Şimdi Ara

Yeni VW Passat / 1.4 TSI 125 hp - 1.4 TSI 150 hp (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
2
Favori
92.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1.4 TSİ Passat Comfortline 125 PS almak istiyorum.Araba yokuşlar da ve ani hızlanmalar da performansını ve yakıtın çok merak ediyorum.Arabanın çekişi kafama çok takılıyor.Eğer bu konuyu aşabilrsem hemen sipariş vericem.Bu araca sahip arkadaşlar lütfen detaylı bilgi yazarsanız çok sevinirim.(internette bu araca ait detaylı bir video bile yok.Umarım bir arkadaşımız bir video çeker ve bizde izleriz)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son Sahibi Olursun kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmak nasip olsun.Sormak istediğim aracın performansı ve yakıt durumu.Araç atak mı mesela? Yokuşta çekişten düşüp yavaşlıyor mu? Turbo devreye girince araba da ne gibi bir değişiklik yaratıyor? Sizden ricam mümkünse detaylı bir bilgi vermeniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samyeli71

    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmak nasip olsun.Sormak istediğim aracın performansı ve yakıt durumu.Araç atak mı mesela? Yokuşta çekişten düşüp yavaşlıyor mu? Turbo devreye girince araba da ne gibi bir değişiklik yaratıyor? Sizden ricam mümkünse detaylı bir bilgi vermeniz.

    iyi oldu sorman genel bir güncelleme geçiyim

    1.4 tsi motorların hiçbirinde performans konusunda zaten bir sıkıntı yok, beygirleri sağlıklı yine de için rahat etsin diye bugün arabaya 3 inek 1 buzağı 4-5 tane de horoz atıp yokuşa vurcam sonucu paylaşırım şaka bir yana zaten Passat yeni kasasıyla ağırlığı azalması sebebiyle neredeyse Jetta kilosuna geldiği için neredeyse Jetta kadar atik bir araç. (bknz: geçen yine sollamaya çıkıyorum)

    Elde ettiğim en düşük değer otobanda 4.2 oldu, şehiriçi-şehirdışı karma 6.7 civarlarında seyrediyor bence gayet makul, eğer inip aracı arkadan itmek suretiyle desteklerseniz bu değeri 0.1 lere kadar düşürebiliyosunuz

    önceleri start&stop sinirimi bozuyodu ama ona da alıştım, işini güzel yapıyor ama hill holdu kapamak lazım yoksa frenden çekmek motoru çalıştırmak için yetmiyor illa gaza bas istiyor

    Süspansyonlar tatlı sert ama genelde güzel sönümlüyor, virajlarda eski kasadan ve beklediğimden baya bir daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Son Sahibi Olursun -- 21 Mart 2016; 14:18:24 >




  • Merhaba arkadaşlar. Bir araç almayı planlıyorum.. 1.4 TSI Bluemotion Comfortline manuel vites 2011 model, 62.000 TL'ye kadar indirdik fiyatı. 2000 TL hasar kaydı var tramerde. O da cam çatlağından dolayı cam değişmiş.

    Araçta donanıma ekstra olarak Park Assist ve ön arka park sensörü var. 12 hava yastığı var araçta. Herhangi bir değişen vs. yok.. Çok temiz, yeni pasta cilalı, çizik dahi bulunmayan bir araç.


    Bu fiyata alınır mı, 1.4 olmasının bir eksisi bulunur mu? Manuel vites konusunda sorun yaşar mıyım? Yıllardır manuel kullanıyorum ve manuel vites bana daha hoş geliyor..

    Ekstra olarak araca 900 TL değerinde seramik koruma yapacaklarını söylediler..

