Şimdi Ara

Yer uçağı olan Accord'un 0-100 sorunsalı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
2
Favori
2.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Ucaklar zaten agir kalkarlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın ağır olması kalkışını zayıf kılsada yksek hızlarda aracın yola oturduğunu hissetmeni sağlıyor bazen dışardan görünce bile güven veriyor araç.
  • c ve b sınıfın da bile iç hacmi Accord dan daha iyi arabalar var

    maalesef Accord ülkemiz de çağ dışı kalmış modellerden biri .
  • Bizim pazarımız öyle küçük bir pazar değil,D segmenti araçlar yüksek satış rakamlarına ulaşıyorlar.
    Ki accord D segmentinin tozunu atacak özelliklere sahip bir araç,fakat volkswagen 1.6 105ps motorlar passat sürerken piyasaya honda nedense 1.6 ya yanaşmıyor.
    120 hp lik dizel motor accord satışlarına büyük ivme kazandırabilirdi,ama bırak accordu civicin sedanına bile koymadılar.
    Özetle bu sadece bizimle alakalı değil,honda kendi ayağına sıkıyor bu konuda.

    Jaguarların bakım olayını biliyorum,elimde patlaması da benim için önemli değil,bugüne kadar fanıyım diyebildiğim tek markadır jaguar.
    Bindiğimde otomobilim değil de arkadaşım olarak hissettiğim tek otomobildir diyebilirim.
    Temizini bulduktan sonra kendim kursunu alır bakarım arabaya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bizim pazarımız öyle küçük bir pazar değil,D segmenti araçlar yüksek satış rakamlarına ulaşıyorlar.
    Ki accord D segmentinin tozunu atacak özelliklere sahip bir araç,fakat volkswagen 1.6 105ps motorlar passat sürerken piyasaya honda nedense 1.6 ya yanaşmıyor.
    120 hp lik dizel motor accord satışlarına büyük ivme kazandırabilirdi,ama bırak accordu civicin sedanına bile koymadılar.
    Özetle bu sadece bizimle alakalı değil,honda kendi ayağına sıkıyor bu konuda.

    Jaguarların bakım olayını biliyorum,elimde patlaması da benim için önemli değil,bugüne kadar fanıyım diyebildiğim tek markadır jaguar.
    Bindiğimde otomobilim değil de arkadaşım olarak hissettiğim tek otomobildir diyebilirim.
    Temizini bulduktan sonra kendim kursunu alır bakarım arabaya

    Bizim pazarımız gerçekten küçük bir pazar.

    2012 yılında ülkemizde toplamda 556.000 otomobil satılmış.
    Sadece Amerika'da 2012 yılında 300.000 Accord satılmış. 405.000 adet toyota Camry satılmış. 300.000 kadar civic ve 300.000 kadar nissan altima satılmış

    Yani Honda'nın sadece Amerika'da bir yılda sattığı Accord ve Civic toplamı, Türkiye'de satılan toplam otomobil sayısından fazla.

    Selamlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizim pazarımızdaki passatın ne sattığına bir göz atın.
    avrupayı da alın devreye.
    o zaman anlarsınız.
    accord konusunda honda ayağına sıkıyor hepsi bu.
    70 bin bandında 120hp lik dizeli sürse dağıtır piyasayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bizim pazarımızdaki passatın ne sattığına bir göz atın.
    avrupayı da alın devreye.
    o zaman anlarsınız.
    accord konusunda honda ayağına sıkıyor hepsi bu.
    70 bin bandında 120hp lik dizeli sürse dağıtır piyasayı.

    aslında en doğrusunu yapıyor da, neyse...

    d sınıfı araçlarda 2.0 altı olmayacak aslında ama vergi sistemi falan mecbur bırakıyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    Pardon, Honda çift kavrama, direk püskürtme, turbo, intercooler, kompresör tarzı parçalar kullanmaz çünkü kullanırsa motorları çürük olur diye korkup riske girmiyordu unuttum. Zaten hondada hayat 6000 devirden sonra başlar ne gerek var düşük devirde yüksek torka...

    Aynen artık bu honda devir çevirir, vtec yardırır muhabbeti tarihin tozlu sayfalarında bir de honda forumlarında yazıyor ancak. Şu anki civic, accord motorları oldukça hantal.

