Şimdi Ara

Yerli otomobil üç farklı güç seçeneğine sahip olacak (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
209
Cevap
1
Favori
23.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2022 nasıl çıkacak diyenler çok basit yerli olmiyacak %10 parçasını burda üretiriz deriz ki dünyada hiç bir ülke %70 80 kendi üretmiyor akepe seçmeni inanır zaten biat etmeye meyilliler klima düğmelerini falan biz üretiriz onun dışında yurt dışından getirir montajlarız olur biter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnanmak istiyorum ama nedense hala inanamıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yerli otomobille alakalı olarak seçim malzemesi olarak yapıldığı ve gerçekten böyle bir yatırımın varlığına inanmayan ciddi bir kesim var. şunu söyleyebilirim; projede çalışan yakınlarım var ve sabah akşam ciddi anlamda çalıştıklarını biliyorum. ortada bir prototip var ancak henüz hala pre-alpha aşamasında olduğunu biliyorum. (gösterilmedi)

    sınırlı ve kıt kaynaklar göz önünde bulundurulduğunda otomobil işi artık geç bir yatırım gibi bakılsa da elektrikli araçların piyasası henüz yeni oluşuyor. 2019 yılında elektrikli araç toplamı dünyada 2 milyon. Türkiye’nin bu alanda yatırım yapmasını mantıksız bulmuyorum.

    önemli olan artık sözlerinde durmalarını. durmuyorlar o ayrı...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Çin de üretimi yapılan elektrikli araç alınır.

    2 3 değişiklik yapılır.

    Yerli diye çıkarılır. Na böööle
    Ona da razıyız o bile yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duymak istediğimizi duyuruyorlar, icraata gelince ığğğk

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Forumdaki arkadaşlar hep kötümser hep kötümser.
    Arkadaşlar burada gerçekten profesyonel bir iş yürütülüyor bu araç olacak bunu kafanıza sokun lütfen. En fazla 2023'e sarkar fazlası yok. Aralık ayında inşallah güzel bir tasarım bizi selamlayacak.
    Bu işte kafamdaki tek olumsuz nokta fiyatlar beklenin üstünde olacak büyük ihtimal.
    Olumsuz yorumların çoğu fabrika muhabbetine sarmış ama biz ülke olarak montaj fabrikası konusunda çok tecrübeliyiz bunu unutmayalım.
  • Bunlar bi hayal ürünü olmaktan çıkıp hayata geçer umarım. Ülkemizin böyle üretimlere ihtiyacı var. Sabırsızlıkla bekliyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazzow

    Forumdaki arkadaşlar hep kötümser hep kötümser.
    Arkadaşlar burada gerçekten profesyonel bir iş yürütülüyor bu araç olacak bunu kafanıza sokun lütfen. En fazla 2023'e sarkar fazlası yok. Aralık ayında inşallah güzel bir tasarım bizi selamlayacak.
    Bu işte kafamdaki tek olumsuz nokta fiyatlar beklenin üstünde olacak büyük ihtimal.
    Olumsuz yorumların çoğu fabrika muhabbetine sarmış ama biz ülke olarak montaj fabrikası konusunda çok tecrübeliyiz bunu unutmayalım.
    Niye kötümser olmasın halk? Ülkeyi yönetenler 10 yıldır şu tarihte yollarda olacak diyenler iyide halkmi kötü? Milli deyipte rakiplerinden daha pahalı satilacaksa ne anlamı kalır? Herkes daha hesaplı almanın peşinde zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav he he

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gürcan Karakaş'ı kendiniz gibi boş biri sanıyorsunuz herhalde siz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim bilir bir gün...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    Ya bir yürü git, 1,7 'yi 3 katına çıkar 5,1 yapar bu da yüzde 200 artışa isabet demektir, 100 tl 200 tl olduğunda iki katına çıkmış demek olur bu da aynı zamanda yüzde 100 artış demek olur, yani azıcık matematik öğren derim, işkembeden sallama devlet kötüleyeceğim diye.

    Alıntıları Göster
    1.7 den düşüş göstermek için gösterdim onu. En düşük 1.15-20 civarı idi. Neden 1.7 ' den alıyorsun, her türlü yalana sahtekarlığa harama devam ediyorsun, insanda biraz utanma olur. 1.15-5.76 hesapla bakalım. Ha bu arada 7.15 gördüğünde kaç kata çıkmış onu da görelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redeemertr -- 24 Ağustos 2019; 13:14:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaaydemir1

