Şimdi Ara

Yer uçağı olan Accord'un 0-100 sorunsalı. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
2
Favori
2.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    2.0 Motordan bassediyorsanız. Performans olarak 2.0 Motorda daha kötüsünü görmemiştim. 2.4 de pek farklı değildir diye düşünüyorum.

    Nasıl daha kötüsünü görmemiştiniz anlayamadım?

    2 gündür kullanıyorum yeni kasayı (2.0 motorlu olanı) fişek gibi gidiyor araç.

    Saatte 18-19 km/s hız ortalama ile yaptığım tüketim de 12 litre oldu.

    Ben bu aracı kullanmadan önce inanıyordum "Performansı kötü, çok yakıyor." diyenlere ama artık yemiyorum.

    Fişek gibi derken, siz 1.4 İes hondadan inip Accord a bindiyseniz bu yargı normal. Ama bigün gidip gerçek 2.0 Motora sahip (Alman-İtalyan) otomobili ile tecrübe edinin.Sonra Accord u yorumlarsınız.

    aynen. 1.750 tbi 235 hp lik multiair gibi teknoloji harikası bir motor varken. 2.0 motor 155 lik honda motoru için sadece "sağlam" diyebiliriz. Bu mudur başarı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 28 Ekim 2013; 18:29:40 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vergi sistemimiz 2.0 üzeri araçların fiyatları inanılmaz yükselttiğinden güzel atmosferik motorlar ne yazık ki gelmemekte veyas atılamamakta.

    Bende 99 model Accord 3.0 V6 var. 5500 d/d'da 200 hp güç veriyor.
    Fabrika verilerine göre 0-100 km/h hızlanması 8.4 sn. Sollamalarda ara hızlanmaları güzel. Ben çok o hızlara çıkmasam da 160 ve üstü hızlarda da hala diri. Rampalarda araç sollamak çok keyifli.
    Yakıt tüketimi de motor hacmine göre abartılı değil.

    Güncel accord'dan kuzenim aldı. Civic'den inip Accord'a bindiği için performansından memnun.
    0-100'ü çok iyi değildir ama otoban sürüşlerinde yüksek hızlarda çok hantal bir araç değil. Nefesi kolay kolay kesilmiyor derler ya, o şekilde.
    Atmosferik sorunsuz bir motoru var. Lpg ile hiç sorun yaşamazsınız.
    Klasik şanzıman da normal kullanımda hiçbir sorun yaşatmaz.

    Ayrıca güncel Accord'un, "performans aracıyım" diye bir iddiası da yok.
    Galericilerin yaptığı yakıştırmalara kanmayın. Unutmayın aynı galericiler Jetta'yı "çok presitjli" diyerek satıyorlar.

    Honda için Türkiye küçük bir pazar. Onun asıl hedefi Kuzey Amerika, asya ve arap ülkeleri.
    Amerika'nın vergi sistemine ve insanların beklentilerine uyan çok güEl atmosferik motorları var.
    Uzun yollarda sorun çıkarmayacak, bakımları zorlamayacak motorlar.

    Ülkemizdeki "downsizing" eğilimine uygun motorları olsa belki çok daha fazla satar.
    Belki ileride.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    2.0 Motordan bassediyorsanız. Performans olarak 2.0 Motorda daha kötüsünü görmemiştim. 2.4 de pek farklı değildir diye düşünüyorum.

    Nasıl daha kötüsünü görmemiştiniz anlayamadım?

    2 gündür kullanıyorum yeni kasayı (2.0 motorlu olanı) fişek gibi gidiyor araç.

    Saatte 18-19 km/s hız ortalama ile yaptığım tüketim de 12 litre oldu.

    Ben bu aracı kullanmadan önce inanıyordum "Performansı kötü, çok yakıyor." diyenlere ama artık yemiyorum.

    Fişek gibi derken, siz 1.4 İes hondadan inip Accord a bindiyseniz bu yargı normal. Ama bigün gidip gerçek 2.0 Motora sahip (Alman-İtalyan) otomobili ile tecrübe edinin.Sonra Accord u yorumlarsınız.

    Afedersin ama;

    Yav heeee heeeee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Amerika'nın vergi sistemine ve insanların beklentilerine uyan çok güEl atmosferik motorları var.
    Uzun yollarda sorun çıkarmayacak, bakımları zorlamayacak motorlar.

    Ülkemizdeki "downsizing" eğilimine uygun motorları olsa belki çok daha fazla satar.
    Belki ileride.

