Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

YENİ XBOX ONE & 360 ALACAKLAR VE ACEMİSİ OLANLAR [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
6.278
Cevap
45
Favori
482.340
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> YENİ XBOX ONE & 360 ALACAKLAR VE ACEMİSİ OLANLAR [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4650 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dartvedır

    Ya ben birşey soracaktım az önce x360 için kopya fifa16 aldım diski makinaya taktigimda bu oyunu oynamak icin guncellestirme gerekli guncellemek istiyormusun diye bir uyari aldim hayir dedim evet dersem bi sıkıntı olurmu eski oyunlarim acilirmi (internet yok)

    internet yoksa zaten güncelleme yapamazsın. cihazı internete bağlarsan sıkıntı olabilir.
    |
    |
    _____________________________
    Stratford University U.S.A./Information Systems and Technology Engineer
    Sub-Zero'nun Benim İçin İmzaladığı Fotoğraflar
    Mortal KombatMaketçilik
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Merhaba arkadaşlar bir kaç sorum var.

    1. 360 Slim 4GB sahibiyim, flash diskim var. 360'ı Kırdırmayı düşünüyorum. Yöntemlere baktığımda, FW ile JTAG arasında kaldım. Fakat JTAG'de lehimleme gibi donanım işleri olduğu için, FW ise sadece yazılım olduğu için FW yaptırmayı düşünüyorum. Sizce hangisi daha uygun?


    2. Eğer FW yaparsam GTA V'in bir DVD'sini flash diske yükleyip, diğeriyle oynayabilir miyim? Yani orijinali gibi olur mu, yoksa sıkıntı mı çıkar? Sıkıntı durumunda bunun çeşitli yöntemleri olduğunu duydum (ISO içindeki dosyaları ayıklayıp hdd'ye atma vs.). Bu yöntemler 4GB HDD'li 360 için flash diske yükleme şeklinde çözülebilir mi? FW ile GTA V oynayıp bitirmiş olan arkadaşlar var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    265 Mesaj
    Arkadaslar merhaba, ozellikle kinect ve xbox360 sahibi olanlara bir sorum var? Bn konsolu daha cok fitness amacli kullanim icin aldim. Your shape fitness evolved oyununu yuklemek istiyorum, fakat bu oyunun amerika versiyonununda iki tane one cikan versiyonlari var birisi your shape fitness evolved digeri isme 2012 eklenmis versiyonu, ve 2012 versiyonu daha basarili bulunuyor. Bizim turkiye marketplacede sadece bir tane versiyon var bu oyundan, fakat ilkinin mi ikincisinin mi karsiligi olduguna bir turlu karar veremiyorum, cunku cikis tarihi 2012 olarak gecmis turkiye marketplacede? Bu konuda bilgisi olan ve beni aydinlatabilecek olan varsa cok guzel olur. Turkiye versiyonunun fiyati con uygun suan bnm icin, ama 2012 versiyonuyla ayni degilse ona gore almanyadan bi arkadasima 2012 olani siparis vermek istiyorum. Simdiden tesekkurler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Arkadaslar cok onemli!
    Sabah uyandim oyun oynamak icin xbox actim kol calisiyordu kolla caliştirdim çünkü ama makine kolu bir türlü görmrdi kolda 4 tane isik yanip sönüyor makinede ise hiçbir işik yanmiuor sebebi ne bilenler yardim ederse cok sevinirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj

    ben de jtaglı cihaz alırken sordum bayiye. 2 sene garantisi vardı.. ''Bir sıkıntı çıkarsa bize getirin biz cihazı eski haline getirip garantide tamir ettiriyoruz'' dedi..
    |
    |
    LeonLife kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Madde mi değişiyor yoksa şuur mu?
  • Çavuş
    44 Mesaj
    merhabalar, japonya'dan xbox one getirtmeyi düşünüyorum. türkiye'de kullanım açısından bana artıları ve eksileri neler olur. ntsc-j oluyor değil mi cihaz. oyunlar anlamında veya live konusunda bir sıkıntı yaşar mıyım?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    224 Mesaj
    Ntsc j oldugunda cevirici adaptor kullanman gerekir baska bi sorun olucagini sanmam iyi aksamlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Xbox love !
  • Çavuş
    44 Mesaj
    teşekkür ederim hocam, inşallah ay sonunda kavuşacağım, kablouyu da halledeceğiz artık bir şekilde
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    arkadaşlar merhaba kinect li xbox 360 almak sitiyorum fiyatı kinect li oneden daha ucuz olduğu için ve amaç kinect oynamak ve spor ytapmak hangi ürünü tavsiye ederisniz yani 360 ın kendi içinde türleri varmı yoksa bimeks veya teknosada olanalrdan herhangi birini alsam olurmu lütfen yarıım bugün yarın almalıyım artık oynamam lazım
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    4 Mesaj
    Arkadaşlar bugün xbox one aldım. İçeriğinde fifa 16 kod vardı. Mağazadan kodu kullandım ve yaklaşık 5 saatte oyunu indirdim. Fakat oyuna girdiğimde sadece santra yapabiliyorum ve santranın yanında oyun yükleniyor mekanikler yüklenene kadar santradan oynayabilirsiniz diyor ve yükleme %72 de kaldı gibi uzun süredir böyle... yardımcı olabilirmisiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    154 Mesaj
    abiciğim oyunu tam yüklememiş sin, gerizekalı xbox oyun tam yüklenmeden %100 olmadan başlayabilirsin uyarısında bulunuyor, yükleme tam oluncaya kadar oyunu elleme
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Arkadaşlar bende de slim 250 gb 360 var fw li.offline oynamaktan cok sıkıldım.acaba gold uyelik alsam oynayabilir miyim her oyunu online.ya da uyelik almadan da oynayabiliyor muyuz onlini.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    4 Mesaj

    Eyvallah kardeşim mal oyun ilk silmek gerekiyormuş halletim saol...
    Ayrıca eğer xo ya hakimsen god of war gibi bi yon varmı bildiğin?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    richezza kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    154 Mesaj

    Bende 15 gündür xbox one sahibiyim, xbox 360 gears of war judgment, fifa 16, forza 6, Lords of the Fallen. Şimdi bide ea access den deneme need for speed indiriyorum, PS4 vardı bende sattım bunu aldım bu daha zevkli bir consol daha memnunum, Malesef yeterince oynayamiyorum, yaş 35 hanım çocuk, eskiden lazımdı bu konsollar ozamanda almaya para yoktu
    |
    |
    OnurUzun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    4 Mesaj
    Aynen benim de yaş 32 ama evlenene kadar tadını çarayım dedim işte... hocam bi şey daha soracam bilgin varmı. Rse son fo rome aldım yeni ama legandry edition muş. İlk oyunu almadan direk bunu oynayabilirmiyim acaba?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    360 aldım korsan oyun çalıştırıyomuş ama oyunları nerden bulucam? xbox 360 diye özel oyununu mu alıcam yoksa normal bilgisayarcılardaki dvdler olur mu?
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ve 10 yılın ardından Xbox 360’a veda! http://www.teknofora.com/ve-10-yilin-ardindan-xbox-360a-veda/
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    374 Mesaj
    Merhabalar yakında X1 alıcam.Microsoft Türkiye Garantili olmasını istiyorum.Sadece Mediamarkt teknosalarda mı var garanti yoksa hepsiburadada satılanlarda da var mı?http://www.hepsiburada.com/microsoft-xbox-one-oyun-konsolu-500-gb-pm-gamemic114005
    Burda garanti var mı?Teşekkürler



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    34 Mesaj
    Arkadaslar xbox one sifir kutusunda acilmamis satiyorum 554 261 96 56 ulasabilirsiniz 1050 lira sadece!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    155 Mesaj
    Arkadaşlar 1 kere Halo ve kinect adventure oynanmış sıfırdan ayırt edemiyeceğiniz full kutu ve içeriği Xbox 360 gears of war 320 gb lmt edition, kinect mevcuttur. Yanlız kollar halo edition kollarıdır ( Daha ilgimi çekmiş alırken kolları değiştirtmiştim ) Kolların birini hiç kullanmadım diğerini de dediğim gibi 1 kere halo oynayıp pillerinden ayırıp kutu içeriğine kaldırdım. Fiyat 850 tl dir. Saygılar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
son dakika
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,410
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.