Şimdi Ara

yerli malı aldesa sıralı sistem (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
16.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim sorunum halloldu.senin ki ne alemde.Öncelikle şunu söyleyeyim aldesa enjektörler yine siyah olmakla birlikte değişliğe uğramış.Bu yeniler ses yapıyordur belkide kafana takmayacaksın.Bu bir
  • ikinci olarak nasıl düzeltildi:
    Öncelikle şunu söyleyeyim sorunlarımız büyük bir yüzdeyle benzerlik gösterse bile çözümü farklı olabilir.
    Daha öncede söylediğim gibi programdan değil.Bir sorun çıktığında hemen herkes programa odaklanıyor buda insanların problem çözme yeteneğini azaltıyor.
    Servis programa baktı bişey yok.diğer yerlerde sağlam.Dediğim gibi benim önerimle enj. test ettik.1-4 silindiri benzine alınca proplem kalmıyordu(2-3 gazda).İlk önce enj. şüphelendik.Sipariş ve 2 gün sonra geldi taktık değişen bişey yok(aslında aynı gün enj. yerleri değiştirildiğinde problemin değişen tarafa kayması beklenebilirdi.BUnunda 2 terine 1 enj. gelince ben önerdim.Bu ogün akıl edemedik)Enj.ler sağlam.gaz kesici filtresini (toplam 25000 km gittiğim 2. filtre) değiştirdim.Sonuç olarak sistem sağlam
  • Sorun ateşleme bobininden miş!!! İnanılır gibi değil
    Bu işlemler yapıldıktan sonra bujilerim 5-10 binde,buji kabloları 15-20 binde yani iyi durumdalar.Geriye bir tek bobin kaldı.Neden inanamıyorum:Daha önce söylediğim gibi 2 ayrı serviste bilgisayara bakıldı ve ayrıca kontrol edildi,ayrıca bende benzinde kullanırken en ufak bişey yok.bu yüzden.
    Bobini değiştirdim herşey tıkır tıkır.İlk taktırdığımdan beri aslında bazı devirlerde kesiklik yapıyordu onlar bile düzeldi.Şu an beyinde gaz ayarları sıfırda yani hiç kalbre edilmedi.Edilmeden bu halde.Çok ufak 4000 devirde eski durumda yaptığı kesikliğe kıyasla hissedilmeyecek ara bir kasılma oluyor gibi fakat çok dikkat ederseniz onu kalibre ettirme gereği bile duymadım.Şu an mükemmel
  • daha önce söylediğim gibi fazlada gaz işi yapan şahısları eleştirmeyelim.Tarzları uslupları hoşunuza gider ya da gitmez fakat hiç kimse sorunlarla uğraşmak istemez sorunlu müşteri istemez.Sakinliğimizi kaybetmeyelim.Bu sorunları markalara mal etmenin de anlamı yok biraz da araba üreticileri adam gibi araba üretseler bu kadar sorun olmaz.Bende 2004 palio var memnunmuyum memnunum.Yakıtı şehir efsanelerinde geçtiği gibi yüksek değil fakat bu gaz işi sayesinde bobinin arızalandığını fark ettik.Sonuçta bir kusur benzinde göstermesede.Fakat nasıl oluyorda 3 yıllık arabada bobin sorunlu hale gelir gerçekten mantıklı bir izahını bilmek isterim yetkili ağızdan.Bol keseden ilk akla gelen olasılıklar dışında tabii.İlginçtir bobin üreticisi bosch.
    Acaba tobu kim tutar bosch mu yoksa fiat mı?
  • arcına rölantide gaz ver.aniden yüklen.Benzinde ve gazda ayrı ayrı dinle.Benzinde devir sorunsuz yükseliyor
    gazda homurtulu,kesikli,patırtılı ve söylediğin gibi bayılarak yükseliyorsa;sorun ateşleme sisteminden olma ihtimali yüksek.Buji, buji kablosu kontrol et yada ettir.Gerekiyorsa değiştir bunlar huzuli masraf değil.Sorun geçmezse.bobini değiştir(birinden bulursan ilk önce bunu yap).Bu arada aldığın bobini geri verenezsin.Eger geçerse paran sokağa gitmez geçmezse....Tabi farklı olarak boğaz temizliğinden de yapabilir fakat emin değilim.Sana ve tüm sorunu olanlara kolay gelsin.
  • serdaryar bendede hemen hemen senın kı gıbı bır problem var. araç albea 1.2 16v 2004 model rolantide benzindeki gibi aniden devirlenmiyor. 1. ve 2. viteste ani gaz vermeler de kapaklanma oluyor. sanırım bendede bobin sorunu var. bu bobin kaç ytl?.sizin sorunu hangi servis buldu. ben izmir deyim
  • arkadaşım geçmiş olsun
    Önerdiğim rölantide denemeyi yap.Sorunu bulamıyorlar program vesaireyle geçmiyorsa buji ve kabloların sağlamsa
    git bobini al.Ben orjinalini ankarada oto ünlü den 65 ytl ye aldım.yan sanayi 40 ytl.bundan bir ay önce fiyatlar 5 ytl aşağıdaydı.
    Usta daha öncede bizim arabalarla uğraşmış bulamamışlar en son bobinden sonra herşey yoluna girmiş.Yani durum klasik.Sizden ricam olacak
    lütfen varsa arkadaşlarınızıda organize edip sitemlerimizi fiatın wep sayfasından ulaştıralım.Çünkü ben gazı geçen sene taktırdım o zamanda garip kasılmalar vardı demekki araç en az 2 yıllıkken arızalı.Bu en iyi durum kötüsü araç garantideyken büyük ihtimal bunun olduğu fakat servise gittiğimizde .Abi araba canavar......sinirleniyorum neyse size kolay gelsin buradan ihtiyaç duyarsanız yine ulaşın
  • serdar bey sendede 1. ve 2. vitesler de ani gaz vermelerde araçta kapaklanma oluyormuydu.
  • evet evet oluyordu.Gazı yemiyor yığılıyordu bir müddey sonra açılıyor ve çekişi hissediyodun.Kalkışlarda utanır olmuştum,ya titreyerek ya da geç kalkabiliyordum
  • Sayın Serdaryal söylediginiz bobinin arızalı olup olmadıgını nasıl anlıyor servis. Yenisini takıp deneyerek mi, yoksa bilgisayarda mı.

