Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

YENİ XBOX ONE & 360 ALACAKLAR VE ACEMİSİ OLANLAR [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
6.278
Cevap
45
Favori
481.956
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> YENİ XBOX ONE & 360 ALACAKLAR VE ACEMİSİ OLANLAR [ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2898 Mesaj
    360drives.com 'dan konsolun bilgilerini gir, bilgiler bulabilirsin.

    Konsolun alt tarafından(harddiskin ters tarafı) içeri güçlü bir fenerle ışık tutarak en kesin yanıtı bulabilirsin.



    En sağdaki gibi olması gerekiyor. 3. inductor'ın yuvarlağının içi boş olması gerekiyor resimde görüldüğü gibi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackgod -- 23 Ocak 2008; 11:56:30 >
    |
    |
  • Yarbay
    5248 Mesaj
    atike arcade pal geliyo 600 ytl subat 10 da
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    Merhaba, ben ps3 kullanıcısıyım uzun suredır (ps3 cıkmadan bayaa bı once) xbox almayı düşünüyordum fakat gerek 3k dan gerek ınternet ayarlarından yada xbox ın çok sorunlu bir konsol olduğundan almakdan azıcık tırsıyordum ama artık wii de war ps3 bırde xbox lazım.. Azcık araştırdıktan sonra elite mı alsam yoksa bu yenı premıum hdmı lı 65nm lerden mı dıye düşünürken cebıme bakıp delık olduğunu fark ettım bu yüzden aslında ıkısı arasında bır fark olmadığını ve ucuz olanını almak zorunda olduğumu kavradım forumda araştırma yaptım fakat istediğim cevabı tam anlamıyola bulmamdım biri bana bu son üretım premıumların nasıl olduğunu ıstanbulda ((tahtakalede ) uygun fıyata nerde sattıklarını elite mı almam gerektiğini yanı kısacası bılen bı arkadaş biraz yardımcı olsun bıde bu xboxlarda wireless yok ama benım smıle adsl aldım en son ..wireless onu nasıl haledeceğimi kablosuz modeme kablolumu bağlanır yoksa ek bir cıhaz mı almam gerekır bıraz uzun oldu ama para bosuna gıtsın ıstemıyorum şimdiden cok sağolun...bu arada son bı soru xbox oyunlarını basıt bı dvd wrıter la kopyalayabılıyormuyuz...eğer öyleyse FW yaptırmaya ne gerek war?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disasterpiece_123 -- 27 Ocak 2008; 15:24:50 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1920 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Disasterpiece_123

    Merhaba, ben ps3 kullanıcısıyım uzun suredır (ps3 cıkmadan bayaa bı once) xbox almayı düşünüyordum fakat gerek 3k dan gerek ınternet ayarlarından yada xbox ın çok sorunlu bir konsol olduğundan almakdan azıcık tırsıyordum ama artık wii de war ps3 bırde xbox lazım.. Azcık araştırdıktan sonra elite mı alsam yoksa bu yenı premıum hdmı lı 65nm lerden mı dıye düşünürken cebıme bakıp delık olduğunu fark ettım bu yüzden aslında ıkısı arasında bır fark olmadığını ve ucuz olanını almak zorunda olduğumu kavradım forumda araştırma yaptım fakat istediğim cevabı tam anlamıyola bulmamdım biri bana bu son üretım premıumların nasıl olduğunu ıstanbulda ((tahtakalede ) uygun fıyata nerde sattıklarını elite mı almam gerektiğini yanı kısacası bılen bı arkadaş biraz yardımcı olsun bıde bu xboxlarda wireless yok ama benım smıle adsl aldım en son ..wireless onu nasıl haledeceğimi kablosuz modeme kablolumu bağlanır yoksa ek bir cıhaz mı almam gerekır bıraz uzun oldu ama para bosuna gıtsın ıstemıyorum şimdiden cok sağolun...bu arada son bı soru xbox oyunlarını basıt bı dvd wrıter la kopyalayabılıyormuyuz...eğer öyleyse FW yaptırmaya ne gerek war?
    [/quote)
    REİS sen git bitane kap elite...3 .5 oyun sonra parasını çıkaran bir alet xbox360. ps3 de aldıgın her oyunda içerdesin. anladın sen onu.....
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2898 Mesaj
    Özkan Elektronik

    02125140871

    Fatih ile görüş..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    GG de ir ürün buldum Arcade pack fakat HDD ve HDMI kablosu olmuyor galba bunlarda eğer bunu alırsam hdmı kablosunu nerden alabılrım ve ya urunu almamı tavsıye edermısnız??

    http://urun.gittigidiyor.com/Xbox-360-Arcade-Pack-HDMI-li-Sok-Fiyat_W0QQidZZ7903649
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2898 Mesaj
    Valla deneyip görmeden elektronik eşya almam şahsen. Karar senin.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    istanbulda dükkan fiyaları da acaıp fazla kendı kafalarına göre hepsi apayrı fıaytlar koyuyor bır garantısıde yok..zaten deneyemıyoruz denesekde konsol o andan bozulacak dıye birşey yok..bu fiyatlara ınternet uzerınden gg den almak daha uygun bence nası olsa kendilerince bir garanti politikası uydurmuslar urunu aldığında satıcıya para dırekman ulaşmıyor bır problem warsa gerı gonderılebılıyor...BU hdmı kabloyu nerden bulabılırım ??
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2898 Mesaj
    Elektronik mağazalarının hepsinde var. 20-30 YTL'ye bulabilirsin markası olan kabloları...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    Tesekkurler...Özkan elektronık ıle goruseceğim ama buyuk ıtımalle GG den alıcam..yardımın için sağol bide son birşey merak edıyorum benım wıreless ınternet war xbox alınca nasıl olacak o aparatmı war özel nerden bulunur?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2898 Mesaj
    Wireless Networking Adaptor alman gerekli kablosuz bağlantı için.

