Şimdi Ara

Yenilenen Fiat Ducato Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yenilenen Fiat Ducato Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Fiat Professional ürün gamının üyelerinden Ducato’nun yenilenen versiyonu, Türkiye’de satışa sunuldu. Euro 6D Final versiyona uygun motor seçenekleriyle tercih edilebilen Fiat Ducato fiyatı Van gövde tipinde 343 bin 900 TL’den başlıyor.



    Yenilenen Ducato özellikleriyle neler sunuyor?



    Kullanıcısına fonksiyonelliğin yanında otomobil konforunda sürüş keyfi sunan Ducato, yenilenmiş koltukları, kullanışlı sürücü kokpiti, yeni torpidosu ve fonksiyonel kapı panelleriyle de rakiplerinden ayrılıyor. Kullanıcısının tüm ihtiyaçlarını karşılayan Ducato’nun, yenilenen versiyonu Van, Kamyonet ve Minibüs versiyonlarıyla tercih edilebiliyor. Sınıfının en iyi yükleme hacmine sahip Ducato Van 8 m3’den 17 m3’e kadar 5 farklı hacimle, kamyonet ise 2.8 m’den 4.2 metrelik kasa uzunluklarına sahip alternatiflerle satın alınabiliyor.



    Yeni Ducato ile birlikte sunulan gelişmiş sürüş destek sistemleri de sürüş güvenliği ve sürüş konforunu üst seviyeye taşıyor. Yenilenen Ducato’da, elektrik destekli direksiyon, start & stop, beyaz ışıklı yeni tavan lambası, yolcu emniyet kemer ikazı, geliştirilmiş esc sistemi, rüzgar savrulma asistanı, ikincil çarpışma önleme, römork denge asistanı van ve kamyonet versiyonlarında 5” Uconnect radyo ve direksiyondan kumanda sistemi standart olarak sunuluyor.



    Yenilenen Fiat Ducato Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Yenilenen Ducato’nun Plus Paketi’nde standart donanıma ek olarak 7 inçlik UConnect Radyo, tamamen dijital gösterge paneli, deri direksiyon simidi ve vites topuzu, elektrikli katlanır aynalar, anahtarsız giriş ve çalıştırma, arka park sensörü, kablosuz şarj ve yolcu hava yastığı bulunuyor. Teknoplus Pakette ise Plus Pakette sunulan bu özelliklerin haricinde 10 inçlik radyo ile otomatik klima yer alıyor.



    Güvenlik teknolojileri



    Yenilenen Ducato’nın opsiyon paketlerinden; İleri Sürüş Paketi’nde ise Akıllı Hız Asistanı, Yorgunluk Asistanı, Acil Fren Destek Sistemi (yaya ve bisiklet), Adaptif Cruise Control, Yağmur- Karanlık Sensörleri, Geri Görüş Kamerası, Trafik İşareti ve Uzun Far Tanıma, Köşe Aydınlatmalı Sis Farları, Kör Nokta ve Çapraz Uyarı Sistemi, Full Led Farlar ve elektrikli Park Freni sunuluyor. Yenilenen Ducato’nun Şerit Takip Destek Sistemi, Stop& GO fonksiyonlu Adaptif Cruise Control, Trafik Yorgunluk Asistanı ise Otonom Sürüş sunuyor.



    Yenilenen Fiat Ducato Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    30km/h hıza kadar aktif çalışan Adaptif Cruise Control sistemi diğer güvenlik özellikleriyle bir araya gelerek Stop&GO işlevi kazanıyor ve önde seyreden araç durduğunda Ducayo’yu tamamen durdurup, trafik hareket ettiğinde yeniden çalıştırmaya başlıyor. Yenilenen Ducato’da bulunan kamera ve radar sistemleri ise ön ve yandaki araçları tespit ederek şeritte kalma ve trafik yoğunluğuna göre yavaşlama, durma, hareket etme fonksiyonlarını yerine getiriyor. Şerit Kontrol Sistemi ise sinyal vermeden şerit dışına çıkmalarda sesli ve görsel uyarı ile birlikte direksiyona da güç uygulayarak aracı yeniden şeride getiriyor.



    Ayrıca Bkz.Makyajlı 2021 Volkswagen Tiguan Allspace Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    9 ileri otomatik şanzıman listede



    Yenilenen Ducato, sınıfının en yüksek güvenilirliğine sahip iki yeni motor seçeneğiyle satışa sunuluyor. Ducato’nun üçüncü nesil Multijet 140 HP’lik motoru 350 Nm tork üretirken, 9 ileri otomatik şanzımanla sunulan 160 HP’lik motor seçeneği ise 400 Nm tork üretiyor.



    Önceki nesillere oranla 25 kg daha hafif olan üçüncü nesil 2.2 litrelik Multijet motorlar aynı zamanda yüzde 7 yakıt tasarrufu da sağlıyor. Yenilen Fiat Ducato, tasarımsal farklılıklarıyla da segmentinde ayrışıyor. Ducato’nun Full Led Farları, yeni koyu gri ön ızgarası ve ızgara üzerine konumlandırılan yeni Fiat logosu, aracın hem teknolojik gelişimine vurgu yapıyor hem de şık görünümüne katkı sağlıyor.









  • Tam olarak değil. Ford"un Türkiyede'ki yatırımları Otosan üzerinden gerçekleşiyor. Otosan'da yarı yarıya Ford ve Koç'un. Yani paranın en az yarısı ülkede kalıyor. Yan sanayi, işciler ve çalışanlara giden payı saymıyorum. Özellikle son geliştirilen kamyon ve motorlarla yerlilik seviyesi %90 civarlarında. Bu ürünlerin lisansları ve geliştirmesi bile Otosana ait ki bu ülke için yapılan en hayırlı işlerden biridir bu.