    Napalım, yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslr mrb bugun 1.4 tsi comfortline veya trendline almak icin bayiye gittim..resmi sitesindeki fiyatlara bakarak kafamda bir fiyat belirlemistim..fakat bayideki soylenen fiyatlarda vir ayarsizlik vardi, resmi sitesindeki comfortline fiyati 92500 iken 93 dedi..trend icin 81300 olan fiyatada 83 dedi anlamadim gitti..pazarlik yapmaya calistik adam en fazla 1000 lira inerim dedi baskada bisey demedi..adamlarin tok satici olmasi beni cok sinirlendirdi..
    1,6 dizel dsg ile kisa bir test surusu yaptim..elbette kisa bir test surusunden neticeye ulasamayiz belki ama ilk olarak dizel motor gurultulu geldi..sanziman guzel..cekis benim uyguladigim gaz tepkimelerine gore iyiydi, ruzgar sag karsidan esiyordu 100 km ve 110 km lerde fişirti seklinde baya siddetli ruzgar sesi duydum..ayni yolu ilerdeki kavsaktan donup ters istikamette ilerledik, rugar sesi 120 km lerde gene bekledigimden fazla geldi..suspansiyon bekledigimden sert geldi, ama guzeldi..tuketim yada diger ozelliklerini test edemedim..benim icin yol sesi, kullanim ergonomisi ve sagladigi konfor onemliydi..tek sevmedigim kesinlikle vede kesinlikle tok satici olmalariydi..millet yuzde 3 yuzde 4 bayi indirimi alirken bize soylenen indirim sadece 1000 liraydi..bu beni cok irrite etti..evet bu ay almazsam bidahaki ay fiyatlar gene artacak bu belli...her 2,,3 ayda bir fiyat arttirimi yapiyorlar..dost indirirmi dedik passatata yok dediler, yok yuzde 3,4 bayi indirimi dedim onu uygulamayiz dediler...acaba adam benim ciddi alici olmadigimimi dusundu bilemedim..

    Fiyat 92 bin lira olur dedi..ben dogru duzgun indirim alamadigim icin almaktan sogudum isin acigi.en az 3 yada 3500 lira arasi bir indirim alirim diye dusunmustum.daha fazlasi olurmu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Passat ta dostdrive indirimi yok. Verilen fiyatlarda metalik boya farkı olmuş olabilir.
    1.4 125 ligin performansı gerçekten iyi. Act için o farkı vermeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isnuerog İ kullanıcısına yanıt
    audi ye mesela gidince liste fiyatının altını görürsünüz. onlarda taktik fiyatı yüksek yazıp indiriyoruz süper avantajdasınız bir müşteri vazgeçti onun aracı var demektir. Bence bir ürünün fiyatı neyse o olmalı herkese eşit açık uygulanmalı. pazarlık olayı iyi bir durum değil. adaletsizlik oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    audi ye mesela gidince liste fiyatının altını görürsünüz. onlarda taktik fiyatı yüksek yazıp indiriyoruz süper avantajdasınız bir müşteri vazgeçti onun aracı var demektir. Bence bir ürünün fiyatı neyse o olmalı herkese eşit açık uygulanmalı. pazarlık olayı iyi bir durum değil. adaletsizlik oluyor.

    Pazarlik bizim gelenegimizde var..zaten saticida bu pazarlik farkini ustune koyup ole satiyor..yani sizin dedinize geliyor is.
    Fakat 92500 olan opak renkli opsiyonsuz duz confortline araci neden 93 diyorsun.hadi onu gectik elinde olmayan ama siparis olarak getirtecek 81300 luk trendline araca neden 83000 diyorsun.zaten siparis araclara fiyat soylemiyorlar.geldigi gunku fiyati gecerli kabul ediyorlar...gerci sonraki gunler hic aramadiysalar 50 kez aradilar neye karar verdiniz ne yapacaksiniz felan filan..bende karar veremedim dedim..ve hala karar veremedim.karsisinda skoda superb varken gercekten insan karasiz kaliyor.ama passatinda ici ve disi gercekten cok basarili cok begeniyorum.hayirlisi bakalim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de bugün volkswagen bayisine gittim. biraz yoğunluk vardı birinin benimle ilgilenmesi biraz zaman aldı. o arada arabaları inceledim. golf, passat ve CC'yi inceleme fırsatı buldum.