    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-et-49-en-70-190l.html
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Innocence

    elimdeki 30 gb IDE notebook hdd yi takabilirmiyim ? ayrı bir parça gerekirmi ?



    kendim sormuştum,cevabını bulduğum için yine kendim cevaplıyım

    xbox360 serial ata (SATA) hdd kullanıyormuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Innocence -- 29 Ocak 2008; 15:21:05 >
    |
    |
    _____________________________

    Samsung LE-40R88BD | Playstation3 60 GB PAL | XBox360 Arcade Pack NTSC-U + 20 GB HDD | ACER Aspire 3050
    COD4 - GT5P - Burnout - Uncharted - Motorstorm - WarHawk - Pain - High Velocity Bowling - Grip Shift
    PSN ; zatara10
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    o konsolu almaya karar verdim fakat NTSC-U olduğu için ne kullanacağımı tam bılmıyorum bende ps3 için kullandığım RASEN marka power: 500 watt ınput:220v output:110v 120 v ac yazıyo altındada ps- xbox 360 yazıyo bu kullanılırmı yoksa bı sorun yasatırmı yasatırsa ne alayım? ps3 ntsc-j bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disasterpiece_123 -- 29 Ocak 2008; 15:28:13 >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Disasterpiece_123

    o konsolu almaya karar verdim fakat NTSC-U olduğu için ne kullanacağımı tam bılmıyorum bende ps3 için kullandığım RASEN marka power: 500 watt ınput:220v output:110v 120 v ac yazıyo altındada ps- xbox 360 yazıyo bu kullanılırmı yoksa bı sorun yasatırmı yasatırsa ne alayım? ps3 ntsc-j bu arada


    tüm ps3 lerde çevirici gerekmediği konusunda birçok arkadaşımız mesaj yazmıştı

    elindeki çevirici çok rahat xbox360 çalıştırır,voltaj ve akım değerleri uygun yani
    |
    |
    _____________________________

    Samsung LE-40R88BD | Playstation3 60 GB PAL | XBox360 Arcade Pack NTSC-U + 20 GB HDD | ACER Aspire 3050
    COD4 - GT5P - Burnout - Uncharted - Motorstorm - WarHawk - Pain - High Velocity Bowling - Grip Shift
    PSN ; zatara10
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    çok tesekkurler artık onumde herhangı bır problem kalmadı oyle ıse bugun sıparıs verebilrim... sonunda gears of war oynııcam
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    xbox da devamılı 3 kırmızı ışık deniliyor bide kaçak va türkiyede grantiliyok bilimiyorum tr nezaman çıkacak alet yabancı
    |
    |
    _____________________________
    Ghost Rider
  • Çavuş
    42 Mesaj
    Arkadaşlar ben de ne zamandır 360 almak istiyorum.Şimdi bizim burda bi ps cafe var.Tabi 360 ta var.Adam heralde oynayan olmadığı için satıyor.450 ytl premium pack ntsc sizce fiyat nasıl yanında 1 tane kol ve 30 tane de oyun var.Nası yapıyım ben bu işi.

    Sorunuzdan forum kurallarına aykırı olan son satır çıkarıldı
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    360drives.com 'dan konsolun bilgilerini gir, bilgiler bulabilirsin.

    Konsolun alt tarafından(harddiskin ters tarafı) içeri güçlü bir fenerle ışık tutarak en kesin yanıtı bulabilirsin.



    En sağdaki gibi olması gerekiyor. 3. inductor'ın yuvarlağının içi boş olması gerekiyor resimde görüldüğü gibi..




    Konsolun altı tam gorunmuyor o delıklı kısmı çıkarmamız mı gereklı gorebilmek için falcon olup olmadığını hdmı lı arcade pack 2007-09-11 üretım tarıhı konsolun arkasında yazan....bi yardımcı olursanız bu 65nm falcon olup olmadığnı anlasam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disasterpiece_123 -- 2 Şubat 2008; 21:35:48 >
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    10 Mesaj
    merhaba arkadaşlar benim yurtdışında abim var ve orda xbox360 la COD:MODERN WARFİRE dan online olarak oynadığını söyledi ordada öyle bişey varsa yolliyim sana sende gir oynarız dedi acaba gönderse ben burda bağlanabilrimiyim?yardımcı olursanız sevinirim
    |
    |
    _____________________________
    WestCoast LosAngeles/CA
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    xbox lıve dan bahsedıyor galba abın..sende xbox alıp lıve a hesap acarsan oynarsınız...
    |
    |
    _____________________________
  • HızlıCevap
    Sayfaya Git:
    Sayfa:
    Reklamlar
    e-ticaret
    SEO
    haberler
    Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
    izmir web tasarım
    Bu sayfanın
    Mobil sürümü
    Mini Sürümü

    DHBR1
    0,310
    1.2.165

    Reklamlar
     
    google reklamları izmir web tasarım üniversite
    SEO son dakika haberler Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
    Kurumsal Web Tasarım Şirketi
    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü

    DHBR1
    0,510
    1.2.165

    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.