    Civic si 2013 coupe. Inceleyin hocam. Honda zevk isidir. Tabi anlayana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Euphorium -- 28 Ekim 2013; 23:27:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bizim pazarımız öyle küçük bir pazar değil,D segmenti araçlar yüksek satış rakamlarına ulaşıyorlar.
    Ki accord D segmentinin tozunu atacak özelliklere sahip bir araç,fakat volkswagen 1.6 105ps motorlar passat sürerken piyasaya honda nedense 1.6 ya yanaşmıyor.
    120 hp lik dizel motor accord satışlarına büyük ivme kazandırabilirdi,ama bırak accordu civicin sedanına bile koymadılar.
    Özetle bu sadece bizimle alakalı değil,honda kendi ayağına sıkıyor bu konuda.

    Jaguarların bakım olayını biliyorum,elimde patlaması da benim için önemli değil,bugüne kadar fanıyım diyebildiğim tek markadır jaguar.
    Bindiğimde otomobilim değil de arkadaşım olarak hissettiğim tek otomobildir diyebilirim.
    Temizini bulduktan sonra kendim kursunu alır bakarım arabaya

    Shadow sen neden sürekli devleti koruma altına alma gerekliliğini kendinde hissediyosun anlamıyorum. Bir şey yanlışsa yanlış doğruysa doğrudur.
    Neden VW gibi para kazanma üzerine kurulu ticari bir şirketi devletle kıyaslayıp duruyosun bunu anlamıyorum. Devletin bu hacimsel vergi politikası en çok VW gibi bu politikaya uygun ürünlere sahip bir marka tarafından elbetteki sömürülecek. Bunu VW yapıyor diye, devletin yanlış politikalarını neden ört bas etme peşindesin bunu anlamıyorum.

    Sen kendini dünyanın büyük bir kısmının dahil olduğu pazara değil de kendi vergi toplama beceriksizliğin yüzünden başka bir pazara konumlandırırsan markalar sana uygun araç üretmeyebilir. Bak üretmeyebilir diyorum, eğer kendi açılarından karlı ise üretebilirlerde. Ama Hona gibi markalar zaten dünyanın en büyük pazarlarında kendi kapasiteleri doğrultusunda araçlarını satıyorlarken bu pazar da hiç bulunmayan VW gibi markalarda bizim gibi pazarlara uygun ürünler üretebilirler.

    Bizim pazarın byük olduğunu söylemişsin ama sana Türkiye nüfusuna sahip birçok ülkenin araç satış miktarlarını ufak bir araştırma ile bulabilirim. Bu forumdaki gibi kendi yaşadığı semti Türkiye'den ibaret sanan kişilere bakmamanı öneririm.

    Her mesajında devleti, hükümeti koruma gibi bir görev ediniyorsun kendine ama muhalif olan devlet düşmanı olmayı gerektirmez. Hatta kabaca "Ayı yavrusunu severek öldürürmüş" diye bir deyim bile var. Bu yanlışlılar kim olursa olsun yanlıştır.

    Şimdi yeni gelecek 1.6 E segmenti araba ile 1.4 motora sahip küçücük araçların sırf motor hacmi yüzünden aynı vergiyi ödemesi kabul edilemez. Bana bunu savunup işi VW ne bağlama lütfen. VW ile devlet aynı kategoride değiller.




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    +1234567890

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel ile Honda'nın nedir bu otomatik şanzımanlardan çektiği hoş Opel manuelde de sıkıntılı aktarmada ya neyse
  • Accord amerikada son 10 yildir d sınıfında liderdir. Camry ile kapışır dururlar passatın falan lafı geçmez. 2012 top 20 araçtan 4-4 8 tanesi toyota ve hondadır. 2 hyundai ve gerisi pickup falandır. Hiçbir alman ilk 20 ye bir araç bile sokamaz. Premiumda yine japonlar fark açar.

    Motor normal alıştığımız 1.6 litreden silindir başına yarın su bardağı kadar büyük hacimli olunca herkez bekliyorki araba uçsun kaçsın oooooo 2.0 motor almış densin. Motor 2.0 ama tüketim değerleri oldukça düşük, gücündende zaten ben süper hızlıyım gibi bir iddasıda olmadığı belli. E zaten tam otomatik kullanıyorki bir zf 8hp de (bmw range vs kullandığı çift kavrama kadar başarılı olan) değil zaten eşi benzeri yok onunda. Doğal olarak yavaş kalıyor. Birde zaten atmosferik + klasik tork konvertörlü sistemlerin en büyük eksisi ilk kalkıştaki aşırı hantallıktır İlk vites zaten uzundur araç atmosferik oluncada düşük hız= düşük devir = düşük güç. Yoksa 20-30km sonrası oldukça güzel performans verir. Zaten 0-400 değerleride bunu destekler.