    araçların hepsinde kullanılan malzemenin kalitesi golf'ün en boş modelindeki bile hoşuma gitti. passatın bej iç döşemesi beni benden aldı diyebilirim. golfde en hoşuma gitmeyen arabayı aldırmaktan vazgeçiren şaft tünelinin acayip yer kaplaması arkaya 3 yolcu bindiğinde konforu 3 kişi için de olumsuz etkileyecekti. aynı durum passat ve CCde de var ancak onların diz mesafesi çok fazla olduğu için fazla bir rahatsızlık vermeyecek ama ortada oturan kişi D sınıfı bir araçta oturduğunu sadece ön konsola bakarak anlayacaktır. passat'ın 586 litrelik bagajı için diyecek yok ama 380 litrelik bagaja sahip golf beni pek çekmedi. golfün içindeki malzeme kalitesi her ne kadar çok iyi olsa da ön konsol nedense bana pek çekici gelmedi. dokunmatik ekranın olduğu kısım daha hoş olabilirdi. orda bişey beni rahatsız etti. şaft tüneli ve bagaj hacmi nedeniyle golf bana uymayacağı için passat üzerinde yoğunlaştım. neyse bu arada bir satış danışmanı benimle ilgilendi. ilk soruduğum şaft tüneli meselesi oldu. bütün araçların 4 çeker versiyonu da olduğundan fabrikanın tüm modelleri aynı platform üzerine kurduğu için bu tünelin mecburen yer aldığını söyledi. ucuz olan passatın boş 1,4 tsi manuel trendline versiyonunu sordum. hız sabitleyici, sis farı, krom çıtalar, 17 inç jantların olmayışı trendlinedan direk soğuttu beni. öyle passat satacağına hiç satma daha iyi kardeşim. focusun en boşu daha donanımlı hatta passatla aynı sınıftaki mondeo style ve titanium olarak iki model çıkarıyor yani fordun en boşu mondeoda yok. ben de bunun üzerine 1.4 tsi 125ps comfortline manuel için fiyat sordum. 92500 TL fiyatta(+ tarfik sigortası) lütfedip indirim yaptı hesap makinasıyla hesapladı ve müthiş bir indirim aldım. fiyat 91600 + trafik sigortası şeklinde güncellendi. harika! yakıt olayını konuştuk. şehir içi en fazla 6,5 litre yakacağını söyledi. maximum 30 kuruş yakar dedi. yılda 20bin km yapmıyorsanız dizel tavsiye etmem dedi. 1.4 125ps'in araç için yeterli gelip gelmeyeceğini sordum. tabi ki yeterli olduğunu söyledi ama yakıt ve performans konusunda kullanıcılardan bilgi almam daha mantıklı geldi bana. bu arada sipariş vermem durumunda araç mayıs sonu gibi gelecekmiş.

    bunun üzerine düşüneceğimi söyleyerek bayiden ayrıldım.




  • osamanos kullanıcısına yanıt
    Saft tuneli konusunda avensisi daha dogrusu toyotayi tek gecerim..sifir saft tuneli.
    4×4 secenegi skoda superb dede var.onun saft tuneli passattan birazdaha alcak daha usturuplu.

    Fiyat konusu butun vosvagen bayileri icin ayni demekki.

    1,4 tsi 125 manuel sehir icin en az 7 litre diyebilirsiniz.6,5 gorulurmu bilmem ama kafadan 7 yi kabul edin.sehir disida en az 5 litre 100 110 km hizlarda.