    sakıncası yoksa bana sana ulsacagım bir tel verebilirmisin bu sorun canımı sıkıyor.
    iyi aksamlar.
  • bobin arızası ilgisayarla yada bobin sökülerek test edilebilir.
    iyi bir usta sorunuzu bulur ve çözer
  • arabayı iki kez bilgisayara soktum özellikle ateşleme sistemi dedim, bobin diyorlar dedim,hiç bir arıza göremediler herşey yolunda dediler.Birisi özel fiat servisi diğeri her araca bakan birisi.Arızayı kendi tecrübelerinden yola çıkarak önerdiler.Zaten bu yüzden benim değiştirmemde uzun sürdü.Test eden bir yer bulamadım.Bu hyeni nesil ateşleme bobinleri direkt avometre ilede ölçülemiyor.Aslında bosch servise gidilebilir.Sonuçta bobin bosch üretimi
  • arkadaşlar yerli malı yurdun malı ama görüyorsunuz arızalar birtürlü dinmiyor al taktır landi renzo kullan ökür boyu italyan malı
  • Sen italyanlarda sorun çıkmıyor mu zannediyosun? istersen tartarini hakkında soruların cevaplandığı konuyu bir oku veya diğer konuları. Önemli olan ustalık.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aymatov

    arkadaşlar yerli malı yurdun malı ama görüyorsunuz arızalar birtürlü dinmiyor al taktır landi renzo kullan ökür boyu italyan malı

  • SERDALYA KARDEŞ. ATEŞLEMEDEN OLDUĞUNA EMİNMİSİN? BEN LPG TAKTIRMADAN ÖNCE AKÜYÜ YENİLEDİM ALDIĞIM KİŞİ DEMİŞTİ BANA ARAÇ LPGLİ İSE YÜKSEĞİNİ TAKALIM DİYE OZAMANLAR LPG YOKTU TAKTIRMADIM BUNDANDA OLA BİLİRMİ? AMA EN KISA ZAMANDA BOBİNİ DEĞİŞTİRECEM TEŞEKKÜRLER. SENİN SORUN KALMADI DEĞİLMİ KALKIŞLAR ÖZELLİKLE. BEN BIKTIM VALLA SÖKTÜRMEYİ BİLE DÜŞÜNÜYORUM HELE ŞEHİR İÇİNDE ACAMİ GİBİ OLDUM YEKŞİNE YEKİNE VEYA GAZ YEMEZ FALANDA FALAN....
  • aldesa da italyan(ecu,enj.)gerisi made in turkey.Gerisini türk malı kullanmayan var mı(aslında tüm sistemi italyan orjinli)
    atiker de brc programı kullanıyor(buradan hareketle birçok yorum yapılabilir)
    quote:

    Orjinalden alıntı: aymatov

    arkadaşlar yerli malı yurdun malı ama görüyorsunuz arızalar birtürlü dinmiyor al taktır landi renzo kullan ökür boyu italyan malı

  • +1
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozcanak



    Sen italyanlarda sorun çıkmıyor mu zannediyosun? istersen tartarini hakkında soruların cevaplandığı konuyu bir oku veya diğer konuları. Önemli olan ustalık.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aymatov

    arkadaşlar yerli malı yurdun malı ama görüyorsunuz arızalar birtürlü dinmiyor al taktır landi renzo kullan ökür boyu italyan malı



  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.