    Sonuç olarak sırf 2 litre diye performanslı olmasını beklememizin tek nedeni vergi sistemi. Yoksa bunu alan adam 150 bg işte bilmemkaç mpg tüketim iyi diyip alıyor. Hacmin nekadar olduğu genelde pek önemsenmez bu üreticinin bir tercihidir 4.8 v8 atmosferik yapıcağına 3litre v6 turbo koyar mesela (yeni panamera) . Alan adam bunu önemsemez sunduğu değerlere bakarda alır.

    Birde en vurucu noktayı ekliyim, iihs small overlap testlerinde passatla öldüğünüz kazada civicte burnunuz kanamıyor. Accordu siz düşünün. S60 ile d sınıfının en güvenli 2 aracı. Mercedes audi poor-moderate alırken full skor almış bir araç.

    Şimdi bunları yazıncada fanatik diyorlar. Bende premium alsam bmw mercedes alırım yada d sınıfında accord yada mazda 6 ya motorları nedeniyle bakmam bile. Ancak objektif bakınca özellikle pazarına göre nekadar başarılı olduklarıda bir gerçek. Yoksa türkiyede bu vergi sistemi varken tabiki kimse almaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Accord amerikada son 10 yildir d sınıfında liderdir. Camry ile kapışır dururlar passatın falan lafı geçmez. 2012 top 20 araçtan 4-4 8 tanesi toyota ve hondadır. 2 hyundai ve gerisi pickup falandır. Hiçbir alman ilk 20 ye bir araç bile sokamaz. Premiumda yine japonlar fark açar.

    Motor normal alıştığımız 1.6 litreden silindir başına yarın su bardağı kadar büyük hacimli olunca herkez bekliyorki araba uçsun kaçsın oooooo 2.0 motor almış densin. Motor 2.0 ama tüketim değerleri oldukça düşük, gücündende zaten ben süper hızlıyım gibi bir iddasıda olmadığı belli. E zaten tam otomatik kullanıyorki bir zf 8hp de (bmw range vs kullandığı çift kavrama kadar başarılı olan) değil zaten eşi benzeri yok onunda. Doğal olarak yavaş kalıyor. Birde zaten atmosferik + klasik tork konvertörlü sistemlerin en büyük eksisi ilk kalkıştaki aşırı hantallıktır İlk vites zaten uzundur araç atmosferik oluncada düşük hız= düşük devir = düşük güç. Yoksa 20-30km sonrası oldukça güzel performans verir. Zaten 0-400 değerleride bunu destekler.

    Sonuç olarak sırf 2 litre diye performanslı olmasını beklememizin tek nedeni vergi sistemi. Yoksa bunu alan adam 150 bg işte bilmemkaç mpg tüketim iyi diyip alıyor. Hacmin nekadar olduğu genelde pek önemsenmez bu üreticinin bir tercihidir 4.8 v8 atmosferik yapıcağına 3litre v6 turbo koyar mesela (yeni panamera) . Alan adam bunu önemsemez sunduğu değerlere bakarda alır.

    Birde en vurucu noktayı ekliyim, iihs small overlap testlerinde passatla öldüğünüz kazada civicte burnunuz kanamıyor. Accordu siz düşünün. S60 ile d sınıfının en güvenli 2 aracı. Mercedes audi poor-moderate alırken full skor almış bir araç.

    Şimdi bunları yazıncada fanatik diyorlar. Bende premium alsam bmw mercedes alırım yada d sınıfında accord yada mazda 6 ya motorları nedeniyle bakmam bile. Ancak objektif bakınca özellikle pazarına göre nekadar başarılı olduklarıda bir gerçek. Yoksa türkiyede bu vergi sistemi varken tabiki kimse almaz.

    Her kelimene katılıyorum.




