan anladığınızla, yapmak isteyenlerin anladığı tamamen farklı.

    Bu işleri yapabilmek için belli bir altyapı gerekli. Pekçok sistem için bile zaten ücret ödenmek zorunda ya da yeni sistemler geliştirilmek zorunda ki bunlar da onlarca yıl alıyor. Bir motor geliştirmek gerekli herşeyden önce. Bildiğimiz gibi birbiri ile alakasız pekçok marka aynı motoru kullanıyor bunun bir sebebi var değil mi ?

    Bir de herkes neden Fiat'ın ortaklığı istmiyor bunu da anlayamıyorum. Şu an Fiat'ın ürettiği "herhangi bir araç" Türk Markası adı altında üretiliyor olsa bence çok güzel olurdu. Bir albea bugün ne kadar çok satıyor ülkemiz şartlarında, bir de buna benzer bir aracın Türk Malı olarak satılmasını düşünelim. Olayın bir de kalite, güvenlik, dayanıklılık ile ilgili olan kısmı var. Kendi açımızdan bakalım; ülkemize bilmediğimiz bir marka geldiğinde arkasında kim var, kim destek oluyor bunlara bakıyoruz. Bazı şeyleri kendimize kriter alıyoruz. Üstelik bazı testlere girip belli başarılar elde etmek gerekiyor, bunlar dükkanı açıp ertesi gün aracı üreterek başaracağımız şeyler değil.

    Olayı sadece kuş serisi gibi de düşünmemek gerek o zaman ki şartlar ile şu anki şartlar farklı. O zaman yeni bir araç geliştirmeye gerek duymadı koç grubu çünkü tekeldi. Ve firmalar biz daha iyi araçlara binelim diye araç üretmez onların amacı kar yapmaktır. Eğer kar yapmak için birşey yapmaya gerek yoksa onlar da yapmaz. Şu an da bakın albeayı bile beğenmiyoruz. Bir de olayın şu boyutu var ki, doğanın, şahinin çıktığı dönemin diğer araçlarına bakın. Söylendiği gibi teknoloji yoksunu araçlar değildi. Onları bu duruma düşüren teknolojinin gelişmesine rağmen ülkemize gelmemesi ve koçun bu sebeple iyi paralar kazanmasıydı. Burda suçu fiata atmamak gerekli diye düşünüyorum.

    Bugün herkes Fiat'a yükleniyor. Bu Mercedes olsa belki daha iyi olurdu ya da olmazdı bilemeyiz fakat elini taşın altına Fiat koymuş o veya bu sebeple, belli risklere girmiş. Çok büyük karlar getirecek bir proje olsaydı pek çok kişi bu projeye ortak olmak isterdi. Sonuçta Koç ve Fiat tabiki kendi karlarını da düşünerek bir işe girmişler. Eğer başarılı olunursa, marka güçlenirse yavaş yavaş yardımlar azaltılır, bizim markamız da AR-GE çalışmaları yapar ve kendi araçlarımıza koyar, yeni fabrikalar kurarız vs. böylelikle de marka tam anlamıyla gerçek bir marka olur. En azından ellerini taşın altına koydukları için bile belli bir övgüyü hak ediyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beYdeNbeY -- 16 Ocak 2012; 21:26:15 >
  • Adami enayi yerine koyuyorlar valla.milli otomobil diyerek heyecanlandiriyorlar.hayatta yanina bile yaklasmam.batsinlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.