    Tek grafik sizde yok buyurun doların hızlı yükselişi ve sebeplerini gösteren bir grafikte benden size gelsin sadece gezi olaylarının zararı 157 milyae dolar sebepleri görmeyip hökomot okonomoyo botordo demek çok ikircikli ve haince bir ikiyüzlü bir tavırdır bu hükümet küresel ölçekli ekonomik çöküşlerle krizlerle karşılartı fakat herşeye rağmen çok şükür bizi teğet geçti bana bilir kişi edasıyla ekonomiden bahsederken sebeplerini görmemeniz gerçekten üzücü
    hahahaha ne güzel sallamış. 2001 krizinden çıkışı IMF sağladı. Doların düşüşü Kemal derviş ve IMF ekonomik planları ile oldu. Onlar bitti sonrası ne oldu? Ekonomi akp ye kalınca komple çöküş başladı. Ülkenin dış borcu ne kadar bir söyle bakalım. Vatandaşın kredi borcu ne? Yüz milyarlarca dolar civarında. Ülke borcun faizini ödeyemez durumda. Senin gibi beleşten bankamatikten para çekenler anlamaz vatandaşın halinden. Ülkeyi parsel parsel satarak ekonomi iyi izlenimi vermeye çalıştılar, sadece savaşta kullanılması beklenen ihtiyat akçesini bile sömürdüler. Şu an para kalmadığı için firmalara vergi borcunuzu ödeyin diye aralıksız ihtar çekiyorlar. Çöküş batış yakın. akp ancak yandaşına para yedirir ama o devir bitti, kasa boşaldı. Ekonomi bundan sonra yokuş aşağı freni boşalmış kamyon gibi çakılacak. Bunlar iyi günler, turizm/tarım sonbaharda çöküşe geçince çok eğleneceğiz.


    EKONOMO COOOOHHH EYYÜÜÜ KARRDAAŞŞŞIIMM, OYUUUN BÖYÜHHH YEEEĞĞEEENN, HÜLOOOOĞĞLOLOLO

    Yerli otomobil üç farklı güç seçeneğine sahip olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redeemertr -- 24 Ağustos 2019; 13:23:24 >




  • 200bin+ TL olur ise o araç diğerleri ile nasıl rekabet edecek? Onun için bile 2022yi önce beklemen lazım. Yerli araç şu tarihte yollarda diye çok haber okuduk.

    Tahminim 2022ye beyinlerden zaman rezervasyonu (vadeli inandırma) o zamana kadar dışarının tüm ürünleri girer yerleşir yerli araçtan fiyat/performansıda yüksek olur. Yerli araç ise o tarihte olur mu olmaz mı o bile şüpheli.

    1. Bu aracın testleri nerede?
    2. Marka adı nedir? Patent, lisans alınmış mı?
    3. Fiyat bilgisi nedir?

    ....... bir sürü soru var

    öteki türlü beyinleri inandırıp beklemeye alıp pauseda bekletirken büyükler o işlerde içeride çoktan ilerlemiş olacak. Eğer millet kandırılıyor ise (örnek çok) en acilinden şimşek şeklinde Allah belanızı versin.

  • Üç farklı güç seçeneği çok iyi güzel olmuş.

    Hem herkese hitap eder hem de hitap edilenler çok kararsız kalmamış olur. İdeal.
  • Yerli otomobil 2018 yılında yollarda olacak denmişti 2018'i bekleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazzow

    Forumdaki arkadaşlar hep kötümser hep kötümser.
    Arkadaşlar burada gerçekten profesyonel bir iş yürütülüyor bu araç olacak bunu kafanıza sokun lütfen. En fazla 2023'e sarkar fazlası yok. Aralık ayında inşallah güzel bir tasarım bizi selamlayacak.
    Bu işte kafamdaki tek olumsuz nokta fiyatlar beklenin üstünde olacak büyük ihtimal.
    Olumsuz yorumların çoğu fabrika muhabbetine sarmış ama biz ülke olarak montaj fabrikası konusunda çok tecrübeliyiz bunu unutmayalım.
    Kötümser?

    2016 yılında 30 40 adet üretilecek, 2018 yılında yollarda olacak denmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firat_kilic

    200bin+ TL olur ise o araç diğerleri ile nasıl rekabet edecek? Onun için bile 2022yi önce beklemen lazım. Yerli araç şu tarihte yollarda diye çok haber okuduk.

    Tahminim 2022ye beyinlerden zaman rezervasyonu (vadeli inandırma) o zamana kadar dışarının tüm ürünleri girer yerleşir yerli araçtan fiyat/performansıda yüksek olur. Yerli araç ise o tarihte olur mu olmaz mı o bile şüpheli.

    1. Bu aracın testleri nerede?
    2. Marka adı nedir? Patent, lisans alınmış mı?
    3. Fiyat bilgisi nedir?

    ....... bir sürü soru var

    öteki türlü beyinleri inandırıp beklemeye alıp pauseda bekletirken büyükler o işlerde içeride çoktan ilerlemiş olacak. Eğer millet kandırılıyor ise (örnek çok) en acilinden şimşek şeklinde Allah belanızı versin.
    220+ olması kesin gibi. 3 yıllık enflasyon %50 yi bulur. C sınıfı giriş fiyatı 220 den başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ülkenin dış borcu ne kadar demişsin.