  • 2004 kasalarda aynı motor düz vites ile 0-100 9.6 olarak hatırlıyorum, otomatik performası biraz törpülemiş.
  • Nedir bu passat merakı anlamadım :) yanyana koyun içine bi binin arkadaş. Bu araçlarla yarışlara katılmıyorsunuz sonuçta 11 sn gayet makul bir değer ne sollamaya çıktığınızda sorun yaşarsınız nede başka yerde. Adamın biride Turbolu passatla karşılaştırmış :) getir aynı tuboyu koy bakalım accorda neler oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    Passat yıllarca 106HP hitler motorlu araba sattı D sınıfında, ama kimse 0-100 sorunsalı diye konu açmadı. ve hala 3 sene önce 0KM alındığın fiyattan daha yükseğine satılıyor.

    en sorunsuz motorlardan birisi (yabancı ülkelerde Accord ile milyon km yapmışlar) en sorunsuz şanzımanlardan birisi, en konforlu d sınıfı araçlardan birisi.

    e daha ne olsun.

    adamlar malum markalar gibi her sene yeni motor sürmüyorki piyasaya. bir yaptıkları motor onlarca yıl piyasa ihtiyaçlarına cevap verebiliyor.
    e hoş bir firma ürettiği bir motor sorunlu olmasa niye her sene yeni modelini çıkarmak istesinki ?! neyse...


    diyeceğim odur ki; ekran başında hızlanma verilerini kıyaslama işini bırakın bir kenara. ben Accord sahibiydim. aracı pert adinceye kadarda sorunsuz bir şekilde gayet mutlu kullandım. koltuğuna oturup o konforu yaşayınca insanın aklına 0-100 vs gibi çocukca şeyler gelmiyor hiç

    Yav kusra bakmada trolluk yapiyorsun. Hayatinda ne zaman duydun 106lık passata yer ucagı diyeni.

    Saptirmayalim

    Passat a sıra gelmeden bizim insanımız buna dahi yer uçağı diyorhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-acil-satilik-yer-ucagi-esi-benzeri-yok-141835915/detay

    benim vurgulamak istediğim konu birçok D sınıfı araç birçok değişik yönleriyle eleştirilirken Accord'un sadece ve sadece hızlanma muhabbeti ile eleştirilmesini pek doğru bulmuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    Passat yıllarca 106HP hitler motorlu araba sattı D sınıfında, ama kimse 0-100 sorunsalı diye konu açmadı. ve hala 3 sene önce 0KM alındığın fiyattan daha yükseğine satılıyor.

    en sorunsuz motorlardan birisi (yabancı ülkelerde Accord ile milyon km yapmışlar) en sorunsuz şanzımanlardan birisi, en konforlu d sınıfı araçlardan birisi.

    e daha ne olsun.

    adamlar malum markalar gibi her sene yeni motor sürmüyorki piyasaya. bir yaptıkları motor onlarca yıl piyasa ihtiyaçlarına cevap verebiliyor.
    e hoş bir firma ürettiği bir motor sorunlu olmasa niye her sene yeni modelini çıkarmak istesinki ?! neyse...


    diyeceğim odur ki; ekran başında hızlanma verilerini kıyaslama işini bırakın bir kenara. ben Accord sahibiydim. aracı pert adinceye kadarda sorunsuz bir şekilde gayet mutlu kullandım. koltuğuna oturup o konforu yaşayınca insanın aklına 0-100 vs gibi çocukca şeyler gelmiyor hiç

    öncelikle o motor 102 hp idi. ve 41000 TL den satıldı. yani kötü motor ve ucuz fiyat ile.
    sizin iddianız neydi anlamadım?

    benim vurgulamak istediğim şey şu idi;

    Accord'un en düşük motoru 155HP ve araç D sınıfı.

    Fakat D sınıfında 155den daha düşük güce sahip bir sürü araç var (Latitude, 508, Passat vs.)

    o araçlardan hiçbirisi 0-100 verisi ile eleştirilmezken, hiçbir yarış otomobili olma iddiası olmayan Accord niye her defasında 0-100 verisi eleştiriliyor.