    3471 cc 278 HP'lık CVT Accordlara biniyorlar. Ama bizde bu motor seçeneğini sunmayı geçtim son kasa bile getirilmedi. Bence Accord Türkiye için 1.6 i-DTEC i adapte etmezse mevcut vergi sisteminde Accord Türkiye defterini kapatır gibime geliyor.
  • Atmosferik motor normal . Fazla bişey beklememek gerek .
  • Ucaklar zaten agir kalkarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Accorddaki skinti motor degil mazda 6da da var ayni problem.
    Skinti bizdeki vergi sistemine uygun arac uretmemeleri.
    155Hp 210 220km hiz fena rakamlar degil.
    Fakat 100bine s60t4 alabiliyorken accorda selam vermem cok net.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 28 Ekim 2013; 19:59:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Accorddaki skinti motor degil mazda 6da da var ayni problem.
    Skinti bizdeki vergi sistemine uygun arac uretmemeleri.
    155Hp 210 220km hiz fena rakamlar degil.
    Fakat 100bine s60t4 alabiliyorken accorda selam vermem cok net.

    Hocam sana alalım diyorum artık bir tane S60.
  • X-type/gucum olsa s-type.
    Gerisi haram

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    X-type/gucum olsa s-type.
    Gerisi haram

    Aman diyim uzak dur o arabalardan. BMW'nin Mercedes'in dilinden anlayan usta sayısı bile az, Jaguar elinde patlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Accorddaki skinti motor degil mazda 6da da var ayni problem.
    Skinti bizdeki vergi sistemine uygun arac uretmemeleri.
    155Hp 210 220km hiz fena rakamlar degil.
    Fakat 100bine s60t4 alabiliyorken accorda selam vermem cok net.

    Sorun bizim vergi sisteminde degilde Honda da yani
    Sorun Hondada da degil. Bizim sacma sapan vergi sistemimizde. Honda bizim gibi ufak bi pazara neden ozel arac uretsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 tsi Passat'ın bile 10sn iken 2.0 Accord'dan daha fazlasını beklerdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dark_elf -- 28 Ekim 2013; 20:19:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Accorddaki skinti motor degil mazda 6da da var ayni problem.
    Skinti bizdeki vergi sistemine uygun arac uretmemeleri.
    155Hp 210 220km hiz fena rakamlar degil.
    Fakat 100bine s60t4 alabiliyorken accorda selam vermem cok net.

    Tamam işte hocam Amerikada istersen 3.0 lt 170 hp araç üret sorun olmaz satarsın. Ama Avrupa pazarı öyle değil. Benim kastettiğim de zaten bu motorun Avrupa pazarı için çağ dışı sayılabilecek teknik özellikleri olması.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    1.4 tsi Passat'ın bile 10sn iken 2.0 Accord'dan daha fazlasını beklerdim.


    Böyle kıyaslamak yanlış isin icine turbo girdigi icin ama atmosferik olsa bile 9.5 felan beklerdim bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    1.4 tsi Passat'ın bile 10sn iken 2.0 Accord'dan daha fazlasını beklerdim.


    Böyle kıyaslamak yanlış isin icine turbo girdigi icin ama atmosferik olsa bile 9.5 felan beklerdim bende

    Accord manuel olsa 9,5 sn civarı 0-100 olurdu. 5 ileri tam otm sanziman 1,5 sn civarı kaybettirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    1.4 tsi Passat'ın bile 10sn iken 2.0 Accord'dan daha fazlasını beklerdim.


    Böyle kıyaslamak yanlış isin icine turbo girdigi icin ama atmosferik olsa bile 9.5 felan beklerdim bende

    Accord manuel olsa 9,5 sn civarı 0-100 olurdu. 5 ileri tam otm sanziman 1,5 sn civarı kaybettirir.

    O zaman tüm suclu şanzıman diyebilir miyiz? 1.5 saniye demek sırtınızın baya bi koltuga yapısması demek cünkü.

    Mesela BMW'lerde oto - manuel arası 0.2-0.3 saniye oynuyor. 1.5 saniye dev bir rakam




  • superstreet kullanıcısına yanıt
    Mesala civic;
    0-100

    Manuel 9,8 sn
    Otm ise 12,2 sn

    2,4 sn fark var.

    Mesala corolla veya auris dizel

    Manuel 12,5 sn
    Mmt 14,7 sn

    Fark 2,2 sn.

    Performans torpusu resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Mesala civic;
    0-100

    Manuel 9,8 sn
    Otm ise 12,2 sn

    2,4 sn fark var.

    Mesala corolla veya auris dizel

    Manuel 12,5 sn
    Mmt 14,7 sn

    Fark 2,2 sn.

    Performans torpusu resmen.

    Harbiden rezalet sanzımanlarmıs, 2.5 saniye ne demek yahu saka gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: xxkoksalxx

    2.2 dizel vardı bizde gecen yıl sattık chip uygulanmıştı motora ama oyle hatam degildi benzinlisini kullanmadım bilmiyorum. Cok BMW mersoya plaka okutmuştuk :)

    Hangi BMW'lere plaka okutmustunuz hocam

    bence 1 16 ya falandır
  • Yer uçağı mı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.