    Ama bu dediklerimden görüşüne katılmıyorum anlamı çıkmasın. Bugün bir çok şirket aslında Türkiyeyi büyük bir pazardan ibaret görüyor. Yani biz üretüm yaptık diyoruz ama dediğiniz gibi üretimin karı bu ülkede kalmıyor. Montajdan ibaretiz. İşçilerimizin cebine ne girerse o aslında. Hatta bankalar ve telekominikasyon gibi alanlarda, parayı yurt dışına akıtıyoruz diyebiliriz. En azından hizmet sektörleri için bile millileşme sağlarsak, dolarımızın bir kısmı cebimizde kalır, bu para ülkeye yatırım olarak geri döner ve bu kuru bile etkiler.

  • bunu alacağıma aynı paraya transit alırım. hem piyasası daha güçlü hem daha kaliteli ve daha performanslı. hem de yerli üretimi desteklemiş olurum.

  • çok para çok !..

  • Güvenlik donanımı Tiguan dan iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    biliyorum. ducato alıp paramın %100 ü italyaya gideceğine transit alırım en azından paramın bir kısmı ülkede kalır. bir kısmı da abd ye gider. sonuçta ford gölcük fabrikasına parça satan bir sürü yan sanayi firmamız var fordun türk işçilerinden ayrı olarak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 5 Aralık 2021; 16:43:9 >
  • Bence bu paraya Ford Transit almak daha iyi, 10 vites, 415 tork, 2 litre motor ve 185PS güç. Üstelik yumuşak hibrit var.

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Yerli üretimde personel maaşları ülkemizde kalır, ithalat vergisi alınır, vasıta üretim konusunda tecrübeli işgücümüz olur, her halükarda yurtdışında üretilen modellere kıyasla ülkemize katkısı daha fazla olur. Hoş MTV, ÖTV, KDV sağolsun yurtiçi yurtdışı tüm modellerden çok güzel faydalanıyor ülkemiz.

  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    10 vites otomatik fordlarla ilgili yurtdışında çok şikayet var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • La casa de papel de iş yapar.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Tam olarak değil. Ford"un Türkiyede'ki yatırımları Otosan üzerinden gerçekleşiyor. Otosan'da yarı yarıya Ford ve Koç'un. Yani paranın en az yarısı ülkede kalıyor. Yan sanayi, işciler ve çalışanlara giden payı saymıyorum. Özellikle son geliştirilen kamyon ve motorlarla yerlilik seviyesi %90 civarlarında. Bu ürünlerin lisansları ve geliştirmesi bile Otosana ait ki bu ülke için yapılan en hayırlı işlerden biridir bu.

    Ama bu dediklerimden görüşüne katılmıyorum anlamı çıkmasın. Bugün bir çok şirket aslında Türkiyeyi büyük bir pazardan ibaret görüyor. Yani biz üretüm yaptık diyoruz ama dediğiniz gibi üretimin karı bu ülkede kalmıyor. Montajdan ibaretiz. İşçilerimizin cebine ne girerse o aslında. Hatta bankalar ve telekominikasyon gibi alanlarda, parayı yurt dışına akıtıyoruz diyebiliriz. En azından hizmet sektörleri için bile millileşme sağlarsak, dolarımızın bir kısmı cebimizde kalır, bu para ülkeye yatırım olarak geri döner ve bu kuru bile etkiler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • keşke şu ötv olmasa da şunlardan birtane alıp karavana çevirsem de ev sorunumu kökünden çözsem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIGERSHARK -- 5 Aralık 2021; 19:50:54 >
  • TIGERSHARK kullanıcısına yanıt
    Böyle giderse ev için alternatif olacak karavan hayatı ;)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadan gelirken milletin gözünü kör eden far tasarımı ve zıplaya zıplaya giden arka süspansiyon tasarımı değişmedikçe kalas yine kalas. Şu aracı komple değiştirin artık ey Fiat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön taraftan bakınca tipi kayık, çok kötü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dışında yenilik olmamış. iç tasarımı değişmiş sadece. zaten önden çeker bir araç yüke çok gelmez. minibüs versiyonunu kullanıyorum. yağmurlu havalarda rampada çektirdiği sıkıntılardan bıktım. tek avantajı var. az yakıyor. yoksa alınıp binilecek araç değil.

  • lazloo kullanıcısına yanıt

    hocam onda farlar ayarsız olduğu için gözünüzü alıyor. ben 2014 kullanıyordum önceden. farları ayarlatmıştım. hiç bir sürücünün gözünü almıyordu. ayarlatmadan önce öndekiler el kol yapıyordu sürekli. sonra ayarlatınca el kol yapan kalmamıştı. şimdi 2015 kullanıyorum. onu da ayarlattım. kimse el kol yapmıyor.

  • YT'da ismail usta diye bir Kanal var. Adam agirlikli olarak ticari araclar ile ilgileniyor ve 2015 sonrasi üretilen transitleri tavsiye etmiyor , Italyan/ Fransiz menseilli üretimlerin bitmek bilmeyen kronik ve pahali sorunlarini devamli paylasimlarinda bildiriyor. Sprinter/ Crafter ve Hyundai H350 nispeten daha sorunsuz.
    Bir diger Alternatif ise yerli üretim rus menseilli Gazelleler , fiyati ucuz ama servis ve yedek parca konusunda problem olabilir.

    Konuya geri dönecek olursak Fiat grubuna ait Ducato yillardir bilinen ve Avrupa geneli tutulan bir ticari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 6 Aralık 2021; 10:32:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yolcu taşımada Transit kadar boğucu, hapishane gibi bir araç yok. Yolcu taşımada Ducato, ticaride Transit alınabilir.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.