    Aslında cevap basit: 100bin ömürlü alman aracı sahipleri milyon km yi şanzuman arızası dahi vermeden doldurabilecek bir araçta başka eleştirecek bir taraf bulamıyorlar




  • olaya çok yanlış bakmışsın.
    Ben devletin vergi ve akaryakıt soygununu her mesajında ileten biriyim,ama bir marka bu soygunu göre göre burnundan kıl aldırmayıp benim insanımı accord gibi bir araçtan mahrum ediyorsa kalkıp suçu devlette arayamam kimse kusura bakmasın.
    Honda motor konusunda zamanı geç takip ediyor,çünkü burnundan kıl aldırmıyor gerçek bu.
    Bugün 70 bin bandında piyasanın tozunu atacakken accord gibi şahane bir otomobili insanlara 100 bine satmaya çalışıyor,bu ahmaklıktır.
    Devlet hükümet meselesinde ise ben objektifim,ki tartıştığım insanların hepsinin benden koşar adım uzaklaşmasının da nedeni budur.
    Benim siyasetle hükümetle şunla bunla işim olmaz,ben işe bakarım,iş varsa benim insanım çalışıyorsa hizmet ediliyorsa devletimi desteklerim,boş beleş söylemde bulunanı da eleştiririm hepsi bu.
    Honda da soygun düzeni ortadayken 105 hp lik 122 hp lik passatlar 6 ay sırayla satılırken 120 hp lik dizel motoru 125 hp lik benzinli motoru varken arabaya takmamakla ahmaklık etmektedir,bu kadar basit.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    olaya çok yanlış bakmışsın.
    Ben devletin vergi ve akaryakıt soygununu her mesajında ileten biriyim,ama bir marka bu soygunu göre göre burnundan kıl aldırmayıp benim insanımı accord gibi bir araçtan mahrum ediyorsa kalkıp suçu devlette arayamam kimse kusura bakmasın.
    Honda motor konusunda zamanı geç takip ediyor,çünkü burnundan kıl aldırmıyor gerçek bu.
    Bugün 70 bin bandında piyasanın tozunu atacakken accord gibi şahane bir otomobili insanlara 100 bine satmaya çalışıyor,bu ahmaklıktır.
    Devlet hükümet meselesinde ise ben objektifim,ki tartıştığım insanların hepsinin benden koşar adım uzaklaşmasının da nedeni budur.
    Benim siyasetle hükümetle şunla bunla işim olmaz,ben işe bakarım,iş varsa benim insanım çalışıyorsa hizmet ediliyorsa devletimi desteklerim,boş beleş söylemde bulunanı da eleştiririm hepsi bu.
    Honda da soygun düzeni ortadayken 105 hp lik 122 hp lik passatlar 6 ay sırayla satılırken 120 hp lik dizel motoru 125 hp lik benzinli motoru varken arabaya takmamakla ahmaklık etmektedir,bu kadar basit.


    Seninle bazı konularda aynı fikirde olabileceğimizi hiç düşünmezdim.
    Honda'nın Accord gibi bir otomobili 1.6 turbolu bir motor ve günümüze yakışır bir otomatik şanzımanla kombine etmesi lazım.
    Bütün dünya motor hacimlerini küçültüp emisyonları azaltma derdinde hondanın umrunda değil.
    Bir zamanlar bu ülkede kaliteli otomobil denince akla gelen ilk markalar honda ve toyota'ydı.
    Ama zamanın getirdiği değişimlere uyum sağlamakta çok gecikiyorlar.
    Accord'a civicdeki 1,6 benzinli motoru koysalar bile yok satarlar. Ama çok ağırdan alıyorlar.

    Hükümet konusunda da sonuna kadar destek veriyorum sana. Adamlar çalışıyorlar. Oğullarına gemiciklerden oluşan bir deniz filosu aldılar.
    Damatlarını devlet bankasından alınan krediyle medya patronu yaptılar. Karısına hastane zinciri aldı. Kendine AOÇ'nin ortasında ağaçları katlederek saray yaptırıyor.
    Bize de deprem vergileriyle yapılmış duble yolları alkışlamak düşüyor




  • IslakFasulye kullanıcısına yanıt
    Durduğunuzda araç hala D'de iken ve ayağınız frende olduğu için, kaldırım çıkmaya çalışıyormuş gibi zannedip araba daha fazla gaza yüklenip kendisini hareket ettirmeye çalışıyor. Kısaca, frenin motoru tuttuğundan haberi yok ve daha fazla gaz vererek gitmeye çalışıyor. Ancak 2-3 sn sonra jeton düştüğü için bu defa gazı kesiyor.

    Arabayla durduğunuzda N veya P konumuna alıp beklemeniz şiddetle tavsiye edilir. Yoksa hem yakıt tüketilir, hem de motor gereksiz yere zorlanır...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.