    Superb incelememde oldu.manuel 150 act style paketi 87500 dediler..ayni motor comfortline passata 101,500 diyorlar..arada 14 bin fark var.ki superb style, comfortline pakete gore artilari bile var..gonlum passati cekiyor, mantik superb diyor..iki ara bir derede kaldim..ne iniyorum ne cikiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 TSİ DSG B8 kullanıcısıyım
    Trendline +bluetot paketli aracı Tungester gri renk farkı ile ocak 20 de 88.500 tlye almıştım. Herşey dahil
    Yakıtı 7 lt üzeri görmedim. Şuanda 3.000 kö yaptım
    Şehir içi hepsi
    Uzun yolda rahat 4.5-5 rahat
    Gerçi ben 6 yılda gördüm şehir içi sakin kullanımda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reallist55 -- 12 Nisan 2016; 20:34:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    1.4 TSİ DSG B8 kullanıcısıyım
    Trendline +bluetot paketli aracı Tungester gri renk farkı ile ocak 20 de 88.500 tlye almıştım. Herşey dahil
    Yakıtı 7 lt üzeri görmedim. Şuanda 3.000 kö yaptım
    Şehir içi hepsi
    Uzun yolda rahat 4.5-5 rahat
    Gerçi ben 6 yılda gördüm şehir içi sakin kullanımda

    Merhaba. Peki trendline donanım hakkında biraz bilgi verir misiniz? Donanım olarak cok zayıf geldi bana. Mesela krom şeritler, sis farları, 17 inc jant, hız sabitleyici yok. Dsgye fark vermek yerine az daha verip manuel confortline almak mantıklı değil mi? Hem donanımi daha iyi hem de iç döşemesi daha güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osamanos kullanıcısına yanıt
    DSG eğer arıza çıkarmazsa bu konforu hiç bi şeye değişmem
    Donanım olarak hız sabitleyici beni çok etkilemedi
    Şehir içi hiç bi zaman kullanılmayacak özellik
    Sadece şehir dışı uzun yolda işe yarar oda senede 1-2 kez
    Onun haricinde dijital klima olsa iyi olurdu kliması manuel

    Yağmur ce far sensörüde önemli değil
    En büyük eksik bence katlanır ayna
    Comfortline da bile yok bildiğim

    Yakıt olarak manuelden az yakıyor. Ben manuelden bıktığım için DSG aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 1.4 150hp manuel highline almayı düşünüyorum bu yılın sonuna doğru, fakat fiyatı hergün artıyor birde highline hala getirmiyolar mı?
  • arkadaşlar gerçekci olarak 125hp 1.4tsi yakıt değerlerini yazcak varmı ? km/lt bazında değil krş/km bazında ^^ örnek veriyorum 1 depo ile x km gittim diyecek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vfanger

    Merhaba. 2013 model 122 BG Jetta kullanıyorum. 0-100 km hızlanma verisi Yeni Passat 125 BG ile aynı Jetta 9,8 sn Yeni passat 9,7 sn.
    Ama 150 BG Yeni Passat ile 125 BG Yeni Passat ın 0-100 km hızlanma değerleri arasında iyi bir fark var. 8000 L farka değer mi dersek bence değer ama 8000 L yerine
    daha fazla opsiyon alınabilir. Yani bütçe meselesi. 125 BG'liğin ara hızlanmalarda sizi üzmeyeceğini ya bu araba nasıl 125 BG dedirteceğini düşünüyorum. Bence performanstan yana
    sıkıntınız olmaz. Mümkünse her ikisini de test edin öyle karar verin.



    Hocam merhaba

    bende jetta 1.4 125 hp yada jetta 1.4 150 hp arasında kaldım , km de ne kadar tüketiyor sizin araç şehir içi ?
  • Merhabalar. 2015 model 1.4 tsi passat aracımın bakım zamanı yıl olarak geldi (km 11 binde).Ankarada en uygun fiyatlı olarak hangi serviste ve ne kadara ilk bakımını yaptırabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jussok kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar konuyu hortlatacağım ama ben de b8 kasa 1.4 tsı manuel almayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim yakıt tüketimi hakkında
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.