    Öyle hazıra konmak yok biraz araştır valla tek tek okudum tüm raporları sayende aşağıdaki bağlantıya da koydum beleş ekmek yok sende benim gibi oku bir zahmet

    Birde ben hiç bir zaman ekonomi çok iyi demedim ama sebep ve sonuçlarına bakmak lazım dedim ve halada diyorum. Sözde bu ülke için canını verecek o zenginler o ağa babaları taşın altına ellerini komadıkları yük hafifletmedikleri için ekonomi şu anki durumda tüsiad allah aşkına o derneğe üye şirketler son dönemde kaç yeni istihdam sağlamışlar kaç fabrika kurmuşlar bunları sorgulamayın anca

    dovlot fobroko kormodo ozolloştordo tonk poloto kotoro vordo
    neden verdi onuda söyleyeyim koç diye bir firma var bu ülkeyi 100 yıldır sömüren onlar bir tank üretemedi ve devlette yeniden ihaleye çıktı ve doğru katar ortaklığında bir firmaya BMC'ye verdi neden mi onu da söyleyeyim koç grubu 2018 yılındaki ikinci ihalede ki ilk ihaleyi kazanmış ama somut hiç bir şey üretmemiştir bundan dolayı 2018 yılında yeniden ihl edilmiştir ve koç grubu da milletin vergilerini cebine indirmiştir neyse 250 tank için koç grubu 7 milyar dolar isterken BMC 4 milyar dolar der ve daha sonra 3.5 milyar dolara düşer bu rakamı adamların tüm hazımsızlığı bu bu yüzden tank palet diye ortalıkta bağırıyorlar yoksa verilen bir şey yok ve ALLAH korusun bir savaş durumunda o fabrikayı kullanıma açmayacak adamın anlını karışlar devlet sizlerde araştırmadan okumadan birilerine çanak tutun anca

    haklısın gardaş sanada hülooooogggg toyyobon kılloro

    mevzu ne siyaset ne düşmanlık konu siyaset üstü olmuş çoktan ama anlayan kim

    Dervişe de gelecek olursak
    Bunu da bir yazıdan alıntıladım.



    "2001 krizinin ardından pek çok kişi Türkiye'yi IMF ve Kemal Derviş'in kurtardığını ileri sürüyor. Oysa Türkiye'yi ne IMF ne de Kemal Derviş kurtardı.
    Peki o halde kim kurtardı Türkiye'yi? Türkiye'yi vatandaşın siyasi bilinci kurtardı. Çünkü Kasım 2002'de yapılan genel seçimlerde vatandaş parlamentoyu iktidarı ve muhalefetiyle tamamen değiştirdi. Ve AK Parti'yi iktidara getirdi. Dolayısıyla Başbakan Erdoğan'ın izlediği askeri harcamaları azaltan, eğitim ve sağlık harcamalarını çoğaltan maliye politikası hem sosyal adaleti hem de emek verimliliğini artırarak ekonomiyi işler hale getirdi. Bir de hemen hatırlatalım, bazıları Erdoğan'ın, Kemal Derviş'in ekonomik programını uygulayarak başarıya ulaştığını ileri sürüyor. Hatırlayacaksınız, Derviş de 2002 seçimlerine girdi. Vatandaş Derviş'in programına inansaydı onun seçime girdiği partiyi iktidara getirirdi. Oysa seçime giremediği halde Erdoğan'ın başkanı olduğu AK Parti'yi iktidara getirdi.
    Tekrar IMF'ye dönersek, Muhammed El-Erian'ın IMF değerlendirmesini de dikkate aldığımızda gerçekten IMF'nin çağ dışı önerilerde bulunduğunu söyleyebiliriz. Çünkü daha yeni Türkiye'ye faiz artırmasını önerdi IMF. Oysa tam aksine Türkiye'nin faiz artırmaması gerekiyor. Çünkü Merkez faiz artırdığı takdirde daha fazla sıcak para geleceğinden Türk parası değerlenip ithalat ucuzlayacağından tüketim eğilimi artacak, tasarruf eğilimi azalacak. Böylece cari açık daha da artacak. Kısaca karşımızda sorun çözmek yerine sorun yaratan bir IMF var diyebiliriz."


    Diyeceklerim bu kadar .
    Anan gile baban gile selam söyle ellerinden öperim akıllı olursan seninde gözlerinden öperim 😁

    Hazine ve Maliye Bakanlığı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaaydemir1

    Ülkenin dış borcu ne kadar demişsin.

