Şimdi Ara

Yerli Elektrikli araba zaten üretiliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Önder Yol geçenlerde Habertürk de Fatih Altaylının konuğuydu.Tüm aksamları ,kontrol kartlarını ,motoru ,aküleri vs kendilerinin imal ettiklerini Turkcell in alt firması olduğunu ,İTÜ teknokent de çalıştıklarını anlattı.

    DMA Derindere Motorlu Araçlar-

    Powerwall üretimi de yaptıklarını ,araç için hertürlü bağlantı aparatını araç ile birlikte teslim ettiklerini ;rüzgar güneş ev elektriği 380v hangi kaynaktan gelirse gelsin aracınızı istediğiniz kaynaktan şarj edebileceksiniz.

    Toyotaya uyarlayıp gerçek yol testlerini yıllardır yapıyorlarmış ,binlerce km gerçek yol testleri yapmışlar.Arızaları ,gerçek koşulları yaşamışlar yani karşımızda en az tesla kadar tecrübeli bir kuruluş var.

    Yani yarın bile gündelik hayatta kullanılabilecek elektrikli üstelik gerçekten milli araç üretilebilir hatta üretilmiş diyelim şuan 400km lik menzilli araçları var. habertürk fatih altaylı programını izleminizi tavsiye ederim.


    Kaynak:Haberhttp://www.internethaber.com/ankara-istanbul-arasi-5-tl-yerli-elon-musk-itude-uretti-foto-galerisi-1823477.htm


    Yerli Elektrikli araba zaten üretiliyor

    Bu resimlerde Otonom araç üzerine çalışan Okan Üniversitesinden

    Yerli Elektrikli araba zaten üretiliyor

    Yerli Elektrikli araba zaten üretiliyor






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 15 Kasım 2017; 23:5:40 >







  • alo fatihmi o yahu



    bence yerli arabadan daha yerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 sene önce bu aracın menzili ortalama 150 km idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.dmaoto.com/tr/araclar

    Bu olay çok ilginç değil mi yani yanlış anlamıyorsam adamlar yılda 1000 araç üretiyor zaten. Elektrikli 3 çeşit araçları var ve özellikleri de güzel. Şarj istasyonlarının yerlerine baktım baya yaygın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kragen -- 15 Kasım 2017; 22:42:41 >
  • Mantıklı, elektrik motoru ve akümüz olduğuna göre geriye kalan 1698 parçayı hazır ithal edip hiç uğraşmayabiliriz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar 400bine elektrikli taksi yapmamış mıydı? Corolla vardı yanlış hatırlamıyorsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En büyük farkları tecrübeleri yani başka kasalar altında kendi donanımlarını yıllardır geliştiriyorlar.Aslında haber başlığı yerli Elon Musk tanımı tam oturuyor .

    Pil arızası ile ilgili anektodu vardı kaçırmayın ,programı canlı soluksuz izlemiştim.Bu seviyede olduğumuzdan haberimiz olsun
  • Bu DMA kaç para? Sport modeli özellikle.
  • Adam 5000 tane seri üretim rakamına ulaştığında piyasadaki araçların fiyatına ineceğini, şarj probleminin sorun olmaktan çıkcağını hatta bu işin sır otomobil olarak değerlendirilmemesi gerektiğini çok güzel anlatmış. Yerli ve milli elektrikli otomobilde atak yapabilirsek enerji alt yapımızı da çağa uydurmuş olacağız. Benim çıkarttığım özet bu. Ayrıca konuklarla gurur duyduğumu belirtmeden geçemeyeceğim.
  • quote:

    %100 Elektrikli DMA araçları tek vites olup, önden çekişlidir.
    diyor web sayfasında. Bilgi edinmek için soruyorum: Elektrikli araçlarda vites olmuyor mu?
  • techturch T kullanıcısına yanıt
    Yüksek tork şanzımanı genelde kırdığı için olmuyor, tesla roadster’in ilk versiyonunda geliştirme 2 vitesli yapıldı ama şanzıman kırılınca tek vites tercih edildi. Ayrıca vites olmaması daha direkt bir aktarma ile ile sürtünme kaybını da azaltıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dma zaten biliniyordu. Ama araclar hala cok pahali.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • söylenen yerliden daha yerli...
  • En az tesla kadar tecrübeli mi :) Şu bizim insandaki abartı hiç bir yerde yok galiba Takdir edilmesi gereken bir firma BU gibi firmalar çoğalması herkes için faydalı olur Ama övgüde de bir ayarınız olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    http://www.dmaoto.com/tr/araclar

    Bu olay çok ilginç değil mi yani yanlış anlamıyorsam adamlar yılda 1000 araç üretiyor zaten. Elektrikli 3 çeşit araçları var ve özellikleri de güzel. Şarj istasyonlarının yerlerine baktım baya yaygın.

    1000 Araç üretmiyorlar, 1000 araç üretme kapasitesine sahipler. Kuvvetle muhtemeldir ki sipariş ile üretim yapıyorlar.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Fiyat olarak çok yüksek bir bedel istiyorlarmış. Ayrıca sanırım kendileri sadece motor üretiyor. Durum buyken ve hazır motor varken neden yerli araç üreten grupta değil onu anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Fiyat olarak çok yüksek bir bedel istiyorlarmış. Ayrıca sanırım kendileri sadece motor üretiyor. Durum buyken ve hazır motor varken neden yerli araç üreten grupta değil onu anlamadım.

    Sitelerinde de görüldüğü üzere Toyota Corolla kasasına kendi ürettikleri elektrikli motor ve ekipmanları monte ediyorlar. Belirli güvenlik kriterlerini karşılayacak karoseri üretmek belki daha maliyetli ya da kapasitelerinin dışında olduğundan bu yolu seçmişler. Akla uygun bir yöntem.

    Dediğiniz gibi böyle bir tecrübeye sahipken yerli oto üretecek grup içinde olmaları beklenebilirdi.

    Ek: Maliyet muhasebesinde hep karşılaşılan durumdur, Sabit maliyetler+değişken maliyetler= toplam maliyet. Birim başına sabit maliyetler az üretim yapan firmalarda çok çok yüksektir. Bu araç içinde durum bu olsa gerek, seri üretime geçebilirlerse maliyetler ve dolayısıyla satış fiyatı düşecektir. En azından beklenti bu yöndedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 18 Kasım 2017; 11:49:48 >




  • Adamlar zaten TURKCELL ile ortak iş yapıyor. Doğrudan olmasa bile bir şekilde 5li gurubun çalışmalarına dahil olacaklardır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.