    Öyle hazıra konmak yok biraz araştır valla tek tek okudum tüm raporları sayende aşağıdaki bağlantıya da koydum beleş ekmek yok sende benim gibi oku bir zahmet

    Birde ben hiç bir zaman ekonomi çok iyi demedim ama sebep ve sonuçlarına bakmak lazım dedim ve halada diyorum. Sözde bu ülke için canını verecek o zenginler o ağa babaları taşın altına ellerini komadıkları yük hafifletmedikleri için ekonomi şu anki durumda tüsiad allah aşkına o derneğe üye şirketler son dönemde kaç yeni istihdam sağlamışlar kaç fabrika kurmuşlar bunları sorgulamayın anca

    dovlot fobroko kormodo ozolloştordo tonk poloto kotoro vordo
    neden verdi onuda söyleyeyim koç diye bir firma var bu ülkeyi 100 yıldır sömüren onlar bir tank üretemedi ve devlette yeniden ihaleye çıktı ve doğru katar ortaklığında bir firmaya BMC'ye verdi neden mi onu da söyleyeyim koç grubu 2018 yılındaki ikinci ihalede ki ilk ihaleyi kazanmış ama somut hiç bir şey üretmemiştir bundan dolayı 2018 yılında yeniden ihl edilmiştir ve koç grubu da milletin vergilerini cebine indirmiştir neyse 250 tank için koç grubu 7 milyar dolar isterken BMC 4 milyar dolar der ve daha sonra 3.5 milyar dolara düşer bu rakamı adamların tüm hazımsızlığı bu bu yüzden tank palet diye ortalıkta bağırıyorlar yoksa verilen bir şey yok ve ALLAH korusun bir savaş durumunda o fabrikayı kullanıma açmayacak adamın anlını karışlar devlet sizlerde araştırmadan okumadan birilerine çanak tutun anca

    haklısın gardaş sanada hülooooogggg toyyobon kılloro

    mevzu ne siyaset ne düşmanlık konu siyaset üstü olmuş çoktan ama anlayan kim

    Dervişe de gelecek olursak
    Bunu da bir yazıdan alıntıladım.



    "2001 krizinin ardından pek çok kişi Türkiye'yi IMF ve Kemal Derviş'in kurtardığını ileri sürüyor. Oysa Türkiye'yi ne IMF ne de Kemal Derviş kurtardı.
    Peki o halde kim kurtardı Türkiye'yi? Türkiye'yi vatandaşın siyasi bilinci kurtardı. Çünkü Kasım 2002'de yapılan genel seçimlerde vatandaş parlamentoyu iktidarı ve muhalefetiyle tamamen değiştirdi. Ve AK Parti'yi iktidara getirdi. Dolayısıyla Başbakan Erdoğan'ın izlediği askeri harcamaları azaltan, eğitim ve sağlık harcamalarını çoğaltan maliye politikası hem sosyal adaleti hem de emek verimliliğini artırarak ekonomiyi işler hale getirdi. Bir de hemen hatırlatalım, bazıları Erdoğan'ın, Kemal Derviş'in ekonomik programını uygulayarak başarıya ulaştığını ileri sürüyor. Hatırlayacaksınız, Derviş de 2002 seçimlerine girdi. Vatandaş Derviş'in programına inansaydı onun seçime girdiği partiyi iktidara getirirdi. Oysa seçime giremediği halde Erdoğan'ın başkanı olduğu AK Parti'yi iktidara getirdi.
    Tekrar IMF'ye dönersek, Muhammed El-Erian'ın IMF değerlendirmesini de dikkate aldığımızda gerçekten IMF'nin çağ dışı önerilerde bulunduğunu söyleyebiliriz. Çünkü daha yeni Türkiye'ye faiz artırmasını önerdi IMF. Oysa tam aksine Türkiye'nin faiz artırmaması gerekiyor. Çünkü Merkez faiz artırdığı takdirde daha fazla sıcak para geleceğinden Türk parası değerlenip ithalat ucuzlayacağından tüketim eğilimi artacak, tasarruf eğilimi azalacak. Böylece cari açık daha da artacak. Kısaca karşımızda sorun çözmek yerine sorun yaratan bir IMF var diyebiliriz."


    Diyeceklerim bu kadar .
    Anan gile baban gile selam söyle ellerinden öperim akıllı olursan seninde gözlerinden öperim 😁

    Hazine ve Maliye Bakanlığı
    Söylediğin şeylerin %90'ı algı ve yalana dayanıyor. Koç kurulalı bile 60 yıl olmadı.Tek cümleden ne olduğunu belli etmişsin. Safi yalan ve dolan. Zaten senin gibilerin ne olduğunu herkes artık anladı ve kimse takmıyor, boşuna kasıyorsun. Bankamatiğine git ve milletimizin vergisinden gelen haram paranı yemeye devam et. Ama dikkat et yediğin hurmalar gün gelir bir taraflarını tırmalar hülocan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redeemertr -- 24 Ağustos 2019; 14:42:9 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.